Ah, het is toch vanzelf goed gekomen blijkbaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik zie drie verschillende plaatjes...

Ik vind het in dit topic posten van je top-10 niet vreemder of kanslozer dan die topics waarin nerds hun complete, 10000+ tracks grote playlist droppenquote:

quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vind het in dit topic posten van je top-10 niet vreemder of kanslozer dan die topics waarin nerds hun complete, 10000+ tracks grote playlist droppen

Vooral wanneer vrijwel iedereen een linkje heeft in z'n sig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Als ik wil kan ik van iedereen hier wel de top-10 inzien.

Alleen m'n weekly chart zie ik nog, de 'overall lijst' is spoorloos verdwenen. Misschien is 't een tijdelijk iets..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:58 schreef Frollo het volgende:
Bedoelen jullie echt álle gegevens???!!?!
Met mijn profiel lijkt alles (nog?) in orde te zijn.

(dit waren er eerst meer dan 40.000..quote:0 different people have listened to The 69 Eyes.

Bij mij was laatst juist de weekly chart wegquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:00 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Alleen m'n weekly chart zie ik nog, de 'overall lijst' is spoorloos verdwenen. Misschien is 't een tijdelijk iets..

Ik zie wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:01 schreef Laverne het volgende:
Ook de artiestenstatistieken zijn weg..
quote:785 people have listened to Wages of Sin by The 69 Eyes.
Of all 0 people that have listened to songs by The 69 Eyes, this represents 0%.

Die van mij zat daar helaas niet tussenquote:Missing Charts
Our presentation database failed this morning - this is the database which stores everyones' pre-generated overall charts (not weekly charts), as well as artist stats and a few other things.
I have managed to restore charts for approximately 100,000 users. Everyone else will need to wait until their lists are regenerated before their lists reappear. Sorry about that.

Geen paniek, dus.quote:Missing Charts
Our presentation database failed this morning - this is the database which stores everyones' pre-generated overall charts (not weekly charts), as well as artist stats, recommendations, and a few other things.
I have managed to restore charts for approximately 100,000 users. Everyone else will need to wait until their lists are regenerated before their lists reappear. Sorry about that.

bij mij werkt alles ook al weer perfectquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:44 schreef Mar10Segovia het volgende:
De overall lijstjes staan er inmiddels weer. Bij mij althans.

Van mij hoeft het ook niet - tenzij je een hele bizarre lijst tegenkomt, een top 10 met James Last, Kenny G, Rubberen Robbie en Vader Abraham & De Smurfen of zo. Oh, en Merzbow.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha leuk, wordt dit een "post hier lijstjes die bijna niemand interesseren en die enkeling die het wel kan boeien zelf makkelijk kan opzoeken"-topic?

zeurpietquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha leuk, wordt dit een "post hier lijstjes die bijna niemand interesseren en die enkeling die het wel kan boeien zelf makkelijk kan opzoeken"-topic?

Yep.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:

Yep, een 'Wat luister je nu oude nieuwe stijl'quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:

Hij gaat soms mauwen als tracks té snel na elkaar worden gesubmit. Dit gebeurt wel eens als mijn vriendin thuis zit te luisteren en ik op mijn werk.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:18 schreef Tokus het volgende:
hoe zou Audioscrabble er mee omgaan als je 2x je cachefile submit? telt ie ze dubbel, filtert hij op datum, word je gebanned, of draait gewoon alles in de soep?

op m'n laptop op m'n werk komt de plugin niet door de proxy heen, dus als ik thuis ben kopieer ik de cachefile even naar m'n normale pc, en wis ik 'm op m'n laptop. maar ja dat wissen vergeet ik wel 's.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:13 schreef Frollo het volgende:
Hoe kun je je cache trouwens twee keer submitten?

als er "Offline for maintenance" staat zal dat heus niet alleen bij jou zijnquote:Op zondag 11 september 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
Hmmmm hij ligt er hier uit, bij jullie ook?

dat staat er nu idd, zonet kon ie de pagina gewoon niet laden... hoe lang gaat dat duren?quote:Op zondag 11 september 2005 23:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
als er "Offline for maintenance" staat zal dat heus niet alleen bij jou zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |