Promo's:quote:‘Parels & Zwijnen’ is een misdaadserie vol actie en humor die in hoog tempo voorbij raast. Geen gladde of slimme politieagenten die met veel nadenken een moord oplossen. Rudy en Dexter willen niets met justitie te maken hebben, ze hanteren hun eigen methodes. Rudy praat vijf kwartier in een uur en doet het liefst drie handeltjes tegelijk. Dex houdt niet zo van praten, zeker niet met types die hem dwarszitten. Dan bereikt een vuist of een vuurwapen veel sneller resultaat. De beeldschone Daisy is de enige die invloed heeft op deze eigenzinnige mannen.
quote:Aflevering 1: De Ring Op de dag dat Dexter uit de gevangenis komt, moeten Rudy en hij een schilderij jatten bij de politieagent die Dexter er zes jaar geleden heeft ingeluisd. Als Lucy aanbiedt om te helpen, komen de ontwikkelingen in een stroomversnelling.
Vanaf 29 augustus, elke maandag om 21.30 uur op Talpa
ER hoort op de vrijdagavond op Nederland 1.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:26 schreef Svensational het volgende:
ER op maandag, dat hoort gewoon niet..
Nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
ER hoort op de vrijdagavond op Nederland 1.![]()
Expeditie Robinson hoort op zondag, ER op vrijdag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:33 schreef Svensational het volgende:
Niet! Zondagavond hoor het. Punt.
.
hierquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
ik lees beeldschone daisy. Wie heeft er foto's?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Expeditie Robinson hoort op zondag, ER op vrijdag.
'Parels & Zwijnen' gaat me denk ik niet bevallen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:18 schreef Dada het volgende:
Ik ben erg benieuwd. Het lijkt mij een hele leuke serie
geleend uit een belspelletjequote:
Huhquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
ik neem het toch wel op, ben helemaal gaar van al dat moois
je bent te snel: "wel" moest "maar" zijn....quote:
haha waarom kijk je dan eigenlijk?!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:18 schreef Wup het volgende:
sorry maar wat een tegnvaller en ik had me er al zo weinig van voorgesteld.......
er komt vast nog wel een moment waarop ie Eva op de wastafel mag nemen....quote:wat is er met Mike Libanon gebeurd... ik vond hem altijd leuk....
quote:gelukkig komt lady Kleeman de aflevering redden
Yep. Wel beter dan het oppervlakkige 'samen', maar wel saai...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef Juichtoon het volgende:
Het kan mijn aandacht niet vasthouden. Weer een flop voor Talpa erbij...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:18 schreef Wup het volgende:
gelukkig komt lady Kleeman de aflevering redden
zolang het geen comedy is geef ik elk Nederlands product een kansquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:23 schreef babette21 het volgende:
haha waarom kijk je dan eigenlijk?!
toen hij nog jong & stoer was.......quote:er komt vast nog wel een moment waarop ie Eva op de wastafel mag nemen....
voor 't Combat-gevoel
geen idee wat ze in die serie doet, maar ik ben groot voorstander van de dames.....quote:ik ga iig voor de soundtrack
Ga er dan ook echt voor zitten. Als je en zit te fokken en een TV programma probeert te volgen tja dat gaat nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik vind het nog niet echt leuk.
De achtervolging was inderdaad erg knulligquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:56 schreef HarigeKerel het volgende:
Echt zeggen dat het boeit... mwah nee niet echt, maar goed ik kijk dan ook vooral Amerikaanse series en dat steekt iets Nederlands er bijna altijd wel knullig bij af
Ben jij er ook zo een die daar op geilt?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef Juichtoon het volgende:
Het kan mijn aandacht niet vasthouden. Weer een flop voor Talpa erbij...
TV-programma's en FOK! samen is bij mij doorgaans geen probleem. Dus ik denk, itt tot wat ik eerder zei, dat het daar niet aan lag.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:57 schreef Dada het volgende:
[..]
Ga er dan ook echt voor zitten. Als je en zit te fokken en een TV programma probeert te volgen tja dat gaat nietDus ga nou eerst maar eens rustig zitten voor die TV, laat het internet even voor wat het is (zet die computer gewoon een uurtje uit
) en vorm een goed oordeel over deze serie. Niet dat halve gezeik van "ik heb tussen het Fok!ken door deze serie bekeken, en tja, hij boeit mij niet" NEE GEK HE!!!
Uit je nek lullen is ook een vak.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
TV-programma's en FOK! samen is bij mij doorgaans geen probleem. Dus ik denk, itt tot wat ik eerder zei, dat het daar niet aan lag.
fijn, ik dacht al dat het aan mij lag: erg vervelend, dat gejammer de hele tijd:quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef Dada het volgende:
Ben jij er ook zo een die daar op geilt?
WTF lul je nou allemaalquote:
idd, TV en Fok gaat prima samenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
TV-programma's en FOK! samen is bij mij doorgaans geen probleem. Dus ik denk, itt tot wat ik eerder zei, dat het daar niet aan lag.
ik herken het wel, maar als iets me écht ruk lijkt, ga ik niet kijken...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:53 schreef Wup het volgende:
geef ik elk Nederlands product een kans
daar liep ik dus ook tegenaan, 't was iets teveel van het goedequote:verkeerde avond ook... ik was al wat televisie moe
toen ik rond 22.45 de tv weer aanzette was ze net dat promonummer aan het zingen: fijne muziek!quote:geen idee wat ze in die serie doet, maar ik ben groot voorstander van de dames.....
Jezus man, die muziek maakte het hele programma juist nog saaierquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef babette21 het volgende:
toen ik rond 22.45 de tv weer aanzette was ze net dat promonummer aan het zingen: fijne muziek!
Aan het verhaaltje hadden ze inderdaad wel wat meer aandacht mogen besteden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:53 schreef Wup het volgende:
zolang het geen comedy is geef ik elk Nederlands product een kans
maar ik heb het vandaag niet uitgekeken, ze hadden teveel hun best gedaan er iets 'moois' van te maken en waren even vergeten dat het verhaaltje zelf wat meer aandacht mocht
misschien wordt het later nog beter hoor....
plus allemaal vervelende muziekjes tussendoor...
verkeerde avond ook... ik was al wat televisie moe
Nee joh, prima muziek, mooie beelden... ik vond het super.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus man, die muziek maakte het hele programma juist nog saaier
Babette is stiekem ook een heel saai wijf.....quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Vond het juist andersom...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Begin was sterk, daarna zwakte het enigszins af, geef het volgende week nog een kans ..
parels&Zwijnen begon ook later.quote:
Unit 13 is moeilijk te overtreffen. Het is de VARA zelf (nog) niet gelukt, laat staan Talpa.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef evert het volgende:
pffff, viel tegen. hoopte eindelijk een echte opvolger voor unit 13 te zien te krijgen, krijg je slap en onduidelijk verhaal, k muziek eronder en veel 'nep'
Ik dacht dat ik m'n dvd-recorder met 10 minuten extra al ruim ingesteld had, maar die unreallife sh*t gooide roet in het eten. Ze weten daar bij Talpa toch wel hoe lang een vantevoren opgenomen programma duurt?!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
parels&Zwijnen begon ook later.
Want ER was later afgelopen,
Ik vond het wel wat hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Ja!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo een die daar op geilt?
Nee helemaal nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
WTF lul je nou allemaal?
Wíl je soms dat ik 't leuk vind ofzo
Aflevering 1 wordt op 1 September om 23:25 herhaald.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Parels& Zwijnen kan je niet terug kijken via talpa.tv (Aflevering gemist)
Ik hoop dat ze dat wel gaan doen !![]()
Maar daar irriteer ik mij ook aan. En ik heb echt geprobeerd om al die programma's een kans te geven, Samen, LL, P&Z. Maar de meeste programma's kunnen mij gewoon niet boeien, terwijl ik er echt veel vertrouwen in had.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee helemaal nietMaar ik vind wel dat je de serie dan ook echt moet hebben bekeken i.p.v. 50% kijken en de andere 50% lekker druk Fok!ken
Ach weet je wat het is? Het is dat Talpa haten dat in Nederland zo de ronde doet. Veel mensen geven de programma’s geen kans, opzettelijk. Daar irriteer ik mij aan. Misschien dat dat mijn gedrag jegens jou verklaart
Erg Hollands ook, dat 'nieuwe dingen haten'. Zo is Sport 7 ook ten onder gegaan toen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee helemaal nietMaar ik vind wel dat je de serie dan ook echt moet hebben bekeken i.p.v. 50% kijken en de andere 50% lekker druk Fok!ken
Ach weet je wat het is? Het is dat Talpa haten dat in Nederland zo de ronde doet. Veel mensen geven de programma’s geen kans, opzettelijk. Daar irriteer ik mij aan. Misschien dat dat mijn gedrag jegens jou verklaart
dankje Dadaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Aflevering 1 wordt op 1 September om 23:25 herhaald.
gezien de kosten en de promotiedruk en het plaatsen direct na E.R., valt het echt wel tegen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
502.000 kijkers, best aardig voor een eerste uitzending
Series hebben vaak de tijd nodig daarbij is de eerste aflevering altijd "lastig" omdat het verhaal neergezet moet wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:52 schreef evert het volgende:
[..]
gezien de kosten en de promotiedruk en het plaatsen direct na E.R., valt het echt wel tegen.
Dat is slecht. Voor een serie die 12.5 miljoen euro heeft gekost. Meer dan mening hollywood film.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
502.000 kijkers, best aardig voor een eerste uitzending
Das een 1tje teveel, het kostte tussen de 2,5 en 3 miljoen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:20 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Dat is slecht. Voor een serie die 12.5 miljoen euro heeft gekost. Meer dan mening hollywood film.
Dat lijkt mij eerder voor de handquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Das een 1tje teveel, het kostte tussen de 2,5 en 3 miljoen.
Schat, laatst las ik toch echt 12.5 miljoen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Das een 1tje teveel, het kostte tussen de 2,5 en 3 miljoen.
Ik ga straks ook nog maar een keer kijken...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:11 schreef Dada het volgende:
Aflevering 1 wordt op 1 September om 23:25 herhaald.
Dat klopt,Parels&Zwijnen begon veel laterquote:Op donderdag 1 september 2005 23:36 schreef The_Verve het volgende:
Ze nemen het bij Talpa niet zo nauw met de uitzendtijden. Inmiddels alweer 10 minuten te laat...![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:46 schreef CryARiver het volgende:
Schat, laatst las ik toch echt 12.5 miljoen.
"Schat", waarom denk je waarom het zoiezo nieuwswaardig is ? En waarom denk je waarom de serie zo duur is ? Omdat de Mol het wil doorverkopen naar het buitenland.. Ik stond er ook van te kijken, maar dat betekend nog niet dat het niet klopt. De Mol smijt met geld. Zijn doel met deze serie is niet om de nederlandse markt op teschudden, nee, met de duitse en andere landen wil hij zijn geld terug verdienen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:36 schreef Dada het volgende:
[..]"schat" dan denk ik dat er toch echt wel wat meer in de kranten zou hebben gestaan hoor
De nieuwe Paul Verhoeven film kost dacht ik maar iets van 9 miljoen euro en dan wil jij hier zeggen dat een TV serie meer heeft gekost dan de nieuwe Nederlandse film van Paul Verhoeven?
Het is nieuwswaardig omdat het een van de eerste nieuwe series van Talpa is en omdat het een serie is waar de hoofdkarakters misdadigers zijn, volgens mij het eerste programma waar dat zo is. Maar oke, het is dus nieuwswaardig vanwege de prijs. Ik heb er niets over gelezen dat het zo duur was dus kom maar op met die artikelenquote:Op maandag 5 september 2005 07:48 schreef CryARiver het volgende:
"Schat", waarom denk je waarom het zoiezo nieuwswaardig is ? En waarom denk je waarom de serie zo duur is ? Omdat de Mol het wil doorverkopen naar het buitenland.. Ik stond er ook van te kijken, maar dat betekend nog niet dat het niet klopt. De Mol smijt met geld. Zijn doel met deze serie is niet om de nederlandse markt op teschudden, nee, met de duitse en andere landen wil hij zijn geld terug verdienen.
Vrouwenvleugelquote:Op maandag 5 september 2005 09:30 schreef Dada het volgende:
Het is nieuwswaardig omdat het een van de eerste nieuwe series van Talpa is en omdat het een serie is waar de hoofdkarakters misdadigers zijn, volgens mij het eerste programma waar dat zo is. Maar oke, het is dus nieuwswaardig vanwege de prijs. Ik heb er niets over gelezen dat het zo duur was dus kom maar op met die artikelen
Ik denk dat ik het maar opneem, maar ik kan niet beloven dat ik het ook daadwerkelijk ga kijken.quote:Op maandag 5 september 2005 21:28 schreef The_Verve het volgende:
Over een kleine 10 minuten (als het een keer op tijd begint) aflevering 2. Ben benieuwd of het beter zal zijn dan de 1e.
Edit: nu is het alweer 21:40 geworden ipv 21:35.
Jaaaaaaaaaaa, godsamme het zat maar te knagen aan me, wie is die vent toch. Hij heeft er in ieder geval veel van weg.quote:
Je lette deze keer wel opquote:Op maandag 5 september 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het deze week al beter...
Ik ben er vrij zeker van dat het Tatjana niet is...quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Dada het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, godsamme het zat maar te knagen aan me, wie is die vent toch. Hij heeft er in ieder geval veel van weg.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:50 schreef planethugo het volgende:
heb geloof ik wel 5x gezien hoe die 'kees flodder' met die ring dat pistool tegen de kop zette.
Jaquote:
Ik had dat sullige stemmetje van Kees Flodder in mijn hoofd maar het beeld van Kees Flodder kwam maar niet in me opquote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef The_Verve het volgende:
Er was vorige week trouwens al iemand die hem herkende (zie quote hieronder). Ik herkende hem vanavond pas voor het eerst...
Ik heb me dood gezocht.quote:Op maandag 5 september 2005 09:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Het is nieuwswaardig omdat het een van de eerste nieuwe series van Talpa is en omdat het een serie is waar de hoofdkarakters misdadigers zijn, volgens mij het eerste programma waar dat zo is. Maar oke, het is dus nieuwswaardig vanwege de prijs. Ik heb er niets over gelezen dat het zo duur was dus kom maar op met die artikelen
Dat is denk ik het probleem van je kabelmaatschappij, ik heb ook dat de beelden van Talpa op de 2e TV in huis wat minder scherp zijn dan op de 1e TV.quote:Op woensdag 7 september 2005 03:51 schreef splintertje het volgende:
Hoi,
Wat een gezellig forum![]()
Mag ik even kwijt dat het geluid van Talpa BEREslecht is en dat dat bij PnZ wel heel vervelend is?
alle subtiele geluidjes en subtiele muziekjes staan veel te hard en harde geluiden zijn weer verdwenen (pistoolschoten?!?!) en dat maakt het kijken n beetje vermoeiend.
Is dat niemand opgevallen?
(Bij aflevering 4 schijnt het pas in orde te zijn bij talpa. prutsers.)
groet, splint
Ik vind het geluid bij mij wel helder overkomen eerlijk gezegd. Ik heb wel digitale tv, maakt dat wat uit? Topmuziek trouwens!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:50 schreef splintertje het volgende:
nee, komt door Talpa.
en ik erger me er kapot aan. (ik heb de muziek gemaakt zie je)
Het is een heel filmische geluidsmix, met heel veel geluidslagen en daar hebben ze (nog) geen goeie instelling voor bij Talpa.
Vroeg me alleen af of anderen dat ook als storend ervaren...
ha! dankjewel... ben er ook wel blij meequote:Op woensdag 7 september 2005 15:06 schreef Takje het volgende:
Ik vind het geluid bij mij wel helder overkomen eerlijk gezegd. Ik heb wel digitale tv, maakt dat wat uit? Topmuziek trouwens!![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:56 schreef jazza het volgende:
gewoon een vette serie, kom maar op met seizoen 1 op DVD!
Ik vond de eerste aflevering beter.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:29 schreef planethugo het volgende:
Desalniettemin was de 2de aflevering beter als de eerste
Mag hij het niet leuk vinden ofzo?quote:
Hij mag het best leuk vinden, maar het is nog een beetje vroeg om om een DVD te gaan lopen vragen.quote:
Tja dat vind jijquote:Op zondag 11 september 2005 11:18 schreef Svensational het volgende:
Hij mag het best leuk vinden, maar het is nog een beetje vroeg om om een DVD te gaan lopen vragen..
En dat is ook zoquote:
Geen flauw ideequote:Op zondag 11 september 2005 11:27 schreef Svensational het volgende:
En dat is ook zo! Er komen nog 11 afleveringen toch
?
is dat eenmalig aangepast, of blijft dat zo?quote:Op zondag 18 september 2005 17:48 schreef Svensational het volgende:
Niet morgen, maar vrijdag dus pas.
De Mol wil meer kijkcijfers dus heeft hij Caroline Tensen op de maandag neergezetquote:Op zondag 18 september 2005 17:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat eenmalig aangepast, of blijft dat zo?
ik vind P&Z op maandag waardeloos, dus ben wel voor herprogrammering
Dat Talpa het hele programmerings schema overhoop gooit. Daarmee verhuisd P&Z naar de vrijdag, en programma's als 1 tegen 100 na de Zondag.quote:Op zondag 18 september 2005 19:34 schreef caradoc het volgende:
Waar haal je dat vandaan dan? Ik zie op de talpa site van p&z niets en in de tv gids op talpa's site ook niet. De site zelf zegt nog steeds elke maandag om 21:30. Dus wat is je bron?
Dus toch op vrijdagquote:Op Vrijdag wordt alles anders! Lieve Lust, ´t Mannetje en Parels & Zwijnen gaan daar het gevecht aan tegen Baantjer, Pulse, Vermist en enkele andere programma´s. Kortom een verloren strijd. Deze programma´s gaan dat niet redden en de vrijdag zal dan ook een zwak punt in de Talpa-programmering blijven....
quote:
Ik hap niet, ik vraag om uitleg.quote:Op zondag 18 september 2005 22:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu heb jij honger,
Nee Baantjer kennen we nog niet....quote:... het gevecht aan tegen Baantjer, Pulse, Vermist en enkele andere programma´s. Kortom een verloren strijd....
bedankt voor de infoquote:Op maandag 19 september 2005 10:58 schreef splintertje het volgende:
Hoi,
Parels & Zwijnen verhuist vanaf oktober naar de vrijdagavond. Tijd: 21.30 - 22.30 uur.
Vanavond (maandag 19 september) afl. 4 om 21.30 uur.
Van vrijdag 7 oktober t/m vrijdag 25 november worden afl. 5 t/m 12 uitgezonden.
Te laat!quote:
Wat spijtig dat je een leuke show mist. Nou ja, als ik maar kijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:45 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Te laat!
Ik kijk inmiddels al niet meer...
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:45 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Te laat!
Ik kijk inmiddels al niet meer...
Ze zaten gisteren nog bij Jensen te vertellen iedereen kijken vrijdagavondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:20 schreef CryARiver het volgende:
Parels & Zwijnen is VOORLOPIG geschrapt.
Alweerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze willen op een andere dag uitzenden/of tijdstip.
Zo heb ik het gelezen.![]()
Ze gaan de vrijdagavond weer veranderenquote:
Zijn dat nieuwe afleveringen of HH van Talpa?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:25 schreef The_Verve het volgende:
RTL5 gaat het nog maar eens proberen. Vanavond beginnen ze met aflevering 1(?) om 21:30.
Lucky bastard!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:59 schreef Svensational het volgende:
Ik kan niet kijken, ik moet FOK!ken dan!
Herhalingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Zijn dat nieuwe afleveringen of HH van Talpa?
En hij geeft gewoon antwoord tochquote:
Dat is idd wel waar, beetje scheefquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:37 schreef Giechel_Ho het volgende:
Zijn nieuwe afleveringen, tot nu toe van dezelfde opgesmukte bagger als jaren terug
Een vent met smetvrees kan niet tegen gemorste wijn, maar eet vrolijk verder terwijl dat wijf met d'r toet in diezelfde wijn naast zijn bord wordt gedrukt![]()
Jammer want die acteur is erg goed als de niets ontziende crimineel, maar P&Z geven die criminelen altijd van die vage trekjes die ze tot het uiterste rekken, waardoor het hele personage verzuipt en je alleen maar kunt lachen om de nonsens.
Ik blijf kijken vanwege Evaquote:
Volgens mij zeiden ze ooit dat ze de serie hadden gemodelleerd aan de Sopranosquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:55 schreef Cool_Runner het volgende:
kansloze poging om miami vice te kopieren
klopt ja, daarom ben ik ook gaan kijken wat het was. Weinig dusquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:05 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze ooit dat ze de serie hadden gemodelleerd aan de Sopranos
Dat wel. In negatieve zin dan...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:08 schreef JohnDope het volgende:
Nee het is echt een unieke serie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |