Ik zoek deze nogquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef SilverBullet het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, dat ik enkele maanden geleden ooit op mtv heb gezien, daarna heb ik het nooit meer gezien/gehoord. Ik dacht er nog aan om hem hier te vragen, maar dat was ik dus vergeten.Maar oké: het was een jazzy nummer, van een blanke jonge man. Hij werd de nieuwe Jamie Cullum genoemd ofzo, of hij zou vergelijkbaar zijn met hem. De clip was volgens mij op straat gefilmd, met hem dacht ik ook in een deuropening. Ik denk niet dat iemand ooit weet welke ik bedoel maar ach
.
Mwaa... ik denk het niet, het is iig niet dat James Bond achtige nummerquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:36 schreef Chielus het volgende:
[..]
Michael Buble?
(lijkt neit direct op hem maar toch misschien een poging)
quote:Hallo, ik zoek een house-achtig nummer waarin:
steeldrums,
een kort niet helemaal zuiver gezongen vrouwenstem en
een soort bubblin beat voorkomt.
Het is een vrij uptempo housenummer, maar geen hardcore ofzo.
quote:Vandaag tussen 19.00 en 19.30 was er op RTL FM een nummer met ik dacht Italiaanse teksten, kan iemand mij aan de artiest helpen?
quote:Ik zoek een nummer uit de serie Sopranos seizoen 2
Aflevering: From where to eternity (nr. 9)
Het nummer dat wordt gezongen alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neergeschoten is en ze aan zijn bed zitten en in het ziekenhuis zijn als code blue wordt omgeroepen (als ik het goed heb).
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
Op deze site staat dat het aflevering 22 is, dus weet niet of dat degene is die je zoekt.quote:Ik zoek een nummer uit de serie Sopranos seizoen 2
Aflevering: From where to eternity (nr. 9)
Het nummer dat wordt gezongen als
SPOILER
Christopher
neergeschoten is en ze aan zijn bed zitten en in het ziekenhuis zijn als code blue wordt omgeroepen (als ik het goed heb).
Dancing in the moonlight van Toploader misschien? Ik weet niet zeker meer of er ook slow motion gebruikt wordt. En echt een villa is het ook niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:52 schreef SilverBullet het volgende:
En:
Een rock/pop achtig nummer van een paar jaar terug. In de clip was er een feest ('s avonds) in een villa ofzo. Ik dacht ook dat er af en toe slowmotion in werd gebruikt.
Ja! Dat moet hem zijn, ik herken de titel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dancing in the moonlight van Toploader misschien? Ik weet niet zeker meer of er ook slow motion gebruikt wordt. En echt een villa is het ook niet.
Misschien kon je dan beter op d note zoeken (zonder sterretje dus)quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:06 schreef Lovechild het volgende:
@Silverbullet:
Het duurde errug lang voordat ik het nummer te pakken had, maar het nummer wat ik zocht was inderdaad Shed my skin van D*Note.
Thanks my dear, you've made me very happy!![]()
![]()
Ik kon het nummer wel vinden, inderdaad zonder *, maar het downloaden duurde gruwelijk lang.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:12 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Misschien kon je dan beter op d note zoeken (zonder sterretje dus)
Ik had hem toen wel namelijk. Ik ben blij dat je dat nummer vroeg, want het is een super nummer
![]()
quote:Ok, dit wordt lastig.
Een collega van mij is op zoek naar een nummer voor haar vriend.
Het gaat over het verliezen van een kind aan de zee, waarschijnlijk iets met Terschelling
De enige informatie die ik verder heb ik dat het door een man gezongen wordt, en dat het in het Nederlands gezongen is. Degene die mij (of eigenlijk haar) kan helpen met alleen deze informatie, is een held..
Benny Benassi- Satisfaction ? (of die ander van m ;eeuhm)quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef victorious_e het volgende:
Ik zoek ook nog steeds:
Een R&B - Hip Hop - Rap nummer
aan het begin hoor je een instrument wat lijkt op een luit door de beat heen spelen..
het refrein gaat een beetje zoals dit: oe oe oe, a a a, put your hands up, put your hands up, oe oe oe, a a a, sexy shirley, sexy shirley (shirley kan ook iets anders zijn)
zit ik al dagen te zoeken..
ook deze:
Deze beat (wel zelf ingezongen dus niet lachen)
die 2e is niet san fransisco van Global Deejays maar hij lijkt er wel een beetje op..
help![]()
Same here....quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:31 schreef Koepert het volgende:
Kijken of ik nog van betekenis kan zijn
ja een tvp dus
Snow - Informer misschien?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:24 schreef vamozz het volgende:
http://home.ripway.com/2005-8/383011/Latenstaanrickprive.mp3.mp3
Deze zoek ik:vocale zijn: informer,... kikki bom bom down.
nope, het nummer werd veel in spaanse discotheken gedraaid, het is denk ik een nummer gemaakt in dit jaar, misschien zelfs van de laatste paar maandenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Benny Benassi- Satisfaction ? (of die ander van m ;eeuhm)
Zal ik je maar verlossen dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef victorious_e het volgende:
Deze beat (wel zelf ingezongen dus niet lachen)
die 2e is niet san fransisco van Global Deejays maar hij lijkt er wel een beetje op..
help![]()
DMX - Party Up (Up In Here) denk ik zo?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:27 schreef Yildiz het volgende:
nu speelde er op de achtergrond ook een liedje, van DMX
welke liedje was dat?
Party Up (Up in Here)quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:27 schreef Yildiz het volgende:
Ik zat net op RTL 5 de film gone in 60 seconds te kijken
toen ze in een auto reden, in een garage, gingen ze naar beneden in cirkels.
De auto had als nummerbord snake, en er zat een slang in, die op die rapper afging
ernaast als bestuurder zat die kale gast van de bacardi reclame
nu speelde er op de achtergrond ook een liedje, van DMX
welke liedje was dat?
Deze misschien?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is op zoek naar een r&b bewerking van La Isla Bonita...
TOP!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
DJ Felix Project - On the Floor
The Sheer - It only gets betterquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:52 schreef hayder het volgende:
ik zoek een nummer maar weet de titel niet.
het werd ook gedraaid bij de reportages van nos wk tot 20 altijd op het eind
het is ook de achtergrond muziekje van de nieuwe lieve lust promo bij talpa
weet iemand de titel?
harstikke bedankt yondeboiquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:59 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
The Sheer - It only gets better
Al op http://info.omroep.nl/ster gekeken??quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:11 schreef andromeda1968 het volgende:
Nuon tv reclame muziek, iemand enig idee welke titel of groep het is?
Er komt veel trompet muziek in zeer leuk.
Bij voorbaat bedankt.
Staat er helaas niet bij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:30 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Al op http://info.omroep.nl/ster gekeken??
Nee ik denk het niet, op het laatst van de reclame zit er een jongeman op bed met een gsm in zijn hand en op het gsm schermpje kwam het NUON logo tevoorschijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:40 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Is het diegene met het Nederlands elftal erin?
Deze dus?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, op het laatst van de reclame zit er een jongeman op bed met een gsm in zijn hand en op het gsm schermpje kwam het NUON logo tevoorschijn.
Ja dat is hemquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:56 schreef Joepie het volgende:
misschien deep dish met flashing for money?
Idd.. the felix project - on the floor..maar helaas word tegenwoordig alles verward.. dit is JUMPstyle en geen Hardstyle.. maja we gaan weer ontopic!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef -Eddow- het volgende:
Iemand die weet hoe dit hardstyle nummer heet ?
Het gaat zo:
I wanne know if there;'s anybody on the floor who can suck me like a hor who can make me scream for more... enz enz
Kluuuup je bent mn verlosserquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:26 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zal ik je maar verlossen dan?
Benny Benassi - California Dreaming
David Wilcox - Fall Awayquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:27 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
hoe heet dat nummer waarin de tekst "Sweet surrender ... everything but you fall away" voorkomt? Ik weet er verder helemaal niks van en Google biedt geen uitkomst....
BVD!
Behulpzame types, die Bosschenarenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:35 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
David Wilcox - Fall Away
Denk dat je ze nog niet zo goed kentquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:57 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Behulpzame types, die Bosschenaren
BedanktHet is hem!
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Denk dat je ze nog niet zo goed kent![]()
Ik ben hem dit weekend vergeten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef Magic666 het volgende:
uitdaging denk ik zo:
melodie
Het nummer is van Raymtzer, maar die achtergrondmelodie.... iemand enig idee?
Someday ( I will Understand )quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:58 schreef Xlarge het volgende:
ik zoek de titel van het nieuwe nummer van Britney Spears , ze is in de clip te zien met die dikke zwangere buik .
bvd XL
dat zou geweldig zijn! Niemand die het schijnt te weten... zelfs Raymtzer zelf niet! (tenminste, de contactmail blijft angstvallig stil....)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:24 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik ben hem dit weekend vergeten.Deze week kom ik nog wel een keer bij mijn ouders dus ik hoop dat ik er dan aan denk. Ik wil het zelf nu ook weten.
![]()
levenslessen heet dat nummer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:24 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik ben hem dit weekend vergeten.Deze week kom ik nog wel een keer bij mijn ouders dus ik hoop dat ik er dan aan denk. Ik wil het zelf nu ook weten.
![]()
dank uquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Someday ( I will Understand )
Uit mijn hoofd..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:18 schreef Jett het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer dat in de laatste aflevering van SATC ( sex and the city dus ) voorkomy
het is frans, rap achtig, en me mama is helemaal verliefd op het melodietje
het liedje begint als carrie haar kettinkje terugvind ''bladiebla''
ik heb hem alquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:18 schreef Jett het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer dat in de laatste aflevering van SATC ( sex and the city dus ) voorkomy
het is frans, rap achtig, en me mama is helemaal verliefd op het melodietje
het liedje begint als carrie haar kettinkje terugvind ''bladiebla''
dat is z'n vraag ook nietquote:
dat zeg ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:34 schreef Jett het volgende:
[..]
ik heb hem al
le belle et le bad bad boy - mc solaar
o.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
dat is z'n vraag ook niet
Hij vraagt naar het orgineel (beat)...
ja ik zag het toch bedanktquote:
idd, die achtergrond melodie (beat).... zo erg dat ik gewoon niet weet waar ik dat nummer van ken!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
dat is z'n vraag ook niet
Hij vraagt naar het orgineel (beat)...
Als het goed is is het Serge Reggiani - Ma derniere volonté.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:17 schreef MrRobert het volgende:
hallo, ik ben opzoek naar het orgineel van het nummer van Ramses Shaffy - Laat me, hoe heet dit franse nummer, en wie heeft een ide waar je die op mp3 kunt krijgen?
In Prince - Feel U Up komt dat stukje voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:51 schreef eileenvs het volgende:
Ik kom net terug van een vakantie op Kreta en ik hoorde daar geregeld een nummer waarvan ik alleen nog herinner:
'something 'bout your body'......
Kan iemand me helpen aan een naam?
thanks & thanks, al is het denk ik misschien wel n remix, maar het is em iigquote:
DJ Deekline Presents Cut & Run - Outta Space.mp3quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:09 schreef gfree het volgende:
Ik zoek een dance nummer.
Het nummer heeft een stukje prodigy erin: "I'm gonna send him to outa space..." erin verwerkt.
Opvallend is het stukje waar je zo'n zware mannenstem iets hoort zeggen in de trant van: "your sister, your brother, your daddy is a ho" althans, dat versta ik zo.
iemand?
Dat verklaart waarom 't mij al zo bekend voor kwam. Die heb ik hier op CD!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat niet nog steeds Eels - Flyswatter?
Da's niet van Prodigy, zij hebben dat ook maar gesampledquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:09 schreef gfree het volgende:
Het nummer heeft een stukje prodigy erin: "I'm gonna send him to outa space..." erin verwerkt.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:14 schreef furanku het volgende:
[..]
DJ Deekline Presents Cut & Run - Outta Space.mp3
De meeste mensen kennen het van de prodigy, vandaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's niet van Prodigy, zij hebben dat ook maar gesampled
Voor de zoveelste keer:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:57 schreef blekboks het volgende:
Ik zoek de zanger of de titel van het liedje dat momenteel als achtergrondmuziek gebruikt wordt door een verzekeringsmaatschappij op tv maar ook gewoon op de radio is te beluisteren.
Je hoort enkel zo'n klein gitaartje en een zanger.
Bij voorbaat dank
Ik kan alleen iets vinden dat jij ook al had:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:08 schreef Thijsssss het volgende:
Het trompet sampletje uit Your Woman van White Town komt me zo bekend voor, dat ik er gewoon gek van word dat ik niet weet in welke andere nummers deze sample gebruikt wordt. Het origineel is dacht ik van Lew Stone, met het nummer My Woman, uit de jaren '30.
Is er toevallig een ander nummer dat ook hetzelfde deuntje gebruikt, of klinkt het me zo bekend omdat Jean Nelissen bij de Tour de France een soort gelijk tingeltje gebruikte, of deze klinkt als een sample uit Star Wars?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
quote:Its main hook was a sample of a 1932 track called 'My Woman' by Lew Stone and the Monseigneur Band
sommige mensen zijn liever lui dan moequote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer:
Die links werken uberhaupt niet.... (vorige keer ook niet btw, maar kan aan mij liggen.....)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:18 schreef vamozz het volgende:
en deze zoek ik:
http://home.ripway.com/20(...)n_rick_prive.mp3.mp3
Vocalen weet ik niet meer
alternatieve link (als de bovestaande dood is):
http://host.picturewizard(...)n_rick_prive.mp3.mp3
bij mij ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:49 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Die links werken uberhaupt niet.... (vorige keer ook niet btw, maar kan aan mij liggen.....)
Ik moest denken aan een nummer van Bloodhound Gang, daar zit een pacman melodietje in en het is een beetje Run DMC stijl.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:17 schreef bonzai-bart het volgende:
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Gister stonden we in een leuke discotheek en toen hoorden we een liedje (ja toch)!
Het was een dance nummer: in het begin was het Run dmc- It's like that alleen dan zonder rap/zang. Hierna begon er een Nintendo deuntje, tu te tu tu echt leuk!
Maar nu kan ik niet vinden welk nummer dit is, misschien kunnen jullie mij helpen hiermee!
bvd.
http://www.seeklyrics.com/lyrics/Ja-Rule/New-York.htmlquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:36 schreef TwztId het volgende:
Een Hardcore/Hardstyle liedje waar de tekst:
"??????????? coke in your nose!"
in voor komt, wel redelijk populair liedje denk ik want ik hoor hem vaak.
Ja Rule is niet echt hardcore lijkt me.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.seeklyrics.com/lyrics/Ja-Rule/New-York.html
?
Ken wel een oud nummer met dat stukje erin, missschien een nieuwe uitvoering daarvan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:33 schreef Pelgrim het volgende:
Ik zoek een recent nummer waarin je een vrouw hoor zingen. hey yey yuy, what's going on?
Volgens mij nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dat niet Walking on Clouds van Tiesto?
kijk eens een paar posts boven je...... Die van de party animals dus. What's going on. Ik wist niet dat een kutnummer nog zo verkracht kon worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:59 schreef Pelgrim het volgende:
Ik heb even een stukje geuploaded uit een vakantie filmpje: klikken (WMA)
Ik laat hem staan totdat ik het weet, dan gaat hij weg
Het is iig wel een dance versie van de 4 Non Blondes - What's Up, maar niet van de Party Animalsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:18 schreef Pelgrim het volgende:
Maar dat is hem niet, sorry.
Broad Daylight van Gabriel Rios.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zoek die heerlijke muziek uit de "Appelsientje Mild" reclame.
Die waarin de fruittelers in de zon liggen te wachten tot het fruit rijp is.
Ik meen de muziek ergens van te kennen, maar ik heb geen flauw idee waarvan...
Als iemand het weet, zeg het alsjeblieft, ik vind de muziek heerlijk
Je kent dEUS niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:47 schreef Brilaap het volgende:
Wat is dEUS precies voor muziek? Iets in de richting van Arid? Coldplay, etc?
Ja ik ken de naam, maar heb er niet echt serieus naar geluisterd zeg maar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kent dEUS niet?
Tja, ik vind het niet echt vergelijkbaar
bekendste nummer is Hotellounge
het is zeker de moeite waard, mits je de muziekstijl kan waarderenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:57 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja ik ken de naam, maar heb er niet echt serieus naar geluisterd zeg maar.
Talk of The Town - The la la song [1995]quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:27 schreef godard_k het volgende:
Ik zoek de naam van een oud happy hardcore nummer
Ik heb een geweldige beschrijving, en hij is als volgt:
lala lalalala
lala lalalala
lala la lalalala
(en de spaties enzo zijn goed geplaatst)
Ik zal er eens naar op zoek gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is zeker de moeite waard, mits je de muziekstijl kan waarderen
Normaal - Oerend Hard ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:06 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
ik zoek een nummertje waarin mannen iets van "hoehoeoeoeoeoe" zingen. Duidelijk he?
Het is volgens mij wel een nieuw nummer, vanavond nog op de radio gehoord.....weet alleen de zender niet
Probeer es The Sheer - It Only Gets Betterquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:06 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
ik zoek een nummertje waarin mannen iets van "hoehoeoeoeoeoe" zingen. Duidelijk he?
Het is volgens mij wel een nieuw nummer, vanavond nog op de radio gehoord.....weet alleen de zender niet
Black Betty van o.a. Tom jones uit mn hoofdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:23 schreef yok het volgende:
Ik zoek de naam van het bekende rocklied met:
WOOO black baby(?) BAMBADAM WOOO black baby(?) BAMBADAM, -zinnetje- BAMBADAM.
Heel erg bekend maa rik kan niet op de naam komen.
wie o wie weet het?
Ram Jam - Black Bettyquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:23 schreef yok het volgende:
Ik zoek de naam van het bekende rocklied met:
WOOO black baby(?) BAMBADAM WOOO black baby(?) BAMBADAM, -zinnetje- BAMBADAM.
Heel erg bekend maa rik kan niet op de naam komen.
wie o wie weet het?
Van Ram Jam.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Black Betty van o.a. Tom jones uit mn hoofd
Toch niet die mega hit van Albert West (Amarillo)?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:27 schreef godard_k het volgende:
lala lalalala
lala lalalala
lala la lalalala
Ik denk dat het de nieuwe van de black eyed peas is don't lie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:06 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
Het is iig evengoed kutmuziekquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:27 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Toch niet die mega hit van Albert West (Amarillo)?
maar of dat hardcore is
Is dat niet het nr. met de tekst: loving you is easy, because your beautiful?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:27 schreef godard_k het volgende:
lala lalalala
lala lalalala
lala la lalalala
nu vergeten jullie mij!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef -AnneX- het volgende:
help! ik zoek dit nummer!
dus niet yeah! maar die die erachteraan gemixt word
In dat geval zou UBM - Lovin' you [1996] ook nog kunnen ....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:34 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Is dat niet het nr. met de tekst: loving you is easy, because your beautiful?
Probeer deze eens: Marc et Claude - Loving You (DJ Isaac RMX)
Het was toch Talk of The Town - The la la song of niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:34 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Is dat niet het nr. met de tekst: loving you is easy, because your beautiful?
Probeer deze eens: Marc et Claude - Loving You (DJ Isaac RMX)
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:43 schreef DuranK het volgende:
[..]
Probeer es The Sheer - It Only Gets Better
Kan best die sample is veel gebruikt door verschillende dj's.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het was toch Talk of The Town - The la la song of niet?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Nee![]()
En ook Normaal is het niet![]()
Het was rustiger....bijna 'gospel-alike'....
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:53 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Az Yet & Peter Cetera - Hard to say i'm sorry [1996] (Ook maar wat gokt....)
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:38 schreef MOD het volgende:
Zit al de heletijd met een nummer in me hoofd die ik wil leren op de piano, volgens mij issie vrij simpel, maar ik weet niet hoe die heet!! ik kan alleen het deuntje een beetje spelen op mn gitaar...
Wie kan mij helpen, iets zegt me dat het iets met "La Bouca" oid is maar ik kan er ook heel ver naast zitten:?
Het word gezongen door een vrouw en heeft iets orkest-achtigs tijdens de climax als ik het goed heb, hij is wel vrij bekend, dat weet ik wel.
>deuntje<
236kb 15 sec
Bombay Rockers - Sexy Mama. En ik kende het nummer ook niet, maar gewoon googlen op de lyrics doet soms wonderen. Grappig trouwens dat niemand daar eerder aan gedacht heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef -AnneX- het volgende:
Ik versta ze nooit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bombay Rockers - Sexy Mama. En ik kende het nummer ook niet, maar gewoon googlen op de lyrics doet soms wonderen. Grappig trouwens dat niemand daar eerder aan gedacht heeft.
Zie daar!
Is dat niet van een Justin Timberlake nummer? Tenminste als je de onderliggende beat bedoeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef -AnneX- het volgende:
Ik heb de vraag inmiddels ook gepost in: Het Electro Topic deel 4 en een mail gestuurd naar het label van Raymzter. Dat nummer moet uit me kop, anders wordt ik gek.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef Magic666 het volgende:
uitdaging denk ik zo:
melodie
Het nummer is van Raymtzer, maar die achtergrondmelodie.... iemand enig idee?
My Doorbell?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:33 schreef sannuh het volgende:
Hoe heet het nieuwe nummer van de white stripes? Ik hoorde m en dat lied was echt cool!
Dat is hem! Bedanktquote:Op donderdag 18 augustus 2005 04:12 schreef ThomasOnTour het volgende:
Ultravox - Vienna
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:03 schreef PAA-053 het volgende:
Herhaling:
Ik zoek een nummer waarin mannen zacht Oehoehoehoeoeoeoe..... zingen. Dus wel op de melodie. Ritmisch ook, melodisch. Het was ook geen intro/outro, gewoon in het midden van het nummer!
BVD!
Hartelijk dankquote:
Starstylers - Keep On Movingquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:54 schreef sappie3 het volgende:
Hoi,
Ik hoorde vandaag een nummer op de radio, maar heb de naam en de groep niet kunnen horen.
Het nummer leek heel veel op het deuntje van Sash met Equador, maar de tekst was heel anders. En volgens mij hoorde ik iets van keep on moving (maar dit weet ik niet zeker). Iemand misschien een idee.![]()
Het origineel is van Eddy Grant - I Don't Wanna Dance, maar dit zal wel een dance uitvoering zijn.Moet ik ff zoekenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb in Lloret in de Astrix vaak een nummer gehoord dat zo gaat:
jah i don`t wanna dance, dance whit you baby no more
Weet iemand hoe die heet?
Op LimeWire ben ik de versie tegengekomen onder de naam BB Bono - I Don't Wanna Dance.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het was idd een dance uitvoering
jup thnx.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:55 schreef wyccie het volgende:
Zal dan wel Gavin DeGraw zijn, met Don't wanna be.
damn jij dus ook al!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik heb de vraag inmiddels ook gepost in: Het Electro Topic deel 4 en een mail gestuurd naar het label van Raymzter. Dat nummer moet uit me kop, anders wordt ik gek.![]()
Ik kom hem tussen mijn bandjes niet meer vinden dus ik heb ook nog een vriend gevraagd.
Het zal wel niet maar probeer is: james blunt - you're beautifulquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:50 schreef L3IPO het volgende:
Ik heb een lastige voor jullie
Ik ben op zoek naar een nummer die de afgelope 3/4 weken heel vaak te horen is op de zender KeizerstadFM, en ook (maar in mindere mate) op Skyradio. Probleem is, dat ik niet de artiest weet, niet de titel...en eigenlijk ook ben vergeten hoe het liedje gaatIk weet wel dat het een cover is van een wat ouder nummer, het klinkt dus ook een beetje 80's met een modernere beat eronder (maar het is geen dance ofzo). Is er ook maar iemand die een suggestie heeft?
Heb al hele ladingen playlists van de radiozenders doorgepluist, zonder succes
![]()
Het wordt trouwens gezongen door een man, en gaat geloof ik over dat hij de enige is voor ze vrouw ofzoiets (hoop niet dat ik het met het laatste jullie op een dwaalspoor breng)
Een van deze drie:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey ik heb wat vraagjes aan julie
nummer 1: dat ene nummer waarin ze zingen: En i said: hey yeah yeah yeah, i said hey, wats goiing on? Welk nummer is dat?
Mud - Dynamite?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
En zo'n nummer waarin ze zingen she's like dymamite ofzo.
Ik heb het niet gehoord, maar denk dat je Melrose - O bedoeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zijn er nog mensen die gisteren Nederland - Duitsland hebben gekeken? Nou toen het rustsignaal klonk hoorde ik een ruig meezing nummerHet gaat ongeveer zo; OOooohoooh Ooooohooohoooohhhoooo
![]()
Iemand enig idee?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Zoek een trance achtig nummer met de terugkerende stukjes tekst:
Gezongen door een vrouw:
- I am walking on clouds ..
- How could you know ? (op verschillende hoogtes terugkerend)
- I can't believe it's real
Lekker nummer is datquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:40 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar denk dat je Melrose - O bedoeld.
Ah thnx ik zocht het origineelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Een van deze drie:
Party Animals (dance) - What's Up?
DJ Kicken / Salou SL / Leon de Jager (dance) - What's Up?
4 Non Blondes (origineel) - What's Up?
[..]
Mud - Dynamite?
Merciquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:40 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar denk dat je Melrose - O bedoeld.
Ook een lekker nummer, maar nee.quote:
Dan kan ik je niet verder helpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ook een lekker nummer, maar nee.
Die ik zoek is een bubbeling versie ofzo
Toch bedankt voor die anderequote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dan kan ik je niet verder helpen.![]()
queens of the stone age - no one knowsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:41 schreef Funksoldier het volgende:
het ligt op het puntje van mijn tong, maar ik kan er net niet op komen...
Dat rock/punk nummertje van pas geleden, dat ze in de video op een gegeven moment vastgebonden worden op de motorkap van een jeep door een paar elanden...
Kale basgitarist in beeld, zanger heeft rood kort haar.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:49 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
queens of the stone age - no one knows
Misschien K-os - Crabbuckit??quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:22 schreef Christine het volgende:
Een long shot hier...
Ik zoek namelijk een nummer wat ik een paar maanden geleden in Club Royalty hoorde... daarna heb ik 'm misschien nog één keer gehoord, en vandaag was 'ie weer op de radio. Om 13.03 uur op FreshFM, alleen heeft die site geen playlists.
Anyway... het is dus een clubby-nummer, en ze zingen iets als "wonderful boooooooogie" ofzoiets.
Ik weet de melodie zo uit m'n hoofd, ook met een ander nummer die ik zoek.
Echt een longshot, maar misschien heeft iemand hier een geniale ingeving.
Waarom stuur je niet een email naar Fresh FM als het hier niet opgelost kan worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:37 schreef Christine het volgende:
Hmm, ik heb de melodie ingezongen... ik wil het zo graag weten dat ik voor lul staan in dit topic maar te koop toe neem.
Klik
Beenie man - dancehall queenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Die ik zoek is een bubbeling versie ofzo
Leek er wel een íetsiepietsie opquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Nope, dat is 'm niet. Heb je mijn zelfgezongen fragment gehoord?
K-os - Crabbuckit is wel een lekker nummer trouwens...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Leek er wel een íetsiepietsie op![]()
Nop, dat is em nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het zal wel niet maar probeer is: james blunt - you're beautiful
The shins - new slang ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:12 schreef PAA-053 het volgende:
Herhaling:
Ik zoek een nummer waarin mannen zacht Oehoehoehoeoeoeoe..... zingen. Dus wel op de melodie. Ritmisch ook, melodisch. Het was ook geen intro/outro, gewoon in het midden van het nummer!
BVD!
Geen idee maar het is wel te downoladen op de Postbanksite...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:31 schreef Chielus het volgende:
even een vraagje, weet iemand of het nummer dat Armin van Buuren draaide tijdens de opening van Sail'05 (afgelopen woensdag) is als de Sensation Theme?
Eric Clapton - Laylaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Hoi allemaal,
ik zoek een nummer dat vanochtend rond kwart over 10 op radio 538 werd gedraaid.
Er zit redelijk vaak een zinnetje in, iets van: got me on my knees.
Verder zit er een lekker pianomelodietje in en later doen ze dat melodietje ook met een gitaar.
Je hoord af en toe ook publiek juichen enzo.
Weet iemand welke ik bedoel?
Decibel - Mijn Sanseveria?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef SRV-MAN het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje "mijn sanseveria" of waar die tekst in zit. Het is een carnavalsnummer van een tijd geleden... Het nummer gehoord voor Nederland -Duitsland afgelopen week...
Decibel - Mijn Sanseveria waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef SRV-MAN het volgende:
Hee, mensen... Net nieuw hier, dus misschien al eens gepost, maar geen antwoorden kunnen vinden...
Ik ben op zoek naar het liedje "mijn sanseveria" of waar die tekst in zit. Het is een carnavalsnummer van een tijd geleden... Het nummer gehoord voor Nederland -Duitsland afgelopen week...
De Havenzangers - Countrydansquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef SRV-MAN het volgende:
Ook draaiden ze daarna een nummer uit de carnavalstijd dat ik ook niet bij naam ken. Iemand met een wat engels achtig accent heeft het over jongens hier en de meisjes daar... Hand in hand met elkaar...
Ik heb ook al in je eerste topic gepost. Chocolate is van Soul Control http://www.lyricsmania.co(...)hoco_lyrics_991.htmlquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef Hunchy het volgende:
Heb op mijn vakantie op rhodos een nummer gehoord dat ik graag zou willen hebben. Chocolate wordt er gezongen.
refrein: choco choco chocooh, choco choco chocooh, choco choco chocolate, chocolate chocolate everybody singing chocolate, chocolate
iemand een idee van wie dat is?
ben er al achter...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef Hunchy het volgende:
Heb op mijn vakantie op rhodos een nummer gehoord dat ik graag zou willen hebben. Chocolate wordt er gezongen.
refrein: choco choco chocooh, choco choco chocooh, choco choco chocolate, chocolate chocolate everybody singing chocolate, chocolate
iemand een idee van wie dat is?
Dan valt het ook niet mee om het te vinden hèquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:06 schreef Christine het volgende:
Armand van Helden - My My My was het nr dat ik zocht!
Het lijkt helemaal niet op "Wonderful boogie"maar bedankt voor het meedenken.
Inderdaad!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dan valt het ook niet mee om het te vinden hè![]()
Maar goed je hebt hem nou iig.![]()
Tegen wie heb je het?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:10 schreef Yonderboi het volgende:
Als je er even voor zorgt dat die link werkt....
die is al een paar keer langsgekomen meen ik en als je googlet op "corey martinez" en music is de eerste link http://www.dumpalink.com/post/1112554560 en daar staat ie ergens middenin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:33 schreef PM-girl het volgende:
de muziek uit dit filmpje vind ik erg leuk, maar wie is de artiest en hoe heet het??
Ok dank je, ik zal wel eens even kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan een nummer van Bloodhound Gang, daar zit een pacman melodietje in en het is een beetje Run DMC stijl.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
die is al een paar keer langsgekomen meen ik en als je googlet op "corey martinez" en music is de eerste link http://www.dumpalink.com/post/1112554560 en daar staat ie ergens middenin.
guus meeuwis - verliefd zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:57 schreef Tha_T het volgende:
Oké even een makkelijke tussendoor. Ik zoek twee Nederlandstalige nummers
#1 In de trand van Guus Meeuwis over een stel dat verliefd met als fragmentje tekst:
"We waren veels te jong, toen. En wisten niet van houden van"
Waar kan het kratje heen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:08 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
guus meeuwis - verliefd zijn is veel leuker
haha ik hoef toch geen kratje voor 1x helpen manquote:
Ik herken em wel.. hij werd vaak op fun-x (radiozender) gedraaid een tijdje geleden..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef -AnneX- het volgende:
mja antwoord was al gegeven, bombay rockers - sexy mamaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:04 schreef victorious_e het volgende:
[..]
Ik herken em wel.. hij werd vaak op fun-x (radiozender) gedraaid een tijdje geleden..
kijk eens op http://www.funx.fm/ en dan op music/charts klikken
misschien staatie er tussen
suc6
Victor
Good Charlotte - Hold Onquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:33 schreef Joyke het volgende:
hey,
ik zoek een liedje, ik denk dat het van good charlotte is,
maar ik weet alleen hoe het clipje gaat, het is al van een jaar geleden ofzo, en in hun clipje staan allemaal mensen te wenen voor overleden mensen (meestal door zelfmoord) en ze hebben het liedje ook gemaakt voor vrienden van hun die zelfmoord gepleegd hebben.
THX bij voorbaat XXX
Jem - They [2005] wellicht?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:56 schreef Pelgrim het volgende:
Van wie is dat nummer dat ik zo nu en dan op 3FM hoor. Het lijkt een beetje op Enya. Volgens mij is het een vrij recentelijk nummer
Thnx, ik ga eens zoekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:39 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Jem - They [2005] wellicht?
Ja die is er, toevallig heb ik hem ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:17 schreef Billy_Mack het volgende:
misschien een hele domme vraagmaar weet iemand of er ook een studio versie van Bob Marley - No Woman, No Cry bestaat? Ik kan in de winkel
![]()
alleen maar de live versie van 7 minuten vinden, geen enkele studio versie. BESTAAT DEZE DUS?
![]()
Bedankt, wandelende muziek-bibliotheek!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:09 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
De Havenzangers - Countrydans
Captain hollywood project met flying high volgens mij...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef Barthez het volgende:
hallo,
ik ben opzoek naar de titel van een liedje!
een deel van de tekst gaat zo:
Where flying high, we are flying high up threw the sky...
ofzoiets.
Ik zoek eigenlijk een soort leuke remix ervan, maar als het orgineel weet kan ik wat makkelijker zoeken! alvast bedankt!
Captain Hollywood - Flying Highquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef Barthez het volgende:
hallo,
ofzoiets.
Ik zoek eigenlijk een soort leuke remix ervan, maar als het orgineel weet kan ik wat makkelijker zoeken! alvast bedankt!
Die naam van jouw he, die gozer kickt echt ass met zijn muziek!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:09 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Captain Hollywood - Flying High
Wes - Alane?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:28 schreef Syrena het volgende:
Ik ben op vakantie geweest in Tunesie, tijdens de onvermijdelijke disco-avond draaiden ze een liedje dat in het refrein iets van Sjama sjama o.i.d. had en ook iets van Oh ah y a oh ah....
Iemand een idee?![]()
Nee, die ken ik.quote:
Captain Hollywood Project - Flying high [1995] of de remix [2003] inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef Barthez het volgende:
hallo,
ofzoiets.
Countrydans=> MsN 4 Audioquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:57 schreef SRV-MAN het volgende:
[..]
Bedankt, wandelende muziek-bibliotheek!!![]()
Ook enig idee hoe ik deze samen met dat nummer van Decibel - Mijn sanseveria kan vinden, want WinMX kent ze beiden niet! (iemand die ze misschien op de post kan zetten???)
oops over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:36 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
mja antwoord was al gegeven, bombay rockers - sexy mamabut thnx anyways
Die eerste: bedoel je niet gewoon "Shout" van "The Isley Brothers"? Die gaat namelijk wel erg snel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:51 schreef satecl het volgende:
ik zoek een aardig bekend nummer die volgens mij al aardig oud is....het gaat zoiets van: "aaaaaaaaaaaaaaaa....you wanna make me on a shock En dan nog een hele text "...ze zingt het heel snel...komt vaak in apresski-tenten...
die stem lijkt wel een beetje op Cindi Lauper( van Girls Just Wanna Have Fun )
--------------------------------------------------------------------------------
Ook zoek ik nog een soort van trance nummer...gaat zoiets van: "Oe OE OE...OE OEEEEEEEE. OE OE OE...OE OEEEEEEE" dat ge 'oe oe' zit ook op t beign van het nummer 'Het Feestteam - Kon Ik Maar Even Bij Je Zijn'
Wie weet hoe heet dat nummer heet...?
Audio Bullys - We Don't Carequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:27 schreef justhg het volgende:
Het liedje wat onder dit filmpje draait (klein beetje NSFW)
http://stream.2003.02.gar(...)stijl/revolutie2.wmv
The Riders - Bangquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:49 schreef RikDeMan het volgende:
Wie weet van wie het nummer 'Baby wants to bam bam's is'?
Verder geen info bekend...anders had ik het niet hoeven vragen :-)
helaas...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:04 schreef RikDeMan het volgende:
oCe, thnx. Weet je ook waar ik ergens een tekst kan vinden (Google biedt geen uitkomst nl.)
Kent niemand dit reggae lied?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef Lolalala het volgende:
Ik zoek een titel van een nummer, volgensmij is het van Alpha Blondy.
Het is die ene van "one for every family and two for every city, I'll go true.. for you.. jah jah.."
Iemand een idee?
Doe es ff toevoegen....heb een medley waar die in voorkomt. (Roodkapje duurt daarvan 50 seconden is desnoods nog te knippenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:48 schreef Dandilion het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje
"zeg roodkapje waar ga je heen zo alleen zo alleen"
je weet wel dat kinderliedje die we allemaal wel geleerd hebben. ik heb gezocht op limewire maar daar staat ome henk en gabber roodkapje tussen en sprookjes. het gaat mij echt om het liedje, is namelijk nodig voor een playbackact.
bedankt
jah het is idd eht nummer shout...alleen zoek ik de versie die gezongen wordt door een vrouw...iemand..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:18 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Die eerste: bedoel je niet gewoon "Shout" van "The Isley Brothers"? Die gaat namelijk wel erg snel.
Maar dat is dus "you know you make me want to (shout), kick my heels up and (shout)" etc.
Meredith Brooks misschien?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:37 schreef satecl het volgende:
[..]
jah het is idd eht nummer shout...alleen zoek ik de versie die gezongen wordt door een vrouw...iemand..
iig bedankt dutchdevil !
Misschien ben ik nog iets te "groen" voor deze opmerking, maar wat wordt hiermee bedoeld???quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:39 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Countrydans=> MsN 4 Audio![]()
Dat je hem even moet toevoegen op MSN als je Countrydans hebben wilquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:42 schreef SRV-MAN het volgende:
[..]
Misschien ben ik nog iets te "groen" voor deze opmerking, maar wat wordt hiermee bedoeld???![]()
![]()
hoe moet de titel dan heette...want shout kan ik niet vinden van haarquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:40 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Meredith Brooks misschien?
Ze heeft ook een nummer dat Shout heet, maar heb hem zojuist geluisterd en het is hem niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:29 schreef satecl het volgende:
[..]
hoe moet de titel dan heette...want shout kan ik niet vinden van haar
Lulu - Shout is de enigste versie van een vrouw die ik tot nu toe kan vinden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:37 schreef satecl het volgende:
[..]
jah het is idd eht nummer shout...alleen zoek ik de versie die gezongen wordt door een vrouw...iemand..
iig bedankt dutchdevil !
George Morel - This Is My Party (Bitch Get Out)quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:00 schreef Lolalala het volgende:
En een nummer waarin een vrouw zingt " this is my party, bitch get out, bitch gotto go" , staat op de it cd.
Iemand een idee?
zo te zien zijn de trompetten gesampled: http://tango.romanvirdi.com/tango-not-credited.htmquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef Impry het volgende:
Delinquent Habits:
http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=2TV8DSZI9J1CG2LTBCP7B5NAUN
Is dat het origineel van dat nummer, of is dit een cover? Zo ja, van wie is het origineel.
Die zit ook in Sister Act geloof ikquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:37 schreef satecl het volgende:
[..]
iig bedankt dutchdevil !
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey ik heb wat vraagjes aan julie
En in welk nummer zingen ze de hele tijd: Ther is you? There is you, there is you?
Bedankt!![]()
Ga zo verder in dit topic erg handig! Zal kijken of ik nog iemand kan helpen
Is het niet D-me - 7 nation army??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:51 schreef satecl het volgende:
Ook zoek ik nog een soort van trance nummer...gaat zoiets van: "Oe OE OE...OE OEEEEEEEE. OE OE OE...OE OEEEEEEE" dat ge 'oe oe' zit ook op t beign van het nummer 'Het Feestteam - Kon Ik Maar Even Bij Je Zijn'
nee maar tis wel een leuk filmjequote:Op zondag 21 augustus 2005 17:13 schreef steve2003 het volgende:
weet iemand toevallig het nummer in dit filmpje:
http://www.filecabi.net/u.php?file=1124571326.mov
bedankt alvast
Coumba Gawlo - Pata Pataquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:16 schreef mark_03 het volgende:
Gister bij Dancing with the stars ... dat nummer waarop Joris Lutz moest dansen ... een zomers deuntje ... van wie en wat is de titel?
Kan er ook niks van maken helaasquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:09 schreef Joyke het volgende:
[..]
Is het niet D-me - 7 nation army??
denkt iemand nog aan mijn r&b liedje met de kindjes die zeggen, we're (of i'm) fabulous, en op't einde spellen ze iets van r-e-s-p-e-c-t.
volgens mij is de titel gewoon fabulous maar vind nergens de uitvoerder![]()
Greetzz
Na even zoeken heb ik em dan eindelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:51 schreef satecl het volgende:
ik zoek een aardig bekend nummer die volgens mij al aardig oud is....het gaat zoiets van: "aaaaaaaaaaaaaaaa....you wanna make me on a shock En dan nog een hele text "...ze zingt het heel snel...komt vaak in apresski-tenten...
die stem lijkt wel een beetje op Cindi Lauper( van Girls Just Wanna Have Fun )
--------------------------------------------------------------------------------
Paffendorf - Where Are You ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:51 schreef satecl het volgende:
was lekker eerderquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:19 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Paffendorf - Where Are You ?
(edit) ok..
Ik hoop voor je dat je 'Forever' bedoeld, erg mooi nummerquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:07 schreef Teucer het volgende:
Nummer van de Dropkick Murphys. Een rustig (jaja) nummer, speelden ze ook op Lowlands van dit jaar.
Gem - Good to know you (Ster.nl)quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:05 schreef 2cv het volgende:
Weet iemand de tittel van het liedje in de Randstad-reclames ?
iemand???quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:13 schreef steve2003 het volgende:
weet iemand toevallig het nummer in dit filmpje:
http://www.filecabi.net/u.php?file=1124571326.mov
bedankt alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |