quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:18 schreef Wup het volgende:
gelukkig komt lady Kleeman de aflevering redden
zolang het geen comedy is geef ik elk Nederlands product een kansquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:23 schreef babette21 het volgende:
haha waarom kijk je dan eigenlijk?!
toen hij nog jong & stoer was.......quote:er komt vast nog wel een moment waarop ie Eva op de wastafel mag nemen....
voor 't Combat-gevoel
geen idee wat ze in die serie doet, maar ik ben groot voorstander van de dames.....quote:ik ga iig voor de soundtrack
Ga er dan ook echt voor zitten. Als je en zit te fokken en een TV programma probeert te volgen tja dat gaat nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik vind het nog niet echt leuk.
De achtervolging was inderdaad erg knulligquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:56 schreef HarigeKerel het volgende:
Echt zeggen dat het boeit... mwah nee niet echt, maar goed ik kijk dan ook vooral Amerikaanse series en dat steekt iets Nederlands er bijna altijd wel knullig bij af
Ben jij er ook zo een die daar op geilt?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef Juichtoon het volgende:
Het kan mijn aandacht niet vasthouden. Weer een flop voor Talpa erbij...
TV-programma's en FOK! samen is bij mij doorgaans geen probleem. Dus ik denk, itt tot wat ik eerder zei, dat het daar niet aan lag.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:57 schreef Dada het volgende:
[..]
Ga er dan ook echt voor zitten. Als je en zit te fokken en een TV programma probeert te volgen tja dat gaat nietDus ga nou eerst maar eens rustig zitten voor die TV, laat het internet even voor wat het is (zet die computer gewoon een uurtje uit
) en vorm een goed oordeel over deze serie. Niet dat halve gezeik van "ik heb tussen het Fok!ken door deze serie bekeken, en tja, hij boeit mij niet" NEE GEK HE!!!
Uit je nek lullen is ook een vak.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
TV-programma's en FOK! samen is bij mij doorgaans geen probleem. Dus ik denk, itt tot wat ik eerder zei, dat het daar niet aan lag.
fijn, ik dacht al dat het aan mij lag: erg vervelend, dat gejammer de hele tijd:quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef Dada het volgende:
Ben jij er ook zo een die daar op geilt?
WTF lul je nou allemaalquote:
idd, TV en Fok gaat prima samenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
TV-programma's en FOK! samen is bij mij doorgaans geen probleem. Dus ik denk, itt tot wat ik eerder zei, dat het daar niet aan lag.
ik herken het wel, maar als iets me écht ruk lijkt, ga ik niet kijken...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:53 schreef Wup het volgende:
geef ik elk Nederlands product een kans
daar liep ik dus ook tegenaan, 't was iets teveel van het goedequote:verkeerde avond ook... ik was al wat televisie moe
toen ik rond 22.45 de tv weer aanzette was ze net dat promonummer aan het zingen: fijne muziek!quote:geen idee wat ze in die serie doet, maar ik ben groot voorstander van de dames.....
Jezus man, die muziek maakte het hele programma juist nog saaierquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef babette21 het volgende:
toen ik rond 22.45 de tv weer aanzette was ze net dat promonummer aan het zingen: fijne muziek!
Aan het verhaaltje hadden ze inderdaad wel wat meer aandacht mogen besteden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:53 schreef Wup het volgende:
zolang het geen comedy is geef ik elk Nederlands product een kans
maar ik heb het vandaag niet uitgekeken, ze hadden teveel hun best gedaan er iets 'moois' van te maken en waren even vergeten dat het verhaaltje zelf wat meer aandacht mocht
misschien wordt het later nog beter hoor....
plus allemaal vervelende muziekjes tussendoor...
verkeerde avond ook... ik was al wat televisie moe
Nee joh, prima muziek, mooie beelden... ik vond het super.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus man, die muziek maakte het hele programma juist nog saaier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |