Mijn reactie toen Humernie Tan me om een reactie vroeg namens ValpaTV;quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:49 schreef pekel het volgende:
Penaltykiller pekel & Febo-bezoeker Tong80 schoppen Oranje naar Duitsland
VoreG is opgeroepen als vervanger van de geblesseerde SCH, voor de wedstrijd van woensdag vs. Macedonie.
Ik pakte 'm...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Over de besloten persconferentie zal vandaag meer bekend worden.
Ik heb met Liechtenstein helaas verloren tegen Portugal (2-1), zelf heb ik nog wel een schitterende redding gemaakt, de keeper had hulp nodig.
En Pekel, kreeg je die penalty niet enorm toevallig hard tegen je neus aan, het bloed spoot eruit.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tegen Macedonië kan je toch 1 verdediger gebruiken en 9 aanvallers?
Proeftrainingen kan in principe/onder voorbehoud wel, maar het heeft er wel mee te maken op welke positie ik je kan inzetten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:34 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik vroeg me via mijn uitermate charimatische, maar misschien iets minder betrouwbare makelaar af of er voor deze tropische verrassing ook een kans is zich te bewijzen via proeftrainingen ed?
Ja, van mij welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik wil me graag aanmelden voor een proeftrainingKan het nog?
Trainer/speler bij Jong Fok! ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:01 schreef JPM01 het volgende:
Ik wil eventueel wel trainer worden, en daarbij ook gewoon speler blijven.![]()
Voor mij maakt het helemaal niets uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, van mij wel
Maar even wil ik wel daar iets aan toe voegen. Natuurlijk zijn we altijd opzoek naar versterkingen, maar soms moeten we een stop zetten op het uitbreiden van de selectie, vooralsnog hebben we voor het eerste wel genoeg spelers. Dus mochten we jullie (jij en GOllemRulez) goed genoeg vinden voor een contract, is het tweede vooralsnog jullie elftal.
Jij bent de baas he. Ik heb natuurlijk zoveel vertrouwen in de doorgroeimogelijkheden bij deze club dat mijn kansen zeker nog komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, van mij wel
Maar even wil ik wel daar iets aan toe voegen. Natuurlijk zijn we altijd opzoek naar versterkingen, maar soms moeten we een stop zetten op het uitbreiden van de selectie, vooralsnog hebben we voor het eerste wel genoeg spelers. Dus mochten we jullie (jij en GOllemRulez) goed genoeg vinden voor een contract, is het tweede vooralsnog jullie elftal.
nee, kun jij beter doen.., jij kan die info uit de OP halenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er al iemand bezig met het nieuwe Jong AC Fok! topic?
En als je wilt kan ik de OP opslaan op mijn serverquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee, kun jij beter doen.., jij kan die info uit de OP halen
Oke, is prima.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee, kun jij beter doen.., jij kan die info uit de OP halen
Dus zodra jij hem hebt geopend. Sla ik hem op als .txt formaat en geef ik het linkje door. Ok?quote:
Potdomme, maar ik heb wel een Oranje shirtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:50 schreef pekel het volgende:
Pekel; Te Oud, Obdam, Vlaai, Van Bronkhout; Landzaad, Madurodam, van de Vaart; Kuit, Tong80, Dylan Dog
VoreG begint op de bank.
maar jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:19 schreef Lionheaad het volgende:
Een groot welkom is geregeld voor Bos81 bij de volgende wedstrijd.
Als we winnen is het feest weer helemaal compleet.
Over het algemeen wel, maar ik was van plan om ook het afwerken op doel te trainen. Daar heb ik liever iedereen bij, ook de internationals.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
De eerste trainingen onder Bos zijn morgen. Internationals gelijk voluit mee coach of mogen we uitlopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |