zo geweldig is SKY nou ook weer niet vind ik,ze zenden niet eens alle wedstrijden uit en wekelijks kiezen ze een wedstrijd uit waarvoor je extra mag gaan betalen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:55 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Woon sinds 2,5 week weer in NL, daarvoor had ik SKY. Dat is pas relaxt, met Engels, Spaans, Italiaans en Frans voetbal. (Engels voetbal was digitaal, met menu's, alle CL wedstrijden op 1 kanaal waar je kon schakelen etc.)
Ontopic: Ik wil Spurs zienLiverpool is echt dodelijk saai om te kijken zeg...
Op Canal Plus en het Sportkanaal (voorheen voetbal kanaal) komt ook Engels, Spaans Italiaans en Duits voetbal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:55 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Woon sinds 2,5 week weer in NL, daarvoor had ik SKY. Dat is pas relaxt, met Engels, Spaans, Italiaans en Frans voetbal. (Engels voetbal was digitaal, met menu's, alle CL wedstrijden op 1 kanaal waar je kon schakelen etc.)
Ontopic: Ik wil Spurs zienLiverpool is echt dodelijk saai om te kijken zeg...
Sportkanaal is nog steeds 8 kanalen maar TVHome geeft er maar een paar door,bij UPC bijvoorbeeld heb je wel alle 8 de kanalenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Op Canal Plus en het Sportkanaal (voorheen voetbal kanaal) komt ook Engels, Spaans Italiaans en Duits voetbal.
Hoe het nu met de CL zit weet ik niet precies, maar vorig seizoen kreeg je alle wedstrijden op het voetbalkanaal live op 8 (geloof ik) verschillende kanalen.
Nu is dat overgegaan in Sportkanaal en zijn het nog maar 2 kanalen.
Maar er is iig genoeg voetbal op te zien.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sportkanaal is nog steeds 8 kanalen maar TVHome geeft er maar een paar door,bij UPC bijvoorbeeld heb je wel alle 8 de kanalen
Ja thnx! Net de herhaling v/d goal meegepakt!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:10 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
De eerste 5 minuten zijn beter dan heel de eerste helft, je bent precies op tijd ingeschakeld PNMY
Je kan het toch niet laten he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:56 schreef nikk het volgende:
[..]
Goaltjesdief? Intikker bedoel je...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |