Stress enzo...en ze was zelfs langer gestopt dan daar staat, net zolang als ik (2 jaar, 5 maanden)quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:12 schreef Koningin het volgende:
Waarom? Oh wat zonde na zo'n lange tijd!
Jammer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Stress enzo...en ze was zelfs langer gestopt dan daar staat, net zolang als ik (2 jaar, 5 maanden)
Boeie, moeten ze toch lekker zelf weten?quote:
Ik heb je omhoog geschoptquote:Op donderdag 15 september 2005 19:31 schreef LadyDana het volgende:
Ik zit al weer op 7 maanden maar ik sta nog steeds bij 3 maanden
quote:Op zondag 18 september 2005 00:55 schreef Briefcase het volgende:
een update die eigenlijk nergens overgaat; alles prima hiero. Wel wat nerveus, maar eigenlijk geen noemenswaardige afkickverschijnselen. Ik heb het gevoel dat dit gaat lukken, ben iig wel zeer gemotiveerd.
Van mij mag je er nu nog opquote:Op zondag 18 september 2005 13:01 schreef freecell het volgende:
Als af en toe op een feestje, maar dan maximaal 1 ook geld, moet ik er af.
Zo niet, laat me dan maar lekker staan
quote:
quote:Five months, one week, one day, 16 hours, 18 minutes and 42 seconds. 3233 cigarettes not smoked, saving ¤ 593,69. Life saved: 1 week, 4 days, 5 hours, 25 minutes.
Yep, dat kan. Mijn vriendin en ik doen dat ookquote:Op donderdag 22 september 2005 12:13 schreef Koningin het volgende:
Kan ik trouwens in die teller van de openingspost een tweede persoon aanmaken? Mijn man doet nl. ook weer een poging om te stoppen. Is leuk als we dan in dezelfde teller zitten......
Danke!quote:Op donderdag 22 september 2005 12:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
Yep, dat kan. Mijn vriendin en ik doen dat ook
http://www.silkquit.org/multiple.html
Graag gedaan majesteit.quote:
Mijn man rookte ook veel meer, dus zijn bedrag loopt ook snel op.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Graag gedaan majesteit.
Wel jammer dat mijn vriendin sigaretten rookte en ik shag, waardoor haar uitgespaarde bedrag nu véél sneller oploopt
Niet dat ik 't haar niet gun natuurlijk!
Nee, daar zorg ik wel voorquote:Op zondag 18 september 2005 13:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Van mij mag je er nu nog opAlleen over tijdje niet meer, want dit is het begin v/h einde.
Ik was al blij dat ik bij 1 maand hoorde.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:30 schreef Verenjano het volgende:
Ik behoor tot de jaarstoppers!![]()
One year, one week, four days, 6 hours, 30 minutes and 47 seconds. 3762 cigarettes not smoked, saving fl 372,51. Life saved: 1 week, 6 days, 1 hour, 30 minutes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |