Alweerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze willen op een andere dag uitzenden/of tijdstip.
Zo heb ik het gelezen.![]()
Ze gaan de vrijdagavond weer veranderenquote:
Zijn dat nieuwe afleveringen of HH van Talpa?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:25 schreef The_Verve het volgende:
RTL5 gaat het nog maar eens proberen. Vanavond beginnen ze met aflevering 1(?) om 21:30.
Lucky bastard!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:59 schreef Svensational het volgende:
Ik kan niet kijken, ik moet FOK!ken dan!
Herhalingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Zijn dat nieuwe afleveringen of HH van Talpa?
En hij geeft gewoon antwoord tochquote:
Dat is idd wel waar, beetje scheefquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:37 schreef Giechel_Ho het volgende:
Zijn nieuwe afleveringen, tot nu toe van dezelfde opgesmukte bagger als jaren terug
Een vent met smetvrees kan niet tegen gemorste wijn, maar eet vrolijk verder terwijl dat wijf met d'r toet in diezelfde wijn naast zijn bord wordt gedrukt![]()
Jammer want die acteur is erg goed als de niets ontziende crimineel, maar P&Z geven die criminelen altijd van die vage trekjes die ze tot het uiterste rekken, waardoor het hele personage verzuipt en je alleen maar kunt lachen om de nonsens.
Ik blijf kijken vanwege Evaquote:
Volgens mij zeiden ze ooit dat ze de serie hadden gemodelleerd aan de Sopranosquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:55 schreef Cool_Runner het volgende:
kansloze poging om miami vice te kopieren
klopt ja, daarom ben ik ook gaan kijken wat het was. Weinig dusquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:05 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze ooit dat ze de serie hadden gemodelleerd aan de Sopranos
Dat wel. In negatieve zin dan...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:08 schreef JohnDope het volgende:
Nee het is echt een unieke serie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |