Dat staat er ja, maar ik zie in mijn lijstjes geen veranderingen t.o.v. donderdag en dat terwijl ik t/m zondag geluisterd heb...quote:Op maandag 19 september 2005 08:36 schreef cafca het volgende:
De overall top artists heeft ie wel ververst, maar nog geen weeklijstjes
Hm, volgens mij heeft ie bij mij wel alles gewijzigd t/m zondag.quote:Op maandag 19 september 2005 08:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat staat er ja, maar ik zie in mijn lijstjes geen veranderingen t.o.v. donderdag en dat terwijl ik t/m zondag geluisterd heb...
Bij mij zeker niet!quote:Op maandag 19 september 2005 09:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm, volgens mij heeft ie bij mij wel alles gewijzigd t/m zondag.
heb ik ook en bij mij komt er dus helemaal niks doorquote:Op maandag 19 september 2005 15:49 schreef Lortnoc het volgende:
Zijn dit soort dingen normaal?
4593.325 09/19/2005 15:45:30 CScrobbler::SubmitSong Submitting 'Orbital - The Box (EP) (In Sides (cd 2))'
4593.335 09/19/2005 15:45:30 CScrobbler::SubmitSong Cannot send - Handshake didn't complete
4702.282 09/19/2005 15:47:19 CScrobbler::GetURL ERROR - ReqID 38, HttpSendRequest - De server heeft een ongeldig of onbekend antwoord geretourneerd (12152) -
4702.302 09/19/2005 15:47:19 CScrobbler::ThreadCallback ReqID 38, Submission is '', Response is , Status Code 0
4702.322 09/19/2005 15:47:19 CScrobbler::ParseReponse ERROR - Response was invalid
4702.342 09/19/2005 15:47:19 CScrobbler::ThreadCallback ERROR - ReqID 38, Last response from the server was unreadable ()
Heb het idee dat maar de helft van de liedjes doorkomt ofzo.
quote:Op maandag 19 september 2005 08:36 schreef cafca het volgende:
De overall top artists heeft ie wel ververst, maar nog geen weeklijstjes
quote:Weekly Charts Delayed
The weekly chart generation caused the entire site to die in a fairly spectacular fashion last night. We're shuffling some of our processes around so that the weekly charts can get more processing power - hopefully we'll start generating them by tomorrow, and they'll all be done by Wednesday. Sorry about that.
Ja, en blijkbaar is hij nu zo druk met de weeklijstjes, dat hij de rest helemaal niet meer update...quote:Op woensdag 21 september 2005 09:51 schreef Frollo het volgende:
Ik vind het sowieso maar raar dat ze altijd de weeklijstjes van alle users tegelijk genereren. Waarom niet gewoon over zeven dagen spreiden? Ik bedoel, mij maakt het echt geen fluit uit of ik m'n weeklijstje nou op zondag of op donderdag krijg.
Klopt helemaal! Lijkt wel alsof alles op zijn gat ligt daar.. volgens dat ding heb ik in 4 dagen 3 nrs. afgespeeld... Nou dat zijn er eerder 300....quote:Op woensdag 21 september 2005 11:10 schreef Seborik het volgende:
Zelfs m'n aantal gedraaide nummers wordt niet ge-update, terwijl ze wel op recently played staan.
En ondanks dat hij aangeeft, dat de overall lists up to date zouden zijn, zijn de getallen daarin ook niet goed verwerkt.
Ik sta 4dequote:Op woensdag 28 september 2005 10:33 schreef Seborik het volgende:
Nee, dat duurt altijd heel lang (en soms ook onverwacht kort).
Gelukkig mag ik me inmiddels wel de grootste fan noemen van:
Penetrator
Ik dacht al dat het aan mij lag!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:23 schreef Agiath het volgende:
Er klopt nu echt helemaal geen fuck meer van daaro:
Wat voorbeelden:
Meest gedraaide nummer Metallica : Astronomy
U2 : In a Little While
Bij de beatles staat yesterday op 23
RHCP meest gedraaid: 1 They're Red Hot , das een bonusnummer van minder dan een minuut en staat echt ver bovenaan
Wtf? dit klopt toch echt niet?![]()
Willen jullie dan ook allemaal even stemmen op de foto voor Gambolputty?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kunnen jullie allemaal even stemmen op het proposed image voor Drs. P? Dat staat wel zo vrolijk.
http://www.last.fm/music/Drs.+P/+images
De similar artists van Drs. P:quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kunnen jullie allemaal even stemmen op het proposed image voor Drs. P? Dat staat wel zo vrolijk.
http://www.last.fm/music/Drs.+P/+images
Hé, zie ik daar nou een connected group staan bij Gambolputty?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Willen jullie dan ook allemaal even stemmen op de foto voor Gambolputty?
http://www.last.fm/music/Gambolputty/+images
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hé, zie ik daar nou een connected group staan bij Gambolputty?![]()
Mijn vriendin is fan van Kylie Minogue en Duran Duran, dus ik heb regelmatig hetzelfde probleemquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:15 schreef TheRuud het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kun je ook platen uit je weekly/overall lijsten verwijderen?
Mijn zus en vader willen nog wel eens muziek luisteren op dezelfde pc, waardoor ik Jan Smit, Maud en dergelijke in mijn lijstjes heb staandat is nogal een doorn in mijn oog.
Oke dan, dankjewel!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mijn vriendin is fan van Kylie Minogue en Duran Duran, dus ik heb regelmatig hetzelfde probleem
Dit doe je ertegen:
Klik rechtsboven (naast je userplaatje) op Profile + Tag Editor en vervolgens op Launch Profile Editor.
Zoek in de categorie All Artists by Name naar de ongewenste artiest maar verwijder deze nog niet. Als je een artiest verwijdert, blijven zijn/haar tracks nog wel in je lijsten staan, waardoor je de situatie kunt krijgen dat bijvoorbeeld Frans Bauer niet meer bij je Top Artists staat, maar Heb Je Even Voor Mij nog wel in je Top Tracks.
Ga dus eerst naar View Tracks en verwijder 1 voor 1 alle tracks. Ga daarna Back To Listing en verwijder dan pas de artiest.
Viola!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:49 schreef Frollo het volgende:
Als je na het opschonen van je profiel meteen even Jan Smit en consorten als exclude-dirs in de Audioscrobbler plug-in opgeeft, komen ze ook niet meer terug!
Sommigen worden af en toe aangepast, want ik sta in een lijstje en ik doe nog maar een maand of 3 mee. Maar er zijn inderdaad anderen lijstjes waar ik ook zou moeten instaan en waar dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:01 schreef Grobbel het volgende:
Die top fans-lijstjes zijn eigenlijk al een jaar niet meer up to date, geen idee met welke frequentie die eigenlijk worden geupdate eigenlijk.
Bij mij is 't nog erger, ik heb mezelf (onder een andere naam) als neighbour. Wat een anticlimaxquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:35 schreef cafca het volgende:
Als ik mijn broertje als neighbour zou hebben, zou ik me doodschamen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij mij is 't nog erger, ik heb mezelf (onder een andere naam) als neighbour. Wat een anticlimax.
Pet Shop Boys, Suede, Spinvis, Rammstein, Placebo. 't Is allemaal drie keer niks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:18 schreef Jimmy het volgende:
En, luistert ie een beetje goeie muziek?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:27 schreef Jimmy het volgende:
Gaan we nou allemaal het aantal tracks dat we geluisterd hebben posten?
Dolletjes.
Je moet je niet zo aanstellenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:04 schreef Frollo het volgende:
Lieve Mona, wat moet ik nu?
Nouhou!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen
Het meest vervelende vind ik nog wel dat ie andere heel obvious verbeteringen weer niet doet!quote:
Oh, dat ging bij mij voor de verandering eens goed.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:58 schreef Litpho het volgende:
Intussen al een week bezig zijn met het verwerken van mijn herdonatie schiet ook niet echt op.
Heb je het profiel van mede-fok!ker desintbestaat al eens gezien?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:09 schreef pfaf het volgende:
Overigens vond ik net al rond-dolende iemand met 30.000 nummers per jaar.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heb je het profiel van mede-fok!ker desintbestaat al eens gezien?
http://www.last.fm/user/desintbestaat/
quote:Weekly Top Artists
Sunday Nov 20 - Sunday Nov 27
1 Cowboy Billie Boem 11
De top fan heeft 82 keer geluisterd, dus je kan nog even vooruitquote:Op maandag 28 november 2005 15:58 schreef Berkery het volgende:
Ik ben benieuwd of ik zo nog veel neighbours overhou...
[..]
Daar ben ik zo overheenquote:Op maandag 28 november 2005 16:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
De top fan heeft 82 keer geluisterd, dus je kan nog even vooruit.
Ja ik ookquote:Op maandag 28 november 2005 15:48 schreef Jimmy het volgende:
Ze hebben wel hardware-pech bij LastFm.
Nu zijn binnen korte tijd 2 machines gecrashed, waardoor iedereen op Cluster 2 een deel van zijn data kwijt is, hopelijk niet permanent.
ik ben in elk geval al mijn tags kwijt op het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kewl! Is het wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |