abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29608263
.. laat maar,. maak er ff een zooitje van..
pi_29608314
Dusch de data zit boven in en word door de onderkant heen gelezen. Maken krassen aan de onderkant dan niet uit? Meestal heb ik CDs altijd of in het doosje, of in m'n CDspeler zitten. Maar nu vraag ik me wel af hoe om je CDs neer zou moeten leggen. Want als er een beschermlaag boven zit, dan zou dat niet zo maar beschadigd worden als je de CD op die kant legt. Maar aan de onderkant zit dusch ook een beschermlaag.
feest
pi_29608329
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:48 schreef nightfall het volgende:
[edit]dit klopt dan weer niet
pi_29609173
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:06 schreef mvdw_exquisite het volgende:
zo kwam mn moeder erachter dat je een DVD niet terug hoeft te spoelen wanneer de film afgelopen is..
Zou het door de videotheek komen?

Toen ik voor het aller eerst met internet in aanraking kwam wist ik totaal niet hoe zoiets werkte. Ik was in de bibliotheek en tikte bij de url maar iets in. Ineens kwam er een zoek pagina die websites zocht bij hetgeen wat ik had ingetypt. Ik heb een lange tijd gedacht dat dit de enigste manier was om op pagina's te komen ... totdat ik door had dat je ook gewoon de urls kon intypen.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_29609506
k heb vroeger wel eens gedacht dat wanneer er een nieuw woord in de taal wordt toegevoegd, dit woord via een toespraak wordt vrijgegeven.. ik zag dat dan zo voor me:

een burgermeester achter zo'n tafeltje met microfoon; "dames en heren, vanaf heden gebruiken wij het woord flippo voor plastic ronde schijfjes die u in de Smith chips kunt vinden"..
pi_29610021
Weet niet als het al eerder is gepost, maar ik dacht met t faxen.. dat papier.. van de andere kant door de snoeren heen gingen.. en zo bij de ander fax terecht kwam weet eerlijk gezegt nog steeds niet hoe dat gaat
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  Moderator zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:44:09 #57
18653 crew  D.
pi_29612994
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik dacht ook altijd dat ChrisJX een man was.
Nee, da's de slechtsscorende vrouwelijke Fokker bij en IQ-test
pi_29613092
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:44 schreef D.Rose het volgende:
Nee, da's de slechtsscorende vrouwelijke Fokker bij en IQ-test
Agossie. Op mij nochtans nooit echt dom overgekomen.
  Moderator zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:53:28 #59
18653 crew  D.
pi_29613219
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Agossie. Op mij nochtans nooit echt dom overgekomen.
dan ben je zeker nog nieuw is deze reeks
pi_29613347
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:03 schreef GrupoBalanca het volgende:
Weet niet als het al eerder is gepost, maar ik dacht met t faxen.. dat papier.. van de andere kant door de snoeren heen gingen.. en zo bij de ander fax terecht kwam weet eerlijk gezegt nog steeds niet hoe dat gaat
toen mijn collega door de officemanager van een ander kantoor werd gevraagd precies aan te geven welke spatels (voor creme, cosmetica) precies moesten worden besteld zei ze : het lijkt me het handigst als ik het formaat dan even fax.... dus we dachten nog : slim, even die dingen omtrekken op papier, om misverstanden te voorkomen (officemanager zat in belgie....).

ze pakt een wit vel papier
ze pakt de spatels
ze pakt plakband...
o help nee toch....een schaar ?!

we waren allemaal teveel met stomheid geslagen en mijn andere collega lag met haar benen gekruisd onder het bureau.... dus niemand was in staat om in te grijpen...

het meest verbazingwekkende vonden wij echter dat de Xerox-man die kwam om de schade te hertellen, het niet eens echt gek vond...wat maakt die man dan nog meer mee....
pi_29613360
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:53 schreef D.Rose het volgende:
dan ben je zeker nog nieuw is deze reeks
Het eerste topic waar ik een bijdrage aan leverde was twee topics terug ofzo. Ik ga niet al die anderen teruglezen.
pi_29613380
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:58 schreef missC het volgende:
toen mijn collega door de officemanager van een ander kantoor werd gevraagd precies aan te geven welke spatels (voor creme, cosmetica) precies moesten worden besteld zei ze : het lijkt me het handigst als ik het formaat dan even fax.... dus we dachten nog : slim, om misverstanden te voorkomen (officemanager zat in belgie....).

ze pakt een wit vel papier
ze pakt de spatels
ze pakt plakband...
o help nee toch....een schaar ?!

we waren allemaal teveel met stomheid geslagen en mijn andere collega lag met haar benen gekruisd onder het bureau.... dus niemand was in staat om in te grijpen...

het meest verbazingwekkende vonden wij echter dat de Xerox-man die kwam om de schade te hertellen, het niet eens echt gek vond...wat maakt die man dan nog meer mee....
Dit kán gewoon niet waar zijn.
pi_29613419
Sommige songteksten... "wat sjabbie doe wit de dranken seeler"...
pi_29613481
Toen ik nog een kleine dreumes was hadden mijn ouders me wijsgemaakt dat je bij het einde van een roltrap direct af moest stappen, als je te laat was zou je eronder verdwijnen. Dus dat was altijd spannend op de roltrap in mijn jonge jaren.
我要飞得更高 !
pi_29613485
Oh ja, liedjes...

Mijn zusje: "Heb je je beurs mee, toejoe, heb je je beurs mee toejoe".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_29613506
Overigens staat er op de site van Onze Taal een leuke lijst van verkeerd verstane liedteksten.
pi_29613520
Vroeger dacht ik altijd dat iedereen eerlijk was en dat alleen boeven logen. Ik dacht als kinderen iets tegen de juf zeiden dat dat altijd waar was want je kan toch niet liegen tegen een juf...
pi_29613534
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:04 schreef Rex_Mundi het volgende:
Toen ik nog een kleine dreumes was hadden mijn ouders me wijsgemaakt dat je bij het einde van een roltrap direct af moest stappen, als je te laat was zou je eronder verdwijnen. Dus dat was altijd spannend op de roltrap in mijn jonge jaren.
Wat gemeen!
pi_29613545
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dit kán gewoon niet waar zijn.
nee dit is zo dom, dat ik het echt niet zelf kan verzinnen, echt gebeurd. ik hoop ook nog steeds een xeroxer of nashuateccer tegen te komen, of zijn memoires te lezen...
pi_29613553
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:04 schreef Rex_Mundi het volgende:
Ja tegen mij hebben ze een keer gezegd dat er iemand met zijn haar onder was gekomen en dat ie daarna geen haar meer had, en daar denk ik nu nog vaak aan als ik een roltrap op ga...
pi_29613638
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:07 schreef missC het volgende:
nee dit is zo dom, dat ik het echt niet zelf kan verzinnen, echt gebeurd. ik hoop ook nog steeds een xeroxer of nashuateccer tegen te komen, of zijn memoires te lezen...
Dat zou een bestseller worden! Doe ze een idee aan de hand! Ik wil dat ook lezen. De dingen die ze meemaken op computerhelpdesks zijn soms ook hilarisch.
pi_29613684
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh ja, liedjes...

Mijn zusje: "Heb je je beurs mee, toejoe, heb je je beurs mee toejoe".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha lachen man zulk soort dingen, als kind weet je gewoon af en toe echt niet wat ze zingen..
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:18:06 #73
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29613800
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:03 schreef GrupoBalanca het volgende:
Dacht ik ook. Maar dat je nog steeds niet weet hoe het werkt getuigt wel van domheid. Je benadrukt het zelf gelukkig ook nog. 'gezegt'
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:19:57 #74
53267 TC03
pi_29613862
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:08 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Ja tegen mij hebben ze een keer gezegd dat er iemand met zijn haar onder was gekomen en dat ie daarna geen haar meer had, en daar denk ik nu nog vaak aan als ik een roltrap op ga...
Bij mij ook. Was een keer bij Oprah Winfrey ofzo, weet ik veel, dat iemand met zijn veters er tussen was gekomen. De roltrap was altijd een avontuur op zich voor mij.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:25:26 #75
53267 TC03
pi_29614020
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:45 schreef nightfall het volgende:
hier staat het wel uitgelegt,. je kunt o pdat plaatje zien dat de data veel dichter bij de bovenkant ligt
http://www.weethet.nl/dutch/cdrw_howitworks.php
Oh zo. Maar een CD leest wel 'door' de onderkant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')