tis iig niksquote:Op maandag 12 september 2005 12:00 schreef Bjoro het volgende:
Is de coach er met de vrouw van de voorzitter vandoor ofzo
dan mag je me vertellen waar dat was en hoe ik dat moest wetenquote:Op maandag 12 september 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
9-1 gewonnen, heuse hattrick van Dylan Dog, 2 van mij, 1 van Bjoro, 1 van Eilanden, 1 van Zjroentje en 1 van Yapo.
Ik gaf 6 assists, lekkere wedstrijd. De andere assists waren van Franky, Bjoro en tong80.
Was een hele flauwe beslissing, hij had nogwel de kraaltjes in de clubkleuren!quote:Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Dolle_hond was geschorst wegens een rastakapsel.
als mij dat ook gemeld wordt, dan kan ik iig komen kijken.quote:Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Dolle_hond was geschorst wegens een rastakapsel.
dat laatste zou spectaculair zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat binnen een week duidelijkheid zal ontstaan over de situatie. De spelersraad heeft geklaagd bij het bestuur. Er bestaat een optie dat Doc terugkomt of dat tong speler / trainer wordt.
Kranten koppen al gezien:quote:Op woensdag 28 september 2005 14:34 schreef methodmich het volgende:
AirRaid moet sowieso ontslagen worden. Dylan Dog en ik zijn ook benaderd als hoofdtrainer (dan zouden we moeten stoppen of p/m worden), maar hebben tijdgebrek. Tong heeft de meeste tijd voor verslagen en is een meester in Excel-bestanden. Vandaar. Of we gaan failliet, ook een optie.
Als er vervanging komt bij het tweede welquote:Op woensdag 28 september 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Kan Bos81 niet doorschuiven?
en de chauffeur een kroket in zijn hand duwen hequote:Op vrijdag 30 september 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Je moet tegenwoordig bij de FEBO verzamelen, wist je dat niet?
Hebben we een nieuwe sponsor dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Je moet tegenwoordig bij de FEBO verzamelen, wist je dat niet?
In zijn pet toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en de chauffeur een kroket in zijn hand duwen he
Oepsquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, die moest in zijn broekzak!!!![]()
Klopt, ik heb een invitatie gehad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Waarschijnlijk dit weekend een persconferentie dus. Maar ik ben er niet bij aanwezig. Vermoedelijk zal Vaduz er namens de spelersraad zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |