en is het gisteren er ook al opgeweestquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:37 schreef Kremers het volgende:
Wanneer wordt dit eigenlijk uitgezonden op NOS?
Ja het is er gister al op geweest... en wat een geluk van Chelsea zegquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en is het gisteren er ook al opgeweest
Dat zei ik vorig jaar ook al mja van Basten luisterde nietquote:
da pff wat een gelukquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Bij de beelden word ik helemaal naar. 93ste minuut
Mis je ook 3 wedstrijden in Nederlandquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:13 schreef Ludacriss het volgende:
Hoppa bevestigd... ik zit vanaf 25 december tot 6 januari ( dag later Ajax - Ado) in Engeland
Ga dus Birmingham, Newcastle thuis zien en ga mee naar Manchester
![]()
Leuke kerstvakantie
Ach je moet wat opofferen he... mja ik heb vertrouwen in Ado die 3 wedstrijden winnen ze wel zonder mijquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mis je ook 3 wedstrijden in NederlandMaar wel cool
Geef mij maar Liverpoolquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:27 schreef Radegast het volgende:
Chelsea is lekker populair hier![]()
Ik vind het ook een schijtclub trouwens...
Ik hou het dan bij de 26e Charlton v Arsenal en de 3e Januari op Arsenal v manyoo.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:13 schreef Ludacriss het volgende:
Hoppa bevestigd... ik zit vanaf 25 december tot 6 januari ( dag later Ajax - Ado) in Engeland
Ga dus Birmingham, Newcastle thuis zien en ga mee naar Manchester
![]()
Leuke kerstvakantie
$$$quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:54 schreef Gunner het volgende:
Hoe kan je uberhaupt 3 topspelers tevreden houden voor één positie?
Ze beginnen op Duitsers te lijkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:50 schreef the_legend_killer het volgende:
In het vorige topic zei ik nog van Chelsea zal wel winnen in de laatste minuut ofzo
Zou CHelsea een Duitse geschiedenis hebben ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:07 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ze beginnen op Duitsers te lijken![]()
had ik niet verwacht als je ze bezig zag tegen ADO. Maar goed:quote:Op maandag 15 augustus 2005 07:45 schreef stevengerrard het volgende:
west ham zeer goed begonnen nu hopen dat ze dit lang kunnen volhouden!
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:21 schreef stevengerrard het volgende:
Zo Jenas ontloopt ook een schorsing van 3 weds nu dat Bennett de rode kaart heeft omgezet naar een gele!!
Wat een onzin. CFC hadden in 180 minuten voetbal tegen LFC in de CL ongeveer 1 schot op goal!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef Shreyas het volgende:
Vorig jaar tegen Liverpool hadden ze bijvoorbeeld alle geluk tegen
Triest, dat was zwaar verdiend donkerrood.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:21 schreef stevengerrard het volgende:
Zo Jenas ontloopt ook een schorsing van 3 weds nu dat Bennett de rode kaart heeft omgezet naar een gele!!
quote:Arsenal-aanvoerder Thierry Henry leek zich zelfs te verontschuldigen bij Newcastle-coach Graeme Souness.
quote:Bennett bleek achteraf niet blij met zijn beslissing. Na het zien van de televisiebeelden diende hij bij de FA een verzoek in de rode kaart om te zetten in een gele. Tevens bood hij zijn excuses aan bij Souness, Jenas en de overige spelers van Newcastle United. Jenas ontsnapt hierdoor aan een schorsing voor drie duels.
Kom nou, dat was een vliegende tackel op het staande been, waar je met een beetje pech een jaar mee uit de roulatie bent.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:08 schreef Bennie_K het volgende:
was echt geen roodwas op de bal, hij kwam niet eens met 2 benen in...niet zo overdrijven zeg
[..]
en daarom heeft die scheids zeker zijn excuses aangeboden?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Kom nou, dat was een vliegende tackel op het staande been, waar je met een beetje pech een jaar mee uit de roulatie bent.
Belachelijk dat die kaart is omgezet.
ja ik vind het ook maar vreemd..en hij stond toch wel bekend als eenv an de betere uit Engeland. Hij heeft te veel zijn stempel gedrukt op de wedstrijd, echt jammerquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:29 schreef aldostuta het volgende:
En hij biedt geen excuus aan voor die belachelijke penalty?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
had ik niet verwacht als je ze bezig zag tegen ADO. Maar goed:![]()
boring Arsenal neemt de buitenspelval weer in gebruik![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |