quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Oefenprogramma niet meegenomen pekel?
Hoorde laatst dat hij een permrijbewijsban heeft opgelopenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:40 schreef Dos37 het volgende:
lang niks van de Chauffeur spelersbus gehoord
En de overige spelers van jong ACFU zijn ballenjongen, neem ik aan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:02 schreef pekel het volgende:
Resterende oefenwedstrijden:
19 aug: ACFU - Ståndby BK (Den) 20.00
24 aug: ACFU - Bruine Ster Lesbos (Griekenland) 19.30
28 aug: ACFU - Latskiy Moskou 14.30
19 augustus wordt de selectie aangevuld met spelers van jong ACFU, ivm interlands.
Nee nog niet, dat zal zsm worden gedaan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef dndiek het volgende:
is er al bekend wie van Jong AFCU de selectie aanvullen?
Wie zijn er aan de selectie toegevoegd?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:02 schreef pekel het volgende:
19 augustus wordt de selectie aangevuld met spelers van jong ACFU, ivm interlands.
ik heb mijn naam nog in strijkletters voor jequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een kleine vakantie in de voorbereiding?
Tssk, wat is dat nou, wil je de club niet steunen in de voorbereiding? International van Liechtenstein or what, ik pel de letters van jouw naam van mijn fanshirt af hoor!
Doen we.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb mijn naam nog in strijkletters voor je
7-1, viel erg mee inderdaad. Dacht dat ze sterker waren. Die hattrick van jou was nog matig, je kon er 6 maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:02 schreef Eilanden het volgende:
Wat een wedstrijd gisteravond tegen Standby!![]()
ik houd er vooral niet van om naar israel te moetenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Pittige loting voor de Champions League imho.
Dover United (Eng)
Graftak Moscow (Rus)
Hapoel Kosjer (Isr)
Dover United haalde vorig seizoen de halve finale, en naar het oostblok lijkt me ook geen pretje....
Kom op zeg, je laat je held zo vallen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een kleine vakantie in de voorbereiding?
Tssk, wat is dat nou, wil je de club niet steunen in de voorbereiding? International van Liechtenstein or what, ik pel de letters van jouw naam van mijn fanshirt af hoor!
veel gedoucht in de vakantie? dat je zo fris bentquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom op zeg, je laat je held zo vallen?
Ik mocht vanwege de drukke zomer (WK tot 20) nog wat vrije dagen opnemen. Een frisse -Vaduz- heb je veel meer aan. Nu ben ik er weer helemaal klaar voor.
nog gefeliciteerd met je kleurwisselingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu nog een neus voor de goal en het komt goed met je.
Ik vind dat blauwe haar maar niks.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met je kleurwisseling
zolang t de tegenstander afschrikt, lijkt t me primaquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik vind dat blauwe haar maar niks.. Ik denk dat we maar eens wat regeltjes op moeten stellen binnen de club.
.
maar hier nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is in Liechtenstein erg normaal hoor.
De club gaat voor. Voor de uitstraling van de club lijkt me dit nie geweldig. De supporters zullen dit ook niks vinden.quote:
Als je je nou helemaal blauw verft, hebben we een echte smurf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
De club gaat zeker voor, lijkt me duidelijk. Maar een ander kleurtje is toch geen probleem. Ik kan je geruststellen, m'n schoenen blijven wel zwart.
tis niet rozequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:16 schreef pekel het volgende:
[..]
De club gaat voor. Voor de uitstraling van de club lijkt me dit nie geweldig. De supporters zullen dit ook niks vinden..
tis iig niksquote:Op maandag 12 september 2005 12:00 schreef Bjoro het volgende:
Is de coach er met de vrouw van de voorzitter vandoor ofzo
dan mag je me vertellen waar dat was en hoe ik dat moest wetenquote:Op maandag 12 september 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
9-1 gewonnen, heuse hattrick van Dylan Dog, 2 van mij, 1 van Bjoro, 1 van Eilanden, 1 van Zjroentje en 1 van Yapo.
Ik gaf 6 assists, lekkere wedstrijd. De andere assists waren van Franky, Bjoro en tong80.
Was een hele flauwe beslissing, hij had nogwel de kraaltjes in de clubkleuren!quote:Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Dolle_hond was geschorst wegens een rastakapsel.
als mij dat ook gemeld wordt, dan kan ik iig komen kijken.quote:Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Dolle_hond was geschorst wegens een rastakapsel.
dat laatste zou spectaculair zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat binnen een week duidelijkheid zal ontstaan over de situatie. De spelersraad heeft geklaagd bij het bestuur. Er bestaat een optie dat Doc terugkomt of dat tong speler / trainer wordt.
Kranten koppen al gezien:quote:Op woensdag 28 september 2005 14:34 schreef methodmich het volgende:
AirRaid moet sowieso ontslagen worden. Dylan Dog en ik zijn ook benaderd als hoofdtrainer (dan zouden we moeten stoppen of p/m worden), maar hebben tijdgebrek. Tong heeft de meeste tijd voor verslagen en is een meester in Excel-bestanden. Vandaar. Of we gaan failliet, ook een optie.
Als er vervanging komt bij het tweede welquote:Op woensdag 28 september 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Kan Bos81 niet doorschuiven?
en de chauffeur een kroket in zijn hand duwen hequote:Op vrijdag 30 september 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Je moet tegenwoordig bij de FEBO verzamelen, wist je dat niet?
Hebben we een nieuwe sponsor dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Je moet tegenwoordig bij de FEBO verzamelen, wist je dat niet?
In zijn pet toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en de chauffeur een kroket in zijn hand duwen he
Oepsquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, die moest in zijn broekzak!!!![]()
Klopt, ik heb een invitatie gehad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Waarschijnlijk dit weekend een persconferentie dus. Maar ik ben er niet bij aanwezig. Vermoedelijk zal Vaduz er namens de spelersraad zitten.
Mijn reactie toen Humernie Tan me om een reactie vroeg namens ValpaTV;quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:49 schreef pekel het volgende:
Penaltykiller pekel & Febo-bezoeker Tong80 schoppen Oranje naar Duitsland
VoreG is opgeroepen als vervanger van de geblesseerde SCH, voor de wedstrijd van woensdag vs. Macedonie.
Ik pakte 'm...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Over de besloten persconferentie zal vandaag meer bekend worden.
Ik heb met Liechtenstein helaas verloren tegen Portugal (2-1), zelf heb ik nog wel een schitterende redding gemaakt, de keeper had hulp nodig.
En Pekel, kreeg je die penalty niet enorm toevallig hard tegen je neus aan, het bloed spoot eruit.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tegen Macedonië kan je toch 1 verdediger gebruiken en 9 aanvallers?
Proeftrainingen kan in principe/onder voorbehoud wel, maar het heeft er wel mee te maken op welke positie ik je kan inzetten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:34 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik vroeg me via mijn uitermate charimatische, maar misschien iets minder betrouwbare makelaar af of er voor deze tropische verrassing ook een kans is zich te bewijzen via proeftrainingen ed?
Ja, van mij welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik wil me graag aanmelden voor een proeftrainingKan het nog?
Trainer/speler bij Jong Fok! ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:01 schreef JPM01 het volgende:
Ik wil eventueel wel trainer worden, en daarbij ook gewoon speler blijven.![]()
Voor mij maakt het helemaal niets uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, van mij wel
Maar even wil ik wel daar iets aan toe voegen. Natuurlijk zijn we altijd opzoek naar versterkingen, maar soms moeten we een stop zetten op het uitbreiden van de selectie, vooralsnog hebben we voor het eerste wel genoeg spelers. Dus mochten we jullie (jij en GOllemRulez) goed genoeg vinden voor een contract, is het tweede vooralsnog jullie elftal.
Jij bent de baas he. Ik heb natuurlijk zoveel vertrouwen in de doorgroeimogelijkheden bij deze club dat mijn kansen zeker nog komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, van mij wel
Maar even wil ik wel daar iets aan toe voegen. Natuurlijk zijn we altijd opzoek naar versterkingen, maar soms moeten we een stop zetten op het uitbreiden van de selectie, vooralsnog hebben we voor het eerste wel genoeg spelers. Dus mochten we jullie (jij en GOllemRulez) goed genoeg vinden voor een contract, is het tweede vooralsnog jullie elftal.
nee, kun jij beter doen.., jij kan die info uit de OP halenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er al iemand bezig met het nieuwe Jong AC Fok! topic?
En als je wilt kan ik de OP opslaan op mijn serverquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee, kun jij beter doen.., jij kan die info uit de OP halen
Oke, is prima.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee, kun jij beter doen.., jij kan die info uit de OP halen
Dus zodra jij hem hebt geopend. Sla ik hem op als .txt formaat en geef ik het linkje door. Ok?quote:
Potdomme, maar ik heb wel een Oranje shirtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:50 schreef pekel het volgende:
Pekel; Te Oud, Obdam, Vlaai, Van Bronkhout; Landzaad, Madurodam, van de Vaart; Kuit, Tong80, Dylan Dog
VoreG begint op de bank.
maar jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:19 schreef Lionheaad het volgende:
Een groot welkom is geregeld voor Bos81 bij de volgende wedstrijd.
Als we winnen is het feest weer helemaal compleet.
Over het algemeen wel, maar ik was van plan om ook het afwerken op doel te trainen. Daar heb ik liever iedereen bij, ook de internationals.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
De eerste trainingen onder Bos zijn morgen. Internationals gelijk voluit mee coach of mogen we uitlopen?
hmmm lekker wat ballen uit mn doel ranselenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar ik was van plan om ook het afwerken op doel te trainen. Daar heb ik liever iedereen bij, ook de internationals.
Ja, als je het voor jezelf beter acht om het morgen wat rustiger aan te doen hoef je van mij niet per se mee te doen met het afwerken. Zaterdag hebben we ook nog een training (natuurlijk geen zware) als je daar maar wel gewoon helemaal mee doet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:53 schreef pekel het volgende:
Trainer, kan ik rust nemen bij het afwerken? Numero_uno is er nog altijd. Zondag kan ik gewoon weer vol aan de bak..
Is goed, dan hou ik het morgen bij een lichte training. Zaterdag weer vol aan de bak.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, als je het voor jezelf beter acht om het morgen wat rustiger aan te doen hoef je van mij niet per se mee te doen met het afwerken. Zaterdag hebben we ook nog een training (natuurlijk geen zware) als je daar maar wel gewoon helemaal mee doet.
Zondag, thuis tegen De Poldervogelsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef dolle_hond het volgende:
wat is de volgende wedstrijd eigenlijk?
De conditie van sommige spelers is op dit moment beneden peil. Vandaar deze pittige bosloop, normaal zijn ze iets minder zwaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Pff, die Boslopen belooft niet veel goeds... Ik hoefde wel niet mee te doen als international, maar van alleen het kijken ernaar werd ik al goed moe.
Vanzelfsprekend inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Okee. Een trainer met zo'n naam moet daar ook wel dol op zijn natuurlijk.
Slijmbalquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:44 schreef Spideyman het volgende:
Leuk om u weer als trainer te hebben coach!
Ach stumpertje, sta je alweer niet in de basis? Fijn dat je dan achter je team blijft staan.quote:
Hmm kwam eindelijk mn snelheid van pas om als eerste in het doel te staan hebben we weer een trainer die me op de bankj zetquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk aan, eindelijk hoeven we het niet meer onderling uit te zoeken als we op het veld staan.
Ik zit tenminste niet in de hol van de trainer!quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach stumpertje, sta je alweer niet in de basis? Fijn dat je dan achter je team blijft staan.
Moet ik me nu aangesproken voelen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zit tenminste niet in de hol van de trainer!![]()
yeah, whatever.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zit tenminste niet in de hol van de trainer!![]()
Helaas was er deze keer geen plaats voor je. S-Two is opgeroepen omdat ik anders geen verdedigers zou hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:04 schreef tha_dark het volgende:
Niet op de bank?!
Zo'n naam is beroerd afkorten, dus da komt wel goed uit..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:01 schreef dolle_hond het volgende:
die nr 29 is een hele brede kerel hoor
Ik ook, dus ik zal 'm wel ff aanpakken!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:26 schreef Spideyman het volgende:
Die nummer 28 schijnt nogal losse handjes te hebben las ik in de VI. Oppassen dus
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:53 schreef Bjoro het volgende:
Real Torremolinos
(kwam ik tegen tijdens het boeken van een reisje voor mijn ouders die 30 getrouwd zijn !!)
GOALKEEPERS
1 Porto Monee ESP
11 Jesus Prats D'Angolo NIG
99 Gerardo La Constato Diaz ESP
DEFENDERS
2 Fernando Gevarro ESP
3 Corry Cortés Collabro MEX
13 Michiel Macielson SWE
22 Claudio 'Tuzzio' de Lima Perlama BRA
33 Metje Iulinanus GRE
4 Seve Ballesteroidos POR
5 Miquel de Nada Potenzi ESP
28 Silvio 'Rafita' Vaartos LIB
MIDFIELD PLAYERS
6 Luis Pereyrara Augustino ITA
8 Donna Doni Rasputi ESP
10 Torja Borja IRA
20 Felipe Campano Ontanilla ESP
21 Franco Farinķs Secundo ESP
26 Jonás In Walvissio POR ----------> die is toch zwaar gewond geraakt tijdens een visongeluk?
23 Danielo Perleitta URU
82 Arango Aranka Areilla CHI
FORWARD PLAYERS
14 Yordi el Salvador ESP
9 Tuni Nogkleinwas NOO
1+8 Okubo Obiku Abeiyie ZAM
29 Víctor Casagrande SAF
17 Chico Choutos Minor ESP
31 Toni Muņoz da Silva Portigo ESP
in de voorbereiding afgehaakt, maar was al aangemeld bij de Fifa !quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:43 schreef methodmich het volgende:
Die staat bekend als Lazaros, voetbalnaam.
Bjoro, zijn dat niet de selecties van vorig seizoen, zie ook Dolle Hond?
Tja, dat dacht PSV toen ook (met Ruud).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in de voorbereiding afgehaakt, maar was al aangemeld bij de Fifa !
want ik heb de spelerslijsten opgevraagd in Zurich, ga er dus vanuit dat ze van dit seizoen zijn !
quote:Bos81 start met overwinning
De eerste wedstrijd onder leiding van de nieuwe trainer betekende een doelpuntrijke overwinning. De Poldervogels werden met 5-3 verslagen.
In de beginfase was ACFU heer en meester. De stand was na 15 minuten dan ook al 2-0 in het voordeel van de gastheren.
De eerste treffer werd gescoord door MethodMich, nadat hij aangeven van Bjoro de bal vanaf 20 meter in de touwen joeg.
5 minuten later maakte Dylan Dog zijn eerste van de middag. Nadat hij van VoreG de bal kreeg, soleerde hij door de defensie van de Poldervogels om vervolgens, met een bekeken lob, doelman Eend verschalkte.
Hierna ging ACFU iets meer achterover leunen, wat het beter niet had kunnen doen, want nog voor het rustsignaal hadden de Poldervogels alweer gelijk gemaakt.
De aansluitingstreffer kwam voort uit een misverstand tussen SCH en The_BoezelaaR. Een te korte pass werd onderschept door Sperwer. De spits omspeelde Pekel en schoof de bal in het lege doel.
De gelijkmaker viel in de 42ste minuut toen Gans vanuit een corner van Robin de bal in het doel kopte,
Na de rust probeerde ACFU met goed aanvallend spel weer op voorsprong te komen, maar het oogde te bang om uit een tegenaanval op achterstand te komen. Doordat Eilanden in de 67ste minuut Bjoro kwam vervangen kwam er weer meer durf en flair in het spel. Niet veel later werd het dan ook 3-2. Een voorzet vanaf de achterlijn van Voreg werd door Dylan Dog binnen getikt.
Een paar minuten later werd halverwege de speelhelft van De Poldervogels Dolle_Hond hard getackeld door Merel. De toegekende vrije trap, genomen door MethodMich , werd door
-Vaduz- onhoudbaar in het doel gekopt.
In de 83ste minuut werd de stand 5-2. Een mooie steekpass van invaller Vom zette VoreG vrij voor de doelman. Zonder aarzelen schoot hij de bal in de korte hoek. Kort voor het eindsignaal scoorde Specht nog tegen, maar daarna kwam de zege voor ACFU niet meer in gevaar
AC FOK! United – Poldervogels 5-3
9’ 1-0 Methodmich
14’ 2-0 Dylan Dog
29’ 2-1 Sperwer
42’ 2-2 Gans
72’ 3-2 Dylan Dog
75’ 4-2 -Vaduz-
83’ 5-2 VoreG
90+ 5-3 Specht
Gele kaarten
35’ SCH (ACFU)
58’ Bjoro (ACFU)
75’ Merel (Poldervogels)
AC FOK! United
Pekel
SCH
The_BoezelaaR
-Vaduz-
FrankyMcG
Dolle_Hond (80’Vom)
MethodMich
Bjoro (67’Eilanden)
Tong80
Dylan Dog
VoreG
Poldervogels
Eend
Gans
Zwaluw
Roodborst
Parkiet
Robin (63’Reigert)
Merel
Mees
Ekster
De Haan (46’Specht)
Sperwer
Ik met de botte bijl en jij met de goeie pass naar voren, ging lekker. O, en dat misverstand met SCH waar de goal uitkwam zal niet meer voorkomen. Althans, alsie voortaan dan van me afblijft tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Was even wennen met Boez achterin, maar we vullen elkaar goed aan. Methodmich legde die bal, met een goede curve prachtig op m'n hoofd zeg. Grote klasse van onze spelbepaler!
Yup. Ik was samen met je aanwezig. Ik heb echt genoten. Vooral van de keeper pekel! Daar kan ik wat van opsteken (mocht ik onder de lat staan)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:27 schreef Gollemrulez het volgende:
Langs de kant was het genieten geblazen; wat een amusement. Er lopen een paar spelers tussen waarvan je alleen maar je vingers bij kan aflikken. Daar kan je als speler van Jong ACFU nog veel van opsteken. Hulde!
Diepte-interview?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Die receptionist had,meen ik, Dione geen doorgang verleend toen ze de spelers wilde interviewen.
ik heb hier alleen niks van vernomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:01 schreef JPM01 het volgende:
ik had gehoort dat pekel een blessure heeft opgelopen???
Bij mij is ook niks bekendquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:13 schreef numero_uno het volgende:
pekel was veel te goed in vorm![]()
Zo kom ik nooit meer onder de lat te staan
alhoewel
[..]
ik heb hier alleen niks van vernomen
Verdomme. En ik wilde je zien keepen. Wie gaat nu voor jullie keepen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:44 schreef pekel het volgende:
Heb een kuitblessure opgelopen. Schijnt een spiertje te zijn gescheurd. De komende 6 weken gaat het spelen voor ACFU niet lukken vrees ik...
Oei, dat is jammer. Beterschapquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:44 schreef pekel het volgende:
Heb een kuitblessure opgelopen. Schijnt een spiertje te zijn gescheurd. De komende 6 weken gaat het spelen voor ACFU niet lukken vrees ik...
Legolas_Greenleaf. Hij zal echter nog gewoon met het tweede mee kunnen blijven doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wie is dan jullie tweede (reserve) keeper, nu pekel geblesseerd is voor zes weken?
Zorg eerst maar dat je helemaal van je blessure bent hersteld, voor je aan spelen kan denken. Volgens de arts duurt dat nog minimaal 2 weken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:59 schreef jpzegthallo het volgende:
Doe lekker rustig aan Pekel, je kuiten zijn je veel waard
Ik hoop mijn minuten te kunnen pakken de volgende wedstrijd!
Dat is het beroerdste aan in het eerste spelen, de dokters zeggen dat er al wat mis met je is terwijl je zelf nergens van hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zorg eerst maar dat je helemaal van je blessure bent hersteld, voor je aan spelen kan denken. Volgens de arts duurt dat nog minimaal 2 weken.
Morgen komen de verslagen van de Europacupwedstrijd (2-2) en de competiewedstrijd (3-0 winst tegen West-Zuid Vooruit).
Dan komen ook meteen de uitslagen van de reeds gespeelde wedstrijden (+ stand) en het resterende programma.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 | 21-08-05 AC FOK! United - Zandratten 2-1 28-08-05 VV Grambergen - AC FOK! United 2-2 10-09-05 SC Darthuizen - AC FOK! United 0-1 15-09-05 Buzhya Buzhmanov Kramskiy - AC FOK! United 1-1 18-09-05 AC FOK! United - Binnenhofse Boys 2-3 21-09-05 Slikkers VV - AC FOK! United 3-1 25-09-05 AC FOK! United - AFC Kopspijkers 0-2 29-09-05 AC FOK! United - Buzhya Buzhmanov Kramskiy 3-0 16-09-05 AC FOK! United - Poldervogels 5-3 20-10-05 Arikisxanlopoulos - AC FOK! United 2-2 23-10-05 West-Zuid Vooruit - AC FOK! United 0-3 28-10-05 AC FOK! United - FC de Stinkerds 03-11-05 AC FOK! United - KVK Fritkot 06-11-05 RTL Boulevard SC - AC FOK! United 20-11-05 AC FOK! United - MicroSoft Tweakers FC 24-11-05 Real Torremolinos - AC FOK! United 27-11-05 BFC Millingen aan den Rijn - AC FOK! United 04-12-05 t Muzikantenstadje - AC FOK! United 10-12-05 AC FOK! United - FC Grachtengordel 18-12-05 t Gooise Matras - AC FOK! United 21-12-05 FC Bambiworld - AC FOK! United (Beker) 26-12-05 AC FOK! United - Donderhonden 30-12-05 FC Bal op 't Dak - AC FOK! United 14-01-06 AC FOK! United - SC Darthuizen 18-01-06 Binnenhofse Boys - AC FOK! United 21-01-06 NOS SC - AC FOK! United 24-01-06 AC FOK! United - VV Grambergen 29-01-06 AC FOK! United - Slikkers VV 05-02-06 AFC Kopspijkers - AC FOK! United 12-02-06 Poldervogels - AC FOK! United 19-02-06 AC FOK! United - BFC Millingen aan den Rijn 26-02-06 Zandratten - AC FOK! United 01-03-06 AC FOK! United - West-Zuid Vooruit 05-03-06 FC de Stinkerds - AC FOK! United 11-03-06 AC FOK! United - RTL Boulevard SC 19-03-06 MicroSoft Tweakers FC - AC FOK! United 25-03-06 AC FOK! United - t Muzikantenstadje 02-04-06 FC Grachtengordel - AC FOK! United 09-04-06 AC FOK! United - t Gooise Matras 12-04-06 Donderhonden - AC FOK! United 16-04-06 AC FOK! United - FC Bal op 't Dak |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | NOS SC 9 7 1 1 22 28- 8 Donderhonden 9 6 2 1 20 25-12 RTL Boulevard SC 10 6 1 3 19 25-16 AFC Kopspijkers 9 5 3 1 18 22-13 AC FOK! United 9 5 1 3 16 19-16 t Muzikantenstadje 9 4 3 2 15 14-13 t Gooise Matras 9 4 2 3 14 15-14 Slikkers VV 9 3 3 3 11 14-15 BFC Millingen aan den Rijn 10 3 3 4 12 12-16 VV Grambergen 10 3 3 4 12 17-22 FC de Stinkerds 10 2 3 5 9 17-20 Zandratten 10 2 3 5 9 13-17 Binnenhofse Boys 10 2 3 5 9 15-24 FC Bal op 't Dak 9 2 2 5 8 11-18 SC Darthuizen 9 2 2 5 8 7-16 West-Zuid Vooruit 10 2 2 6 8 11-21 Poldervogels 10 1 4 5 7 13-19 FC Grachtengordel 9 1 3 5 6 9-18 |
Je mag best wel komen kijken hoor, het is een thuiswedstrijd namelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:49 schreef stame het volgende:
Ik zou graag met jullie mee gaan, maar deze wedstrijd laat ik toch even schieten
Ik weet niet of je het al hebt gehoord hoeveel bussen er mee gaan van de Stinkerds. Dat zijn gewoon tig rijdende gasbommenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je mag best wel komen kijken hoor, het is een thuiswedstrijd namelijk
Het zal inderdaad geen prettige geur geven, maar is kijken vanuit de spelerslounge geen optie? Geen stinkerd die daar mag komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:54 schreef stame het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het al hebt gehoord hoeveel bussen er mee gaan van de Stinkerds. Dat zijn gewoon tig rijdende gasbommen
Ik zie inderdaad een optie voor me verschijnen. Denk dat ik er wel ben dan. Ik zal wel ruim vantevoren aanwezig zijn, zodat ik veilig voor dat de rijdende gasbommen aan zullen komen op mijn plekje zitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zal inderdaad geen prettige geur geven, maar is kijken vanuit de spelerslounge geen optie? Geen stinkerd die daar mag komen.
programma staat een paar posts terug, maar het is morgenavond om 20.30quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Wanneer spelen jullie? Dan kom ik ook even een kijkje nemen en jullie aanmoedigen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Vergeet geen wasknijper voor op je neus mee te nemen.
Het is weer zover... FC de Stinkerds...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Vergeet geen wasknijper voor op je neus mee te nemen.
Te geblesseerd om te komen? Anders ben je verplicht om aanwezig te zijnquote:
Maar het stinkt daar enorm.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Te geblesseerd om te komen? Anders ben je verplicht om aanwezig te zijn
Iedereen heeft er last van. De spelers meer dan jij en die kunnen ook echt niet wegblijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:05 schreef pekel het volgende:
[..]
Maar het stinkt daar enorm.
Door weer en wind, okay, maar door stank.
Daar houd ik je aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:14 schreef pekel het volgende:
Ik kom wel...ga iig niet op de hoofdtribune zitten.. Wel in het uitvak.
.
Oeps.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan.
Maar tussen de supporters van De Stinkerds is het nog minder goed uit te houden dan op onze eigen hoofdtribune
Maar ja het is wat je zelf wilt he
Of een hele grote afzuigkap...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kunnen we geen grote glazen kast om het uitvak bouwen?
ga ff langs defentie langs om een gasmasker te lenenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:19 schreef pekel het volgende:
[..]
Oeps.. Ik verander van mening.
. Ik ga tussen onze harde kern zitten.
.
Heb je een te grote neus voor een wasknijper?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:02 schreef Eilanden het volgende:
Heeft onze kledingsponsor hier geen passende oplossing voor
Nee, maar zo'n knijper ziet er zo ouderwetSCH uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:16 schreef pekel het volgende:
[..]
Heb je een te grote neus voor een wasknijper?
Ik vind vooral de as van het team erg goedquote:
Nee hoor, komt waarschijnlijk pas maandag helaas. Daarna zal ik wel de verslagen de dag van de wedstrijd of een dag later.quote:
Subliemquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, komt waarschijnlijk pas maandag helaas. Daarna zal ik wel de verslagen de dag van de wedstrijd of een dag later.
Uitslag is overigens 3-1 in ons voordeel
Alleen jammer dat jij er bij staat.quote:
Je hebt mij nog niet gezien manquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Eilanden is heel erg nuttig. Heb hem er graag bij.
Werk jij ook zo hard dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:28 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet gezien man.
Vraag Bos maar, de rust mistte soms nog vorig seizoen, maar de inzet was altijd Kuijt-achtig.quote:
Dat je niet de hele week met de groep hebt meegetraind is inderdaad een van de redenen dat je op de bank bent gestart.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef Bjoro het volgende:
Zeker op de bank ivm mijn vakantietrainingsstage/scoutingstrip naar Mallorca
hhhhmmmmmm mompel mompelquote:Op woensdag 2 november 2005 13:30 schreef Bos81 het volgende:
Dat je niet de hele week met de groep hebt meegetraind is inderdaad een van de redenen dat je op de bank bent gestart.
Daarnaast staat Eilanden gewoon goed te voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |