Das een 1tje teveel, het kostte tussen de 2,5 en 3 miljoen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:20 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Dat is slecht. Voor een serie die 12.5 miljoen euro heeft gekost. Meer dan mening hollywood film.
Dat lijkt mij eerder voor de handquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Das een 1tje teveel, het kostte tussen de 2,5 en 3 miljoen.
Schat, laatst las ik toch echt 12.5 miljoen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Das een 1tje teveel, het kostte tussen de 2,5 en 3 miljoen.
Ik ga straks ook nog maar een keer kijken...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:11 schreef Dada het volgende:
Aflevering 1 wordt op 1 September om 23:25 herhaald.
Dat klopt,Parels&Zwijnen begon veel laterquote:Op donderdag 1 september 2005 23:36 schreef The_Verve het volgende:
Ze nemen het bij Talpa niet zo nauw met de uitzendtijden. Inmiddels alweer 10 minuten te laat...![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:46 schreef CryARiver het volgende:
Schat, laatst las ik toch echt 12.5 miljoen.
"Schat", waarom denk je waarom het zoiezo nieuwswaardig is ? En waarom denk je waarom de serie zo duur is ? Omdat de Mol het wil doorverkopen naar het buitenland.. Ik stond er ook van te kijken, maar dat betekend nog niet dat het niet klopt. De Mol smijt met geld. Zijn doel met deze serie is niet om de nederlandse markt op teschudden, nee, met de duitse en andere landen wil hij zijn geld terug verdienen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:36 schreef Dada het volgende:
[..]"schat" dan denk ik dat er toch echt wel wat meer in de kranten zou hebben gestaan hoor
De nieuwe Paul Verhoeven film kost dacht ik maar iets van 9 miljoen euro en dan wil jij hier zeggen dat een TV serie meer heeft gekost dan de nieuwe Nederlandse film van Paul Verhoeven?
Het is nieuwswaardig omdat het een van de eerste nieuwe series van Talpa is en omdat het een serie is waar de hoofdkarakters misdadigers zijn, volgens mij het eerste programma waar dat zo is. Maar oke, het is dus nieuwswaardig vanwege de prijs. Ik heb er niets over gelezen dat het zo duur was dus kom maar op met die artikelenquote:Op maandag 5 september 2005 07:48 schreef CryARiver het volgende:
"Schat", waarom denk je waarom het zoiezo nieuwswaardig is ? En waarom denk je waarom de serie zo duur is ? Omdat de Mol het wil doorverkopen naar het buitenland.. Ik stond er ook van te kijken, maar dat betekend nog niet dat het niet klopt. De Mol smijt met geld. Zijn doel met deze serie is niet om de nederlandse markt op teschudden, nee, met de duitse en andere landen wil hij zijn geld terug verdienen.
Vrouwenvleugelquote:Op maandag 5 september 2005 09:30 schreef Dada het volgende:
Het is nieuwswaardig omdat het een van de eerste nieuwe series van Talpa is en omdat het een serie is waar de hoofdkarakters misdadigers zijn, volgens mij het eerste programma waar dat zo is. Maar oke, het is dus nieuwswaardig vanwege de prijs. Ik heb er niets over gelezen dat het zo duur was dus kom maar op met die artikelen
Ik denk dat ik het maar opneem, maar ik kan niet beloven dat ik het ook daadwerkelijk ga kijken.quote:Op maandag 5 september 2005 21:28 schreef The_Verve het volgende:
Over een kleine 10 minuten (als het een keer op tijd begint) aflevering 2. Ben benieuwd of het beter zal zijn dan de 1e.
Edit: nu is het alweer 21:40 geworden ipv 21:35.
Jaaaaaaaaaaa, godsamme het zat maar te knagen aan me, wie is die vent toch. Hij heeft er in ieder geval veel van weg.quote:
Je lette deze keer wel opquote:Op maandag 5 september 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het deze week al beter...
Ik ben er vrij zeker van dat het Tatjana niet is...quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Dada het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, godsamme het zat maar te knagen aan me, wie is die vent toch. Hij heeft er in ieder geval veel van weg.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:50 schreef planethugo het volgende:
heb geloof ik wel 5x gezien hoe die 'kees flodder' met die ring dat pistool tegen de kop zette.
Jaquote:
Ik had dat sullige stemmetje van Kees Flodder in mijn hoofd maar het beeld van Kees Flodder kwam maar niet in me opquote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef The_Verve het volgende:
Er was vorige week trouwens al iemand die hem herkende (zie quote hieronder). Ik herkende hem vanavond pas voor het eerst...
Ik heb me dood gezocht.quote:Op maandag 5 september 2005 09:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Het is nieuwswaardig omdat het een van de eerste nieuwe series van Talpa is en omdat het een serie is waar de hoofdkarakters misdadigers zijn, volgens mij het eerste programma waar dat zo is. Maar oke, het is dus nieuwswaardig vanwege de prijs. Ik heb er niets over gelezen dat het zo duur was dus kom maar op met die artikelen
Dat is denk ik het probleem van je kabelmaatschappij, ik heb ook dat de beelden van Talpa op de 2e TV in huis wat minder scherp zijn dan op de 1e TV.quote:Op woensdag 7 september 2005 03:51 schreef splintertje het volgende:
Hoi,
Wat een gezellig forum![]()
Mag ik even kwijt dat het geluid van Talpa BEREslecht is en dat dat bij PnZ wel heel vervelend is?
alle subtiele geluidjes en subtiele muziekjes staan veel te hard en harde geluiden zijn weer verdwenen (pistoolschoten?!?!) en dat maakt het kijken n beetje vermoeiend.
Is dat niemand opgevallen?
(Bij aflevering 4 schijnt het pas in orde te zijn bij talpa. prutsers.)
groet, splint
Ik vind het geluid bij mij wel helder overkomen eerlijk gezegd. Ik heb wel digitale tv, maakt dat wat uit? Topmuziek trouwens!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:50 schreef splintertje het volgende:
nee, komt door Talpa.
en ik erger me er kapot aan. (ik heb de muziek gemaakt zie je)
Het is een heel filmische geluidsmix, met heel veel geluidslagen en daar hebben ze (nog) geen goeie instelling voor bij Talpa.
Vroeg me alleen af of anderen dat ook als storend ervaren...
ha! dankjewel... ben er ook wel blij meequote:Op woensdag 7 september 2005 15:06 schreef Takje het volgende:
Ik vind het geluid bij mij wel helder overkomen eerlijk gezegd. Ik heb wel digitale tv, maakt dat wat uit? Topmuziek trouwens!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |