quote:Op donderdag 8 september 2005 11:56 schreef jazza het volgende:
gewoon een vette serie, kom maar op met seizoen 1 op DVD!
Ik vond de eerste aflevering beter.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:29 schreef planethugo het volgende:
Desalniettemin was de 2de aflevering beter als de eerste
Mag hij het niet leuk vinden ofzo?quote:
Hij mag het best leuk vinden, maar het is nog een beetje vroeg om om een DVD te gaan lopen vragen.quote:
Tja dat vind jijquote:Op zondag 11 september 2005 11:18 schreef Svensational het volgende:
Hij mag het best leuk vinden, maar het is nog een beetje vroeg om om een DVD te gaan lopen vragen..
En dat is ook zoquote:
Geen flauw ideequote:Op zondag 11 september 2005 11:27 schreef Svensational het volgende:
En dat is ook zo! Er komen nog 11 afleveringen toch
?
lijken mij in ieder geval genoeg reden voor een leuke aflevering
is dat eenmalig aangepast, of blijft dat zo?quote:Op zondag 18 september 2005 17:48 schreef Svensational het volgende:
Niet morgen, maar vrijdag dus pas.
De Mol wil meer kijkcijfers dus heeft hij Caroline Tensen op de maandag neergezetquote:Op zondag 18 september 2005 17:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat eenmalig aangepast, of blijft dat zo?
ik vind P&Z op maandag waardeloos, dus ben wel voor herprogrammering
Dat Talpa het hele programmerings schema overhoop gooit. Daarmee verhuisd P&Z naar de vrijdag, en programma's als 1 tegen 100 na de Zondag.quote:Op zondag 18 september 2005 19:34 schreef caradoc het volgende:
Waar haal je dat vandaan dan? Ik zie op de talpa site van p&z niets en in de tv gids op talpa's site ook niet. De site zelf zegt nog steeds elke maandag om 21:30. Dus wat is je bron?
Dus toch op vrijdagquote:Op Vrijdag wordt alles anders! Lieve Lust, ´t Mannetje en Parels & Zwijnen gaan daar het gevecht aan tegen Baantjer, Pulse, Vermist en enkele andere programma´s. Kortom een verloren strijd. Deze programma´s gaan dat niet redden en de vrijdag zal dan ook een zwak punt in de Talpa-programmering blijven....
quote:
Ik hap niet, ik vraag om uitleg.quote:Op zondag 18 september 2005 22:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu heb jij honger,
Nee Baantjer kennen we nog niet....quote:... het gevecht aan tegen Baantjer, Pulse, Vermist en enkele andere programma´s. Kortom een verloren strijd....
bedankt voor de infoquote:Op maandag 19 september 2005 10:58 schreef splintertje het volgende:
Hoi,
Parels & Zwijnen verhuist vanaf oktober naar de vrijdagavond. Tijd: 21.30 - 22.30 uur.
Vanavond (maandag 19 september) afl. 4 om 21.30 uur.
Van vrijdag 7 oktober t/m vrijdag 25 november worden afl. 5 t/m 12 uitgezonden.
Te laat!quote:
Wat spijtig dat je een leuke show mist. Nou ja, als ik maar kijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:45 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Te laat!
Ik kijk inmiddels al niet meer...
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:45 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Te laat!
Ik kijk inmiddels al niet meer...
Ze zaten gisteren nog bij Jensen te vertellen iedereen kijken vrijdagavondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:20 schreef CryARiver het volgende:
Parels & Zwijnen is VOORLOPIG geschrapt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |