abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29633416
AC FOK! UNITED

Naam: Associazione Calcio Fok! United (ACFU)
Opgericht: 19 augustus 2003
Thuishaven: ACFU ARENA
Officiële sponsor: HOOLS Voetbalcafé
Clubkleuren: rood-geel-zwart

Thuisshirt:

Uitshirt:

Keepersshirt

Clublogo:

De Selectie

Doel

(1) Numero_uno
Heeft geweldige reflexen is groot en een m'n over-mijn-lijk-kutspits-je-scoort-echt-niet mentaliteit. Heeft daarentegen veel ballen pas in 2x klem, wat hem nog geen tegengoal heeft opgeleverd

(25) Pekel
De ambitieuze Pekel begon als stadionspeaker, maar bleek geen onverdienstelijk doelman. Via de jeugdploeg speelde hij zich bij de selectie en is inmiddels de vaste reservekeeper. Hij pakt bijna elke penalty die men op hem afvuurt. Zijn geheim is simpel. Ooit zette Jan Reker zijn laptop langs de weg, Peter R. de Vries nam die mee en schonk hem aan Pekel. Die beschikt nu over alle mogelijke informatie omtrent penaltynemers.

Verdedigers

(88) FrankyMcG
Heeft inmiddels een fikse reputatie op het gebied van schorsingen en incidenten. Een vechtpartij in het veld? Franky staat vooraan en laat zich dan niet onbetuigd. Zijn solidariteit met zijn teamgenoten is als die van een trouwe hond. Wie een ACFU-speler trapt, krijgt er van Franky twee terug. Is sinds hij zijn grote liefde langs de lijn zag staan en veroverd heeft wel rustiger geworden. Toch kan de hele selectie nog regelmatig uit eten vanwege zijn bijdragen aan de boetepot.

(11) SCH
Niet de meest sierlijke speler, wel iemand die zich flink kan vastbijten in een opponent. Heeft geen problemen met kort dekken en is niet bang om af en toe over de schreef te gaan. Tegenstanders willen hem daarom wel eens provoceren, maar zolang ze dat over de linkervleugel doen gaat SCH daar niet zo op in. Over rechts echter...

(12) Da Sandman
De nuchtere Zeeuw is een echte twaalfde man. Hij wordt ingezet waar nodig en doet zijn taak altijd naar behoren. Mag soms nog wel wat meer opvallen, wil hij de volgende Zeeuw in Oranje worden.

(35) -Vaduz-
Deze reus (205 cm) is tweebenig en multifunctioneel. Hij heeft een goed overzicht en is tactisch sterk. Hij is echter niet snel en ook zijn handelingssnelheid laat wel eens te wensen over.

(20) The_BoezelaaR
Jong verdedigend talent. Kwam snel in het eerste en toont altijd aan dat dat terecht is. Hij werkt zich een slag in de rondte en door zijn lengte is hij zeer bruikbaar bij standaardsituaties. Als hij zijn aanvallend kopspel verbetert, is hij een verdediger die er zo maar 5 per seizoen kan maken.

(2) Woutertje
Hele degelijke rechtsback. Kopsterk en spijkerhard. Alles wat tegenstander heet gaat neer. Goed voor een aantal kaarten per seizoen. Is alleen wat minder coachbaar en een zwak linkerbeen. Ook de de conditietrainingen zijn niet aan hem besteed.

Middenvelders

(10) methodmich.
Creatief brein op het middenveld. Deze international voor Burkina Faso, met ook nog een Portugees en Nederlands paspoort, is nog een ouderwetse nummer 10. Dat betekent voor ACFU een hoop lusten - goed inzicht, analytisch vermogen, fraaie (trap)techniek -, maar ook de bijkomende lasten - wat lui, weinig verdedigende arbeid, soms te mooi willen spelen en af en toe vedettegedrag -. Desondanks aanvoerder en stuwende kracht, zeker bij mooi weer.

(3) Zjroentje
De Limburgse party animal van de selectie. Zjroentje speelt zich tijdens de wedstrijd helemaal leeg, om zich in de derde helft vol te gieten. Sluit de kantine af. Zijn tomeloze inzet maakt hem populair bij fans. Moet wel uitkijken met zijn Duitse trekjes.

(26) Bjoro.
Koning Kluts. Deze blaag pakt soms zomaar vrije trappen, tegen afspraken in. Toch heeft die flair wel iets, zeker als hij scoort. Scoort ook vaak uit klutssituaties. Is een defensief ingestelde middenvelder met oog voor de positie.

(13) Eilanden
Een jongen die alles heeft om het publiek te behagen: de looks en de techniek. Kan uitgroeien tot een spelverdeler. Nu nog vaak ingezet aan de flanken, waar hij naar zijn centrale rol kan groeien. Is bereid te luisteren naar de ervarener spelers, een groot pluspunt.

(16) Vom
Talentvolle middenvelder, snoeihard schot in de benen, maar ook geniepige steekballetjes zijn aan hem besteed. Hard werken + een topconditie maken hem compleet. Koppen komt echter niet in zijn woordenboek voor. Ook heeft hij extreem slechte knieen dus zal hij af en toe geblesseerd zijn.
Jonge middenvelder met geldingsdrang. Minder creatief dan Fulton, maar stabieler en minder snel te provoceren. Gemakkelijke jongen om in je selectie te hebben, gangmaker in de derde helft.

(64) dolle_hond
Jonge enthousiaste speelse middenvelder met een onuitputtelijke conditie. Maakt in speelsheid vaak onnodige overtredingen dat hem regelmatig een gele kaart kost

Aanvallers

(7) Dylan Dog.
De topschutter van ACFU. Elk jaar komt de Dillen-index weer langs. Kan in alle systemen spelen. Komt het best tot zijn recht vanaf de rechterflank, vanwaar hij naar binnen trekt en plots voor de goal opduikt. Is een vaste international van Oranje en wordt elk jaar begeerd door Italiaanse clubs. Dit komt omdat hij een realistische kijk op voetbal heeft en dat ziet men daar graag. Zijn poster siert ook menig meisjeskamer.

(80) Tong80.
Niemand weet wat tong80 doet. Ook zijn ploeggenoten niet en ook hij niet. Geniale dribbels worden gevolgd door knullig balverlies, wereldgoals door vreselijke missers. Qua pure basiskwaliteiten mag geen medespeler zijn veters strikken, maar zijn grilligheid voorkwam dat hij ooit in de echte top terecht kwam.

(17) Poguemahone.
Ook wel bekend als Yapo N'Guema-Honé, de narcis van Gabon. Deze exotische verrassing kwam ooit op proef na een tip van Leo Beenhakker. Hij voldeed prima. Immer aanspeelbaar, snel, wendbaar en met een neusje voor de goal. Helaas vaak weg voor interlands.

(14) VoreG
Deze spits is een meester in het afmaken. Ook in steekpasjes en afstandschoten is hij zeer goed. Meeverdedigen en koppen behoren tot zijn zwakke punten. Ook is zijn instelling niet altijd even goed.

(19) Spideyman
De nieuwe Dennis Rommedahl. Zijn voornaamste wapen is dan ook zijn snelheid. Spideyman heeft hard getraind op zijn voorzet en kan hiermee al voor de nodige assists zorgen.

Technische staf
Technisch direkteur: Golfer

Trainer: AirRaid
Assistent-trainer: Doc, Bos81 (tevens trainer Jong ACFU)

Fysio: Meami
Verzorger: Bluezz
Conditietrainer: Inquistor87
Keeperstrainer: aldostuta
Teamarts: DivineJester
Scouting en analyse: Doc

Ondersteunende staf:
Materiaalman: pfaf,
Gazonmanager: Herkauwer
Chauffeur spelersbus: BrauN
Hoofd kaartverkoop: ThewilliedockSaints
TIFO-coördinatoren: Yeahinho en Cruoninga
Cheerleader: Tuindwerg.
Stadionspeaker: Lionheaad en Dos37
Persvoorlichter: FrankyMcG

Bestuur
Algemeen directeur: Mitt.
Algemeen manager: AirRaid
Trend watcher: Mindlight:

De ACFU Fanclub: De Ultra's
Contactpersoon: Yeahinho

De ACFU Junior Club: de Fokkies
Leden onder de 12 kunnen lid worden van de Fokkies: de officiële Kids Club van ACFU.

ACFU Seizoengids!
De seizoengids is nu te bestellen bij het bestuur! Let op: beperkte oplage, dus OP=OP!

Vacatures
Cheerleaders: tuindwerg kan altijd versterking gebruiken.

Heb je interesse in een functie binnen deze fantastische club meld je aan in dit topic.
Ondersteunende leden en vaste supporters zijn ook altijd welkom !

Resterende oefenwedstrijden:
19 aug: ACFU - Ståndby BK (Den) 20.00
24 aug: ACFU - Bruine Ster Lesbos (Griekenland) 19.30
28 aug: ACFU - Latskiy Moskou 14.30

[ Bericht 1% gewijzigd door pekel op 14-08-2005 18:01:38 ]
Hoi.
pi_29633596
Oefenprogramma niet meegenomen pekel?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:40:14 #3
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29633649
lang niks van de Chauffeur spelersbus gehoord
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_29633686
Die klust bij als gids dacht ik, de toeristen krijgen een vakantie die ze niet snel meer vergeten.
That's all folks!
pi_29633704
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Oefenprogramma niet meegenomen pekel?
! Welke wedstrijden ook alweer?
Hoi.
pi_29633831
Zie eind van vorig topic.
www.thuisuiteten.nl
pi_29634057
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:40 schreef Dos37 het volgende:
lang niks van de Chauffeur spelersbus gehoord
Hoorde laatst dat hij een permrijbewijsban heeft opgelopen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_29634219

19 augustus wordt de selectie aangevuld met spelers van jong ACFU, ivm interlands.
Hoi.
pi_29634346
Hup ACFU!
  maandag 15 augustus 2005 @ 10:44:46 #10
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_29650285
Wanneer worden de shirts van 2005-2006 eiegenlijk gepresenteerd ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 15 augustus 2005 @ 11:29:38 #11
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_29651320
kom op he jongens
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_29653037
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:02 schreef pekel het volgende:

19 augustus wordt de selectie aangevuld met spelers van jong ACFU, ivm interlands.
En de overige spelers van jong ACFU zijn ballenjongen, neem ik aan?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_29664925
Uiteraard. En mascotte.
www.thuisuiteten.nl
pi_29670978
is er al bekend wie van Jong AFCU de selectie aanvullen?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_29671125
De 19e (interlandverplichtingen Liechtenstein) en de 24e (afgesproken met coach, kleine vakantie) ben ik er niet bij. De 28e ben ik weer fris en superfit!
That's all folks!
pi_29693627
Kleine vakantie in de voorbereidingsfase is wel een grote gok voor een nieuwe speler. Ik had een blessure geveinsd hoor Vaduz.
www.thuisuiteten.nl
pi_29695667
Een kleine vakantie in de voorbereiding?

Tssk, wat is dat nou, wil je de club niet steunen in de voorbereiding? International van Liechtenstein or what, ik pel de letters van jouw naam van mijn fanshirt af hoor!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_29696296
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef dndiek het volgende:
is er al bekend wie van Jong AFCU de selectie aanvullen?
Nee nog niet, dat zal zsm worden gedaan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29800441
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:02 schreef pekel het volgende:

Wie zijn er aan de selectie toegevoegd?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_29807202
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

Tssk, wat is dat nou, wil je de club niet steunen in de voorbereiding? International van Liechtenstein or what, ik pel de letters van jouw naam van mijn fanshirt af hoor!
ik heb mijn naam nog in strijkletters voor je
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:02:59 #21
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_29811871
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 11:59 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

ik heb mijn naam nog in strijkletters voor je
Doen we.

En moeten we voor die uitslag wachten to zondagavond ofzo?
pi_29818663
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:02 schreef Eilanden het volgende:
Wat een wedstrijd gisteravond tegen Standby!
7-1, viel erg mee inderdaad. Dacht dat ze sterker waren. Die hattrick van jou was nog matig, je kon er 6 maken.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:18:09 #24
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29968853
Pittige loting voor de Champions League imho.

Dover United (Eng)
Graftak Moscow (Rus)
Hapoel Kosjer (Isr)

Dover United haalde vorig seizoen de halve finale, en naar het oostblok lijkt me ook geen pretje....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29972768
Oh, dat wordt een eng avondje daar in Moscow. Die dronken Russen kunnen flink lawaai maken!
pi_29972960
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Pittige loting voor de Champions League imho.

Dover United (Eng)
Graftak Moscow (Rus)
Hapoel Kosjer (Isr)

Dover United haalde vorig seizoen de halve finale, en naar het oostblok lijkt me ook geen pretje....
ik houd er vooral niet van om naar israel te moeten
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:12:52 #27
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_29979764
ik hoop dat ik me kan bewijzen voor het 1e elftal. tot nu toe gaat het best goed in Jong AC fok! United
AFC Ajax 4 ever
pi_29993382
Poe graftak moscow is niet mis, ijskoud daar..
pi_29997148
Maar er wordt toch geregeld dat jullie daar in de zomer/begin herfst heenmogen, of hebben die Russen weer met de computer geknoeid?

Die nieuwe Brazilianen en Portugezen in Rusland zijn trouwens ook geen sterren wat betrefd omgang met de kou.
pi_30006353
Ach, gewoon een extra wolletje en gaan hoor. We zijn Hollandsche knapen!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:36:29 #31
82589 S-Two
barba macacu
pi_30006450
Wou jullie ook nog ff succes wensen!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_30031353
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

Kom op zeg, je laat je held zo vallen?

Ik mocht vanwege de drukke zomer (WK tot 20) nog wat vrije dagen opnemen. Een frisse -Vaduz- heb je veel meer aan. Nu ben ik er weer helemaal klaar voor.
That's all folks!
pi_30031390
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Kom op zeg, je laat je held zo vallen?

Ik mocht vanwege de drukke zomer (WK tot 20) nog wat vrije dagen opnemen. Een frisse -Vaduz- heb je veel meer aan. Nu ben ik er weer helemaal klaar voor.
veel gedoucht in de vakantie? dat je zo fris bent
pi_30031443
Je ruikt het al.
That's all folks!
pi_30031460
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Je ruikt het al.
ik heb een scherpe neus
pi_30031528
Nu nog een neus voor de goal en het komt goed met je.
That's all folks!
pi_30213724
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu nog een neus voor de goal en het komt goed met je.
nog gefeliciteerd met je kleurwisseling
pi_30213761
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:54 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

nog gefeliciteerd met je kleurwisseling
Ik vind dat blauwe haar maar niks. . Ik denk dat we maar eens wat regeltjes op moeten stellen binnen de club. .
Hoi.
pi_30213803
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:55 schreef pekel het volgende:

[..]

Ik vind dat blauwe haar maar niks. . Ik denk dat we maar eens wat regeltjes op moeten stellen binnen de club. .
zolang t de tegenstander afschrikt, lijkt t me prima
pi_30213806
Dat is in Liechtenstein erg normaal hoor.
That's all folks!
pi_30213854
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is in Liechtenstein erg normaal hoor.
maar hier niet
pi_30213908
Iedereen moet er maar aan wennen.
That's all folks!
pi_30214253
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen moet er maar aan wennen.
De club gaat voor. Voor de uitstraling van de club lijkt me dit nie geweldig. De supporters zullen dit ook niks vinden. .
Hoi.
pi_30214346
De club gaat zeker voor, lijkt me duidelijk. Maar een ander kleurtje is toch geen probleem. Ik kan je geruststellen, m'n schoenen blijven wel zwart.
That's all folks!
pi_30214402
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
De club gaat zeker voor, lijkt me duidelijk. Maar een ander kleurtje is toch geen probleem. Ik kan je geruststellen, m'n schoenen blijven wel zwart.
Als je je nou helemaal blauw verft, hebben we een echte smurf.
Hoi.
pi_30214470
Dat is ook niet de bedoeling, er is al een grote smurf elders.
That's all folks!
pi_30214546
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:16 schreef pekel het volgende:

[..]

De club gaat voor. Voor de uitstraling van de club lijkt me dit nie geweldig. De supporters zullen dit ook niks vinden. .
tis niet roze
pi_30496965
De start is zeker niet verkeerd.
That's all folks!
  maandag 12 september 2005 @ 12:00:36 #50
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30509977
Is de coach er met de vrouw van de voorzitter vandoor ofzo
256 goals !
pi_30510504
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:00 schreef Bjoro het volgende:
Is de coach er met de vrouw van de voorzitter vandoor ofzo
tis iig niks
ik kwam vorige week naar de training: helemaal niemand
uren gewacht, gebeld, niemand te vinden.
ja, de buurvrouw van de coach kwam langsgefietst en zei dat de coach nog riep: " ik ga lekker op vakantie naar new orleans"
pi_30520355
9-1 gewonnen, heuse hattrick van Dylan Dog, 2 van mij, 1 van Bjoro, 1 van Eilanden, 1 van Zjroentje en 1 van Yapo.

Ik gaf 6 assists, lekkere wedstrijd. De andere assists waren van Franky, Bjoro en tong80.
www.thuisuiteten.nl
pi_30521433
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
9-1 gewonnen, heuse hattrick van Dylan Dog, 2 van mij, 1 van Bjoro, 1 van Eilanden, 1 van Zjroentje en 1 van Yapo.

Ik gaf 6 assists, lekkere wedstrijd. De andere assists waren van Franky, Bjoro en tong80.
dan mag je me vertellen waar dat was en hoe ik dat moest weten
voetbalhumor ok, maar mij helemaal geen programma geven en de trainingen verleggen zonder me te vertellen niet leuk
pi_30521570
Ja ik wou zeggen, komt er nog een programma ofzo, ik bedoel ik mis elke keer de spelersbus
Of is er een nieuwe plaats op het sportpark waar de bus staat ofzo
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_30521980
Dolle_hond was geschorst wegens een rastakapsel.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 september 2005 @ 20:17:43 #56
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_30522107
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Was een hele flauwe beslissing, hij had nogwel de kraaltjes in de clubkleuren!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_30522185
Sowieso mag de trainer er wel uit. Hij doet weinig meer hier...
www.thuisuiteten.nl
pi_30522258
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
als mij dat ook gemeld wordt, dan kan ik iig komen kijken.

ik ga lekker naar de jeugd kijken vanavond
  dinsdag 27 september 2005 @ 10:41:46 #61
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30966233
*ff met dolle mee doet
256 goals !
pi_30966646
ik ga overwegen om t aanbod van donderhonden aan te nemen
pi_30966942
Het wordt tijd voor een opvolger voor AirRaid.
That's all folks!
pi_30971259
De trainer is 'm gepeerd
pi_30971310
Ik weet ook niet wat er aan de hand is. Steek bijna al mijn energie in het tweede
pi_30972709
"En laat je club maar in de steek!"
Hoi.
pi_30980632
Ik denk dat binnen een week duidelijkheid zal ontstaan over de situatie. De spelersraad heeft geklaagd bij het bestuur. Er bestaat een optie dat Doc terugkomt of dat tong speler / trainer wordt.
www.thuisuiteten.nl
pi_30980722
Oh, dat zal een druk programma worden voor jullie dan met al die inhaalwedstrijden...
pi_30981704
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat binnen een week duidelijkheid zal ontstaan over de situatie. De spelersraad heeft geklaagd bij het bestuur. Er bestaat een optie dat Doc terugkomt of dat tong speler / trainer wordt.
dat laatste zou spectaculair zijn
pi_30982580
Ik denk dat tong dan niet meer komt trainen aangezien hij toch verzekerd is van de basisplaats
pi_30999459
AirRaid moet sowieso ontslagen worden. Dylan Dog en ik zijn ook benaderd als hoofdtrainer (dan zouden we moeten stoppen of p/m worden), maar hebben tijdgebrek. Tong heeft de meeste tijd voor verslagen en is een meester in Excel-bestanden. Vandaar. Of we gaan failliet, ook een optie.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 september 2005 @ 14:54:30 #72
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30999890
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:34 schreef methodmich het volgende:
AirRaid moet sowieso ontslagen worden. Dylan Dog en ik zijn ook benaderd als hoofdtrainer (dan zouden we moeten stoppen of p/m worden), maar hebben tijdgebrek. Tong heeft de meeste tijd voor verslagen en is een meester in Excel-bestanden. Vandaar. Of we gaan failliet, ook een optie.
Kranten koppen al gezien:

AC Fok United het Castel di Sangro van Nederland
256 goals !
pi_31000262
Is het niets voor jou B, trainer?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 september 2005 @ 18:39:27 #74
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_31005027
Het schijnt dat de supporters en enkele van de basisspelers een amateurclub willen oprichten "The Real Fok U!" om te protesteren tegen Bill Gates, die ACFU heeft opgekocht.....
pi_31006466
Kan Bos81 niet doorschuiven?
www.thuisuiteten.nl
pi_31006504
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Kan Bos81 niet doorschuiven?
Als er vervanging komt bij het tweede wel
pi_31006562
Het kan toch wel dat een ervaren speler ook coach wordt van Jong AC FU om daarmee ervaring op te doen als coach? De trainingen zijn toch niet precies gelijk...
pi_31007109
Bos81 presteert goed bij het tweede natuurlijk. Of je wordt TD in een dubbelfunctie.
www.thuisuiteten.nl
pi_31055486
het is alweer bijna weekend
na de nederlagen van de afgelopen weken, misschien weer s presteren mannen.

iig met 11 op t veld verschijnen, zou al fijn zijn.

waar spelen we?
pi_31055546
Ik ben erbij, waarheen we moeten? Geen idee.
That's all folks!
pi_31055810
Ik sta altijd klaar
pi_31062269
Ik ben er ook bij ..... godverdomme, sta al weken elke week te wachten tot de spelersbus me zoals normaal aan huis ophaald, maar niks hoor
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_31065662
Je moet tegenwoordig bij de FEBO verzamelen, wist je dat niet?
www.thuisuiteten.nl
pi_31065810
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
en de chauffeur een kroket in zijn hand duwen he
pi_31068195
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Hebben we een nieuwe sponsor dan?
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:23:44 #86
26251 Eilanden
pi_31069306
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:31 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

en de chauffeur een kroket in zijn hand duwen he
In zijn pet toch?
pi_31069360
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef Eilanden het volgende:

[..]

In zijn pet toch?
Daar moest toch de mayonaise ?
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:30:44 #88
26251 Eilanden
pi_31069513
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:25 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Daar moest toch de mayonaise ?
Nee, die moest in zijn broekzak!!!
pi_31069536
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Nee, die moest in zijn broekzak!!!
Oeps
pi_31088776
de buschauffeur stond net met de bus hier voor de deur.
of ik wist waar we moeten spelen
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:01:05 #91
73091 Vom
de Cowboy
pi_31092658
We spelen morgen toch pas
pi_31093458
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:01 schreef Vom het volgende:
We spelen morgen toch pas
maar hij moet zijn tom_tom nog opstarten
pi_31094724
Komen er ook nog programmaboekjes? Teletekst meldt ook niet alles en ik wil mijn seizoenskaart wel terugverdienen...
pi_31094859
Morgen is afgelast wegens losgebroken koeien op ons veld.
www.thuisuiteten.nl
pi_31097271
Oei, dat wordt wat extra werk voor de terreinknechten...
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:45:27 #96
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_31097922
bij gebrek aan animo voor het spelen voor acfu ff wedstrijdritme opgedaan bij de oude ploeg en een degelijke 5-0 overwinning behaald dus weer de 0 gehouden
pi_31262582
Waarschijnlijk dit weekend een persconferentie dus. Maar ik ben er niet bij aanwezig. Vermoedelijk zal Vaduz er namens de spelersraad zitten.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:20:14 #98
73091 Vom
de Cowboy
pi_31262702
Ja, ik wil nou wel eens weten wie de nieuwe trainer wordt
pi_31263683
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Waarschijnlijk dit weekend een persconferentie dus. Maar ik ben er niet bij aanwezig. Vermoedelijk zal Vaduz er namens de spelersraad zitten.
Klopt, ik heb een invitatie gehad.
That's all folks!
pi_31271469
Pekel, SCH, Tong80 en Dylan Dog zitten nu in Tsjechie. Sterker nog, morgen staan ze alle vier in de basis. .
Hoi.
pi_31271500
zit er weer niet bij, 2x meegedaan maar daarna nooit meer
pi_31271596
-Vaduz- zit nu in Portugal om zich voor te bereiden op de kraker tegen Portugal en Methodmich zit in Oeganda op het moment.
That's all folks!
pi_31277262
* methodmich internet vanuit een hutje in Kampala momenteel.

Geweldige sfeer hier in Uganda, al gaat het nergens meer om. Ja, een beetje nog om Afrika Cup kwalificatie. We zullen alles geven natuurlijk, al lopen er ook veel enge medicijnmannen rond.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:44:27 #104
73091 Vom
de Cowboy
pi_31347035
Wat is de uitkomst van de persconferentie?
pi_31349109
Penaltykiller pekel & Febo-bezoeker Tong80 schoppen Oranje naar Duitsland

Praag - De 2 spelers in bloedvorm, Tong80 en pekel, hielpen hun land gister naar het WK. Pekel, omdat hij een strafschop bij een 0-0 stand tegenhield. Tong80, omdat hij daarop scoorde. Samen met een geweldige Robben was Nederland uitermate effectief. Ook Dylan Dog en SCH speelden een aardige wedstrijd. SCH werd wel wegens een blessure gewisseld voor Vlaai. Dylan Dog moest na rust het veld ruimen voor Kuit. Wel scoorden de 4 laatstgenoemde spelers ook hun goaltje. SCH en Vlaai uit een corner, Dylan Dog met een geweldige rush en Kuit met een fraai afstandschot.
Tsjechie - Nederland 0-5
Doelpuntenmakers: Tong80, SCH, Dylan Dog, Vlaai, Kuit.

VoreG is opgeroepen als vervanger van de geblesseerde SCH, voor de wedstrijd van woensdag vs. Macedonie.
Hoi.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 01:35:28 #106
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31350050
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:49 schreef pekel het volgende:
Penaltykiller pekel & Febo-bezoeker Tong80 schoppen Oranje naar Duitsland

VoreG is opgeroepen als vervanger van de geblesseerde SCH, voor de wedstrijd van woensdag vs. Macedonie.
Mijn reactie toen Humernie Tan me om een reactie vroeg namens ValpaTV;

Wat een onzin, ik sta altijd achterin samen met SCH bij ACFU. Heeft die bondscoach soms stront in zijn ogen?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:12:55 #107
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31352002
Gastcommentator bij Valpa ging zeer goed.....
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_31355669
Over de besloten persconferentie zal vandaag meer bekend worden.

Ik heb met Liechtenstein helaas verloren tegen Portugal (2-1), zelf heb ik nog wel een schitterende redding gemaakt, de keeper had hulp nodig.

En Pekel, kreeg je die penalty niet enorm toevallig hard tegen je neus aan, het bloed spoot eruit.
That's all folks!
pi_31359194
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Over de besloten persconferentie zal vandaag meer bekend worden.

Ik heb met Liechtenstein helaas verloren tegen Portugal (2-1), zelf heb ik nog wel een schitterende redding gemaakt, de keeper had hulp nodig.

En Pekel, kreeg je die penalty niet enorm toevallig hard tegen je neus aan, het bloed spoot eruit.
Ik pakte 'm...
Hoi.
pi_31359266
Dus ik , spits, word opgeroepen omdat een verdediger geblesseerd is

Hell yeah
pi_31361267
Tegen Macedonië kan je toch 1 verdediger gebruiken en 9 aanvallers?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:58:54 #112
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_31362257
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tegen Macedonië kan je toch 1 verdediger gebruiken en 9 aanvallers?
dan heb je toch totaal geen aansluiting van het middenveld en hoe wil je dan dominant kunnen spelen? 1-1-8 daarentegen is een perfecte formatie tegen de macedonijnen
pi_31364602
Burkina Faso 2-2 in Uganda, wel een mooie sfeer.
www.thuisuiteten.nl
pi_31365441
PERSCONFERENTIE

Na uitvoerig overleg met de spelers en directie, is besloten om met onmiddellijke ingang het contract met AirRaid te verbreken en Bos81 als hoofdcoach te benoemen. Dit heeft mede te maken met de slechte start van de competitie.

Bos81 is een succesvolle coach van het tweede elftal en heeft na lang nadenken uiteindelijk toch besloten om de stap naar het grotere werk te wagen.

Hij heeft echter aangegeven dat hij de jeugd meer kansen gaat geven dan zijn voorganger. In ieder geval neemt hij jpzegthallo en Tha_dark mee naar de A-selectie en wellicht zullen er meer volgen.

De eerste wedstrijd van Bos81 is komend weekend, wanneer ACFU in het eigen stadion aantreedt tegen De Poldervogels.
www.thuisuiteten.nl
pi_31365809
Hup Bossie. Goede trainer, dankzij hem sta ik waar ik nu sta
pi_31365875
Goede keuze van het bestuur. Succes Bos81!
That's all folks!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:45:29 #117
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_31366390
Bos81 veel succes!
pi_31366946
Bos81
Hoi.
pi_31368149
*schuchter aanschuift aan de kantine-tafel.

Hallo jongens
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:00:25 #120
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31368221
Succes oud trainer.., we zullen je missen.
AFC Ajax 4 ever
pi_31369315
Ik vroeg me via mijn uitermate charimatische, maar misschien iets minder betrouwbare makelaar af of er voor deze tropische verrassing ook een kans is zich te bewijzen via proeftrainingen ed?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_31369662
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:34 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik vroeg me via mijn uitermate charimatische, maar misschien iets minder betrouwbare makelaar af of er voor deze tropische verrassing ook een kans is zich te bewijzen via proeftrainingen ed?
Proeftrainingen kan in principe/onder voorbehoud wel, maar het heeft er wel mee te maken op welke positie ik je kan inzetten.
pi_31369976
Dit multifunctionele talent kan op het middenveld (lrc) uit de voeten. Ik verwacht natuurlijk geen basisplek, maar een selectieplaats zou al eervol zijn. Wie wil hier nou niet onder deze traner trainen. Alleen al een paar trainingen onder Bos81zou van mij al een zoveel betere speler maken, vooral met al dat talent om je heen.
pi_31370239
Daarbij is er op het middenveld tussen al het frivole spul misschien ook wel behoefte aan een grote harde degelijke stofzuiger.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:01:01 #125
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31370297
Ik wil eventueel wel trainer worden, en daarbij ook gewoon speler blijven.
AFC Ajax 4 ever
pi_31370554
Ik wil me graag aanmelden voor een proeftraining Kan het nog?
pi_31370894
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik wil me graag aanmelden voor een proeftraining Kan het nog?
Ja, van mij wel

Maar even wil ik wel daar iets aan toe voegen. Natuurlijk zijn we altijd opzoek naar versterkingen, maar soms moeten we een stop zetten op het uitbreiden van de selectie, vooralsnog hebben we voor het eerste wel genoeg spelers. Dus mochten we jullie (jij en GOllemRulez) goed genoeg vinden voor een contract, is het tweede vooralsnog jullie elftal.
pi_31371026
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:01 schreef JPM01 het volgende:
Ik wil eventueel wel trainer worden, en daarbij ook gewoon speler blijven.
Trainer/speler bij Jong Fok! ?
That's all folks!
pi_31371064
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, van mij wel

Maar even wil ik wel daar iets aan toe voegen. Natuurlijk zijn we altijd opzoek naar versterkingen, maar soms moeten we een stop zetten op het uitbreiden van de selectie, vooralsnog hebben we voor het eerste wel genoeg spelers. Dus mochten we jullie (jij en GOllemRulez) goed genoeg vinden voor een contract, is het tweede vooralsnog jullie elftal.
Voor mij maakt het helemaal niets uit Als ik maar aan spelen/trainen kom.
pi_31371160
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Trainer/speler bij Jong Fok! ?
Ja dus.
That's all folks!
pi_31371340
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, van mij wel

Jij bent de baas he. Ik heb natuurlijk zoveel vertrouwen in de doorgroeimogelijkheden bij deze club dat mijn kansen zeker nog komen.
pi_31371347
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ja dus.
Hij is goed in coaching toch?
pi_31371425
Is er al iemand bezig met het nieuwe Jong AC Fok! topic?
That's all folks!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:33:28 #134
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31371451
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er al iemand bezig met het nieuwe Jong AC Fok! topic?
nee, kun jij beter doen.., jij kan die info uit de OP halen
AFC Ajax 4 ever
pi_31371471
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef JPM01 het volgende:

[..]

En als je wilt kan ik de OP opslaan op mijn server En onderaan de OP als linkje om het te downloaden!
pi_31371507
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef JPM01 het volgende:

[..]

Oke, is prima.

Ook dat opslaan.
That's all folks!
pi_31371543
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Oke, is prima.

Ook dat opslaan.
Dus zodra jij hem hebt geopend. Sla ik hem op als .txt formaat en geef ik het linkje door. Ok?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:41:37 #138
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_31386049
Pekel; Te Oud, Obdam, Vlaai, Van Bronkhout; Landzaad, Madurodam, van de Vaart; Kuit, Tong80, Dylan Dog

VoreG begint op de bank.
Hoi.
pi_31386281
Fijn dat ik weer terug ben in het 1e.
Ben er ,voor mijn gevoel, helemaal klaar voor!
Koning.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 16:25:49 #141
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31386338
Ik heb er ook weer zin aan, lekker wedstrijdjes spelen
pi_31387014
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 15:50 schreef pekel het volgende:
Pekel; Te Oud, Obdam, Vlaai, Van Bronkhout; Landzaad, Madurodam, van de Vaart; Kuit, Tong80, Dylan Dog

VoreG begint op de bank.
Potdomme, maar ik heb wel een Oranje shirt
pi_31388037
Veel succes bij de grote jongens, Bos!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 19:05:36 #144
73091 Vom
de Cowboy
pi_31390044
yeah, een hereniging met mijn oude coach
pi_31390220
Opluchting binnen ACFU

Het is weer koek en ei binnen de AC Fok! United. Bos81, ex-trainer van Jong ACFU, nam eerder deze week het trainersschap over van Airraid, die met de noorderzon vertrokken is. Verscheidende bronnen melden dat deze trainer in gesprek is met Fortuna Zitterd. Bos81 maalt het niet meer, hij heeft zijn droombaan. De spelers en supporters van ACFU zijn zeer te spreken over de nieuwe trainer. "Hij heeft ons gered van de ondergang", aldus een Bossche dronkenlap. De spelers binnen ACFU zijn content. "We moeten nog zien wat meneer gaat inbrengen, want ieder voordeel hep z'n nadeel. Logisch lijkt mij dat de aanvoerder het aanspreekpunt wordt binnen de groep. Al hebbe we 1 groot voordeel: Bos81 zit al een lange tijd bij de club. Voetbal is een spelletje, en de baas over dat spelletje mot er verstand van hebben. En dat heeft meneer", aldus tong80. SCH is er blij mee: "Ik ben er blij mee".

Bron: de Telegraaf 12 okt
Hoi.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 08:19:26 #146
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31401517
Een groot welkom is geregeld voor Bos81 bij de volgende wedstrijd.
Als we winnen is het feest weer helemaal compleet.
pi_31401704
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 08:19 schreef Lionheaad het volgende:
Een groot welkom is geregeld voor Bos81 bij de volgende wedstrijd.
Als we winnen is het feest weer helemaal compleet.
maar ja
onze conditie is er fors op achteruit gegaan
pi_31414027
De eerste trainingen onder Bos zijn morgen. Internationals gelijk voluit mee coach of mogen we uitlopen?
www.thuisuiteten.nl
pi_31414192
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
De eerste trainingen onder Bos zijn morgen. Internationals gelijk voluit mee coach of mogen we uitlopen?
Over het algemeen wel, maar ik was van plan om ook het afwerken op doel te trainen. Daar heb ik liever iedereen bij, ook de internationals.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 17:56:56 #150
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31414594
Korte voorbereidingstijd, zondag spelen we natuurlijk weer.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:01:52 #151
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_31414729
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:40 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Over het algemeen wel, maar ik was van plan om ook het afwerken op doel te trainen. Daar heb ik liever iedereen bij, ook de internationals.
hmmm lekker wat ballen uit mn doel ranselen
pi_31417275
Internationals kunnen doorgaans aardig schieten...
www.thuisuiteten.nl
pi_31419262
Trainer, kan ik rust nemen bij het afwerken? Numero_uno is er nog altijd. Zondag kan ik gewoon weer vol aan de bak. .
Hoi.
pi_31419384
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:53 schreef pekel het volgende:
Trainer, kan ik rust nemen bij het afwerken? Numero_uno is er nog altijd. Zondag kan ik gewoon weer vol aan de bak. .
Ja, als je het voor jezelf beter acht om het morgen wat rustiger aan te doen hoef je van mij niet per se mee te doen met het afwerken. Zaterdag hebben we ook nog een training (natuurlijk geen zware) als je daar maar wel gewoon helemaal mee doet.
pi_31419885
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, als je het voor jezelf beter acht om het morgen wat rustiger aan te doen hoef je van mij niet per se mee te doen met het afwerken. Zaterdag hebben we ook nog een training (natuurlijk geen zware) als je daar maar wel gewoon helemaal mee doet.
Is goed, dan hou ik het morgen bij een lichte training. Zaterdag weer vol aan de bak. .
Hoi.
pi_31420923
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef dolle_hond het volgende:
wat is de volgende wedstrijd eigenlijk?
Zondag, thuis tegen De Poldervogels
  donderdag 13 oktober 2005 @ 22:32:17 #158
82589 S-Two
barba macacu
pi_31422710
(Ex-)Trainer, ik wil je hier ook nog even succes wensen met het trainen van het eerste. Ik denk dat de jongens een goeie aan je hebben, en ik wil je bedanken voor de goede trainingen en de goede leiding.
pi_31422955
Ik train(de) gewoon voluit mee hoor coach. Deze wijziging heeft me wel op scherp gezet merk ik. Zķ!
pi_31442847
Pff, die Boslopen belooft niet veel goeds... Ik hoefde wel niet mee te doen als international, maar van alleen het kijken ernaar werd ik al goed moe.
www.thuisuiteten.nl
pi_31442949
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Pff, die Boslopen belooft niet veel goeds... Ik hoefde wel niet mee te doen als international, maar van alleen het kijken ernaar werd ik al goed moe.
De conditie van sommige spelers is op dit moment beneden peil. Vandaar deze pittige bosloop, normaal zijn ze iets minder zwaar.
pi_31443005
Okee. Een trainer met zo'n naam moet daar ook wel dol op zijn natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_31443033
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Okee. Een trainer met zo'n naam moet daar ook wel dol op zijn natuurlijk.
Vanzelfsprekend inderdaad
pi_31485795
Dan hier de opstelling voor vanmiddag.

-----------------------Pekel------------------

--FrankyMcG--------Vaduz ------The_BoezelaaR-------SCH--

---------Bjoro------MethodMich----Dolle_Hond----

----------VoreG-----Dylan Dog----Tong80----

Bank:

Numero_Uno
Vom
Eilanden
Spideyman
S-Two
Zjroentje
jpzegthallo
pi_31486179
Kijk aan, eindelijk hoeven we het niet meer onderling uit te zoeken als we op het veld staan.
That's all folks!
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:18:45 #166
26251 Eilanden
pi_31486541
Tsssssk .. en weer op de bank

* Eilanden nummer van zaakwaarnemer maar weer eens zoekt...
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:23:33 #167
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31486614
In de basis, dat vertrouwen zal beloond worden trainert
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:26:20 #168
82589 S-Two
barba macacu
pi_31486667
Mocht het nodig zijn, zal ik mijn best doen als invaller, succes jongens .
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:44:17 #169
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31486928
Leuk om u weer als trainer te hebben coach!
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:45:27 #170
26251 Eilanden
pi_31486950
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:44 schreef Spideyman het volgende:
Leuk om u weer als trainer te hebben coach!
Slijmbal
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:53:36 #171
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31487070
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:45 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Slijmbal
Ach stumpertje, sta je alweer niet in de basis? Fijn dat je dan achter je team blijft staan.
  zondag 16 oktober 2005 @ 14:13:42 #172
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_31487469
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk aan, eindelijk hoeven we het niet meer onderling uit te zoeken als we op het veld staan.
Hmm kwam eindelijk mn snelheid van pas om als eerste in het doel te staan hebben we weer een trainer die me op de bankj zet
  zondag 16 oktober 2005 @ 14:18:39 #173
26251 Eilanden
pi_31487536
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:53 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ach stumpertje, sta je alweer niet in de basis? Fijn dat je dan achter je team blijft staan.
Ik zit tenminste niet in de hol van de trainer!
pi_31487603
Succes jongens
pi_31488083
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 14:18 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Moet ik me nu aangesproken voelen?
That's all folks!
  zondag 16 oktober 2005 @ 14:46:34 #176
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31488120
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 14:18 schreef Eilanden het volgende:

[..]

yeah, whatever.
pi_31489171
Basis is oke ole ole
pi_31490359
Jammer, Eilanden werkt altijd wel hard voor mij, ik heb hem er graag bij.

Maar goed, de nieuwe coach verdient voorlopig het voordeel van de twijfel.
www.thuisuiteten.nl
pi_31509699
Niet op de bank?!
Koning.
pi_31510992
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:04 schreef tha_dark het volgende:
Niet op de bank?!
Helaas was er deze keer geen plaats voor je. S-Two is opgeroepen omdat ik anders geen verdedigers zou hebben.

Maar je moet er wel rekening mee houden dat je niet altijd bij de 18 namen zult zitten. Daarom zul je ook nog regelmatig meedoen met het tweede.
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:38:23 #181
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31511868
Ben blij dat er weer eens serieus met de selektie wordt omgegaan !
256 goals !
pi_31513675
Zeker, hopen dat het al snel resultaat oplevert. Ook voor de buitenwereld.
www.thuisuiteten.nl
pi_31541308
Mijn eerste stap is gezet:

Bij de selectie van het eerste
pi_31541452
Het verslag laat even op zich wachten, hopelijk vanavond anders morgen. De uitslag is overigens 5-3 in ons voordeel (Doelpunten van Dylan Dog (2x), Methodmich, Eilanden en -Vaduz- )

Morgen vertrekken we naar Griekenland voor het Uefacupduel met Arikisxanlopoulos komende donderdag.

Overige tegenstanders zijn:

• KVK Fritkot (Bel, 03-11 thuis )
  • Real Torremolinos (Spa, 24-11 thuis)
  • FC Klassen (Lie, 15-12, uit)

Extra leuk dus voor -Vaduz- dat we naar Liechtenstein mogen.

Edit: Ter informatie hebben we in de voorronde gespeeld tegen Buzhya Buzhmanov Kramskiy uit Rusland. Daar werd het 1-1 en thuis wonnen we met 3-0

[ Bericht 12% gewijzigd door Bomenverzameling op 18-10-2005 21:15:11 ]
  • "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_31541782
    Nou zeg dat, ik zal eens informeren daar naar die ploeg. Al weet ik wel aardig welk spelletje ze spelen. De DVD's regel ik wel coach!
    That's all folks!
    pi_31541790
    Goed gescoord allemaal. De selectie van die Grieken komt straks!

Goalkeepers

1 Daniel Ferschwalbes POR
    33 Kiriakos Tehoerogloei GRE
    40 Dimitrios Kikidifs GRE

Defenders

2 Vati Aaimuvel TUR
    3 Evangelos Kouvoutsopoulos GRE
    4 Christos Houtidifis GRE
    23 Dionysios Chaosiotis GRE
    24 Ifeanyi Mufeze NGA
    44 Elias Charelambikous CYP
    77 Amir Aztma Saridon EGY

Midfielders

5 Christos Mamakenis GRE
    6 Paraskevas Andrelonas GRE
    7 Theodoros Assimarakis GRE
    8 Dimitrios Zograftakis GRE
    10 Zikenhuisbala EGY
    18 Lampros Vangdesis GRE
    22 Guy Armand Fruit-M'Achine CMR
    25 Sotirios Balfast GRE
    28 Stilianos Papalamepikkilos GRE
    30 Panayiotis Ergemitjes CYP
    31 Pantelis Constantzevens GRE

Forwards

9 Dimitrios Neusjevandezalmis GRE
    11 Yiasoumi Souzoukaki CYP
    20 Marcin Imbeciel POL
    29 Lazaros Miteropouloupoudoulakisdoulos GRE

[ Bericht 88% gewijzigd door methodmich op 18-10-2005 20:06:20 ]
    www.thuisuiteten.nl
    pi_31544909
    Redelijk goede selectie, al lopen er ook wel wat kneusjes tussen volgens mij..
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:01:10 #188
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_31545792
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 22:01 schreef dolle_hond het volgende:
    die nr 29 is een hele brede kerel hoor
    Zo'n naam is beroerd afkorten, dus da komt wel goed uit..
      woensdag 19 oktober 2005 @ 08:22:25 #190
    72703 Lionheaad
    Nothing beats a Lion
    pi_31552730
    Het was weer groot feest na afloop van de wedstrijd

We moeten alleen zorgen dat we beter de nul kunnen houden...
    pi_31555594
    Guy Armand Fruit-M'Achine gokt op de afvallende bal heb ik gehoord, wordt een heet avondje morgenavond.

En ja, die drie tegendoelpunten afgelopen weekend, iets teveel van het goede...
    That's all folks!
      woensdag 19 oktober 2005 @ 11:26:07 #192
    93264 Spideyman
    "With great power.....
    pi_31555818
    Die nummer 28 schijnt nogal losse handjes te hebben las ik in de VI. Oppassen dus
      woensdag 19 oktober 2005 @ 12:13:59 #193
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_31556671
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 11:26 schreef Spideyman het volgende:
    Die nummer 28 schijnt nogal losse handjes te hebben las ik in de VI. Oppassen dus
    Ik ook, dus ik zal 'm wel ff aanpakken!
      woensdag 19 oktober 2005 @ 12:53:11 #194
    61305 Bjoro
    Proud to have Maud !
    pi_31557344
    Real Torremolinos
    (kwam ik tegen tijdens het boeken van een reisje voor mijn ouders die 30 getrouwd zijn !!)

GOALKEEPERS
    1 Porto Monee ESP
    11 Jesus Prats D'Angolo NIG
    99 Gerardo La Constato Diaz ESP

DEFENDERS
    2 Fernando Gevarro ESP
    3 Corry Cortés Collabro MEX
    13 Michiel Macielson SWE
    22 Claudio 'Tuzzio' de Lima Perlama BRA
    33 Metje Iulinanus GRE
    4 Seve Ballesteroidos POR
    5 Miquel de Nada Potenzi ESP
    28 Silvio 'Rafita' Vaartos LIB

MIDFIELD PLAYERS
    6 Luis Pereyrara Augustino ITA
    8 Donna Doni Rasputi ESP
    10 Torja Borja IRA
    20 Felipe Campano Ontanilla ESP
    21 Franco Farinķs Secundo ESP
    26 Jonás In Walvissio POR
    23 Danielo Perleitta URU
    82 Arango Aranka Areilla CHI

FORWARD PLAYERS
    14 Yordi el Salvador ESP
    9 Tuni Nogkleinwas NOO
    1+8 Okubo Obiku Abeiyie ZAM
    29 Víctor Casagrande SAF
    17 Chico Choutos Minor ESP
    31 Toni Muņoz da Silva Portigo ESP

[ Bericht 0% gewijzigd door Bjoro op 19-10-2005 13:13:33 ]
    256 goals !
      woensdag 19 oktober 2005 @ 13:11:34 #195
    61305 Bjoro
    Proud to have Maud !
    pi_31557671
    heb meteen KVK Fritkot erbij gezocht !

11 BAYGWAN Ronny attaquant (BEL)
    01 BELANAGOVIC Ismir gardien de but (ROE)
    14 BLAY DE BLAY Georgi défenseur (ZAM)
    17 RUCKSAK Frédéric attaquant (DUI)
    08 IBRAHAMI ALLIBABBA Frodel défenseur/médian (GHA)
    22 LE CORDIER DE SOIGNOIR Jean-Pierre gardien de but (FRA)
    24 DANIELSON Daniel gardien de but (SWE)
    15 TONGUE-DURIEUX Quantino défenseur (FRA)
    13 EMMEN Frits van défenseur/médian (NED)
    03 GUILMOTARD Olivier défenseur (BEL)
    18 AABUBAJBARI Nordin attaquant (NED)
    20 LEURQUIN-AANUNFLESSIE Dimitri défenseur/médian (BEL)
    02 LUNTALALALATADA Trésor-filee médian (ALG)
    19 MUZUKIEWIJCZ Jarek défenseur/médian (POL)
    05 MONTATOYA Juan-Laurent défenseur (BRA)
    12 OLISEH OMARIKANO Egutu médian (NIG)
    21 OUJADIWEL Julius César médian (BEL)
    25 PASNOUOPPIE Aleks attaquant (VS)
    16 PINELLI PINELLI Julio médian (ITA)
    10 ROGERIO de JANERO Benjamin De Oliveira médian (BRA)
    09 SANCHEZ Aranxta Pablo attaquant (ESP)
    23 STOJKOV Arricho attaquant (BUL)
    06 TEKAK Alexander défenseur (BEL)
    04 TIAGO AHEURA Queiroz Bezeirra Filippo attaquant (URU)
    07 VERVALLEN Issie défenseur/médian (BEL)
    256 goals !
    pi_31557733
    De selectie van Klassen volgt zo!
    That's all folks!
      woensdag 19 oktober 2005 @ 13:31:01 #197
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_31557971
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 12:53 schreef Bjoro het volgende:
    Real Torremolinos
    (kwam ik tegen tijdens het boeken van een reisje voor mijn ouders die 30 getrouwd zijn !!)

GOALKEEPERS
    1 Porto Monee ESP
    11 Jesus Prats D'Angolo NIG
    99 Gerardo La Constato Diaz ESP

DEFENDERS
    2 Fernando Gevarro ESP
    3 Corry Cortés Collabro MEX
    13 Michiel Macielson SWE
    22 Claudio 'Tuzzio' de Lima Perlama BRA
    33 Metje Iulinanus GRE
    4 Seve Ballesteroidos POR
    5 Miquel de Nada Potenzi ESP
    28 Silvio 'Rafita' Vaartos LIB

MIDFIELD PLAYERS
    6 Luis Pereyrara Augustino ITA
    8 Donna Doni Rasputi ESP
    10 Torja Borja IRA
    20 Felipe Campano Ontanilla ESP
    21 Franco Farinķs Secundo ESP
    26 Jonás In Walvissio POR ----------> die is toch zwaar gewond geraakt tijdens een visongeluk?
    23 Danielo Perleitta URU
    82 Arango Aranka Areilla CHI

FORWARD PLAYERS
    14 Yordi el Salvador ESP
    9 Tuni Nogkleinwas NOO
    1+8 Okubo Obiku Abeiyie ZAM
    29 Víctor Casagrande SAF
    17 Chico Choutos Minor ESP
    31 Toni Muņoz da Silva Portigo ESP
    pi_31558326
    FC Klassen

Goalkeepers:

1 Siegfried Krehle LIE
    12. Egon Meiners LIE
    34. Henk Vliegenvanger ZAF

Defenders:

2. Benny Kröpel LIE
    4. Reinhard Patschinsky SUI
    3. Guillaume Coquegedraque FRA
    23. Arnd Flock LIE
    13. Fabricio Rampbello SUI
    5. Gino Hägele LIE
    24. Morais Faria da Salvo Casquinha GUI

Midfield:

6. Sergio Daniel ‘Accu’ Accunuiãga COL
    15. Sachar Deschöneboer LIE
    8. Radrogo Lamillo Samanthy Longname T&T
    7. Heinrich Krankzichtig SUI
    21. Vito Flappie LIE
    58. Kötman Goruįnu TUR
    10. Prince Addaiaiai GHA
    16. Lorenz-Günther Weiland LIE
    19 KC Onthahiway CAN

Attack:

17. Thomas Berger SUI
    14. Erwin Löhms LIE
    9.Eddy Christian Nkouadjio Nsangoeroe KAM
    25. Arnd Arndreasson IJS
    15. Arturo Pannalelli ITA
    22. Latis Paalidis GRI

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 19-10-2005 14:01:08 ]
    That's all folks!
    pi_31558389
    29 Lazaros Miteropouloupoudoulakisdoulos GRE Hoe noem je dat op
    pi_31559486
    Die staat bekend als Lazaros, voetbalnaam.

Bjoro, zijn dat niet de selecties van vorig seizoen, zie ook Dolle Hond?
    www.thuisuiteten.nl
      woensdag 19 oktober 2005 @ 14:46:29 #201
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_31559553
    Exotische tegenstanders weer
      donderdag 20 oktober 2005 @ 15:36:01 #202
    61305 Bjoro
    Proud to have Maud !
    pi_31581296
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 14:43 schreef methodmich het volgende:
    Die staat bekend als Lazaros, voetbalnaam.

Bjoro, zijn dat niet de selecties van vorig seizoen, zie ook Dolle Hond?
    in de voorbereiding afgehaakt, maar was al aangemeld bij de Fifa !

want ik heb de spelerslijsten opgevraagd in Zurich, ga er dus vanuit dat ze van dit seizoen zijn !
    256 goals !
    pi_31581325
    Wat een vreemdelingenlegioen trouwens, dat FC Klassen..
    pi_31581481
    Die hebben de afgelopen zomer heel de wereld afgespeurd naar onbekende spelers. Daarvan is wonder boven wonder een hecht stuntteam geformeerd door trainer Peter Helgertt.
    That's all folks!
    pi_31581523
    KVK Fritkot
    13 EMMEN Frits van défenseur/médian (NED)

Een landgenoot en zeer fysieke speler. Houdt er vooral van om af en toe een elleboogje te geven. . Heb nog in de jeugd met hem gespeeld. Een echte (maten)naaier. .
    Hoi.
    pi_31585416
    quote:
    Op donderdag 20 oktober 2005 15:36 schreef Bjoro het volgende:

[..]

in de voorbereiding afgehaakt, maar was al aangemeld bij de Fifa !

want ik heb de spelerslijsten opgevraagd in Zurich, ga er dus vanuit dat ze van dit seizoen zijn !
    Tja, dat dacht PSV toen ook (met Ruud).
    www.thuisuiteten.nl
    pi_31588935
    Later dan verwacht/beloofd. maar hier het verslag
    quote:
    Bos81 start met overwinning

De eerste wedstrijd onder leiding van de nieuwe trainer betekende een doelpuntrijke overwinning. De Poldervogels werden met 5-3 verslagen.

In de beginfase was ACFU heer en meester. De stand was na 15 minuten dan ook al 2-0 in het voordeel van de gastheren.
    De eerste treffer werd gescoord door MethodMich, nadat hij aangeven van Bjoro de bal vanaf 20 meter in de touwen joeg.

5 minuten later maakte Dylan Dog zijn eerste van de middag. Nadat hij van VoreG de bal kreeg, soleerde hij door de defensie van de Poldervogels om vervolgens, met een bekeken lob, doelman Eend verschalkte.

Hierna ging ACFU iets meer achterover leunen, wat het beter niet had kunnen doen, want nog voor het rustsignaal hadden de Poldervogels alweer gelijk gemaakt.

De aansluitingstreffer kwam voort uit een misverstand tussen SCH en The_BoezelaaR. Een te korte pass werd onderschept door Sperwer. De spits omspeelde Pekel en schoof de bal in het lege doel.

De gelijkmaker viel in de 42ste minuut toen Gans vanuit een corner van Robin de bal in het doel kopte,

Na de rust probeerde ACFU met goed aanvallend spel weer op voorsprong te komen, maar het oogde te bang om uit een tegenaanval op achterstand te komen. Doordat Eilanden in de 67ste minuut Bjoro kwam vervangen kwam er weer meer durf en flair in het spel. Niet veel later werd het dan ook 3-2. Een voorzet vanaf de achterlijn van Voreg werd door Dylan Dog binnen getikt.

Een paar minuten later werd halverwege de speelhelft van De Poldervogels Dolle_Hond hard getackeld door Merel. De toegekende vrije trap, genomen door MethodMich , werd door
    -Vaduz- onhoudbaar in het doel gekopt.

In de 83ste minuut werd de stand 5-2. Een mooie steekpass van invaller Vom zette VoreG vrij voor de doelman. Zonder aarzelen schoot hij de bal in de korte hoek. Kort voor het eindsignaal scoorde Specht nog tegen, maar daarna kwam de zege voor ACFU niet meer in gevaar

AC FOK! United – Poldervogels 5-3
    9’ 1-0 Methodmich
    14’ 2-0 Dylan Dog
    29’ 2-1 Sperwer
    42’ 2-2 Gans
    72’ 3-2 Dylan Dog
    75’ 4-2 -Vaduz-
    83’ 5-2 VoreG
    90+ 5-3 Specht

Gele kaarten

35’ SCH (ACFU)
    58’ Bjoro (ACFU)
    75’ Merel (Poldervogels)

AC FOK! United
    Pekel

SCH
    The_BoezelaaR
    -Vaduz-
    FrankyMcG

Dolle_Hond (80’Vom)
    MethodMich
    Bjoro (67’Eilanden)

Tong80
    Dylan Dog
    VoreG

Poldervogels
    Eend

Gans
    Zwaluw
    Roodborst
    Parkiet

Robin (63’Reigert)
    Merel
    Mees
    Ekster

De Haan (46’Specht)
    Sperwer
    pi_31589110
    Mooie overwinning Jammer dat er nog 1 doelpunt in de laatste minuut viel
    pi_31589356
    Leuke wedstrijd om te kijken jongens! Ik wacht gewoon rustig op mijn kansje en zal m'n best doen!
    pi_31589477
    Was even wennen met Boez achterin, maar we vullen elkaar goed aan. Methodmich legde die bal, met een goede curve prachtig op m'n hoofd zeg. Grote klasse van onze spelbepaler!
    That's all folks!
      donderdag 20 oktober 2005 @ 22:27:17 #211
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_31590336
    Klasse gespeeld jongens!
      donderdag 20 oktober 2005 @ 22:36:52 #212
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_31590590
    quote:
    Op donderdag 20 oktober 2005 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
    Was even wennen met Boez achterin, maar we vullen elkaar goed aan. Methodmich legde die bal, met een goede curve prachtig op m'n hoofd zeg. Grote klasse van onze spelbepaler!
    Ik met de botte bijl en jij met de goeie pass naar voren, ging lekker. O, en dat misverstand met SCH waar de goal uitkwam zal niet meer voorkomen. Althans, alsie voortaan dan van me afblijft tijdens de wedstrijd
    pi_31592121
    Langs de kant was het genieten geblazen; wat een amusement. Er lopen een paar spelers tussen waarvan je alleen maar je vingers bij kan aflikken. Daar kan je als speler van Jong ACFU nog veel van opsteken. Hulde!
    pi_31592376
    quote:
    Op donderdag 20 oktober 2005 23:27 schreef Gollemrulez het volgende:
    Langs de kant was het genieten geblazen; wat een amusement. Er lopen een paar spelers tussen waarvan je alleen maar je vingers bij kan aflikken. Daar kan je als speler van Jong ACFU nog veel van opsteken. Hulde!
    Yup. Ik was samen met je aanwezig. Ik heb echt genoten. Vooral van de keeper pekel! Daar kan ik wat van opsteken (mocht ik onder de lat staan)
    pi_31592409
    Daar doen we het ook voor Gollemrulez, maar ook bij jullie is het altijd goed vertoeven langs de kant.
    That's all folks!
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:01:36 #216
    70366 JPM01
    The F1 season is over
    pi_31600285
    ik had gehoort dat pekel een blessure heeft opgelopen???
    AFC Ajax 4 ever
    pi_31604075
    Lekker. Een voordeel is wel dat jij gewoon erg lang bent Vaduz. Als ik zo'n bal naar Yapo of tong speelde, gingen ze er onder door.
    www.thuisuiteten.nl
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:19:56 #218
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_31604344
    waarom heeft tong die vent van de receptie van t hotel op zijn bek gemept?

ik had t gemist, omdat ik nog ff naar de wc moest.
    kom ik terug in de lobby staan er drie griekse politieauto's voor de deur en een hoop volk binnen...
    pi_31604454
    Die receptionist had,meen ik, Dione geen doorgang verleend toen ze de spelers wilde interviewen.
    That's all folks!
    pi_31606483
    Terecht dat je dan uithaalt natuurlijk

Ik zat toen net in de jacuzzi dus ik hoorde het jammergenoeg achteraf pas.
    pi_31606836
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
    Die receptionist had,meen ik, Dione geen doorgang verleend toen ze de spelers wilde interviewen.
    Diepte-interview?
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:13:46 #222
    43493 numero_uno
    Dat zei je ja!
    pi_31607749
    pekel was veel te goed in vorm

Zo kom ik nooit meer onder de lat te staan
    alhoewel
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 11:01 schreef JPM01 het volgende:
    ik had gehoort dat pekel een blessure heeft opgelopen???
    ik heb hier alleen niks van vernomen
    pi_31607880
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 17:13 schreef numero_uno het volgende:
    pekel was veel te goed in vorm

Zo kom ik nooit meer onder de lat te staan
    alhoewel
    [..]

ik heb hier alleen niks van vernomen
    Bij mij is ook niks bekend
    pi_31611257
    Mooie wedstrijd nog, jongens!
    pi_31612470
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 17:20 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Bij mij is ook niks bekend
    Het wachten is op Pekel dan. Misschien kreeg hij er thuis last van?
    pi_31618193
    Heb een kuitblessure opgelopen. Schijnt een spiertje te zijn gescheurd. De komende 6 weken gaat het spelen voor ACFU niet lukken vrees ik...
    Hoi.
    pi_31618306
    Das niet fijn Pekel. Gelukkig hebben we capabele vervanger(s), hoef ik niet onder de lat te verschijnen.
    That's all folks!
      zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:48:48 #228
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_31618338
    Okey heren verdedigers, laten we die tweede keeper helpen door er helemaal niks door te laten
    pi_31618356
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 00:44 schreef pekel het volgende:
    Heb een kuitblessure opgelopen. Schijnt een spiertje te zijn gescheurd. De komende 6 weken gaat het spelen voor ACFU niet lukken vrees ik...
    Verdomme. En ik wilde je zien keepen. Wie gaat nu voor jullie keepen?
    pi_31618360
    Goed plan. Numero_Uno op goal nu.
    That's all folks!
    pi_31618727
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
    Goed plan. Numero_Uno op goal nu.
    Wie is dan jullie tweede (reserve) keeper, nu pekel geblesseerd is voor zes weken?
    pi_31622719
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 00:44 schreef pekel het volgende:
    Oei, dat is jammer. Beterschap
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 01:01 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Wie is dan jullie tweede (reserve) keeper, nu pekel geblesseerd is voor zes weken?
    Legolas_Greenleaf. Hij zal echter nog gewoon met het tweede mee kunnen blijven doen.
      zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:38:17 #233
    43493 numero_uno
    Dat zei je ja!
    pi_31623437
    Hmm tweeslachtig gevoel van de ene kant de basis in aan de andere kant vind ik het heel zuur voor pekel dus beterschap jongen
    pi_31656551
    Doe lekker rustig aan Pekel, je kuiten zijn je veel waard

Ik hoop mijn minuten te kunnen pakken de volgende wedstrijd!
    pi_31684343
    quote:
    Op zondag 23 oktober 2005 22:59 schreef jpzegthallo het volgende:
    Doe lekker rustig aan Pekel, je kuiten zijn je veel waard

Ik hoop mijn minuten te kunnen pakken de volgende wedstrijd!
    Zorg eerst maar dat je helemaal van je blessure bent hersteld, voor je aan spelen kan denken. Volgens de arts duurt dat nog minimaal 2 weken.

Morgen komen de verslagen van de Europacupwedstrijd (2-2) en de competiewedstrijd (3-0 winst tegen West-Zuid Vooruit).

Dan komen ook meteen de uitslagen van de reeds gespeelde wedstrijden (+ stand) en het resterende programma.
    pi_31684797
    Goed bezig coach! Ben benieuwd.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_31684890
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 19:19 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Zorg eerst maar dat je helemaal van je blessure bent hersteld, voor je aan spelen kan denken. Volgens de arts duurt dat nog minimaal 2 weken.

Morgen komen de verslagen van de Europacupwedstrijd (2-2) en de competiewedstrijd (3-0 winst tegen West-Zuid Vooruit).

Dan komen ook meteen de uitslagen van de reeds gespeelde wedstrijden (+ stand) en het resterende programma.
    Dat is het beroerdste aan in het eerste spelen, de dokters zeggen dat er al wat mis met je is terwijl je zelf nergens van hebt.
    pi_31736042
    Hier het programma en de uitslagen van de reeds gespeelde wedstrijden.

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    32
    33
    34
    35
    36
    37
    38
    39
    40
    41
    42
    13-08-05  AC FOK! United             - NOS SC                     3-2
    21-08-05  AC FOK! United             - Zandratten                 2-1
    28-08-05  VV Grambergen              - AC FOK! United             2-2
    10-09-05  SC Darthuizen              - AC FOK! United             0-1
    15-09-05  Buzhya Buzhmanov Kramskiy  - AC FOK! United             1-1
    18-09-05  AC FOK! United             - Binnenhofse Boys           2-3
    21-09-05  Slikkers VV                - AC FOK! United             3-1
    25-09-05  AC FOK! United             - AFC Kopspijkers            0-2
    29-09-05  AC FOK! United             - Buzhya Buzhmanov Kramskiy  3-0
    16-09-05  AC FOK! United             - Poldervogels               5-3
    20-10-05  Arikisxanlopoulos          - AC FOK! United             2-2
    23-10-05  West-Zuid Vooruit          - AC FOK! United             0-3
    28-10-05  AC FOK! United             - FC de Stinkerds      
    03-11-05  AC FOK! United             - KVK Fritkot       
    06-11-05  RTL Boulevard SC           - AC FOK! United      
    20-11-05  AC FOK! United             - MicroSoft Tweakers FC      
    24-11-05  Real Torremolinos          - AC FOK! United   
    27-11-05  BFC Millingen aan den Rijn - AC FOK! United   
    04-12-05  t Muzikantenstadje         - AC FOK! United   
    10-12-05  AC FOK! United             - FC Grachtengordel   
    18-12-05  t Gooise Matras            - AC FOK! United   
    21-12-05  FC Bambiworld              - AC FOK! United (Beker)
    26-12-05  AC FOK! United             - Donderhonden   
    30-12-05  FC Bal op 't Dak           - AC FOK! United   
    14-01-06  AC FOK! United             - SC Darthuizen   
    18-01-06  Binnenhofse Boys           - AC FOK! United   
    21-01-06  NOS SC                     - AC FOK! United   
    24-01-06  AC FOK! United             - VV Grambergen   
    29-01-06  AC FOK! United             - Slikkers VV   
    05-02-06  AFC Kopspijkers            - AC FOK! United   
    12-02-06  Poldervogels               - AC FOK! United   
    19-02-06  AC FOK! United             - BFC Millingen aan den Rijn    
    26-02-06  Zandratten                 - AC FOK! United
    01-03-06  AC FOK! United             - West-Zuid Vooruit
    05-03-06  FC de Stinkerds            - AC FOK! United
    11-03-06  AC FOK! United             - RTL Boulevard SC
    19-03-06  MicroSoft Tweakers FC      - AC FOK! United
    25-03-06  AC FOK! United             - t Muzikantenstadje
    02-04-06  FC Grachtengordel          - AC FOK! United
    09-04-06  AC FOK! United             - t Gooise Matras 
    12-04-06  Donderhonden               - AC FOK! United
    16-04-06  AC FOK! United             - FC Bal op 't Dak

Overige data EC : 15/16 februari, 23 februari, 9 maart, 15/16 maart, 30 maart,6 april, 20 april, 27 april en 10 mei
    Overige data beker : 1 februari, 22 maart en 7 mei

Dit is de stand tot nu toe:

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    MicroSoft Tweakers FC        10 7 2 1 23 21-10
    NOS SC                        9 7 1 1 22 28- 8
    Donderhonden                  9 6 2 1 20 25-12
    RTL Boulevard SC             10 6 1 3 19 25-16
    AFC Kopspijkers               9 5 3 1 18 22-13
    AC FOK! United                9 5 1 3 16 19-16
    t Muzikantenstadje            9 4 3 2 15 14-13
    t Gooise Matras               9 4 2 3 14 15-14
    Slikkers VV                   9 3 3 3 11 14-15
    BFC Millingen aan den Rijn   10 3 3 4 12 12-16
    VV Grambergen                10 3 3 4 12 17-22
    FC de Stinkerds              10 2 3 5  9 17-20
    Zandratten                   10 2 3 5  9 13-17
    Binnenhofse Boys             10 2 3 5  9 15-24
    FC Bal op 't Dak              9 2 2 5  8 11-18
    SC Darthuizen                 9 2 2 5  8  7-16
    West-Zuid Vooruit            10 2 2 6  8 11-21
    Poldervogels                 10 1 4 5  7 13-19
    FC Grachtengordel             9 1 3 5  6  9-18

Onze eerstvolgende wedstrijd is dus al morgen !!
    pi_31736340
    Ik help wel even mee om de gasmaskers in te laden.
    That's all folks!
    pi_31739436
    Daar heb ik met Jong AC een paar weken terug nog tegen gespeeld. Thuis gingen we al bijna knock-out, uit zal het nog wel 2x zo erg zijn..
    pi_31739665
    Ik zou graag met jullie mee gaan, maar deze wedstrijd laat ik toch even schieten
    pi_31739746
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 22:49 schreef stame het volgende:
    Ik zou graag met jullie mee gaan, maar deze wedstrijd laat ik toch even schieten
    Je mag best wel komen kijken hoor, het is een thuiswedstrijd namelijk
    pi_31739878
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 22:51 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Je mag best wel komen kijken hoor, het is een thuiswedstrijd namelijk
    Ik weet niet of je het al hebt gehoord hoeveel bussen er mee gaan van de Stinkerds. Dat zijn gewoon tig rijdende gasbommen
    pi_31740005
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 22:54 schreef stame het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het al hebt gehoord hoeveel bussen er mee gaan van de Stinkerds. Dat zijn gewoon tig rijdende gasbommen
    Het zal inderdaad geen prettige geur geven, maar is kijken vanuit de spelerslounge geen optie? Geen stinkerd die daar mag komen.
    pi_31740211
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 22:57 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Het zal inderdaad geen prettige geur geven, maar is kijken vanuit de spelerslounge geen optie? Geen stinkerd die daar mag komen.
    Ik zie inderdaad een optie voor me verschijnen. Denk dat ik er wel ben dan. Ik zal wel ruim vantevoren aanwezig zijn, zodat ik veilig voor dat de rijdende gasbommen aan zullen komen op mijn plekje zit
    pi_31740219
    Wanneer spelen jullie? Dan kom ik ook even een kijkje nemen en jullie aanmoedigen.
    pi_31740255
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 23:03 schreef _moder8or_ het volgende:
    Wanneer spelen jullie? Dan kom ik ook even een kijkje nemen en jullie aanmoedigen.
    programma staat een paar posts terug, maar het is morgenavond om 20.30
    pi_31740898
    Met pet en vlag zal ik jullie aanmoedigen tot het bittere eind. Hup!
    pi_31740950
    Vergeet geen wasknijper voor op je neus mee te nemen.
    That's all folks!
    pi_31741059
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
    Waarom dat
    pi_31741105
    Ik heb er wel wat voor over....
    pi_31741471
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 23:25 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Waarom dat
    Anders kunnen we je gelijk onder de zoden leggen.
    pi_31748736
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
    Het is weer zover... FC de Stinkerds...
    pi_31748992
    Ik kijk op tv wel de wedstrijd. .
    Hoi.
    pi_31749076
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 10:57 schreef pekel het volgende:
    Ik kijk op tv wel de wedstrijd. .
    Te geblesseerd om te komen? Anders ben je verplicht om aanwezig te zijn
    pi_31749181
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 11:01 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Te geblesseerd om te komen? Anders ben je verplicht om aanwezig te zijn
    Maar het stinkt daar enorm.

Door weer en wind, okay, maar door stank.
    Hoi.
    pi_31749222
    Kunnen we geen grote glazen kast om het uitvak bouwen?
    pi_31749239
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 11:05 schreef pekel het volgende:

[..]

Maar het stinkt daar enorm.

Door weer en wind, okay, maar door stank.
    Iedereen heeft er last van. De spelers meer dan jij en die kunnen ook echt niet wegblijven.
    Je kan kiezen: of komen of de boete pot vullen
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:11:05 #260
    70366 JPM01
    The F1 season is over
    pi_31749301
    ik kijk wel op de TV, 1 keer al tegen het jong team van ze gespeeld en das geen pretje, dus ik schakel wel op de TV in. De wedstrijd wordt toch rechtstreeks bij Balpa uitgezonden
    AFC Ajax 4 ever
    pi_31749390
    Ik kom wel...ga iig niet op de hoofdtribune zitten. . Wel in het uitvak. .
    Hoi.
    pi_31749436
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 11:14 schreef pekel het volgende:
    Ik kom wel...ga iig niet op de hoofdtribune zitten. . Wel in het uitvak. .
    Daar houd ik je aan.

Maar tussen de supporters van De Stinkerds is het nog minder goed uit te houden dan op onze eigen hoofdtribune

Maar ja het is wat je zelf wilt he
    pi_31749505
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 11:16 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Daar houd ik je aan.

Maar tussen de supporters van De Stinkerds is het nog minder goed uit te houden dan op onze eigen hoofdtribune

Maar ja het is wat je zelf wilt he
    Oeps. . Ik verander van mening. . Ik ga tussen onze harde kern zitten. .
    Hoi.
    pi_31749778
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Kunnen we geen grote glazen kast om het uitvak bouwen?
    Of een hele grote afzuigkap...
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:39:26 #265
    70366 JPM01
    The F1 season is over
    pi_31749984
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 11:19 schreef pekel het volgende:

[..]

Oeps. . Ik verander van mening. . Ik ga tussen onze harde kern zitten. .
    ga ff langs defentie langs om een gasmasker te lenen
    AFC Ajax 4 ever
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:02:45 #266
    26251 Eilanden
    pi_31753411
    Heeft onze kledingsponsor hier geen passende oplossing voor
    pi_31753780
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 14:02 schreef Eilanden het volgende:
    Heeft onze kledingsponsor hier geen passende oplossing voor
    Heb je een te grote neus voor een wasknijper?
    Hoi.
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:22:57 #268
    26251 Eilanden
    pi_31753959
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 14:16 schreef pekel het volgende:

[..]

Heb je een te grote neus voor een wasknijper?
    Nee, maar zo'n knijper ziet er zo ouderwetSCH uit
    pi_31754930
    Een mooie plasticke knijper in een mooi licht roze of rood is toch niet ouderwets, of wel?
    pi_31755048
    Hallo, we zijn niet voor niets met z'n allen naar de sponsor geweest. Of dacht je dat dat voor Madame Tussauds was?
    That's all folks!
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:41:33 #271
    26251 Eilanden
    pi_31756386
    Psies! Vaduz begrijpt hoe het werkt! Bij sommige spelers is nog niet doorgedrongen hoe commercie precies in elkaar zit
    pi_31758335
    Ik wens jullie veel succes. Ik kan helaas niet, moet vanavond keepen.
    pi_31760659
    ACFU TIFO-team still present .
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:39:45 #274
    73091 Vom
    de Cowboy
    pi_31761107
    Ik ben topfit voor vanavond
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:44:53 #275
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_31761251
    ik moet helaas op het laatste moment afzeggen met een keelonsteking hopelijk is Lionheaad wel aanwezig
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_31761653
    Kut ACFU .

Groeten, een West-Zuid Vooruicied.
    pi_31762099
    Opstelling voor vanavond

-------------Numero_Uno-----------------------

----Da_Sandman------Vaduz----The_Boezelaar----------SCH

-----Eilanden-------MethodMich----------Vom----

------Tha_Dark--------Dylan Dog--------Tong80--------

bank
    Legolas_Greenleaf
    S-Two
    Dolle_Hond
    Bjoro
    Spideyman
    VoreG
    Zjroentje

Geblesseerd:
    Pekel
    jpzegthallo

Geschorst
    FrankyMcG
    pi_31762405
    Bah, het stinkt al de hele dag in de stad... Die stinkerds zijn zeker aan het indrinken ofzo..
    pi_31762899
    We gaan ze pakken mannen, kom op! Vertrouwen!

Ik heb een goed gevoel bij deze coach.
    www.thuisuiteten.nl
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:02:35 #280
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_31763230
    Succes mannen!
    pi_31765434
    Godsamme, ik ben er niet bij
    pi_31767056
    Pfff op de bank
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:54:33 #283
    26251 Eilanden
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:32:55 #284
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_31768678
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 22:54 schreef Eilanden het volgende:
    Goed bezette rechterflank
    Ik vind vooral de as van het team erg goed
      zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:43:49 #285
    43493 numero_uno
    Dat zei je ja!
    pi_31775897
    * numero_uno is blij met de topverdediging voor zijn neus
    pi_31776091
    Een basisplek!
    Koning.
    pi_31792676
    Heb ik het verslag gemist?
    pi_31792795
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 21:44 schreef _moder8or_ het volgende:
    Heb ik het verslag gemist?
    Nee hoor, komt waarschijnlijk pas maandag helaas. Daarna zal ik wel de verslagen de dag van de wedstrijd of een dag later.

Uitslag is overigens 3-1 in ons voordeel
    pi_31792835
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 21:48 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Nee hoor, komt waarschijnlijk pas maandag helaas. Daarna zal ik wel de verslagen de dag van de wedstrijd of een dag later.

Uitslag is overigens 3-1 in ons voordeel
    Subliem
    Ik wist wel dat jullie het gingen winnen!
      maandag 31 oktober 2005 @ 09:56:29 #290
    93264 Spideyman
    "With great power.....
    pi_31831268
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 22:54 schreef Eilanden het volgende:
    Goed bezette rechterflank
    Alleen jammer dat jij er bij staat.
    pi_31845648
    Eilanden is heel erg nuttig. Heb hem er graag bij.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_31853961
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
    Eilanden is heel erg nuttig. Heb hem er graag bij.
    Je hebt mij nog niet gezien man .
      dinsdag 1 november 2005 @ 00:03:38 #293
    70366 JPM01
    The F1 season is over
    pi_31855021
    jong fok heeft met 8-1 gewonnen
    AFC Ajax 4 ever
    pi_31856296
    ik weet het [2x keer gescoord en assists... ]
      dinsdag 1 november 2005 @ 09:17:22 #295
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_31858772
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 00:03 schreef JPM01 het volgende:
    jong fok heeft met 8-1 gewonnen
    mooie wedstrijd
    pi_31860134
    Nu wij nog donderdag tegen Fritkot!
    That's all folks!
    pi_31873899
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 23:28 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Je hebt mij nog niet gezien man .
    Werk jij ook zo hard dan?
    www.thuisuiteten.nl
    pi_31874136
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:

[..]

Werk jij ook zo hard dan?
    Vraag Bos maar, de rust mistte soms nog vorig seizoen, maar de inzet was altijd Kuijt-achtig.
      dinsdag 1 november 2005 @ 19:33:27 #299
    61305 Bjoro
    Proud to have Maud !
    pi_31874914
    Zeker op de bank ivm mijn vakantietrainingsstage/scoutingstrip naar Mallorca
    256 goals !
    pi_31894768
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef Bjoro het volgende:
    Zeker op de bank ivm mijn vakantietrainingsstage/scoutingstrip naar Mallorca
    Dat je niet de hele week met de groep hebt meegetraind is inderdaad een van de redenen dat je op de bank bent gestart.

Daarnaast staat Eilanden gewoon goed te voetballen.
      woensdag 2 november 2005 @ 13:32:16 #301
    61305 Bjoro
    Proud to have Maud !
    pi_31894817
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 13:30 schreef Bos81 het volgende:
    Dat je niet de hele week met de groep hebt meegetraind is inderdaad een van de redenen dat je op de bank bent gestart.

Daarnaast staat Eilanden gewoon goed te voetballen.
    hhhhmmmmmm mompel mompel
    256 goals !
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')