Ben jij er ook zo een die daar op geilt?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef Juichtoon het volgende:
Het kan mijn aandacht niet vasthouden. Weer een flop voor Talpa erbij...
TV-programma's en FOK! samen is bij mij doorgaans geen probleem. Dus ik denk, itt tot wat ik eerder zei, dat het daar niet aan lag.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:57 schreef Dada het volgende:
[..]
Ga er dan ook echt voor zitten. Als je en zit te fokken en een TV programma probeert te volgen tja dat gaat nietDus ga nou eerst maar eens rustig zitten voor die TV, laat het internet even voor wat het is (zet die computer gewoon een uurtje uit
) en vorm een goed oordeel over deze serie. Niet dat halve gezeik van "ik heb tussen het Fok!ken door deze serie bekeken, en tja, hij boeit mij niet" NEE GEK HE!!!
Uit je nek lullen is ook een vak.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
TV-programma's en FOK! samen is bij mij doorgaans geen probleem. Dus ik denk, itt tot wat ik eerder zei, dat het daar niet aan lag.
fijn, ik dacht al dat het aan mij lag: erg vervelend, dat gejammer de hele tijd:quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef Dada het volgende:
Ben jij er ook zo een die daar op geilt?
WTF lul je nou allemaalquote:
idd, TV en Fok gaat prima samenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
TV-programma's en FOK! samen is bij mij doorgaans geen probleem. Dus ik denk, itt tot wat ik eerder zei, dat het daar niet aan lag.
ik herken het wel, maar als iets me écht ruk lijkt, ga ik niet kijken...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:53 schreef Wup het volgende:
geef ik elk Nederlands product een kans
daar liep ik dus ook tegenaan, 't was iets teveel van het goedequote:verkeerde avond ook... ik was al wat televisie moe
toen ik rond 22.45 de tv weer aanzette was ze net dat promonummer aan het zingen: fijne muziek!quote:geen idee wat ze in die serie doet, maar ik ben groot voorstander van de dames.....
Jezus man, die muziek maakte het hele programma juist nog saaierquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef babette21 het volgende:
toen ik rond 22.45 de tv weer aanzette was ze net dat promonummer aan het zingen: fijne muziek!
Aan het verhaaltje hadden ze inderdaad wel wat meer aandacht mogen besteden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:53 schreef Wup het volgende:
zolang het geen comedy is geef ik elk Nederlands product een kans
maar ik heb het vandaag niet uitgekeken, ze hadden teveel hun best gedaan er iets 'moois' van te maken en waren even vergeten dat het verhaaltje zelf wat meer aandacht mocht
misschien wordt het later nog beter hoor....
plus allemaal vervelende muziekjes tussendoor...
verkeerde avond ook... ik was al wat televisie moe
Nee joh, prima muziek, mooie beelden... ik vond het super.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus man, die muziek maakte het hele programma juist nog saaier
Babette is stiekem ook een heel saai wijf.....quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Vond het juist andersom...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Begin was sterk, daarna zwakte het enigszins af, geef het volgende week nog een kans ..
parels&Zwijnen begon ook later.quote:
Unit 13 is moeilijk te overtreffen. Het is de VARA zelf (nog) niet gelukt, laat staan Talpa.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef evert het volgende:
pffff, viel tegen. hoopte eindelijk een echte opvolger voor unit 13 te zien te krijgen, krijg je slap en onduidelijk verhaal, k muziek eronder en veel 'nep'
Ik dacht dat ik m'n dvd-recorder met 10 minuten extra al ruim ingesteld had, maar die unreallife sh*t gooide roet in het eten. Ze weten daar bij Talpa toch wel hoe lang een vantevoren opgenomen programma duurt?!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
parels&Zwijnen begon ook later.
Want ER was later afgelopen,
Ik vond het wel wat hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Ja!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo een die daar op geilt?
Nee helemaal nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
WTF lul je nou allemaal?
Wíl je soms dat ik 't leuk vind ofzo
Aflevering 1 wordt op 1 September om 23:25 herhaald.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Parels& Zwijnen kan je niet terug kijken via talpa.tv (Aflevering gemist)
Ik hoop dat ze dat wel gaan doen !![]()
Maar daar irriteer ik mij ook aan. En ik heb echt geprobeerd om al die programma's een kans te geven, Samen, LL, P&Z. Maar de meeste programma's kunnen mij gewoon niet boeien, terwijl ik er echt veel vertrouwen in had.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee helemaal nietMaar ik vind wel dat je de serie dan ook echt moet hebben bekeken i.p.v. 50% kijken en de andere 50% lekker druk Fok!ken
Ach weet je wat het is? Het is dat Talpa haten dat in Nederland zo de ronde doet. Veel mensen geven de programma’s geen kans, opzettelijk. Daar irriteer ik mij aan. Misschien dat dat mijn gedrag jegens jou verklaart
Erg Hollands ook, dat 'nieuwe dingen haten'. Zo is Sport 7 ook ten onder gegaan toen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee helemaal nietMaar ik vind wel dat je de serie dan ook echt moet hebben bekeken i.p.v. 50% kijken en de andere 50% lekker druk Fok!ken
Ach weet je wat het is? Het is dat Talpa haten dat in Nederland zo de ronde doet. Veel mensen geven de programma’s geen kans, opzettelijk. Daar irriteer ik mij aan. Misschien dat dat mijn gedrag jegens jou verklaart
dankje Dadaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Aflevering 1 wordt op 1 September om 23:25 herhaald.
gezien de kosten en de promotiedruk en het plaatsen direct na E.R., valt het echt wel tegen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
502.000 kijkers, best aardig voor een eerste uitzending
Series hebben vaak de tijd nodig daarbij is de eerste aflevering altijd "lastig" omdat het verhaal neergezet moet wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:52 schreef evert het volgende:
[..]
gezien de kosten en de promotiedruk en het plaatsen direct na E.R., valt het echt wel tegen.
Dat is slecht. Voor een serie die 12.5 miljoen euro heeft gekost. Meer dan mening hollywood film.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
502.000 kijkers, best aardig voor een eerste uitzending
Das een 1tje teveel, het kostte tussen de 2,5 en 3 miljoen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:20 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Dat is slecht. Voor een serie die 12.5 miljoen euro heeft gekost. Meer dan mening hollywood film.
Dat lijkt mij eerder voor de handquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Das een 1tje teveel, het kostte tussen de 2,5 en 3 miljoen.
Schat, laatst las ik toch echt 12.5 miljoen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Das een 1tje teveel, het kostte tussen de 2,5 en 3 miljoen.
Ik ga straks ook nog maar een keer kijken...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:11 schreef Dada het volgende:
Aflevering 1 wordt op 1 September om 23:25 herhaald.
Dat klopt,Parels&Zwijnen begon veel laterquote:Op donderdag 1 september 2005 23:36 schreef The_Verve het volgende:
Ze nemen het bij Talpa niet zo nauw met de uitzendtijden. Inmiddels alweer 10 minuten te laat...![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:46 schreef CryARiver het volgende:
Schat, laatst las ik toch echt 12.5 miljoen.
"Schat", waarom denk je waarom het zoiezo nieuwswaardig is ? En waarom denk je waarom de serie zo duur is ? Omdat de Mol het wil doorverkopen naar het buitenland.. Ik stond er ook van te kijken, maar dat betekend nog niet dat het niet klopt. De Mol smijt met geld. Zijn doel met deze serie is niet om de nederlandse markt op teschudden, nee, met de duitse en andere landen wil hij zijn geld terug verdienen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:36 schreef Dada het volgende:
[..]"schat" dan denk ik dat er toch echt wel wat meer in de kranten zou hebben gestaan hoor
De nieuwe Paul Verhoeven film kost dacht ik maar iets van 9 miljoen euro en dan wil jij hier zeggen dat een TV serie meer heeft gekost dan de nieuwe Nederlandse film van Paul Verhoeven?
Het is nieuwswaardig omdat het een van de eerste nieuwe series van Talpa is en omdat het een serie is waar de hoofdkarakters misdadigers zijn, volgens mij het eerste programma waar dat zo is. Maar oke, het is dus nieuwswaardig vanwege de prijs. Ik heb er niets over gelezen dat het zo duur was dus kom maar op met die artikelenquote:Op maandag 5 september 2005 07:48 schreef CryARiver het volgende:
"Schat", waarom denk je waarom het zoiezo nieuwswaardig is ? En waarom denk je waarom de serie zo duur is ? Omdat de Mol het wil doorverkopen naar het buitenland.. Ik stond er ook van te kijken, maar dat betekend nog niet dat het niet klopt. De Mol smijt met geld. Zijn doel met deze serie is niet om de nederlandse markt op teschudden, nee, met de duitse en andere landen wil hij zijn geld terug verdienen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |