Ja, van mij welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik wil me graag aanmelden voor een proeftrainingKan het nog?
Trainer/speler bij Jong Fok! ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:01 schreef JPM01 het volgende:
Ik wil eventueel wel trainer worden, en daarbij ook gewoon speler blijven.![]()
Voor mij maakt het helemaal niets uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, van mij wel
Maar even wil ik wel daar iets aan toe voegen. Natuurlijk zijn we altijd opzoek naar versterkingen, maar soms moeten we een stop zetten op het uitbreiden van de selectie, vooralsnog hebben we voor het eerste wel genoeg spelers. Dus mochten we jullie (jij en GOllemRulez) goed genoeg vinden voor een contract, is het tweede vooralsnog jullie elftal.
Jij bent de baas he. Ik heb natuurlijk zoveel vertrouwen in de doorgroeimogelijkheden bij deze club dat mijn kansen zeker nog komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, van mij wel
Maar even wil ik wel daar iets aan toe voegen. Natuurlijk zijn we altijd opzoek naar versterkingen, maar soms moeten we een stop zetten op het uitbreiden van de selectie, vooralsnog hebben we voor het eerste wel genoeg spelers. Dus mochten we jullie (jij en GOllemRulez) goed genoeg vinden voor een contract, is het tweede vooralsnog jullie elftal.
nee, kun jij beter doen.., jij kan die info uit de OP halenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er al iemand bezig met het nieuwe Jong AC Fok! topic?
En als je wilt kan ik de OP opslaan op mijn serverquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee, kun jij beter doen.., jij kan die info uit de OP halen
Oke, is prima.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:33 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee, kun jij beter doen.., jij kan die info uit de OP halen
Dus zodra jij hem hebt geopend. Sla ik hem op als .txt formaat en geef ik het linkje door. Ok?quote:
Potdomme, maar ik heb wel een Oranje shirtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:50 schreef pekel het volgende:
Pekel; Te Oud, Obdam, Vlaai, Van Bronkhout; Landzaad, Madurodam, van de Vaart; Kuit, Tong80, Dylan Dog
VoreG begint op de bank.
maar jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:19 schreef Lionheaad het volgende:
Een groot welkom is geregeld voor Bos81 bij de volgende wedstrijd.
Als we winnen is het feest weer helemaal compleet.
Over het algemeen wel, maar ik was van plan om ook het afwerken op doel te trainen. Daar heb ik liever iedereen bij, ook de internationals.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
De eerste trainingen onder Bos zijn morgen. Internationals gelijk voluit mee coach of mogen we uitlopen?
hmmm lekker wat ballen uit mn doel ranselenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar ik was van plan om ook het afwerken op doel te trainen. Daar heb ik liever iedereen bij, ook de internationals.
Ja, als je het voor jezelf beter acht om het morgen wat rustiger aan te doen hoef je van mij niet per se mee te doen met het afwerken. Zaterdag hebben we ook nog een training (natuurlijk geen zware) als je daar maar wel gewoon helemaal mee doet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:53 schreef pekel het volgende:
Trainer, kan ik rust nemen bij het afwerken? Numero_uno is er nog altijd. Zondag kan ik gewoon weer vol aan de bak..
Is goed, dan hou ik het morgen bij een lichte training. Zaterdag weer vol aan de bak.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, als je het voor jezelf beter acht om het morgen wat rustiger aan te doen hoef je van mij niet per se mee te doen met het afwerken. Zaterdag hebben we ook nog een training (natuurlijk geen zware) als je daar maar wel gewoon helemaal mee doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |