quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Vergeet geen wasknijper voor op je neus mee te nemen.
Het is weer zover... FC de Stinkerds...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Vergeet geen wasknijper voor op je neus mee te nemen.
Te geblesseerd om te komen? Anders ben je verplicht om aanwezig te zijnquote:
Maar het stinkt daar enorm.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Te geblesseerd om te komen? Anders ben je verplicht om aanwezig te zijn
Iedereen heeft er last van. De spelers meer dan jij en die kunnen ook echt niet wegblijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:05 schreef pekel het volgende:
[..]
Maar het stinkt daar enorm.
Door weer en wind, okay, maar door stank.
Daar houd ik je aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:14 schreef pekel het volgende:
Ik kom wel...ga iig niet op de hoofdtribune zitten.. Wel in het uitvak.
.
Oeps.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan.
Maar tussen de supporters van De Stinkerds is het nog minder goed uit te houden dan op onze eigen hoofdtribune
Maar ja het is wat je zelf wilt he
Of een hele grote afzuigkap...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kunnen we geen grote glazen kast om het uitvak bouwen?
ga ff langs defentie langs om een gasmasker te lenenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:19 schreef pekel het volgende:
[..]
Oeps.. Ik verander van mening.
. Ik ga tussen onze harde kern zitten.
.
Heb je een te grote neus voor een wasknijper?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:02 schreef Eilanden het volgende:
Heeft onze kledingsponsor hier geen passende oplossing voor
Nee, maar zo'n knijper ziet er zo ouderwetSCH uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:16 schreef pekel het volgende:
[..]
Heb je een te grote neus voor een wasknijper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |