Zoveel verschilt het niet met limburgsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:23 schreef zjroentje het volgende:
Ik word echt knettergek van dat commentaar.
Kun je doen, maar volgens mij hoeft dat niet per se. Dan moet je de vierde van boven kiezen en dan op 'OK'.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
je moet toch ook een foutmelding krijgen als je de taal in Engels verandert of niet??
Ik krijg deze namelijk niet en die zenders veranderen niet en ik krijg een of ander Chinees voetbal te zien..
Goed voor mijn Fantasyquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:37 schreef zjroentje het volgende:
Clean sheet komt er weer aan.
Leuk is dat he, zo'n spel.quote:
Iemand een stream hiervoor?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:46 schreef gitaarsnaar het volgende:
Nou de Spurs - Middlesbrough graag![]()
Canal + is achterhaald man. Iemand nog online stream?!quote:
Zo achterhaald dat ik wel de spurs kan kijken....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:35 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Canal + is achterhaald man. Iemand nog online stream?!
en streams zijn minuten langzamer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:47 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zo achterhaald dat ik wel de spurs kan kijken....![]()
Een stream heb ik helaas niet voor je.
Woon sinds 2,5 week weer in NL, daarvoor had ik SKY. Dat is pas relaxt, met Engels, Spaans, Italiaans en Frans voetbal. (Engels voetbal was digitaal, met menu's, alle CL wedstrijden op 1 kanaal waar je kon schakelen etc.)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:47 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zo achterhaald dat ik wel de spurs kan kijken....![]()
Een stream heb ik helaas niet voor je.
DG heeft TVHome?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |