hmmm lekker wat ballen uit mn doel ranselenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar ik was van plan om ook het afwerken op doel te trainen. Daar heb ik liever iedereen bij, ook de internationals.
Ja, als je het voor jezelf beter acht om het morgen wat rustiger aan te doen hoef je van mij niet per se mee te doen met het afwerken. Zaterdag hebben we ook nog een training (natuurlijk geen zware) als je daar maar wel gewoon helemaal mee doet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:53 schreef pekel het volgende:
Trainer, kan ik rust nemen bij het afwerken? Numero_uno is er nog altijd. Zondag kan ik gewoon weer vol aan de bak..
Is goed, dan hou ik het morgen bij een lichte training. Zaterdag weer vol aan de bak.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, als je het voor jezelf beter acht om het morgen wat rustiger aan te doen hoef je van mij niet per se mee te doen met het afwerken. Zaterdag hebben we ook nog een training (natuurlijk geen zware) als je daar maar wel gewoon helemaal mee doet.
Zondag, thuis tegen De Poldervogelsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef dolle_hond het volgende:
wat is de volgende wedstrijd eigenlijk?
De conditie van sommige spelers is op dit moment beneden peil. Vandaar deze pittige bosloop, normaal zijn ze iets minder zwaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Pff, die Boslopen belooft niet veel goeds... Ik hoefde wel niet mee te doen als international, maar van alleen het kijken ernaar werd ik al goed moe.
Vanzelfsprekend inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Okee. Een trainer met zo'n naam moet daar ook wel dol op zijn natuurlijk.
Slijmbalquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:44 schreef Spideyman het volgende:
Leuk om u weer als trainer te hebben coach!
Ach stumpertje, sta je alweer niet in de basis? Fijn dat je dan achter je team blijft staan.quote:
Hmm kwam eindelijk mn snelheid van pas om als eerste in het doel te staan hebben we weer een trainer die me op de bankj zetquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk aan, eindelijk hoeven we het niet meer onderling uit te zoeken als we op het veld staan.
Ik zit tenminste niet in de hol van de trainer!quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach stumpertje, sta je alweer niet in de basis? Fijn dat je dan achter je team blijft staan.
Moet ik me nu aangesproken voelen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zit tenminste niet in de hol van de trainer!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |