abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29633416
AC FOK! UNITED

Naam: Associazione Calcio Fok! United (ACFU)
Opgericht: 19 augustus 2003
Thuishaven: ACFU ARENA
Officiële sponsor: HOOLS Voetbalcafé
Clubkleuren: rood-geel-zwart

Thuisshirt:

Uitshirt:

Keepersshirt

Clublogo:

De Selectie

Doel

(1) Numero_uno
Heeft geweldige reflexen is groot en een m'n over-mijn-lijk-kutspits-je-scoort-echt-niet mentaliteit. Heeft daarentegen veel ballen pas in 2x klem, wat hem nog geen tegengoal heeft opgeleverd

(25) Pekel
De ambitieuze Pekel begon als stadionspeaker, maar bleek geen onverdienstelijk doelman. Via de jeugdploeg speelde hij zich bij de selectie en is inmiddels de vaste reservekeeper. Hij pakt bijna elke penalty die men op hem afvuurt. Zijn geheim is simpel. Ooit zette Jan Reker zijn laptop langs de weg, Peter R. de Vries nam die mee en schonk hem aan Pekel. Die beschikt nu over alle mogelijke informatie omtrent penaltynemers.

Verdedigers

(88) FrankyMcG
Heeft inmiddels een fikse reputatie op het gebied van schorsingen en incidenten. Een vechtpartij in het veld? Franky staat vooraan en laat zich dan niet onbetuigd. Zijn solidariteit met zijn teamgenoten is als die van een trouwe hond. Wie een ACFU-speler trapt, krijgt er van Franky twee terug. Is sinds hij zijn grote liefde langs de lijn zag staan en veroverd heeft wel rustiger geworden. Toch kan de hele selectie nog regelmatig uit eten vanwege zijn bijdragen aan de boetepot.

(11) SCH
Niet de meest sierlijke speler, wel iemand die zich flink kan vastbijten in een opponent. Heeft geen problemen met kort dekken en is niet bang om af en toe over de schreef te gaan. Tegenstanders willen hem daarom wel eens provoceren, maar zolang ze dat over de linkervleugel doen gaat SCH daar niet zo op in. Over rechts echter...

(12) Da Sandman
De nuchtere Zeeuw is een echte twaalfde man. Hij wordt ingezet waar nodig en doet zijn taak altijd naar behoren. Mag soms nog wel wat meer opvallen, wil hij de volgende Zeeuw in Oranje worden.

(35) -Vaduz-
Deze reus (205 cm) is tweebenig en multifunctioneel. Hij heeft een goed overzicht en is tactisch sterk. Hij is echter niet snel en ook zijn handelingssnelheid laat wel eens te wensen over.

(20) The_BoezelaaR
Jong verdedigend talent. Kwam snel in het eerste en toont altijd aan dat dat terecht is. Hij werkt zich een slag in de rondte en door zijn lengte is hij zeer bruikbaar bij standaardsituaties. Als hij zijn aanvallend kopspel verbetert, is hij een verdediger die er zo maar 5 per seizoen kan maken.

(2) Woutertje
Hele degelijke rechtsback. Kopsterk en spijkerhard. Alles wat tegenstander heet gaat neer. Goed voor een aantal kaarten per seizoen. Is alleen wat minder coachbaar en een zwak linkerbeen. Ook de de conditietrainingen zijn niet aan hem besteed.

Middenvelders

(10) methodmich.
Creatief brein op het middenveld. Deze international voor Burkina Faso, met ook nog een Portugees en Nederlands paspoort, is nog een ouderwetse nummer 10. Dat betekent voor ACFU een hoop lusten - goed inzicht, analytisch vermogen, fraaie (trap)techniek -, maar ook de bijkomende lasten - wat lui, weinig verdedigende arbeid, soms te mooi willen spelen en af en toe vedettegedrag -. Desondanks aanvoerder en stuwende kracht, zeker bij mooi weer.

(3) Zjroentje
De Limburgse party animal van de selectie. Zjroentje speelt zich tijdens de wedstrijd helemaal leeg, om zich in de derde helft vol te gieten. Sluit de kantine af. Zijn tomeloze inzet maakt hem populair bij fans. Moet wel uitkijken met zijn Duitse trekjes.

(26) Bjoro.
Koning Kluts. Deze blaag pakt soms zomaar vrije trappen, tegen afspraken in. Toch heeft die flair wel iets, zeker als hij scoort. Scoort ook vaak uit klutssituaties. Is een defensief ingestelde middenvelder met oog voor de positie.

(13) Eilanden
Een jongen die alles heeft om het publiek te behagen: de looks en de techniek. Kan uitgroeien tot een spelverdeler. Nu nog vaak ingezet aan de flanken, waar hij naar zijn centrale rol kan groeien. Is bereid te luisteren naar de ervarener spelers, een groot pluspunt.

(16) Vom
Talentvolle middenvelder, snoeihard schot in de benen, maar ook geniepige steekballetjes zijn aan hem besteed. Hard werken + een topconditie maken hem compleet. Koppen komt echter niet in zijn woordenboek voor. Ook heeft hij extreem slechte knieen dus zal hij af en toe geblesseerd zijn.
Jonge middenvelder met geldingsdrang. Minder creatief dan Fulton, maar stabieler en minder snel te provoceren. Gemakkelijke jongen om in je selectie te hebben, gangmaker in de derde helft.

(64) dolle_hond
Jonge enthousiaste speelse middenvelder met een onuitputtelijke conditie. Maakt in speelsheid vaak onnodige overtredingen dat hem regelmatig een gele kaart kost

Aanvallers

(7) Dylan Dog.
De topschutter van ACFU. Elk jaar komt de Dillen-index weer langs. Kan in alle systemen spelen. Komt het best tot zijn recht vanaf de rechterflank, vanwaar hij naar binnen trekt en plots voor de goal opduikt. Is een vaste international van Oranje en wordt elk jaar begeerd door Italiaanse clubs. Dit komt omdat hij een realistische kijk op voetbal heeft en dat ziet men daar graag. Zijn poster siert ook menig meisjeskamer.

(80) Tong80.
Niemand weet wat tong80 doet. Ook zijn ploeggenoten niet en ook hij niet. Geniale dribbels worden gevolgd door knullig balverlies, wereldgoals door vreselijke missers. Qua pure basiskwaliteiten mag geen medespeler zijn veters strikken, maar zijn grilligheid voorkwam dat hij ooit in de echte top terecht kwam.

(17) Poguemahone.
Ook wel bekend als Yapo N'Guema-Honé, de narcis van Gabon. Deze exotische verrassing kwam ooit op proef na een tip van Leo Beenhakker. Hij voldeed prima. Immer aanspeelbaar, snel, wendbaar en met een neusje voor de goal. Helaas vaak weg voor interlands.

(14) VoreG
Deze spits is een meester in het afmaken. Ook in steekpasjes en afstandschoten is hij zeer goed. Meeverdedigen en koppen behoren tot zijn zwakke punten. Ook is zijn instelling niet altijd even goed.

(19) Spideyman
De nieuwe Dennis Rommedahl. Zijn voornaamste wapen is dan ook zijn snelheid. Spideyman heeft hard getraind op zijn voorzet en kan hiermee al voor de nodige assists zorgen.

Technische staf
Technisch direkteur: Golfer

Trainer: AirRaid
Assistent-trainer: Doc, Bos81 (tevens trainer Jong ACFU)

Fysio: Meami
Verzorger: Bluezz
Conditietrainer: Inquistor87
Keeperstrainer: aldostuta
Teamarts: DivineJester
Scouting en analyse: Doc

Ondersteunende staf:
Materiaalman: pfaf,
Gazonmanager: Herkauwer
Chauffeur spelersbus: BrauN
Hoofd kaartverkoop: ThewilliedockSaints
TIFO-coördinatoren: Yeahinho en Cruoninga
Cheerleader: Tuindwerg.
Stadionspeaker: Lionheaad en Dos37
Persvoorlichter: FrankyMcG

Bestuur
Algemeen directeur: Mitt.
Algemeen manager: AirRaid
Trend watcher: Mindlight:

De ACFU Fanclub: De Ultra's
Contactpersoon: Yeahinho

De ACFU Junior Club: de Fokkies
Leden onder de 12 kunnen lid worden van de Fokkies: de officiële Kids Club van ACFU.

ACFU Seizoengids!
De seizoengids is nu te bestellen bij het bestuur! Let op: beperkte oplage, dus OP=OP!

Vacatures
Cheerleaders: tuindwerg kan altijd versterking gebruiken.

Heb je interesse in een functie binnen deze fantastische club meld je aan in dit topic.
Ondersteunende leden en vaste supporters zijn ook altijd welkom !

Resterende oefenwedstrijden:
19 aug: ACFU - Ståndby BK (Den) 20.00
24 aug: ACFU - Bruine Ster Lesbos (Griekenland) 19.30
28 aug: ACFU - Latskiy Moskou 14.30

[ Bericht 1% gewijzigd door pekel op 14-08-2005 18:01:38 ]
Hoi.
pi_29633596
Oefenprogramma niet meegenomen pekel?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:40:14 #3
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29633649
lang niks van de Chauffeur spelersbus gehoord
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_29633686
Die klust bij als gids dacht ik, de toeristen krijgen een vakantie die ze niet snel meer vergeten.
That's all folks!
pi_29633704
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Oefenprogramma niet meegenomen pekel?
! Welke wedstrijden ook alweer?
Hoi.
pi_29633831
Zie eind van vorig topic.
www.thuisuiteten.nl
pi_29634057
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:40 schreef Dos37 het volgende:
lang niks van de Chauffeur spelersbus gehoord
Hoorde laatst dat hij een permrijbewijsban heeft opgelopen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_29634219

19 augustus wordt de selectie aangevuld met spelers van jong ACFU, ivm interlands.
Hoi.
pi_29634346
Hup ACFU!
  maandag 15 augustus 2005 @ 10:44:46 #10
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_29650285
Wanneer worden de shirts van 2005-2006 eiegenlijk gepresenteerd ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 15 augustus 2005 @ 11:29:38 #11
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_29651320
kom op he jongens
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_29653037
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:02 schreef pekel het volgende:

19 augustus wordt de selectie aangevuld met spelers van jong ACFU, ivm interlands.
En de overige spelers van jong ACFU zijn ballenjongen, neem ik aan?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_29664925
Uiteraard. En mascotte.
www.thuisuiteten.nl
pi_29670978
is er al bekend wie van Jong AFCU de selectie aanvullen?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_29671125
De 19e (interlandverplichtingen Liechtenstein) en de 24e (afgesproken met coach, kleine vakantie) ben ik er niet bij. De 28e ben ik weer fris en superfit!
That's all folks!
pi_29693627
Kleine vakantie in de voorbereidingsfase is wel een grote gok voor een nieuwe speler. Ik had een blessure geveinsd hoor Vaduz.
www.thuisuiteten.nl
pi_29695667
Een kleine vakantie in de voorbereiding?

Tssk, wat is dat nou, wil je de club niet steunen in de voorbereiding? International van Liechtenstein or what, ik pel de letters van jouw naam van mijn fanshirt af hoor!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_29696296
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef dndiek het volgende:
is er al bekend wie van Jong AFCU de selectie aanvullen?
Nee nog niet, dat zal zsm worden gedaan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29800441
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:02 schreef pekel het volgende:

Wie zijn er aan de selectie toegevoegd?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_29807202
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

Tssk, wat is dat nou, wil je de club niet steunen in de voorbereiding? International van Liechtenstein or what, ik pel de letters van jouw naam van mijn fanshirt af hoor!
ik heb mijn naam nog in strijkletters voor je
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:02:59 #21
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_29811871
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 11:59 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

ik heb mijn naam nog in strijkletters voor je
Doen we.

En moeten we voor die uitslag wachten to zondagavond ofzo?
pi_29818663
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:02 schreef Eilanden het volgende:
Wat een wedstrijd gisteravond tegen Standby!
7-1, viel erg mee inderdaad. Dacht dat ze sterker waren. Die hattrick van jou was nog matig, je kon er 6 maken.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:18:09 #24
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29968853
Pittige loting voor de Champions League imho.

Dover United (Eng)
Graftak Moscow (Rus)
Hapoel Kosjer (Isr)

Dover United haalde vorig seizoen de halve finale, en naar het oostblok lijkt me ook geen pretje....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29972768
Oh, dat wordt een eng avondje daar in Moscow. Die dronken Russen kunnen flink lawaai maken!
pi_29972960
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Pittige loting voor de Champions League imho.

Dover United (Eng)
Graftak Moscow (Rus)
Hapoel Kosjer (Isr)

Dover United haalde vorig seizoen de halve finale, en naar het oostblok lijkt me ook geen pretje....
ik houd er vooral niet van om naar israel te moeten
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:12:52 #27
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_29979764
ik hoop dat ik me kan bewijzen voor het 1e elftal. tot nu toe gaat het best goed in Jong AC fok! United
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_29993382
Poe graftak moscow is niet mis, ijskoud daar..
pi_29997148
Maar er wordt toch geregeld dat jullie daar in de zomer/begin herfst heenmogen, of hebben die Russen weer met de computer geknoeid?

Die nieuwe Brazilianen en Portugezen in Rusland zijn trouwens ook geen sterren wat betrefd omgang met de kou.
pi_30006353
Ach, gewoon een extra wolletje en gaan hoor. We zijn Hollandsche knapen!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:36:29 #31
82589 S-Two
barba macacu
pi_30006450
Wou jullie ook nog ff succes wensen!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_30031353
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

Kom op zeg, je laat je held zo vallen?

Ik mocht vanwege de drukke zomer (WK tot 20) nog wat vrije dagen opnemen. Een frisse -Vaduz- heb je veel meer aan. Nu ben ik er weer helemaal klaar voor.
That's all folks!
pi_30031390
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Kom op zeg, je laat je held zo vallen?

Ik mocht vanwege de drukke zomer (WK tot 20) nog wat vrije dagen opnemen. Een frisse -Vaduz- heb je veel meer aan. Nu ben ik er weer helemaal klaar voor.
veel gedoucht in de vakantie? dat je zo fris bent
pi_30031443
Je ruikt het al.
That's all folks!
pi_30031460
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Je ruikt het al.
ik heb een scherpe neus
pi_30031528
Nu nog een neus voor de goal en het komt goed met je.
That's all folks!
pi_30213724
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu nog een neus voor de goal en het komt goed met je.
nog gefeliciteerd met je kleurwisseling
pi_30213761
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:54 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

nog gefeliciteerd met je kleurwisseling
Ik vind dat blauwe haar maar niks. . Ik denk dat we maar eens wat regeltjes op moeten stellen binnen de club. .
Hoi.
pi_30213803
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:55 schreef pekel het volgende:

[..]

Ik vind dat blauwe haar maar niks. . Ik denk dat we maar eens wat regeltjes op moeten stellen binnen de club. .
zolang t de tegenstander afschrikt, lijkt t me prima
pi_30213806
Dat is in Liechtenstein erg normaal hoor.
That's all folks!
pi_30213854
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is in Liechtenstein erg normaal hoor.
maar hier niet
pi_30213908
Iedereen moet er maar aan wennen.
That's all folks!
pi_30214253
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen moet er maar aan wennen.
De club gaat voor. Voor de uitstraling van de club lijkt me dit nie geweldig. De supporters zullen dit ook niks vinden. .
Hoi.
pi_30214346
De club gaat zeker voor, lijkt me duidelijk. Maar een ander kleurtje is toch geen probleem. Ik kan je geruststellen, m'n schoenen blijven wel zwart.
That's all folks!
pi_30214402
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
De club gaat zeker voor, lijkt me duidelijk. Maar een ander kleurtje is toch geen probleem. Ik kan je geruststellen, m'n schoenen blijven wel zwart.
Als je je nou helemaal blauw verft, hebben we een echte smurf.
Hoi.
pi_30214470
Dat is ook niet de bedoeling, er is al een grote smurf elders.
That's all folks!
pi_30214546
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:16 schreef pekel het volgende:

[..]

De club gaat voor. Voor de uitstraling van de club lijkt me dit nie geweldig. De supporters zullen dit ook niks vinden. .
tis niet roze
pi_30496965
De start is zeker niet verkeerd.
That's all folks!
  maandag 12 september 2005 @ 12:00:36 #50
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30509977
Is de coach er met de vrouw van de voorzitter vandoor ofzo
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,