Eric Clapton - Laylaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Hoi allemaal,
ik zoek een nummer dat vanochtend rond kwart over 10 op radio 538 werd gedraaid.
Er zit redelijk vaak een zinnetje in, iets van: got me on my knees.
Verder zit er een lekker pianomelodietje in en later doen ze dat melodietje ook met een gitaar.
Je hoord af en toe ook publiek juichen enzo.
Weet iemand welke ik bedoel?
Decibel - Mijn Sanseveria?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef SRV-MAN het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje "mijn sanseveria" of waar die tekst in zit. Het is een carnavalsnummer van een tijd geleden... Het nummer gehoord voor Nederland -Duitsland afgelopen week...
Decibel - Mijn Sanseveria waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef SRV-MAN het volgende:
Hee, mensen... Net nieuw hier, dus misschien al eens gepost, maar geen antwoorden kunnen vinden...
Ik ben op zoek naar het liedje "mijn sanseveria" of waar die tekst in zit. Het is een carnavalsnummer van een tijd geleden... Het nummer gehoord voor Nederland -Duitsland afgelopen week...
De Havenzangers - Countrydansquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef SRV-MAN het volgende:
Ook draaiden ze daarna een nummer uit de carnavalstijd dat ik ook niet bij naam ken. Iemand met een wat engels achtig accent heeft het over jongens hier en de meisjes daar... Hand in hand met elkaar...
Ik heb ook al in je eerste topic gepost. Chocolate is van Soul Control http://www.lyricsmania.co(...)hoco_lyrics_991.htmlquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef Hunchy het volgende:
Heb op mijn vakantie op rhodos een nummer gehoord dat ik graag zou willen hebben. Chocolate wordt er gezongen.
refrein: choco choco chocooh, choco choco chocooh, choco choco chocolate, chocolate chocolate everybody singing chocolate, chocolate
iemand een idee van wie dat is?
ben er al achter...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef Hunchy het volgende:
Heb op mijn vakantie op rhodos een nummer gehoord dat ik graag zou willen hebben. Chocolate wordt er gezongen.
refrein: choco choco chocooh, choco choco chocooh, choco choco chocolate, chocolate chocolate everybody singing chocolate, chocolate
iemand een idee van wie dat is?
Dan valt het ook niet mee om het te vinden hèquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:06 schreef Christine het volgende:
Armand van Helden - My My My was het nr dat ik zocht!
Het lijkt helemaal niet op "Wonderful boogie"maar bedankt voor het meedenken.
Inderdaad!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dan valt het ook niet mee om het te vinden hè![]()
Maar goed je hebt hem nou iig.![]()
Tegen wie heb je het?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:10 schreef Yonderboi het volgende:
Als je er even voor zorgt dat die link werkt....
die is al een paar keer langsgekomen meen ik en als je googlet op "corey martinez" en music is de eerste link http://www.dumpalink.com/post/1112554560 en daar staat ie ergens middenin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:33 schreef PM-girl het volgende:
de muziek uit dit filmpje vind ik erg leuk, maar wie is de artiest en hoe heet het??
Ok dank je, ik zal wel eens even kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan een nummer van Bloodhound Gang, daar zit een pacman melodietje in en het is een beetje Run DMC stijl.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
die is al een paar keer langsgekomen meen ik en als je googlet op "corey martinez" en music is de eerste link http://www.dumpalink.com/post/1112554560 en daar staat ie ergens middenin.
guus meeuwis - verliefd zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:57 schreef Tha_T het volgende:
Oké even een makkelijke tussendoor. Ik zoek twee Nederlandstalige nummers
#1 In de trand van Guus Meeuwis over een stel dat verliefd met als fragmentje tekst:
"We waren veels te jong, toen. En wisten niet van houden van"
Waar kan het kratje heen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:08 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
guus meeuwis - verliefd zijn is veel leuker
haha ik hoef toch geen kratje voor 1x helpen manquote:
Ik herken em wel.. hij werd vaak op fun-x (radiozender) gedraaid een tijdje geleden..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef -AnneX- het volgende:
help! ik zoek dit nummer!
dus niet yeah! maar die die erachteraan gemixt word
mja antwoord was al gegeven, bombay rockers - sexy mamaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:04 schreef victorious_e het volgende:
[..]
Ik herken em wel.. hij werd vaak op fun-x (radiozender) gedraaid een tijdje geleden..
kijk eens op http://www.funx.fm/ en dan op music/charts klikken
misschien staatie er tussen
suc6
Victor
Good Charlotte - Hold Onquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:33 schreef Joyke het volgende:
hey,
ik zoek een liedje, ik denk dat het van good charlotte is,
maar ik weet alleen hoe het clipje gaat, het is al van een jaar geleden ofzo, en in hun clipje staan allemaal mensen te wenen voor overleden mensen (meestal door zelfmoord) en ze hebben het liedje ook gemaakt voor vrienden van hun die zelfmoord gepleegd hebben.
THX bij voorbaat XXX
Jem - They [2005] wellicht?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:56 schreef Pelgrim het volgende:
Van wie is dat nummer dat ik zo nu en dan op 3FM hoor. Het lijkt een beetje op Enya. Volgens mij is het een vrij recentelijk nummer
Thnx, ik ga eens zoekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:39 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Jem - They [2005] wellicht?
Ja die is er, toevallig heb ik hem ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:17 schreef Billy_Mack het volgende:
misschien een hele domme vraagmaar weet iemand of er ook een studio versie van Bob Marley - No Woman, No Cry bestaat? Ik kan in de winkel
![]()
alleen maar de live versie van 7 minuten vinden, geen enkele studio versie. BESTAAT DEZE DUS?
![]()
Bedankt, wandelende muziek-bibliotheek!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:09 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
De Havenzangers - Countrydans
Captain hollywood project met flying high volgens mij...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef Barthez het volgende:
hallo,
ik ben opzoek naar de titel van een liedje!
een deel van de tekst gaat zo:
Where flying high, we are flying high up threw the sky...
ofzoiets.
Ik zoek eigenlijk een soort leuke remix ervan, maar als het orgineel weet kan ik wat makkelijker zoeken! alvast bedankt!
Captain Hollywood - Flying Highquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef Barthez het volgende:
hallo,
ik ben opzoek naar de titel van een liedje!
een deel van de tekst gaat zo:
Where flying high, we are flying high up threw the sky...
ofzoiets.
Ik zoek eigenlijk een soort leuke remix ervan, maar als het orgineel weet kan ik wat makkelijker zoeken! alvast bedankt!
Die naam van jouw he, die gozer kickt echt ass met zijn muziek!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:09 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Captain Hollywood - Flying High
Wes - Alane?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:28 schreef Syrena het volgende:
Ik ben op vakantie geweest in Tunesie, tijdens de onvermijdelijke disco-avond draaiden ze een liedje dat in het refrein iets van Sjama sjama o.i.d. had en ook iets van Oh ah y a oh ah....
Iemand een idee?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |