Ik heb de vraag inmiddels ook gepost in: Het Electro Topic deel 4 en een mail gestuurd naar het label van Raymzter. Dat nummer moet uit me kop, anders wordt ik gek.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef Magic666 het volgende:
uitdaging denk ik zo:
melodie
Het nummer is van Raymtzer, maar die achtergrondmelodie.... iemand enig idee?
My Doorbell?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:33 schreef sannuh het volgende:
Hoe heet het nieuwe nummer van de white stripes? Ik hoorde m en dat lied was echt cool!
Dat is hem! Bedanktquote:Op donderdag 18 augustus 2005 04:12 schreef ThomasOnTour het volgende:
Ultravox - Vienna
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:03 schreef PAA-053 het volgende:
Herhaling:
Ik zoek een nummer waarin mannen zacht Oehoehoehoeoeoeoe..... zingen. Dus wel op de melodie. Ritmisch ook, melodisch. Het was ook geen intro/outro, gewoon in het midden van het nummer!
BVD!
Hartelijk dankquote:
Starstylers - Keep On Movingquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:54 schreef sappie3 het volgende:
Hoi,
Ik hoorde vandaag een nummer op de radio, maar heb de naam en de groep niet kunnen horen.
Het nummer leek heel veel op het deuntje van Sash met Equador, maar de tekst was heel anders. En volgens mij hoorde ik iets van keep on moving (maar dit weet ik niet zeker). Iemand misschien een idee.![]()
Het origineel is van Eddy Grant - I Don't Wanna Dance, maar dit zal wel een dance uitvoering zijn.Moet ik ff zoekenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb in Lloret in de Astrix vaak een nummer gehoord dat zo gaat:
jah i don`t wanna dance, dance whit you baby no more
Weet iemand hoe die heet?
Op LimeWire ben ik de versie tegengekomen onder de naam BB Bono - I Don't Wanna Dance.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het was idd een dance uitvoering
jup thnx.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:55 schreef wyccie het volgende:
Zal dan wel Gavin DeGraw zijn, met Don't wanna be.
damn jij dus ook al!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik heb de vraag inmiddels ook gepost in: Het Electro Topic deel 4 en een mail gestuurd naar het label van Raymzter. Dat nummer moet uit me kop, anders wordt ik gek.![]()
Ik kom hem tussen mijn bandjes niet meer vinden dus ik heb ook nog een vriend gevraagd.
Het zal wel niet maar probeer is: james blunt - you're beautifulquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:50 schreef L3IPO het volgende:
Ik heb een lastige voor jullie
Ik ben op zoek naar een nummer die de afgelope 3/4 weken heel vaak te horen is op de zender KeizerstadFM, en ook (maar in mindere mate) op Skyradio. Probleem is, dat ik niet de artiest weet, niet de titel...en eigenlijk ook ben vergeten hoe het liedje gaatIk weet wel dat het een cover is van een wat ouder nummer, het klinkt dus ook een beetje 80's met een modernere beat eronder (maar het is geen dance ofzo). Is er ook maar iemand die een suggestie heeft?
Heb al hele ladingen playlists van de radiozenders doorgepluist, zonder succes
![]()
Het wordt trouwens gezongen door een man, en gaat geloof ik over dat hij de enige is voor ze vrouw ofzoiets (hoop niet dat ik het met het laatste jullie op een dwaalspoor breng)
Een van deze drie:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey ik heb wat vraagjes aan julie
nummer 1: dat ene nummer waarin ze zingen: En i said: hey yeah yeah yeah, i said hey, wats goiing on? Welk nummer is dat?
Mud - Dynamite?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
En zo'n nummer waarin ze zingen she's like dymamite ofzo.
Ik heb het niet gehoord, maar denk dat je Melrose - O bedoeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zijn er nog mensen die gisteren Nederland - Duitsland hebben gekeken? Nou toen het rustsignaal klonk hoorde ik een ruig meezing nummerHet gaat ongeveer zo; OOooohoooh Ooooohooohoooohhhoooo
![]()
Iemand enig idee?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Zoek een trance achtig nummer met de terugkerende stukjes tekst:
Gezongen door een vrouw:
- I am walking on clouds ..
- How could you know ? (op verschillende hoogtes terugkerend)
- I can't believe it's real
Lekker nummer is datquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:40 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar denk dat je Melrose - O bedoeld.
Ah thnx ik zocht het origineelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Een van deze drie:
Party Animals (dance) - What's Up?
DJ Kicken / Salou SL / Leon de Jager (dance) - What's Up?
4 Non Blondes (origineel) - What's Up?
[..]
Mud - Dynamite?
Merciquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:40 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar denk dat je Melrose - O bedoeld.
Ook een lekker nummer, maar nee.quote:
Dan kan ik je niet verder helpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ook een lekker nummer, maar nee.
Die ik zoek is een bubbeling versie ofzo
Toch bedankt voor die anderequote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dan kan ik je niet verder helpen.![]()
queens of the stone age - no one knowsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:41 schreef Funksoldier het volgende:
het ligt op het puntje van mijn tong, maar ik kan er net niet op komen...
Dat rock/punk nummertje van pas geleden, dat ze in de video op een gegeven moment vastgebonden worden op de motorkap van een jeep door een paar elanden...
Kale basgitarist in beeld, zanger heeft rood kort haar.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:49 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
queens of the stone age - no one knows
Misschien K-os - Crabbuckit??quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:22 schreef Christine het volgende:
Een long shot hier...
Ik zoek namelijk een nummer wat ik een paar maanden geleden in Club Royalty hoorde... daarna heb ik 'm misschien nog één keer gehoord, en vandaag was 'ie weer op de radio. Om 13.03 uur op FreshFM, alleen heeft die site geen playlists.
Anyway... het is dus een clubby-nummer, en ze zingen iets als "wonderful boooooooogie" ofzoiets.
Ik weet de melodie zo uit m'n hoofd, ook met een ander nummer die ik zoek.
Echt een longshot, maar misschien heeft iemand hier een geniale ingeving.
Waarom stuur je niet een email naar Fresh FM als het hier niet opgelost kan worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:37 schreef Christine het volgende:
Hmm, ik heb de melodie ingezongen... ik wil het zo graag weten dat ik voor lul staan in dit topic maar te koop toe neem.
Klik
Beenie man - dancehall queenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Die ik zoek is een bubbeling versie ofzo
Leek er wel een ķetsiepietsie opquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Nope, dat is 'm niet. Heb je mijn zelfgezongen fragment gehoord?
K-os - Crabbuckit is wel een lekker nummer trouwens...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Leek er wel een ķetsiepietsie op![]()
Nop, dat is em nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het zal wel niet maar probeer is: james blunt - you're beautiful
The shins - new slang ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:12 schreef PAA-053 het volgende:
Herhaling:
Ik zoek een nummer waarin mannen zacht Oehoehoehoeoeoeoe..... zingen. Dus wel op de melodie. Ritmisch ook, melodisch. Het was ook geen intro/outro, gewoon in het midden van het nummer!
BVD!
Geen idee maar het is wel te downoladen op de Postbanksite...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:31 schreef Chielus het volgende:
even een vraagje, weet iemand of het nummer dat Armin van Buuren draaide tijdens de opening van Sail'05 (afgelopen woensdag) is als de Sensation Theme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |