Stress enzo...en ze was zelfs langer gestopt dan daar staat, net zolang als ik (2 jaar, 5 maanden)quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:12 schreef Koningin het volgende:
Waarom? Oh wat zonde na zo'n lange tijd!
Jammer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Stress enzo...en ze was zelfs langer gestopt dan daar staat, net zolang als ik (2 jaar, 5 maanden)
Boeie, moeten ze toch lekker zelf weten?quote:
Ik heb je omhoog geschoptquote:Op donderdag 15 september 2005 19:31 schreef LadyDana het volgende:
Ik zit al weer op 7 maanden maar ik sta nog steeds bij 3 maanden
quote:Op zondag 18 september 2005 00:55 schreef Briefcase het volgende:
een update die eigenlijk nergens overgaat; alles prima hiero. Wel wat nerveus, maar eigenlijk geen noemenswaardige afkickverschijnselen. Ik heb het gevoel dat dit gaat lukken, ben iig wel zeer gemotiveerd.
Van mij mag je er nu nog opquote:Op zondag 18 september 2005 13:01 schreef freecell het volgende:
Als af en toe op een feestje, maar dan maximaal 1 ook geld, moet ik er af.
Zo niet, laat me dan maar lekker staan
quote:
quote:Five months, one week, one day, 16 hours, 18 minutes and 42 seconds. 3233 cigarettes not smoked, saving ¤ 593,69. Life saved: 1 week, 4 days, 5 hours, 25 minutes.
Yep, dat kan. Mijn vriendin en ik doen dat ookquote:Op donderdag 22 september 2005 12:13 schreef Koningin het volgende:
Kan ik trouwens in die teller van de openingspost een tweede persoon aanmaken? Mijn man doet nl. ook weer een poging om te stoppen. Is leuk als we dan in dezelfde teller zitten......
Danke!quote:Op donderdag 22 september 2005 12:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
Yep, dat kan. Mijn vriendin en ik doen dat ook
http://www.silkquit.org/multiple.html
Graag gedaan majesteit.quote:
Mijn man rookte ook veel meer, dus zijn bedrag loopt ook snel op.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Graag gedaan majesteit.
Wel jammer dat mijn vriendin sigaretten rookte en ik shag, waardoor haar uitgespaarde bedrag nu véél sneller oploopt
Niet dat ik 't haar niet gun natuurlijk!
Nee, daar zorg ik wel voorquote:Op zondag 18 september 2005 13:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Van mij mag je er nu nog opAlleen over tijdje niet meer, want dit is het begin v/h einde.
Ik was al blij dat ik bij 1 maand hoorde.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:30 schreef Verenjano het volgende:
Ik behoor tot de jaarstoppers!![]()
One year, one week, four days, 6 hours, 30 minutes and 47 seconds. 3762 cigarettes not smoked, saving fl 372,51. Life saved: 1 week, 6 days, 1 hour, 30 minutes.
Niet meer oproken, gewoon nu stoppenquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:43 schreef Doagere het volgende:
Nog ffies mijn pakje Lucky's oproken en dan ga ik ook stoppen.![]()
Mja weg gooien is ook zonder..quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:00 schreef Koningin het volgende:
[..]
Niet meer oproken, gewoon nu stoppen![]()
Gedragen als niet roker dat is goed, maar wat voor ontwijkings, verslavingsgedrag iedereen heeft ook na het roken dat zijn de valkuilen.quote:Op maandag 5 september 2005 17:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Cold turkey. Geen kauwgum, geen pleisters, geen pillen. Niets. Alleen maar gedoe, kost een hoop geld en het herinnert je er continu aan dat je een (ex-)verslaafde bent. Ik probeer me zoveel mogelijk als een niet-roker te gedragen, dat werkt voor mij iig het beste.
Tralalalaquote:Two months, two weeks, one day, 9 hours and 8 minutes. 1547 cigarettes not smoked, saving ¤ 309,52. Life saved: 5 days, 8 hours, 55 minutes.
Bedankt. Gaat tot nu toe erg goed, maar ik ben pas begonnen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:20 schreef schatje het volgende:
MaJo, Doagere en eL. staan genoteerd.
Welkom en veel succes met stoppen.
En de rest natuurlijk ook succes en gefeliciteerdquote:Five months, three weeks, one day, 17 hours, 5 minutes and 28 seconds. 3514 cigarettes not smoked, saving ¤ 645,21. Life saved: 1 week, 5 days, 4 hours, 50 minutes.
17 hours, 15 minutes and 18 seconds. 0 cigarettes not smoked, saving ¤ 0,14. Life saved: 0 minutes.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:59 schreef MaJo het volgende:
Talin77, goed dat je de stap hebt gezet om te stoppen. Wel ongelooflijk moeilijk als je zoveel hebt gerookt, dat is wel echt een omschakeling. Hoe is je eerste rookvrije dag bevallen?
restecp, heb je nog moeilijke momenten? en zo ja, wat zijn die?quote:
Succes dude, volhoudenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef talin77 het volgende:
[..]
17 hours, 15 minutes and 18 seconds. 0 cigarettes not smoked, saving ¤ 0,14. Life saved: 0 minutes.
dus valt nog mee , ik zit hier nog wel een paar uurtjes , meeste last hebben mijn collega's , die blijven maar bellen of we er even 1 gaan roken .
denk er wel constant aan , beetje licht gevoel in mn hoofd maar dat kan ook verbeelding zijn .
zwaarste moet nog komen , vanavond thuis , die asbak moet weg , en daarna koffie drinken bij mn oom en tante aka schoor en steen ....
hoop dat deze cold turkey methode gaat werken , als ik al zo lang van de drank af kan blijven moet dit ook lukken , roken wordt nog steeds aangezien als iets smerigs terwijl ik altijd heb verkondig dat er mee shit gebeurd door drank dan door roken .
roken was bij mij op gegeven ogenblik zo gek dat ik tijdens een kwalificatie met motorracen op EK Imola binnenkwam , monteur komt eraan rennen , WAT is er ??? ooh nix eerst 1 roken .....
-in de file staan kan je lekker 1 roken
-kopje koffie op teras met vrienden of vriendin , 1 roken ....
het moet nou gewoon afgelopen zijn .
Lees het boek van Allen Carr eens. Had vanmiddag even het e-book gedownload, en heb het nu uit. Prima boek en een goede hulp bij het stoppen! Succesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:26 schreef Undergod het volgende:
[..]
restecp, heb je nog moeilijke momenten? en zo ja, wat zijn die?
De mijne zijn vooral in combinatie met bier.
Waar kan ik dat vinden op internet? Ben nl. wel benieuwdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:33 schreef LENUS het volgende:
[..]
Lees het boek van Allen Carr eens. Had vanmiddag even het e-book gedownload, en heb het nu uit. Prima boek en een goede hulp bij het stoppen! Succes
Ik heb het gedownload via E-mule. Maar je kunt het ook via andere programma's downloaden. Mocht je het makkelijker vinden, dan wil ik het boek (500kb) ook wel naar je mailen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:43 schreef Koningin het volgende:
[..]
Waar kan ik dat vinden op internet? Ben nl. wel benieuwd
Ondanks het feit dat het doel heel nobel is, stel ik toch voor dat je het boek niet mailt. Zo duur is het niet en je hebt er écht wat aan. Ik haalde er iig genoeg motivatie uit om te stoppen en die paar tientjes is het mij wel waard eigenlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik heb het gedownload via E-mule. Maar je kunt het ook via andere programma's downloaden. Mocht je het makkelijker vinden, dan wil ik het boek (500kb) ook wel naar je mailen.![]()
Very nice, succes vriendquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:28 schreef GoLLeM het volgende:
Ik ben gestopt
Ik heb in 1 ruk Stoppen Met Roken van Allan Carr uitgelezen, en het heeft me dusdanig gemotiveerd dat ik onmiddelijk heb besloten gewoon niet meer te roken
En dese keer gaat het lukken
Ja, doe maar: edit: mailadres verwijderdquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik heb het gedownload via E-mule. Maar je kunt het ook via andere programma's downloaden. Mocht je het makkelijker vinden, dan wil ik het boek (500kb) ook wel naar je mailen.![]()
Ik ben gewoon nieuwsgierig, ik kan ook zonder het boek stoppen hoor.quote:Ondanks het feit dat het doel heel nobel is, stel ik toch voor dat je het boek niet mailt. Zo duur is het niet en je hebt er écht wat aan. Ik haalde er iig genoeg motivatie uit om te stoppen en die paar tientjes is het mij wel waard eigenlijk.
De bieb? Is dat een soort library offline ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:32 schreef Frollo het volgende:
Voor de mensen die het boek van Carr niet willen kopen en ook niet willen (mogen) downloaden: is het geen goed idee om het gewoon even bij de bieb te lenen?
Of zeg ik nu iets heel doms en maak ik de generatiekloof pijnlijk duidelijk?
Carr legt mooi uit dat je op die manier gewoon afhankelijk blijft. Okay, het is twee weken afzien, maar uiteindelijk krijg je toch je beloning: heerlijke nicotine! Wat smaakt dat goed zeg! En zo blijf je jezelf dus voorhouden dat sigaretten lekker zijn en is de stap om weer te beginnen helemaal niet zo groot meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:05 schreef Undergod het volgende:
gister kutdag gehad en kon het niet weerstaan, das al het 2e peukje sinds mijn stoppen (3 a 4 weken).
Mensen die ik ken zeggen dat zo'n af en toe peukje niet heel erg is, wat denken/vinden jullie?
Zelfs een boek lezen met een roker erin is al lastig!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:48 schreef Slarioux het volgende:
Damn zelfs na al die tijden is een film kijken met een roker erin best lastig.
Wanneer ben je gestopt? Zit nu op iets meer dan 2 weken, kunnen we elkaars stopmaatje zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:16 schreef Beach het volgende:
2 weken![]()
nu alleen het weekenddat wordt heel lastig om te weigeren aangezien het zo lekker is met bier erbij
![]()
Ik nu ook, gisteren zat ik ook aan het bier, bij een vriend die ik lang niet had gesproken. Dan word ik enthousiast en is het best doorbijten en dan bedoel ik niet 1 keertje, nee je zit je de hele avond te verbijten. Toch vol gehouden, maar ik vraag me nogsteeds af of ik daar blij mee moet zijn, ik hoop dat dat soort gevoelens snel minder worden, al heb ik ze voorheen ook altijd gehouden ....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:16 schreef Beach het volgende:
2 weken![]()
nu alleen het weekenddat wordt heel lastig om te weigeren aangezien het zo lekker is met bier erbij
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:18 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik nu ook, gisteren zat ik ook aan het bier, bij een vriend die ik lang niet had gesproken. Dan word ik enthousiast en is het best doorbijten en dan bedoel ik niet 1 keertje, nee je zit je de hele avond te verbijten. Toch vol gehouden, maar ik vraag me nogsteeds af of ik daar blij mee moet zijn, ik hoop dat dat soort gevoelens snel minder worden, al heb ik ze voorheen ook altijd gehouden ....
Dat vind ik gewoon simpel. Als ik weet dat iemand is gestopt met roken, bied ik die geen sigaret meer aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:36 schreef Beach het volgende:
Ok maar dat heb ik ook nog het aspect groepsdruk, vrienden die blijven aanbieden dan met uitgaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |