Bedankt, graag gedaan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goed dat dat B&A ding in de OP staat.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:29 schreef nightfall het volgende:
ik heb heel lang gedacht dat "vingeren" aan een wijf de'r tieten zitten betekende![]()
Idd, ik dacht altijd dat ik voorzichtig moest zijn met de onderkant, toen mijn stage begeleider vertelde dat ik hem beter op de onderkant kon leggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:40 schreef nightfall het volgende:
de'r zijn ook nog een hoop mensen die denken dat de data van een cd, of cd-rom op de onderkant van het schijfje staat
zet maar eens een krasje op de bovenkant jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Idd, ik dacht altijd dat ik voorzichtig moest zijn met de onderkant, toen mijn stage begeleider vertelde dat ik hem beter op de onderkant kon leggen
Haha, die is goed!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is mogelijk dat ik 'm al eens verteld heb, maar weet 't niet zeker...
Mijn moeder ging een keer schoenen met me kopen omdat de mijne te klein waren geworden. Ik was toen een jaar of vier denk ik. Toen vroeg de verkoopster of ik mijn oude schoenen wilde houden. "Ja", zei ik, "die wil ik bewaren tot ze klein genoeg zijn voor mijn pop". Ik dacht tot dan toe dus dat mijn schoenen steeds kleiner werden in plaats van ik steeds groter. Mama had immer gezegd: "Je schoenen worden te klein".
Niet echt jááááren later, maar goed.
quote:Tha_Erik - zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:22
Ik heb jarenlang gedacht dat mijn oma een heks was omdat ze een spinnewiel had Tegenwoordig weet ik dat niet iedereen met een spinnewiel een heks is.
Wat gebeurt er dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:43 schreef nightfall het volgende:
[..]
zet maar eens een krasje op de bovenkant ja
Dan is ie kapot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan?Ik snap 't niet
.
haha.. die is wel goed ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:06 schreef mvdw_exquisite het volgende:
zo kwam mn moeder erachter dat je een DVD niet terug hoeft te spoelen wanneer de film afgelopen is..
Is dat niet zo dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:40 schreef nightfall het volgende:
de'r zijn ook nog een hoop mensen die denken dat de data van een cd, of cd-rom op de onderkant van het schijfje staat
Ik heb het wel vaker gehoord, maar ik ging er ook altijd nog vanuit dat de data aan de onderkant staat. Als je een cd brandt zie je daarna immers ook vooral aan de onderkant (waar dus geen label zit) het beschreven vlak zitten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:40 schreef nightfall het volgende:
nee,. dat is logisch,. maar neem als test nou eens goede cd,. 1tje die je ergens gratis hebt gekregen en vrij nieuw is,. zet een kras op de bovenkant, en je zult zien dat je zo door de cd heen kunt kijken,. en kijk vervolgens maar eens oftie het nog normaal doet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:28 schreef GrupoBalanca het volgende:
huh maar als er aan de onderkant tig krassen opstaan, dan doet ie t ook niet..
Nou volgens wikipedia zitten de putjes dus aan de bovenkant. Dat is de grap en dan is het ook wel logisch dat die kant sneller beschadigt. Maar cd is transparant dus beide kanten moeten gewoon niet bekrast worden denk ik dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:36 schreef roobje het volgende:
Is het niet gewoon zo dat de laag waar de data zit tussen twee lagen zit? Aan de onderkant zit gewoon een doorzichtig stuk plastic en aan de bovenkant zit de sticker. Waarschijnlijk is die sticker kwetsbaarder dan dat stuk plastic aan de onderkant en is een kras op de bovenkant ernstiger dan aan de onderkant? Ik denk niet dat de data echt zit in de laag die je aan kan raken met je vinger hoor
Waarom zit dat leesding in een CDspeler dan aan de onderkant??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:43 schreef nightfall het volgende:
[..]
zet maar eens een krasje op de bovenkant ja
Dat idee had ik toen ik klein was ook. Om wat specifieker te zijn: ik dacht dat de dokter dan met die boormachine van de onderkant van het kind een stukje afhaalde of juist een stukje extra vastmaakte (afhankelijk ervan of de ouders liever een jongen of een meisje hadden)quote:menesis schreef:
Ik dacht vroeger dat er bij een bevalling altijd een boormachine werd gebruikt ("er is iemand geboren")
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:48 schreef nightfall het volgende:
[edit]dit klopt dan weer niet
Zou het door de videotheek komen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:06 schreef mvdw_exquisite het volgende:
zo kwam mn moeder erachter dat je een DVD niet terug hoeft te spoelen wanneer de film afgelopen is..
Nee, da's de slechtsscorende vrouwelijke Fokker bij en IQ-testquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik dacht ook altijd dat ChrisJX een man was.
Agossie. Op mij nochtans nooit echt dom overgekomen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:44 schreef D.Rose het volgende:
Nee, da's de slechtsscorende vrouwelijke Fokker bij en IQ-test
dan ben je zeker nog nieuw is deze reeksquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Agossie. Op mij nochtans nooit echt dom overgekomen.
toen mijn collega door de officemanager van een ander kantoor werd gevraagd precies aan te geven welke spatels (voor creme, cosmetica) precies moesten worden besteld zei ze : het lijkt me het handigst als ik het formaat dan even fax.... dus we dachten nog : slim, even die dingen omtrekken op papier, om misverstanden te voorkomen (officemanager zat in belgie....).quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:03 schreef GrupoBalanca het volgende:
Weet niet als het al eerder is gepost, maar ik dacht met t faxen.. dat papier.. van de andere kant door de snoeren heen gingen.. en zo bij de ander fax terecht kwamweet eerlijk gezegt nog steeds niet hoe dat gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |