Ik zie het, het moet mond-tot-mond zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Grobbel, mond op mond-reclame vind ik best wel kinky......
Sebbo heerscht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:48 schreef gr8w8 het volgende:Op aanraden van Sebbo ( of dat wel zo slim is...
) ook op mijn PC nu dus.
Ja, die verzamel-cd's met various artists enzo... is het niet mogelijk om dat gewoon per track te benoemen of moet je ze dan toch gaan rippen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:29 schreef Berkery het volgende:
Ik heb mijn lijst maar een beetje opgeruimd, er stonden artiesten in als 'Soundtrack', 'Jesus Christ Pose' en 'KinkFM'. Die laatste zelfs in de top 10 omdat ik een verzamel CD van KinkFM heb gedraaid.
dat ziet er wel ingewikkeld uit zeg..!quote:
Geen idee, eigenlijk. Ik dacht dat het vooral bedoeld was om bepaalde tracks die langskomen op je last.fm-speler te markeren als 'loved', om ze later makkelijker nog een keer terug te horen op je radio. Ik denk niet dat het zozeer om een overzicht van je favoriete tracks gaat - daarvoor is de last.fm database toch te smal en incompleet voor velen, vermoed ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:20 schreef Laverne het volgende:
Kan iemand me ff vertellen wat de makkelijkste manier is om een track als 'loved' te markeren (dus niet taggen)..
Ik heb geen idee, ik draai alleen mp3's (mijn CD-ROM is een lawaai-kutCompaq). Maar als je gaat rippen wordt weer dezelfde data uit CDDB gebruikt en moet je ze alsnog met de hand aanpassen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:31 schreef Seborik het volgende:
Ja, die verzamel-cd's met various artists enzo... is het niet mogelijk om dat gewoon per track te benoemen of moet je ze dan toch gaan rippen?
Dit zou dus betekenen dat ik niet zomaar mijn zelfgedraaide tracks kan beluisteren via de loved tracks radio.. dat is wel jammer. Via mijn profiel radio krijg ik alleen maar tracks gesorteerd op artiest, dus komt er nog veel willekeurige meuk langs..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk. Ik dacht dat het vooral bedoeld was om bepaalde tracks die langskomen op je last.fm-speler te markeren als 'loved', om ze later makkelijker nog een keer terug te horen op je radio. Ik denk niet dat het zozeer om een overzicht van je favoriete tracks gaat - daarvoor is de last.fm database toch te smal en incompleet voor velen, vermoed ik.
Ligt eraan hoe je ript denk ik en aan de instellingen, mijn verzamel-cd's ript Audiograbber meteen met de juiste tags.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Maar als je gaat rippen wordt weer dezelfde data uit CDDB gebruikt en moet je ze alsnog met de hand aanpassen.
Hee, gaaf. Ik heb even Audiograbbler gedownload en als je dan een vinkje aanzet voor compilation cd werkt het perfect.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je ript denk ik en aan de instellingen, mijn verzamel-cd's ript Audiograbber meteen met de juiste tags.
Die zijn vooral interessant als je ook van de last.fm radiospeler gebruik maakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:51 schreef Berkery het volgende:
Zijn er mensen die 'tags' gebruiken? Wat is precies het nut hiervan?
Aha. Het leek me al ietwat overbodig om The Smiths te taggen als 'muziek die ik goedvind' als ze al op 1 staan bij 'most played'.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die zijn vooral interessant als je ook van de last.fm radiospeler gebruik maakt.
Dat is een Nullsoft Easter egg.quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:09 schreef Aurelium het volgende:
waarom gaat die stomme plugin in media player op den duur altijd uit![]()
Dat is al regelmatig geopperd, maar dat is technisch geen haalbare kaart klaarblijkelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:22 schreef Berkery het volgende:
Ik snap nu hoe bij mij zoveel punkbands bovenaan staan; veel korte nummers per CD, tikt lekker aan. Hetzelfde voor Boards of Canada, ik heb er 1 album van , maar er staan wel 23 tracks op.
Ze zouden een correctiefactor in moeten voeren die de tijdsduur van het nummer meeweegt, ofzo.
Je profiel is nu weer up to date, zo te zien.quote:
Yeah, en de weekly charts werken ook weer.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:09 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Je profiel is nu weer up to date, zo te zien.
Denk het, ach zo erg is het ook niet, maar het was wel handig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:21 schreef Seborik het volgende:
Misschien een bug... of een soort 'lag'
DIe tellen mee ja, waarom dubieus?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:02 schreef Z het volgende:
Tellen de tracks die je via Last FM luistert ook mee in de Stats? Dat zou ik wat dubieus vinden namelijk ...
Mijn eigen zender schuttert ook flink qua kwaliteit, hoor. Het probleem is dat ze van een deel van mijn favoriete artiesten gewoon geen nummers hebben om te streamen, dus dan krijg je al gauw tracks van artiesten die ik maar een paar keer of zelfs maar 1 keer gedraaid heb (dingen als Ladytron, DFA1979 en zo).quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:12 schreef pfaf het volgende:
Mijn LastFM begon sterk, maar ik zit nu steeds met Pearl Jam, Smashing Pumpkins en Nada Surf. Ik zal eens een interessant betalend persoon opzoeken.
Ik luister nu naar jouw closest neighbour en dat is ook nog niet verkeerd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Mijn eigen zender schuttert ook flink qua kwaliteit, hoor. Het probleem is dat ze van een deel van mijn favoriete artiesten gewoon geen nummers hebben om te streamen, dus dan krijg je al gauw tracks van artiesten die ik maar een paar keer of zelfs maar 1 keer gedraaid heb (dingen als Ladytron, DFA1979 en zo).
Van mij mogen ze dat ook achterwege laten. Plus, na vier liedjes loopt die player altijd vast hier. Er komen dan wel nieuwe namen tevoorschijn, maar ik hoor de muziek niet. En die liedjes komen dan ook bij mijn stats te staan, ook al heb ik ze dus niet gehoord.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:07 schreef Z het volgende:
Nou, omdat je ze niet bewust afspeelt, je hebt ze (zeer waarschijnlijk niet allemaal) in je collectie, en dan telt het toch mee...
Ik ben nu al fan van LastFM, ik luister voor het eerst, en na 5 liedjes heb ik al iets nieuws en leuks ontdektRJD2, nog nooit van gehoord, maar wel leuk.
Van dat laatste heb ik ook regelmatig last, dat liedjes in mijn recent tracks komen te staan die ik verder niet gehoord heb (let ook op de afspeeltijdstippen):quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:36 schreef Quannum het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat ook achterwege laten. Plus, na vier liedjes loopt die player altijd vast hier. Er komen dan wel nieuwe namen tevoorschijn, maar ik hoor de muziek niet. En die liedjes komen dan ook bij mijn stats te staan, ook al heb ik ze dus niet gehoord.
1 2 3 4 5 6 7 8 | 1 Stina Nordenstam - Lori Glory 11:46, 15 August 2005 2 Playgroup - Make It Happen 11:46, 15 August 2005 3 Ambulance LTD - Primitive (The Way I Treat You) 11:42, 15 August 2005 4 Bloc Party - the answer 11:38, 15 August 2005 5 Calexico - Whipping the Horse's Eyes 11:38, 15 August 2005 6 Bloc Party - The Marshals Are Dead 11:37, 15 August 2005 7 The Black Keys - Yearnin' 11:37, 15 August 2005 8 Bloc Party - She's Hearing Voices 11:35, 15 August 2005 |
Ik denk zelf dat meer dan 1 last.fm speler tegelijk gebruiken per definitie al onmogelijk is, maar voor zover ik kan oordelen is er altijd maar een speler tegelijk. last.fm loopt bij mij trouwens ook meteen vast als je tegelijkertijd een andere mediaspeler als winamp gebruikt die ook wil submitten, trouwens, om dergelijke overlap te vermijden. Ik heb in ieder geval geen idee wat dit kan veroorzaken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:18 schreef pfaf het volgende:
Heb ik allemaal geen last van, m'n Last FM player werkt uitstekend, alleen dat voortgangs-balkje doet soms wat vreemd.
Als je naar de submit-tijden kijkt, is het ook wel vreem Grobbel, 4 nummers binnen 2 minuten. Heb je niet meerdere players aanstaan ofzo?
Je kunt dit ook uitzetten bij de opties van de player ("Record to profile" niet aanvinken).quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:07 schreef Z het volgende:
Nou, omdat je ze niet bewust afspeelt, je hebt ze (zeer waarschijnlijk niet allemaal) in je collectie, en dan telt het toch mee...
Mijn Top Artists en Tracks zijn al sinds vorige week vrijdag niet meer aangepast.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:42 schreef -Angel- het volgende:
De charts, ze worden niet meer geupdate. Toch?
Ah, maar jij draait toch ook al wat langer mee in het knotsgekke Audioscrobblerwereldje? Dan zul je vast al een keer gemerkt hebben dat dit soms heel erg lang kan duren, soms maanden. De laatste tijd is het allemaal een stuk stabieler alleen, dus ik zou me niet echt zorgen maken over een wachttijd van een paar dagen. Komt wel in orde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mijn Top Artists en Tracks zijn al sinds vorige week vrijdag niet meer aangepast.
Had ik daarstraks ook eventjes. Speler uitgezet en weggeklikt, 5 minuten later nog eens geprobeerd en toen draaide alles weer perfect.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:37 schreef Mar10Segovia het volgende:
Mijn Last.fm Player doet momenteel niets anders dan connecten en mij verzoeken please te waiten.
Ligt dat aan mij?
Ik geloof dat dat de belofte is die is gemaakt door de ontwikkelaars, dus elke update die sneller dan dat is, is meegenomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef Zanderrr het volgende:
De stats worden sowieso toch maar maximaal 1x per week geupdate, dacht ik?
De weekstats uiteraard wel, de all-time stats wel vaker...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef Zanderrr het volgende:
De stats worden sowieso toch maar maximaal 1x per week geupdate, dacht ik?
Ik heb liever een constante update. Om de X aantal dagen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
De weekstats uiteraard wel, de all-time stats wel vaker...
Dat is het nadeel van een constant groeiende userdatabase en geen maandelijkse userheffingen. Maar de updates zijn wel bijna constant (vaak meerdere keren per dag) als je een donatie doet, trouwens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb liever een constante update. Om de X aantal dagen.
Maar liever niet 4 dagen achter elkaar een update (soms leek het zelfs meer dan eens per dag) en dan 4 of 5 dagen niets.
Hij doet het nu nogsteeds niet bij mij!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:59 schreef Grobbel het volgende:
Had ik daarstraks ook eventjes. Speler uitgezet en weggeklikt, 5 minuten later nog eens geprobeerd en toen draaide alles weer perfect.
Bij mij nu ook weer.. .alleen mis ik de tracks tussen 2100 en 2200. Zeker toevallig niet goed getagd. Ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:24 schreef peaceman het volgende:
hij draait als een tierelier vandaag!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:03 schreef peaceman het volgende:
Dat ik m per ongeluk aan laat staan ala, maar dat ie dan ook nog eens per ongeluk op repeat staan waardoor Girl Anachorism - The Dresden Dolls met stip op 1 staat in de topsongs list is wel een beetje zuur....![]()
![]()
![]()
Hoe moet dat dan? Want ik zou deze voor een eerlijkere verdeling toch graag eruit halen... Doe jij eigenlijk mee in de triviagroep?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:05 schreef cafca het volgende:
Maar je kunt nummers toch uit je lijst halen?
Hoe dat moet weet ik niet, ik ben ook een n00b op het gebied van audioscrobbler.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan? Want ik zou deze voor een eerlijkere verdeling toch graag eruit halen... Doe jij eigenlijk mee in de triviagroep?
Bijna goedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:22 schreef peaceman het volgende:
aha, dus jij bent [afbeelding]
KT Trouwens op LL he?!
Mwah... anagram van he!quote:
Sinds ik een brave burgerlijke huisvader ben gewordenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah... anagram van he!![]()
Ow jammer, dacht dat jij ook ging.... Ga je wel in september naar de Melkweg?
Vast niet, maar ik weet dat niet zeker... Heb je al gecheckt?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Sinds ik een brave burgerlijke huisvader ben gewordenga ik niet meer zoveel naar festivals.
Concert in de melkweg is al uitverkocht denk ik, he?
Hoop dat iemand dit mij wil/kan vertellen, want 150 keer 1 nummer op een uurtje of 7 is wel wat veelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe dat moet weet ik niet, ik ben ook een n00b op het gebied van audioscrobbler.
Maar ik meen in dit topic iets gelezen te hebben over het opschonen van je lijst, de anderen kunnen je vast wel vertellen hoe.
ik zat er net te kijken, en ondanks dat de intropagina van de Profile Editor het belooft, en ook in die voorbeeldschermen staat de link om een song te wissen uit je profile, zie ik het toch echt niet in de Profile Editor zelf.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:18 schreef Frollo het volgende:
Je lijst opschonen doe je met de Profile Editor, onder je usericon rechtsboven
je kunt in de profile editor een lijst aanklikken met alle artiesten en bepaade artiesen verwijderen... ze staan dan nog wel in je top week/aller tijden maar bij de volgende update worden ze verwijdert.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:19 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik zat er net te kijken, en ondanks dat de intropagina van de Profile Editor het belooft, en ook in die voorbeeldschermen staat de link om een song te wissen uit je profile, zie ik het toch echt niet in de Profile Editor zelf.
Klopt, het is best onhandig gedaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:19 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik zat er net te kijken, en ondanks dat de intropagina van de Profile Editor het belooft, en ook in die voorbeeldschermen staat de link om een song te wissen uit je profile, zie ik het toch echt niet in de Profile Editor zelf.
Klopt. De tijd dat je de preciese aantallen kon editen is al meer dan een jaar geleden, en dat is toentertijd weggedaan omdat het de global stats klaarblijkelijk de soep indraaide.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:45 schreef peaceman het volgende:
gevonden, hij delete dan volgens mij alle keren dat je die track gedraaid hebt...
Of je de enige bent weet ik niet; maar bij mij loopt ie iig niet vast (zowel in IE als FF).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:57 schreef -Angel- het volgende:
Ben ik de enigste waarbij zijn internet browser vast loopt wanneer hij de site bezoekt door het logo van LastFM?
Bij mij gaat het prima.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:57 schreef -Angel- het volgende:
Ben ik de enigste waarbij zijn internet browser vast loopt wanneer hij de site bezoekt door het logo van LastFM?
IE, dan zal het wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:03 schreef Grobbel het volgende:
Bij mij gaat het prima.
Welke browser gebruik je? Ik in ieder geval Firefox.
quote:1 Nits 67
2 Eels 56
3 Boudewijn de Groot 51
4 Jacques Plafond and his Plafonnières 45
5 Garbage 40
6 Drs. P 30
7 Sesame Street 26
8 John Coltrane 24
9 Coldplay 17
9 dEUS 17
9 Nick Cave and the Bad Seeds 17
12 Pavement 16
12 Paul Weller 16
12 Weezer 16
12 Gorillaz 16
12 Jaap Fischer 16
12 Bert & Ernie 16
18 The Verve 15
19 The Treble Spankers 14
20 The Velvet Underground 12
20 Spinvis 12
Bij mij submit ie al een paar dagen niet meer:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:25 schreef nachtzuster het volgende:
Nou liep het submitten net zo lekker afgelopen dagen en sinds vannacht weer unreadable![]()
quote:Cached files: 116 (90 kb)
jaja, geef haar maar weer de schuld hahaquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:55 schreef Frollo het volgende:
En mijn vriendin heeft weer Kylie zitten draaien hoor!
Pasgeleden nog 'n half uur bezig geweest om die eruit te editen, staat ze ineens weer op de 14e plek. Zomaar, in één middag, Antony & the Johnsons, Camper Van Beethoven, de Nits en Vangelis gepasseerd
Kylie op z'n tijd is best leuk, maar mijn vriendin draait niets andersquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
jaja, geef haar maar weer de schuld haha![]()
Maak je niet zo druk johquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:55 schreef Frollo het volgende:
En mijn vriendin heeft weer Kylie zitten draaien hoor!
Pasgeleden nog 'n half uur bezig geweest om die eruit te editen, staat ze ineens weer op de 14e plek. Zomaar, in één middag, zijn Antony & the Johnsons, Camper Van Beethoven, de Nits en Vangelis weer gepasseerd
Ik moet maar eens wat minder ecclectisch draaien, zodat ik een stevigere lijst krijg, die wat beter bestand is tegen incidenteel gastgebruik.
Kom jij eens bij de Trivia-gang....quote:
Die heb je zelf toch ook?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:46 schreef cafca het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die neighbours?
Worden die met name geselecteerd op de laatst gedraaide nummers?
Na het draaien van een CD met ouwe punknummers, heb ik ineens allemaal buren met hanekammen
quote:
Wat is je eigen top 15 dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Neeeuh...dat was vroegah...
Ik geef toe dat ik wel een beetje in de jaren 80 ben blijven hangen, maar ik draai toch af en toe wel iet moderners dan mijn naaste buur:
1 The Stranglers 212
2 The Vibrators 191
3 Gang of Four 190
4 Electric Six 185
5 Killing Joke 180
6 XTC 166
7 The Ruts 136
8 The Boys 122
9 Gary Numan 112
10 Ian Dury and the Blockheads 111
11 The Adicts 108
12 The Kinks 106
13 Penetration 102
14 The Clash 100
15 PJ Harvey
Nou, vooruit dan maar:quote:
Hmm dan zou je bijna zeggen dat er idd vooral gekeken wordt naar wat je als laatste gedraaid hebt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:22 schreef cafca het volgende:
Dat bedoel ik.
Lijstje van mij buur komt wel sterk overeen met wat ik gisteravond heb gedraaid....
Ja maar jij draait ook ALTIJD Kyliequote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:29 schreef Frollo het volgende:
Mijn buren wisselen juist nooit!
Toen ik de velvet underground draaide en sebje dat even later opzette stond ik opeens eerste bij hem, dus dat klopt wel. Raar was dat dat andersom niet het geval was.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm dan zou je bijna zeggen dat er idd vooral gekeken wordt naar wat je als laatste gedraaid hebt.
Nu zit ik te denken dat mijn buren ook wel erg veel wisselen, zeker als ik een uurtje geluisterd heb....
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:29 schreef peaceman het volgende:
Ja maar jij draait ook ALTIJD Kylie![]()
ナイトメア is toch stiekem Radiohead?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, das ook mijn favoriet: ナイトメア
Top Artists – Week of Aug 14 to Aug 21, 2005quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:05 schreef Frollo het volgende:
Ik heb me aangemeld voor Radioheads_Not_Our_Top_Artist
En wat is de top artist?...... Als er zo'n groep van Coldplay was dan had ik me wel willen aanmelden. Radiohead heb ik geen enkel probleem mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:05 schreef Frollo het volgende:
Ik heb me aangemeld voor Radioheads_Not_Our_Top_Artist
Tja, typisch hèquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Top Artists – Week of Aug 14 to Aug 21, 2005
1 Radiohead 172
![]()
Een zonnestudio mag ik hopen?quote:
Neen, ze komen weer met een nieuwe plaatquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een zonnestudio mag ik hopen?
Ik zie drie verschillende plaatjes...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef Frollo het volgende:
Ik had twee plaatjes aangeleverd voor bij het artist-profiel van Hedwig and the Angry Inch, naast het plaatje dat iemand anders al aangeleverd had, maar nu zijn alle drie de plaatjes ineens hetzelfde!
Maar misschien ligt het aan mijn computer of browser. Wie wil er daarom eens hier kijken en zeggen wat hij/zij ziet?
ik had iemand toegevoegd en nu issie weer wegquote:Op zondag 4 september 2005 12:48 schreef NRH het volgende:
Vraagje: weten jullie of je vrienden kan verwijderen? Heb per ongeluk een keer twee wildvreemden toegevoegd die daar helemaal niets te zoeken hebben, maar nu staan ze wel op mijn pagina.
Ah, het is toch vanzelf goed gekomen blijkbaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik zie drie verschillende plaatjes...
Ik vind het in dit topic posten van je top-10 niet vreemder of kanslozer dan die topics waarin nerds hun complete, 10000+ tracks grote playlist droppenquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vind het in dit topic posten van je top-10 niet vreemder of kanslozer dan die topics waarin nerds hun complete, 10000+ tracks grote playlist droppen
Vooral wanneer vrijwel iedereen een linkje heeft in z'n sig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Als ik wil kan ik van iedereen hier wel de top-10 inzien.
Alleen m'n weekly chart zie ik nog, de 'overall lijst' is spoorloos verdwenen. Misschien is 't een tijdelijk iets..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:58 schreef Frollo het volgende:
Bedoelen jullie echt álle gegevens???!!?!
Met mijn profiel lijkt alles (nog?) in orde te zijn.
(dit waren er eerst meer dan 40.000..quote:0 different people have listened to The 69 Eyes.
Bij mij was laatst juist de weekly chart wegquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:00 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Alleen m'n weekly chart zie ik nog, de 'overall lijst' is spoorloos verdwenen. Misschien is 't een tijdelijk iets..
Ik zie wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:01 schreef Laverne het volgende:
Ook de artiestenstatistieken zijn weg..
quote:785 people have listened to Wages of Sin by The 69 Eyes.
Of all 0 people that have listened to songs by The 69 Eyes, this represents 0%.
Die van mij zat daar helaas niet tussenquote:Missing Charts
Our presentation database failed this morning - this is the database which stores everyones' pre-generated overall charts (not weekly charts), as well as artist stats and a few other things.
I have managed to restore charts for approximately 100,000 users. Everyone else will need to wait until their lists are regenerated before their lists reappear. Sorry about that.
Geen paniek, dus.quote:Missing Charts
Our presentation database failed this morning - this is the database which stores everyones' pre-generated overall charts (not weekly charts), as well as artist stats, recommendations, and a few other things.
I have managed to restore charts for approximately 100,000 users. Everyone else will need to wait until their lists are regenerated before their lists reappear. Sorry about that.
bij mij werkt alles ook al weer perfectquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:44 schreef Mar10Segovia het volgende:
De overall lijstjes staan er inmiddels weer. Bij mij althans.
Van mij hoeft het ook niet - tenzij je een hele bizarre lijst tegenkomt, een top 10 met James Last, Kenny G, Rubberen Robbie en Vader Abraham & De Smurfen of zo. Oh, en Merzbow.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha leuk, wordt dit een "post hier lijstjes die bijna niemand interesseren en die enkeling die het wel kan boeien zelf makkelijk kan opzoeken"-topic?
zeurpietquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha leuk, wordt dit een "post hier lijstjes die bijna niemand interesseren en die enkeling die het wel kan boeien zelf makkelijk kan opzoeken"-topic?
Yep.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Yep, een 'Wat luister je nu oude nieuwe stijl'quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hij gaat soms mauwen als tracks té snel na elkaar worden gesubmit. Dit gebeurt wel eens als mijn vriendin thuis zit te luisteren en ik op mijn werk.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:18 schreef Tokus het volgende:
hoe zou Audioscrabble er mee omgaan als je 2x je cachefile submit? telt ie ze dubbel, filtert hij op datum, word je gebanned, of draait gewoon alles in de soep?
op m'n laptop op m'n werk komt de plugin niet door de proxy heen, dus als ik thuis ben kopieer ik de cachefile even naar m'n normale pc, en wis ik 'm op m'n laptop. maar ja dat wissen vergeet ik wel 's.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:13 schreef Frollo het volgende:
Hoe kun je je cache trouwens twee keer submitten?
als er "Offline for maintenance" staat zal dat heus niet alleen bij jou zijnquote:Op zondag 11 september 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
Hmmmm hij ligt er hier uit, bij jullie ook?
dat staat er nu idd, zonet kon ie de pagina gewoon niet laden... hoe lang gaat dat duren?quote:Op zondag 11 september 2005 23:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
als er "Offline for maintenance" staat zal dat heus niet alleen bij jou zijn
Dat staat er ja, maar ik zie in mijn lijstjes geen veranderingen t.o.v. donderdag en dat terwijl ik t/m zondag geluisterd heb...quote:Op maandag 19 september 2005 08:36 schreef cafca het volgende:
De overall top artists heeft ie wel ververst, maar nog geen weeklijstjes
Hm, volgens mij heeft ie bij mij wel alles gewijzigd t/m zondag.quote:Op maandag 19 september 2005 08:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat staat er ja, maar ik zie in mijn lijstjes geen veranderingen t.o.v. donderdag en dat terwijl ik t/m zondag geluisterd heb...
Bij mij zeker niet!quote:Op maandag 19 september 2005 09:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm, volgens mij heeft ie bij mij wel alles gewijzigd t/m zondag.
heb ik ook en bij mij komt er dus helemaal niks doorquote:Op maandag 19 september 2005 15:49 schreef Lortnoc het volgende:
Zijn dit soort dingen normaal?
4593.325 09/19/2005 15:45:30 CScrobbler::SubmitSong Submitting 'Orbital - The Box (EP) (In Sides (cd 2))'
4593.335 09/19/2005 15:45:30 CScrobbler::SubmitSong Cannot send - Handshake didn't complete
4702.282 09/19/2005 15:47:19 CScrobbler::GetURL ERROR - ReqID 38, HttpSendRequest - De server heeft een ongeldig of onbekend antwoord geretourneerd (12152) -
4702.302 09/19/2005 15:47:19 CScrobbler::ThreadCallback ReqID 38, Submission is '', Response is , Status Code 0
4702.322 09/19/2005 15:47:19 CScrobbler::ParseReponse ERROR - Response was invalid
4702.342 09/19/2005 15:47:19 CScrobbler::ThreadCallback ERROR - ReqID 38, Last response from the server was unreadable ()
Heb het idee dat maar de helft van de liedjes doorkomt ofzo.
quote:Op maandag 19 september 2005 08:36 schreef cafca het volgende:
De overall top artists heeft ie wel ververst, maar nog geen weeklijstjes
quote:Weekly Charts Delayed
The weekly chart generation caused the entire site to die in a fairly spectacular fashion last night. We're shuffling some of our processes around so that the weekly charts can get more processing power - hopefully we'll start generating them by tomorrow, and they'll all be done by Wednesday. Sorry about that.
Ja, en blijkbaar is hij nu zo druk met de weeklijstjes, dat hij de rest helemaal niet meer update...quote:Op woensdag 21 september 2005 09:51 schreef Frollo het volgende:
Ik vind het sowieso maar raar dat ze altijd de weeklijstjes van alle users tegelijk genereren. Waarom niet gewoon over zeven dagen spreiden? Ik bedoel, mij maakt het echt geen fluit uit of ik m'n weeklijstje nou op zondag of op donderdag krijg.
Klopt helemaal! Lijkt wel alsof alles op zijn gat ligt daar.. volgens dat ding heb ik in 4 dagen 3 nrs. afgespeeld... Nou dat zijn er eerder 300....quote:Op woensdag 21 september 2005 11:10 schreef Seborik het volgende:
Zelfs m'n aantal gedraaide nummers wordt niet ge-update, terwijl ze wel op recently played staan.
En ondanks dat hij aangeeft, dat de overall lists up to date zouden zijn, zijn de getallen daarin ook niet goed verwerkt.
Ik sta 4dequote:Op woensdag 28 september 2005 10:33 schreef Seborik het volgende:
Nee, dat duurt altijd heel lang (en soms ook onverwacht kort).
Gelukkig mag ik me inmiddels wel de grootste fan noemen van:
Penetrator
Ik dacht al dat het aan mij lag!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:23 schreef Agiath het volgende:
Er klopt nu echt helemaal geen fuck meer van daaro:
Wat voorbeelden:
Meest gedraaide nummer Metallica : Astronomy
U2 : In a Little While
Bij de beatles staat yesterday op 23
RHCP meest gedraaid: 1 They're Red Hot , das een bonusnummer van minder dan een minuut en staat echt ver bovenaan
Wtf? dit klopt toch echt niet?![]()
Willen jullie dan ook allemaal even stemmen op de foto voor Gambolputty?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kunnen jullie allemaal even stemmen op het proposed image voor Drs. P? Dat staat wel zo vrolijk.
http://www.last.fm/music/Drs.+P/+images
De similar artists van Drs. P:quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kunnen jullie allemaal even stemmen op het proposed image voor Drs. P? Dat staat wel zo vrolijk.
http://www.last.fm/music/Drs.+P/+images
Hé, zie ik daar nou een connected group staan bij Gambolputty?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Willen jullie dan ook allemaal even stemmen op de foto voor Gambolputty?
http://www.last.fm/music/Gambolputty/+images
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hé, zie ik daar nou een connected group staan bij Gambolputty?![]()
Mijn vriendin is fan van Kylie Minogue en Duran Duran, dus ik heb regelmatig hetzelfde probleemquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:15 schreef TheRuud het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kun je ook platen uit je weekly/overall lijsten verwijderen?
Mijn zus en vader willen nog wel eens muziek luisteren op dezelfde pc, waardoor ik Jan Smit, Maud en dergelijke in mijn lijstjes heb staandat is nogal een doorn in mijn oog.
Oke dan, dankjewel!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mijn vriendin is fan van Kylie Minogue en Duran Duran, dus ik heb regelmatig hetzelfde probleem
Dit doe je ertegen:
Klik rechtsboven (naast je userplaatje) op Profile + Tag Editor en vervolgens op Launch Profile Editor.
Zoek in de categorie All Artists by Name naar de ongewenste artiest maar verwijder deze nog niet. Als je een artiest verwijdert, blijven zijn/haar tracks nog wel in je lijsten staan, waardoor je de situatie kunt krijgen dat bijvoorbeeld Frans Bauer niet meer bij je Top Artists staat, maar Heb Je Even Voor Mij nog wel in je Top Tracks.
Ga dus eerst naar View Tracks en verwijder 1 voor 1 alle tracks. Ga daarna Back To Listing en verwijder dan pas de artiest.
Viola!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:49 schreef Frollo het volgende:
Als je na het opschonen van je profiel meteen even Jan Smit en consorten als exclude-dirs in de Audioscrobbler plug-in opgeeft, komen ze ook niet meer terug!
Sommigen worden af en toe aangepast, want ik sta in een lijstje en ik doe nog maar een maand of 3 mee. Maar er zijn inderdaad anderen lijstjes waar ik ook zou moeten instaan en waar dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:01 schreef Grobbel het volgende:
Die top fans-lijstjes zijn eigenlijk al een jaar niet meer up to date, geen idee met welke frequentie die eigenlijk worden geupdate eigenlijk.
Bij mij is 't nog erger, ik heb mezelf (onder een andere naam) als neighbour. Wat een anticlimaxquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:35 schreef cafca het volgende:
Als ik mijn broertje als neighbour zou hebben, zou ik me doodschamen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij mij is 't nog erger, ik heb mezelf (onder een andere naam) als neighbour. Wat een anticlimax.
Pet Shop Boys, Suede, Spinvis, Rammstein, Placebo. 't Is allemaal drie keer niks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:18 schreef Jimmy het volgende:
En, luistert ie een beetje goeie muziek?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:27 schreef Jimmy het volgende:
Gaan we nou allemaal het aantal tracks dat we geluisterd hebben posten?
Dolletjes.
Je moet je niet zo aanstellenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:04 schreef Frollo het volgende:
Lieve Mona, wat moet ik nu?
Nouhou!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen
Het meest vervelende vind ik nog wel dat ie andere heel obvious verbeteringen weer niet doet!quote:
Oh, dat ging bij mij voor de verandering eens goed.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:58 schreef Litpho het volgende:
Intussen al een week bezig zijn met het verwerken van mijn herdonatie schiet ook niet echt op.
Heb je het profiel van mede-fok!ker desintbestaat al eens gezien?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:09 schreef pfaf het volgende:
Overigens vond ik net al rond-dolende iemand met 30.000 nummers per jaar.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heb je het profiel van mede-fok!ker desintbestaat al eens gezien?
http://www.last.fm/user/desintbestaat/
quote:Weekly Top Artists
Sunday Nov 20 - Sunday Nov 27
1 Cowboy Billie Boem 11
De top fan heeft 82 keer geluisterd, dus je kan nog even vooruitquote:Op maandag 28 november 2005 15:58 schreef Berkery het volgende:
Ik ben benieuwd of ik zo nog veel neighbours overhou...
[..]
Daar ben ik zo overheenquote:Op maandag 28 november 2005 16:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
De top fan heeft 82 keer geluisterd, dus je kan nog even vooruit.
Ja ik ookquote:Op maandag 28 november 2005 15:48 schreef Jimmy het volgende:
Ze hebben wel hardware-pech bij LastFm.
Nu zijn binnen korte tijd 2 machines gecrashed, waardoor iedereen op Cluster 2 een deel van zijn data kwijt is, hopelijk niet permanent.
ik ben in elk geval al mijn tags kwijt op het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kewl! Is het wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |