Kom op zeg, je laat je held zo vallen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een kleine vakantie in de voorbereiding?
Tssk, wat is dat nou, wil je de club niet steunen in de voorbereiding? International van Liechtenstein or what, ik pel de letters van jouw naam van mijn fanshirt af hoor!
veel gedoucht in de vakantie? dat je zo fris bentquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom op zeg, je laat je held zo vallen?
Ik mocht vanwege de drukke zomer (WK tot 20) nog wat vrije dagen opnemen. Een frisse -Vaduz- heb je veel meer aan. Nu ben ik er weer helemaal klaar voor.
nog gefeliciteerd met je kleurwisselingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu nog een neus voor de goal en het komt goed met je.
Ik vind dat blauwe haar maar niks.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met je kleurwisseling
zolang t de tegenstander afschrikt, lijkt t me primaquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik vind dat blauwe haar maar niks.. Ik denk dat we maar eens wat regeltjes op moeten stellen binnen de club.
.
maar hier nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is in Liechtenstein erg normaal hoor.
De club gaat voor. Voor de uitstraling van de club lijkt me dit nie geweldig. De supporters zullen dit ook niks vinden.quote:
Als je je nou helemaal blauw verft, hebben we een echte smurf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
De club gaat zeker voor, lijkt me duidelijk. Maar een ander kleurtje is toch geen probleem. Ik kan je geruststellen, m'n schoenen blijven wel zwart.
tis niet rozequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:16 schreef pekel het volgende:
[..]
De club gaat voor. Voor de uitstraling van de club lijkt me dit nie geweldig. De supporters zullen dit ook niks vinden..
tis iig niksquote:Op maandag 12 september 2005 12:00 schreef Bjoro het volgende:
Is de coach er met de vrouw van de voorzitter vandoor ofzo
dan mag je me vertellen waar dat was en hoe ik dat moest wetenquote:Op maandag 12 september 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
9-1 gewonnen, heuse hattrick van Dylan Dog, 2 van mij, 1 van Bjoro, 1 van Eilanden, 1 van Zjroentje en 1 van Yapo.
Ik gaf 6 assists, lekkere wedstrijd. De andere assists waren van Franky, Bjoro en tong80.
Was een hele flauwe beslissing, hij had nogwel de kraaltjes in de clubkleuren!quote:Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Dolle_hond was geschorst wegens een rastakapsel.
als mij dat ook gemeld wordt, dan kan ik iig komen kijken.quote:Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Dolle_hond was geschorst wegens een rastakapsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |