Captain Hollywood Project - Flying high [1995] of de remix [2003] inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef Barthez het volgende:
hallo,
ik ben opzoek naar de titel van een liedje!
een deel van de tekst gaat zo:
Where flying high, we are flying high up threw the sky...
ofzoiets.
Ik zoek eigenlijk een soort leuke remix ervan, maar als het orgineel weet kan ik wat makkelijker zoeken! alvast bedankt!
Countrydans=> MsN 4 Audioquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:57 schreef SRV-MAN het volgende:
[..]
Bedankt, wandelende muziek-bibliotheek!!![]()
Ook enig idee hoe ik deze samen met dat nummer van Decibel - Mijn sanseveria kan vinden, want WinMX kent ze beiden niet! (iemand die ze misschien op de post kan zetten???)
oops over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:36 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
mja antwoord was al gegeven, bombay rockers - sexy mamabut thnx anyways
Die eerste: bedoel je niet gewoon "Shout" van "The Isley Brothers"? Die gaat namelijk wel erg snel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:51 schreef satecl het volgende:
ik zoek een aardig bekend nummer die volgens mij al aardig oud is....het gaat zoiets van: "aaaaaaaaaaaaaaaa....you wanna make me on a shock En dan nog een hele text "...ze zingt het heel snel...komt vaak in apresski-tenten...
die stem lijkt wel een beetje op Cindi Lauper( van Girls Just Wanna Have Fun )
--------------------------------------------------------------------------------
Ook zoek ik nog een soort van trance nummer...gaat zoiets van: "Oe OE OE...OE OEEEEEEEE. OE OE OE...OE OEEEEEEE" dat ge 'oe oe' zit ook op t beign van het nummer 'Het Feestteam - Kon Ik Maar Even Bij Je Zijn'
Wie weet hoe heet dat nummer heet...?
Audio Bullys - We Don't Carequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:27 schreef justhg het volgende:
Het liedje wat onder dit filmpje draait (klein beetje NSFW)
http://stream.2003.02.gar(...)stijl/revolutie2.wmv
The Riders - Bangquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:49 schreef RikDeMan het volgende:
Wie weet van wie het nummer 'Baby wants to bam bam's is'?
Verder geen info bekend...anders had ik het niet hoeven vragen :-)
helaas...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:04 schreef RikDeMan het volgende:
oCe, thnx. Weet je ook waar ik ergens een tekst kan vinden (Google biedt geen uitkomst nl.)
Kent niemand dit reggae lied?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef Lolalala het volgende:
Ik zoek een titel van een nummer, volgensmij is het van Alpha Blondy.
Het is die ene van "one for every family and two for every city, I'll go true.. for you.. jah jah.."
Iemand een idee?
Doe es ff toevoegen....heb een medley waar die in voorkomt. (Roodkapje duurt daarvan 50 seconden is desnoods nog te knippenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:48 schreef Dandilion het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje
"zeg roodkapje waar ga je heen zo alleen zo alleen"
je weet wel dat kinderliedje die we allemaal wel geleerd hebben. ik heb gezocht op limewire maar daar staat ome henk en gabber roodkapje tussen en sprookjes. het gaat mij echt om het liedje, is namelijk nodig voor een playbackact.
bedankt
jah het is idd eht nummer shout...alleen zoek ik de versie die gezongen wordt door een vrouw...iemand..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:18 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Die eerste: bedoel je niet gewoon "Shout" van "The Isley Brothers"? Die gaat namelijk wel erg snel.
Maar dat is dus "you know you make me want to (shout), kick my heels up and (shout)" etc.
Meredith Brooks misschien?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:37 schreef satecl het volgende:
[..]
jah het is idd eht nummer shout...alleen zoek ik de versie die gezongen wordt door een vrouw...iemand..
iig bedankt dutchdevil !
Misschien ben ik nog iets te "groen" voor deze opmerking, maar wat wordt hiermee bedoeld???quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:39 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Countrydans=> MsN 4 Audio![]()
Dat je hem even moet toevoegen op MSN als je Countrydans hebben wilquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:42 schreef SRV-MAN het volgende:
[..]
Misschien ben ik nog iets te "groen" voor deze opmerking, maar wat wordt hiermee bedoeld???![]()
![]()
hoe moet de titel dan heette...want shout kan ik niet vinden van haarquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:40 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Meredith Brooks misschien?
Ze heeft ook een nummer dat Shout heet, maar heb hem zojuist geluisterd en het is hem niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:29 schreef satecl het volgende:
[..]
hoe moet de titel dan heette...want shout kan ik niet vinden van haar
Lulu - Shout is de enigste versie van een vrouw die ik tot nu toe kan vinden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:37 schreef satecl het volgende:
[..]
jah het is idd eht nummer shout...alleen zoek ik de versie die gezongen wordt door een vrouw...iemand..
iig bedankt dutchdevil !
George Morel - This Is My Party (Bitch Get Out)quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:00 schreef Lolalala het volgende:
En een nummer waarin een vrouw zingt " this is my party, bitch get out, bitch gotto go" , staat op de it cd.
Iemand een idee?
zo te zien zijn de trompetten gesampled: http://tango.romanvirdi.com/tango-not-credited.htmquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef Impry het volgende:
Delinquent Habits:
http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=2TV8DSZI9J1CG2LTBCP7B5NAUN
Is dat het origineel van dat nummer, of is dit een cover? Zo ja, van wie is het origineel.
Die zit ook in Sister Act geloof ikquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:37 schreef satecl het volgende:
[..]
iig bedankt dutchdevil !
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey ik heb wat vraagjes aan julie
En in welk nummer zingen ze de hele tijd: Ther is you? There is you, there is you?
Bedankt!![]()
Ga zo verder in dit topic erg handig! Zal kijken of ik nog iemand kan helpen
Is het niet D-me - 7 nation army??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:51 schreef satecl het volgende:
Ook zoek ik nog een soort van trance nummer...gaat zoiets van: "Oe OE OE...OE OEEEEEEEE. OE OE OE...OE OEEEEEEE" dat ge 'oe oe' zit ook op t beign van het nummer 'Het Feestteam - Kon Ik Maar Even Bij Je Zijn'
nee maar tis wel een leuk filmjequote:Op zondag 21 augustus 2005 17:13 schreef steve2003 het volgende:
weet iemand toevallig het nummer in dit filmpje:
http://www.filecabi.net/u.php?file=1124571326.mov
bedankt alvast
Coumba Gawlo - Pata Pataquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:16 schreef mark_03 het volgende:
Gister bij Dancing with the stars ... dat nummer waarop Joris Lutz moest dansen ... een zomers deuntje ... van wie en wat is de titel?
Kan er ook niks van maken helaasquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:09 schreef Joyke het volgende:
[..]
Is het niet D-me - 7 nation army??
denkt iemand nog aan mijn r&b liedje met de kindjes die zeggen, we're (of i'm) fabulous, en op't einde spellen ze iets van r-e-s-p-e-c-t.
volgens mij is de titel gewoon fabulous maar vind nergens de uitvoerder![]()
Greetzz
Na even zoeken heb ik em dan eindelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:51 schreef satecl het volgende:
ik zoek een aardig bekend nummer die volgens mij al aardig oud is....het gaat zoiets van: "aaaaaaaaaaaaaaaa....you wanna make me on a shock En dan nog een hele text "...ze zingt het heel snel...komt vaak in apresski-tenten...
die stem lijkt wel een beetje op Cindi Lauper( van Girls Just Wanna Have Fun )
--------------------------------------------------------------------------------
Paffendorf - Where Are You ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:51 schreef satecl het volgende:
was lekker eerderquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:19 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Paffendorf - Where Are You ?
(edit) ok..
Ik hoop voor je dat je 'Forever' bedoeld, erg mooi nummerquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:07 schreef Teucer het volgende:
Nummer van de Dropkick Murphys. Een rustig (jaja) nummer, speelden ze ook op Lowlands van dit jaar.
Gem - Good to know you (Ster.nl)quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:05 schreef 2cv het volgende:
Weet iemand de tittel van het liedje in de Randstad-reclames ?
iemand???quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:13 schreef steve2003 het volgende:
weet iemand toevallig het nummer in dit filmpje:
http://www.filecabi.net/u.php?file=1124571326.mov
bedankt alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |