Sommigen worden af en toe aangepast, want ik sta in een lijstje en ik doe nog maar een maand of 3 mee. Maar er zijn inderdaad anderen lijstjes waar ik ook zou moeten instaan en waar dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:01 schreef Grobbel het volgende:
Die top fans-lijstjes zijn eigenlijk al een jaar niet meer up to date, geen idee met welke frequentie die eigenlijk worden geupdate eigenlijk.
Bij mij is 't nog erger, ik heb mezelf (onder een andere naam) als neighbour. Wat een anticlimaxquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:35 schreef cafca het volgende:
Als ik mijn broertje als neighbour zou hebben, zou ik me doodschamen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij mij is 't nog erger, ik heb mezelf (onder een andere naam) als neighbour. Wat een anticlimax.
Pet Shop Boys, Suede, Spinvis, Rammstein, Placebo. 't Is allemaal drie keer niks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:18 schreef Jimmy het volgende:
En, luistert ie een beetje goeie muziek?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:27 schreef Jimmy het volgende:
Gaan we nou allemaal het aantal tracks dat we geluisterd hebben posten?
Dolletjes.
Je moet je niet zo aanstellenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:04 schreef Frollo het volgende:
Lieve Mona, wat moet ik nu?
Nouhou!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen
Het meest vervelende vind ik nog wel dat ie andere heel obvious verbeteringen weer niet doet!quote:
Oh, dat ging bij mij voor de verandering eens goed.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:58 schreef Litpho het volgende:
Intussen al een week bezig zijn met het verwerken van mijn herdonatie schiet ook niet echt op.
Heb je het profiel van mede-fok!ker desintbestaat al eens gezien?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:09 schreef pfaf het volgende:
Overigens vond ik net al rond-dolende iemand met 30.000 nummers per jaar.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heb je het profiel van mede-fok!ker desintbestaat al eens gezien?
http://www.last.fm/user/desintbestaat/
quote:Weekly Top Artists
Sunday Nov 20 - Sunday Nov 27
1 Cowboy Billie Boem 11
De top fan heeft 82 keer geluisterd, dus je kan nog even vooruitquote:Op maandag 28 november 2005 15:58 schreef Berkery het volgende:
Ik ben benieuwd of ik zo nog veel neighbours overhou...
[..]
Daar ben ik zo overheenquote:Op maandag 28 november 2005 16:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
De top fan heeft 82 keer geluisterd, dus je kan nog even vooruit.
Ja ik ookquote:Op maandag 28 november 2005 15:48 schreef Jimmy het volgende:
Ze hebben wel hardware-pech bij LastFm.
Nu zijn binnen korte tijd 2 machines gecrashed, waardoor iedereen op Cluster 2 een deel van zijn data kwijt is, hopelijk niet permanent.
ik ben in elk geval al mijn tags kwijt op het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kewl! Is het wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |