quote:1 Nits 67
2 Eels 56
3 Boudewijn de Groot 51
4 Jacques Plafond and his Plafonnières 45
5 Garbage 40
6 Drs. P 30
7 Sesame Street 26
8 John Coltrane 24
9 Coldplay 17
9 dEUS 17
9 Nick Cave and the Bad Seeds 17
12 Pavement 16
12 Paul Weller 16
12 Weezer 16
12 Gorillaz 16
12 Jaap Fischer 16
12 Bert & Ernie 16
18 The Verve 15
19 The Treble Spankers 14
20 The Velvet Underground 12
20 Spinvis 12
Bij mij submit ie al een paar dagen niet meer:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:25 schreef nachtzuster het volgende:
Nou liep het submitten net zo lekker afgelopen dagen en sinds vannacht weer unreadable![]()
quote:Cached files: 116 (90 kb)
jaja, geef haar maar weer de schuld hahaquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:55 schreef Frollo het volgende:
En mijn vriendin heeft weer Kylie zitten draaien hoor!
Pasgeleden nog 'n half uur bezig geweest om die eruit te editen, staat ze ineens weer op de 14e plek. Zomaar, in één middag, Antony & the Johnsons, Camper Van Beethoven, de Nits en Vangelis gepasseerd
Kylie op z'n tijd is best leuk, maar mijn vriendin draait niets andersquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
jaja, geef haar maar weer de schuld haha![]()
Maak je niet zo druk johquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:55 schreef Frollo het volgende:
En mijn vriendin heeft weer Kylie zitten draaien hoor!
Pasgeleden nog 'n half uur bezig geweest om die eruit te editen, staat ze ineens weer op de 14e plek. Zomaar, in één middag, zijn Antony & the Johnsons, Camper Van Beethoven, de Nits en Vangelis weer gepasseerd
Ik moet maar eens wat minder ecclectisch draaien, zodat ik een stevigere lijst krijg, die wat beter bestand is tegen incidenteel gastgebruik.
Kom jij eens bij de Trivia-gang....quote:
Die heb je zelf toch ook?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:46 schreef cafca het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die neighbours?
Worden die met name geselecteerd op de laatst gedraaide nummers?
Na het draaien van een CD met ouwe punknummers, heb ik ineens allemaal buren met hanekammen
quote:
Wat is je eigen top 15 dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Neeeuh...dat was vroegah...
Ik geef toe dat ik wel een beetje in de jaren 80 ben blijven hangen, maar ik draai toch af en toe wel iet moderners dan mijn naaste buur:
1 The Stranglers 212
2 The Vibrators 191
3 Gang of Four 190
4 Electric Six 185
5 Killing Joke 180
6 XTC 166
7 The Ruts 136
8 The Boys 122
9 Gary Numan 112
10 Ian Dury and the Blockheads 111
11 The Adicts 108
12 The Kinks 106
13 Penetration 102
14 The Clash 100
15 PJ Harvey
Nou, vooruit dan maar:quote:
Hmm dan zou je bijna zeggen dat er idd vooral gekeken wordt naar wat je als laatste gedraaid hebt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:22 schreef cafca het volgende:
Dat bedoel ik.
Lijstje van mij buur komt wel sterk overeen met wat ik gisteravond heb gedraaid....
Ja maar jij draait ook ALTIJD Kyliequote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:29 schreef Frollo het volgende:
Mijn buren wisselen juist nooit!
Toen ik de velvet underground draaide en sebje dat even later opzette stond ik opeens eerste bij hem, dus dat klopt wel. Raar was dat dat andersom niet het geval was.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm dan zou je bijna zeggen dat er idd vooral gekeken wordt naar wat je als laatste gedraaid hebt.
Nu zit ik te denken dat mijn buren ook wel erg veel wisselen, zeker als ik een uurtje geluisterd heb....
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:29 schreef peaceman het volgende:
Ja maar jij draait ook ALTIJD Kylie![]()
ナイトメア is toch stiekem Radiohead?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, das ook mijn favoriet: ナイトメア
Top Artists – Week of Aug 14 to Aug 21, 2005quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:05 schreef Frollo het volgende:
Ik heb me aangemeld voor Radioheads_Not_Our_Top_Artist
En wat is de top artist?...... Als er zo'n groep van Coldplay was dan had ik me wel willen aanmelden. Radiohead heb ik geen enkel probleem mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:05 schreef Frollo het volgende:
Ik heb me aangemeld voor Radioheads_Not_Our_Top_Artist
Tja, typisch hèquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Top Artists – Week of Aug 14 to Aug 21, 2005
1 Radiohead 172
![]()
Een zonnestudio mag ik hopen?quote:
Neen, ze komen weer met een nieuwe plaatquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een zonnestudio mag ik hopen?
Ik zie drie verschillende plaatjes...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef Frollo het volgende:
Ik had twee plaatjes aangeleverd voor bij het artist-profiel van Hedwig and the Angry Inch, naast het plaatje dat iemand anders al aangeleverd had, maar nu zijn alle drie de plaatjes ineens hetzelfde!
Maar misschien ligt het aan mijn computer of browser. Wie wil er daarom eens hier kijken en zeggen wat hij/zij ziet?
ik had iemand toegevoegd en nu issie weer wegquote:Op zondag 4 september 2005 12:48 schreef NRH het volgende:
Vraagje: weten jullie of je vrienden kan verwijderen? Heb per ongeluk een keer twee wildvreemden toegevoegd die daar helemaal niets te zoeken hebben, maar nu staan ze wel op mijn pagina.
Ah, het is toch vanzelf goed gekomen blijkbaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik zie drie verschillende plaatjes...
Ik vind het in dit topic posten van je top-10 niet vreemder of kanslozer dan die topics waarin nerds hun complete, 10000+ tracks grote playlist droppenquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vind het in dit topic posten van je top-10 niet vreemder of kanslozer dan die topics waarin nerds hun complete, 10000+ tracks grote playlist droppen
Vooral wanneer vrijwel iedereen een linkje heeft in z'n sig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Als ik wil kan ik van iedereen hier wel de top-10 inzien.
Alleen m'n weekly chart zie ik nog, de 'overall lijst' is spoorloos verdwenen. Misschien is 't een tijdelijk iets..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:58 schreef Frollo het volgende:
Bedoelen jullie echt álle gegevens???!!?!
Met mijn profiel lijkt alles (nog?) in orde te zijn.
(dit waren er eerst meer dan 40.000..quote:0 different people have listened to The 69 Eyes.
Bij mij was laatst juist de weekly chart wegquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:00 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Alleen m'n weekly chart zie ik nog, de 'overall lijst' is spoorloos verdwenen. Misschien is 't een tijdelijk iets..
Ik zie wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:01 schreef Laverne het volgende:
Ook de artiestenstatistieken zijn weg..
quote:785 people have listened to Wages of Sin by The 69 Eyes.
Of all 0 people that have listened to songs by The 69 Eyes, this represents 0%.
Die van mij zat daar helaas niet tussenquote:Missing Charts
Our presentation database failed this morning - this is the database which stores everyones' pre-generated overall charts (not weekly charts), as well as artist stats and a few other things.
I have managed to restore charts for approximately 100,000 users. Everyone else will need to wait until their lists are regenerated before their lists reappear. Sorry about that.
Geen paniek, dus.quote:Missing Charts
Our presentation database failed this morning - this is the database which stores everyones' pre-generated overall charts (not weekly charts), as well as artist stats, recommendations, and a few other things.
I have managed to restore charts for approximately 100,000 users. Everyone else will need to wait until their lists are regenerated before their lists reappear. Sorry about that.
bij mij werkt alles ook al weer perfectquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:44 schreef Mar10Segovia het volgende:
De overall lijstjes staan er inmiddels weer. Bij mij althans.
Van mij hoeft het ook niet - tenzij je een hele bizarre lijst tegenkomt, een top 10 met James Last, Kenny G, Rubberen Robbie en Vader Abraham & De Smurfen of zo. Oh, en Merzbow.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha leuk, wordt dit een "post hier lijstjes die bijna niemand interesseren en die enkeling die het wel kan boeien zelf makkelijk kan opzoeken"-topic?
zeurpietquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha leuk, wordt dit een "post hier lijstjes die bijna niemand interesseren en die enkeling die het wel kan boeien zelf makkelijk kan opzoeken"-topic?
Yep.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Yep, een 'Wat luister je nu oude nieuwe stijl'quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hij gaat soms mauwen als tracks té snel na elkaar worden gesubmit. Dit gebeurt wel eens als mijn vriendin thuis zit te luisteren en ik op mijn werk.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:18 schreef Tokus het volgende:
hoe zou Audioscrabble er mee omgaan als je 2x je cachefile submit? telt ie ze dubbel, filtert hij op datum, word je gebanned, of draait gewoon alles in de soep?
op m'n laptop op m'n werk komt de plugin niet door de proxy heen, dus als ik thuis ben kopieer ik de cachefile even naar m'n normale pc, en wis ik 'm op m'n laptop. maar ja dat wissen vergeet ik wel 's.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:13 schreef Frollo het volgende:
Hoe kun je je cache trouwens twee keer submitten?
als er "Offline for maintenance" staat zal dat heus niet alleen bij jou zijnquote:Op zondag 11 september 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
Hmmmm hij ligt er hier uit, bij jullie ook?
dat staat er nu idd, zonet kon ie de pagina gewoon niet laden... hoe lang gaat dat duren?quote:Op zondag 11 september 2005 23:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
als er "Offline for maintenance" staat zal dat heus niet alleen bij jou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |