David Wilcox - Fall Awayquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:27 schreef PAA-053 het volgende:
Hey,
hoe heet dat nummer waarin de tekst "Sweet surrender ... everything but you fall away" voorkomt? Ik weet er verder helemaal niks van en Google biedt geen uitkomst....
BVD!
Behulpzame types, die Bosschenarenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:35 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
David Wilcox - Fall Away
Denk dat je ze nog niet zo goed kentquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:57 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Behulpzame types, die Bosschenaren
BedanktHet is hem!
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Denk dat je ze nog niet zo goed kent![]()
Ik ben hem dit weekend vergeten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef Magic666 het volgende:
uitdaging denk ik zo:
melodie
Het nummer is van Raymtzer, maar die achtergrondmelodie.... iemand enig idee?
Someday ( I will Understand )quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:58 schreef Xlarge het volgende:
ik zoek de titel van het nieuwe nummer van Britney Spears , ze is in de clip te zien met die dikke zwangere buik .
bvd XL
dat zou geweldig zijn! Niemand die het schijnt te weten... zelfs Raymtzer zelf niet! (tenminste, de contactmail blijft angstvallig stil....)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:24 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik ben hem dit weekend vergeten.Deze week kom ik nog wel een keer bij mijn ouders dus ik hoop dat ik er dan aan denk. Ik wil het zelf nu ook weten.
![]()
levenslessen heet dat nummer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:24 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik ben hem dit weekend vergeten.Deze week kom ik nog wel een keer bij mijn ouders dus ik hoop dat ik er dan aan denk. Ik wil het zelf nu ook weten.
![]()
dank uquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Someday ( I will Understand )
Uit mijn hoofd..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:18 schreef Jett het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer dat in de laatste aflevering van SATC ( sex and the city dus ) voorkomy
het is frans, rap achtig, en me mama is helemaal verliefd op het melodietje
het liedje begint als carrie haar kettinkje terugvind ''bladiebla''
ik heb hem alquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:18 schreef Jett het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer dat in de laatste aflevering van SATC ( sex and the city dus ) voorkomy
het is frans, rap achtig, en me mama is helemaal verliefd op het melodietje
het liedje begint als carrie haar kettinkje terugvind ''bladiebla''
dat is z'n vraag ook nietquote:
dat zeg ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:34 schreef Jett het volgende:
[..]
ik heb hem al
le belle et le bad bad boy - mc solaar
o.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
dat is z'n vraag ook niet
Hij vraagt naar het orgineel (beat)...
ja ik zag het toch bedanktquote:
idd, die achtergrond melodie (beat).... zo erg dat ik gewoon niet weet waar ik dat nummer van ken!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
dat is z'n vraag ook niet
Hij vraagt naar het orgineel (beat)...
Als het goed is is het Serge Reggiani - Ma derniere volonté.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:17 schreef MrRobert het volgende:
hallo, ik ben opzoek naar het orgineel van het nummer van Ramses Shaffy - Laat me, hoe heet dit franse nummer, en wie heeft een ide waar je die op mp3 kunt krijgen?
In Prince - Feel U Up komt dat stukje voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:51 schreef eileenvs het volgende:
Ik kom net terug van een vakantie op Kreta en ik hoorde daar geregeld een nummer waarvan ik alleen nog herinner:
'something 'bout your body'......
Kan iemand me helpen aan een naam?
thanks & thanks, al is het denk ik misschien wel n remix, maar het is em iigquote:
DJ Deekline Presents Cut & Run - Outta Space.mp3quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:09 schreef gfree het volgende:
Ik zoek een dance nummer.
Het nummer heeft een stukje prodigy erin: "I'm gonna send him to outa space..." erin verwerkt.
Opvallend is het stukje waar je zo'n zware mannenstem iets hoort zeggen in de trant van: "your sister, your brother, your daddy is a ho" althans, dat versta ik zo.
iemand?
Dat verklaart waarom 't mij al zo bekend voor kwam. Die heb ik hier op CD!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat niet nog steeds Eels - Flyswatter?
Da's niet van Prodigy, zij hebben dat ook maar gesampledquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:09 schreef gfree het volgende:
Het nummer heeft een stukje prodigy erin: "I'm gonna send him to outa space..." erin verwerkt.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:14 schreef furanku het volgende:
[..]
DJ Deekline Presents Cut & Run - Outta Space.mp3
De meeste mensen kennen het van de prodigy, vandaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's niet van Prodigy, zij hebben dat ook maar gesampled
Voor de zoveelste keer:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:57 schreef blekboks het volgende:
Ik zoek de zanger of de titel van het liedje dat momenteel als achtergrondmuziek gebruikt wordt door een verzekeringsmaatschappij op tv maar ook gewoon op de radio is te beluisteren.
Je hoort enkel zo'n klein gitaartje en een zanger.
Bij voorbaat dank
Ik kan alleen iets vinden dat jij ook al had:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:08 schreef Thijsssss het volgende:
Het trompet sampletje uit Your Woman van White Town komt me zo bekend voor, dat ik er gewoon gek van word dat ik niet weet in welke andere nummers deze sample gebruikt wordt. Het origineel is dacht ik van Lew Stone, met het nummer My Woman, uit de jaren '30.
Is er toevallig een ander nummer dat ook hetzelfde deuntje gebruikt, of klinkt het me zo bekend omdat Jean Nelissen bij de Tour de France een soort gelijk tingeltje gebruikte, of deze klinkt als een sample uit Star Wars?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
quote:Its main hook was a sample of a 1932 track called 'My Woman' by Lew Stone and the Monseigneur Band
sommige mensen zijn liever lui dan moequote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer:
Die links werken uberhaupt niet.... (vorige keer ook niet btw, maar kan aan mij liggen.....)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:18 schreef vamozz het volgende:
en deze zoek ik:
http://home.ripway.com/20(...)n_rick_prive.mp3.mp3
Vocalen weet ik niet meer
alternatieve link (als de bovestaande dood is):
http://host.picturewizard(...)n_rick_prive.mp3.mp3
bij mij ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:49 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Die links werken uberhaupt niet.... (vorige keer ook niet btw, maar kan aan mij liggen.....)
Ik moest denken aan een nummer van Bloodhound Gang, daar zit een pacman melodietje in en het is een beetje Run DMC stijl.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:17 schreef bonzai-bart het volgende:
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Gister stonden we in een leuke discotheek en toen hoorden we een liedje (ja toch)!
Het was een dance nummer: in het begin was het Run dmc- It's like that alleen dan zonder rap/zang. Hierna begon er een Nintendo deuntje, tu te tu tu echt leuk!
Maar nu kan ik niet vinden welk nummer dit is, misschien kunnen jullie mij helpen hiermee!
bvd.
http://www.seeklyrics.com/lyrics/Ja-Rule/New-York.htmlquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:36 schreef TwztId het volgende:
Een Hardcore/Hardstyle liedje waar de tekst:
"??????????? coke in your nose!"
in voor komt, wel redelijk populair liedje denk ik want ik hoor hem vaak.
Ja Rule is niet echt hardcore lijkt me.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.seeklyrics.com/lyrics/Ja-Rule/New-York.html
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |