[* DIGGER reikt Tong een dubbele Paddy aan]quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:47 schreef tong80 het volgende:
Ik woon sinds vanavond in Zaltblommel.
Geen 5.80 hoop ik voor je?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:01 schreef Dylan Dog het volgende:
gvd was mooi man, stond te springen in de kamer...
same here. blijft toch mooi als een nederlander de rest ff te slim af isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:01 schreef Dylan Dog het volgende:
gvd was mooi man, stond te springen in de kamer...
met spikes glij je niet zomaar wegquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
same here. blijft toch mooi als een nederlander de rest ff te slim af is
was best knap met dit weer overigens. zo'n aanloop komt heel nauw aan en door regenval wordt de baan glad. gevolg is dat je minder hard aanloopt omdat je eerder wegglijdt plus dat de bak ook nat is en de polsstok minder wrijving heeft bij de afwikkeling ervan.
* Spideyman kwam in een grijs atletiek-verleden niet eens over de 3 meter
Ik heb 1,35 gesprongenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
Tong sprong als 15jarige net over één meter tien. Dat is de hoogte van de hordenlopers
Hij's leuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:34 schreef DIGGER het volgende:
Zojuist besteld voor Glenn:
[afbeelding]
Ik was wel de beste op de 60 meter sprintquote:
Ik was de beste op de lange afstandenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was wel de beste op de 60 meter sprint
Ik denk dat je nu na 60 meter sprinten aan de hartbewaking moet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:29 schreef tong80 het volgende:
Ik was wel de beste op de 60 meter sprint
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu na 60 meter sprinten aan de hartbewaking moet.
Als het regent zeker wel hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met spikes glij je niet zomaar weg
ah tof, dat was ook mijn onderdeel. nou ja halflange afstanden - 800 en 1500 meter.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik was de beste op de lange afstandennu ben ik daar het slechtst in
. 100 meter liep ik in pff wat was het... 17,nogwat dacht ik
Balkenende hoorde iets over magische stafjes die je over de 5,80 tilde.quote:HELSINKI - Premier Peter-Jan Balkenende heeft wereldkampioen Rens Blom telefonisch zijn felicitaties overgebracht. Blom behaalde donderdagavond als eerste Nederlander een gouden medaille op een WK atletiek. Met een hoogte van 5,80 meter pakte hij in Helsinki op het onderdeel polsstokhoogspringen het goud.
Balkenende pakte direct de telefoon om Blom zijn gelukwensen over te brengen. Volgens de Rijksvoorlichtingsdienst feliciteerde hij de verrassende wereldkampioen namens het kabinet en de gehele Nederlandse bevolking. De premier prees de atleet die volgens hem met zijn prestatie "een mooie bijdrage heeft geleverd aan het Oranje-gevoel".
Met gemak ? Dat je nooit bij het Nederlands kampioenschap hebt meegedaan ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:40 schreef DIGGER het volgende:
Op de Cooper test liep ik vroeger ook met gemak 3600 mtr
Ik ook, ik stopte dan ook als ik dat had gehaalt, maar je had er van die gasten tussen lopen die nog even door moesten lopenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben een paar keer met de shuttle-run test (de piepen test) met gym naar een tien gelopen.
Dat wilde ik even horen natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan was je geen onverdienstelijk loper Spidey.
Ja 20 Heiniken is beter dan 20 seconden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat wilde ik even horen natuurlijk![]()
Maar om echt mee te doen in de top moest er nog wel 10 seconden van mijn tijd af. Daarvoor moest ik 6x in de week trainen oid. Uiteindelijk maar gekozen voor het studentenleven. Ook mooi![]()
3600 meter in 12 minuten = 3 minuut 20 seconden op de kilometer. op de 5 kilometer zou hij in dat tempo op 16 minuut 40 seconden uitkomen. das geen NK niveau hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met gemak ? Dat je nooit bij het Nederlands kampioenschap hebt meegedaan ?
Daar drink ik op. Cheers.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja 20 Heiniken is beter dan 20 seconden.
Hey, het was op de middelbare school, dus ik hield me maar in, de mensen die nog meer liepen waren immers niet coolquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met gemak ? Dat je nooit bij het Nederlands kampioenschap hebt meegedaan ?
Korfbal is geen sport.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:51 schreef Suijk het volgende:
Tering, het opscheppen is begonnen hoor! Haantjes!
Ik zal maar niet beginnen, daarbij verbleken al jullie prestaties natuurlijk...
Nee, maar wel met dat kleine lulletje van jequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
Toevoeging: volgens Bluezz heb ik korte spieren en heeft dat er iets mee te maken?
Duurlopers hebben lange spierenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, maar wel met dat kleine lulletje van je
Twaalf jaar op tweede klas niveau gevoetbald in het eerste maakte m'n debuut op m'n vijftiendequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:51 schreef Suijk het volgende:
Tering, het opscheppen is begonnen hoor! Haantjes!
Ik zal maar niet beginnen, daarbij verbleken al jullie prestaties natuurlijk...
Laat ik over voetbal maar niet beginnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twaalf jaar op tweede klas niveau gevoetbald in het eerste maakte m'n debuut op m'n vijftiende
Dylan Dogzei tegen trainer: iek ben ein beetje moe??quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Lange afstand lopen is hoerig.
* Dylan Dog is een sprinter
Ben je het echt Berry ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laat ik over voetbal maar niet beginnen.
Hoeren doen juist niet aan lange afstanden maar aan korte sprintjesquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Lange afstand lopen is hoerig.
quote:
Nee vooral niet doen op het VBL forumquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laat ik over voetbal maar niet beginnen.
Sjoerd Ruiter is je niet vreemd ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:00 schreef Suijk het volgende:
[..]![]()
Als ik 15 jaar geleden 'ja' had gezegd, had ik vorig jaar in de halve finale CL gestaan...
Als ik door was gegaan dan had ik met 4-1 verloren van Den Boschquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
Als ik 15 jaar geleden 'ja' had gezegd, had ik vorig jaar in de halve finale CL gestaan...
Jij zat in de jeugd van de havenarbeiders?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als ik door was gegaan dan had ik met 4-1 verloren van Den Bosch
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:05 schreef DIGGER het volgende:
Ik zie dat Dylan Dog de Toni goal meter geactiveerd heeft, nu maar hopen dat ie zo veel mogelijk wekelijks nieuwe input krijgt.
Ik had er genoeg van om elke dag naar Rotterdam (30kmquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij zat in de jeugd van de havenarbeiders?
Ik zat 2 weken bij de jeugd van psv, maar ik was toen al voor Ajax, dus ik zei nee (dat zei ik tegen al mijn vriendjes, in werkelijkheid wilden mijn ouders dat ik gewoon naar school ging).
Zo jong en toen al bedorven. We wilden jou helemaal niet, we hoopten dat je zou verhuizen naar Almere of zo...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij zat in de jeugd van de havenarbeiders?
Ik zat 2 weken bij de jeugd van psv, maar ik was toen al voor Ajax, dus ik zei nee (dat zei ik tegen al mijn vriendjes, in werkelijkheid wilden mijn ouders dat ik gewoon naar school ging).
nottequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:08 schreef DIGGER het volgende:
Ik ga pitten, morgen nog een dagje werken en dan weer een weekje vakantie
Ciao a tutti
smakelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:22 schreef popolon het volgende:
fipo
zo even eten maken: champignons, paprika, tomaat, ui, ei, knoflook en veel peper.
daar is Nederland wereldkampioen in, dus is t topsportquote:
Geen wonder dat jullie geen CL meer zullen winnen, als je je beste spelers zo weg wenst!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zo jong en toen al bedorven. We wilden jou helemaal niet, we hoopten dat je zou verhuizen naar Almere of zo...
Ja kon het nooit waarderen schijnt een goed slaapmiddel te zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:31 schreef Noca het volgende:
Trusten mensen
Nog even friends kijken.
Trusteh Clauw.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:37 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee nog ff snel hallo zegt
Ik ga gelijk slapen
Goed van Rensje Blom zeg!
High fidelity dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:57 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik gaan nog even kijken of die film op den Belg een beetje het aanzien waard is.
hools idd, met een kleine letterquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Het is Hools of hools.
Ik heb net 24 afgekeken
Aangezien dat "goede" voor jou niet opgaat, kun je het best laten zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,een goede kok laat toch ook niet in zijn keuken kijken?
Ja, erg he... deze is dan ook al van 2000.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
dat hebben jullie wel vaker of niet, misschien eens de titels gaan onthouden
Als jij daar mee denkt te winnen laat je het maar zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:58 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Nog op of aanmerkingen dames en heren?
Over een bevroren meer in noord-finlandquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:17 schreef tong80 het volgende:
Niks zo lekker als urineren om kwart over vier.
Ik weet waar die is.quote:
Zag net dat dat al vanaf zaterdag zo is...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:03 schreef Lionheaad het volgende:
Ze hebben GVD de teams van voetbalmanager ge-reset
Liever heet en nat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:48 schreef popolon het volgende:
Niks mis met koud en nat digger.
Tja ik ben zowiezo benieuwd wat het gaat worden met Talpa.. ach we wachten dit weekend wel gewoon af..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:52 schreef Bjoro het volgende:
nu op 538 die tieste knvb eredivisie tune......mwoah mwoah mwoah
ben bang dat het vandaag nog minimaal 200x langs gaat komen !quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:46 schreef MaxPower het volgende:
FCUK ik heb Rens Blom gemist, drukdruk gisteren!
Zou het nog ergens herhaald worden vandaag?
Niemand die 'm gecapt heeft?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:52 schreef Bjoro het volgende:
nu op 538 die tieste knvb eredivisie tune......mwoah mwoah mwoah
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben bang dat het vandaag nog minimaal 200x langs gaat komen !
Hup de andere!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:41 schreef SCH het volgende:
Zometeen kort geding van Ajax.
quote:
Gewoon als forfaitscore 0-3 en 3 punten naar Den Haag en klaar, laat IJdorp, de neuzen en de KNVB maar janken.quote:
www.talpadownloads.tv ...... ofzo iets !quote:
Klopt, er gebeurt alleen weinig als ik die site probeer te openen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
www.talpadownloads.tv ...... ofzo iets !
Laten we de competitie meteen lekker vervalsen jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gewoon als forfaitscore 0-3 en 3 punten naar Den Haag en klaar, laat IJdorp, de neuzen en de KNVB maar janken.
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk... Of zie jij Den Haag als een concurrent SCH?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Laten we de competitie meteen lekker vervalsen ja
Dat gebeurt nu al want Den Haag is het voornaamste slachtoffer in deze, de club moet telkens maar vernemen wat er nu gaat gebeuren, weet in het ergste geval pas vlak van te voren waar en wanneer er gespeeld wordt en zonder steun van fans.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Laten we de competitie meteen lekker vervalsen ja
ja doei, laat dat pleurisbestuur van deze stad maar bloeden. stelletje heidekneuters.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gewoon als forfaitscore 0-3 en 3 punten naar Den Haag en klaar, laat IJdorp, de neuzen en de KNVB maar janken.
ADO kan toch ook naar de rechter stappen en eisen dat hun supporters ook mee mogen??quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu al want Den Haag is het voornaamste slachtoffer in deze, de club moet telkens maar vernemen wat er nu gaat gebeuren, weet in het ergste geval pas vlak van te voren waar en wanneer er gespeeld wordt en zonder steun van fans.
De neuzen hebben iig nog zelf een actieve rol, die beslissen zelf naar de rechter te stappen, Den Haag moet dat maar weer later vernemen....
Het slachtofferschap ligt je wel he. Den Haag heeft zelf de wedstrijd ook verboden dus je verhaal slaat als een Kuijt op een drumstel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu al want Den Haag is het voornaamste slachtoffer in deze, de club moet telkens maar vernemen wat er nu gaat gebeuren, weet in het ergste geval pas vlak van te voren waar en wanneer er gespeeld wordt en zonder steun van fans.
De neuzen hebben iig nog zelf een actieve rol, die beslissen zelf naar de rechter te stappen, Den Haag moet dat maar weer later vernemen....
Veel problemen zijn opgelost als die stumperds weer degraderen. Ik verheug me nu alweer op de wedstrijd over 3 weken - het is echt alsof je daar op een andere planeet komt met al die matjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk... Of zie jij Den Haag als een concurrent SCH?
Zeg ordeler op halve kennis van zaken:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Het slachtofferschap ligt je wel he. Den Haag heeft zelf de wedstrijd ook verboden dus je verhaal slaat als een Kuijt op een drumstel.
Dat is dus uitgebreid de rol van slachtoffer innemen. De spelers van Ajax en Den Haag staan hier precies gelijk in dus het is onzin om Den Haag de zielige rol toe te bedelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zeg ordeler op halve kennis van zaken:
Het Zuiderpark is komend weekend al in gebruik, verhuurd.
Den Haag heeft de wedstrijd dan ook helemaal niet ‘verboden’, Den Haag heeft al tijdens het aangeven van de mogelijke knelpunten (je weet wel, dat wat Cohen niet gedaan heeft en nu daarom alles maar op de KNVB probeert af te schuiven) doorgegeven dat het weekend van 14 Augustus geen mogelijkheid is voor een thuiswedstrijd, punt.
Den Haag heeft dus werkelijk geen enkele schuld hieraan, dus hoezo zou ik graag slachtoffer spelen, als Den Haag de enige partij is in deze die geen enkele blaam treft? Dan is het gewoon een feit.
En waarom zou Den Haag naar de rechter stappen?
Doordat de neuzen nu naar de rechter zijn gestapt ligt de meeste onzekerheid bij Den Haag, daar wisten ze pas later dat er een rechtszaak zou komen, daar vernemen ze pas later aan de hand van de uitspraak wat er nu met de wedstrijd gaat gebeuren, daar waar de neuzen als initiatiefnemer in deze nu gewoon eerder weten wat het volgende hoofdstuk in de soap is en waar uiteindelijk gespeeld gaat worden en wanneer. Zodoende wordt de voorbereiding op de wedstrijd van Den Haag dus het meest verstoord.
Als Den Haag normale supporters had gehad, had dit niet eens aan de orde geweest, dus heben ze hier wel degelijk schuld aan, lijkt mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zeg ordeler op halve kennis van zaken:
Het Zuiderpark is komend weekend al in gebruik, verhuurd.
Den Haag heeft de wedstrijd dan ook helemaal niet ‘verboden’, Den Haag heeft al tijdens het aangeven van de mogelijke knelpunten (je weet wel, dat wat Cohen niet gedaan heeft en nu daarom alles maar op de KNVB probeert af te schuiven) doorgegeven dat het weekend van 14 Augustus geen mogelijkheid is voor een thuiswedstrijd, punt.
Den Haag heeft dus werkelijk geen enkele schuld hieraan, dus hoezo zou ik graag slachtoffer spelen, als Den Haag de enige partij is in deze die geen enkele blaam treft? Dan is het gewoon een feit.
En waarom zou Den Haag naar de rechter stappen?
Doordat de neuzen nu naar de rechter zijn gestapt ligt de meeste onzekerheid bij Den Haag, daar wisten ze pas later dat er een rechtszaak zou komen, daar vernemen ze pas later aan de hand van de uitspraak wat er nu met de wedstrijd gaat gebeuren, daar waar de neuzen als initiatiefnemer in deze nu gewoon eerder weten wat het volgende hoofdstuk in de soap is en waar uiteindelijk gespeeld gaat worden en wanneer. Zodoende wordt de voorbereiding op de wedstrijd van Den Haag dus het meest verstoord.
De neuzen spelers weten eerder wat er gebeuren gaat, daar hun club hierin de beslissingen neemt mbt die rechtzaak.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is dus uitgebreid de rol van slachtoffer innemen. De spelers van Ajax en Den Haag staan hier precies gelijk in dus het is onzin om Den Haag de zielige rol toe te bedelen.
Onzin - de uitspraak van de rechter is voor iedereen op hetzelfde moment te horen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De neuzen spelers weten eerder wat er gebeuren gaat, daar hun club hierin de beslissingen neemt mbt die rechtzaak.
Volgens mij zijn er voor die 45.000 uit IJdorp meer wouten nodig hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als Den Haag normale supporters had gehad, had dit niet eens aan de orde geweest, dus heben ze hier wel degelijk schuld aan, lijkt mij
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er voor die 45.000 uit IJdorp meer wouten nodig hoor.
O god, ze gaan op de sbs tourquote:
"En dan tijdens deze uitworp heb ik hier de vraag van deze wedstrijd......quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:39 schreef Ambrosius het volgende:
AZ - Sparta live bij RTL 5!
-knipperdeknip-
Waarom krijg ik totaal geen zin in die vrijdagavondwedstrijden live op RTL5
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:53 schreef DIGGER het volgende:
De reputatie die allang niet meer door feiten ondersteund wordt
De vraag voor volgende week:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:54 schreef Bjoro het volgende:
dus nog 1 keer.......Welke coach van AZ speelde ook voor Sparta ?
Is dat A: Ronald Koeman
Is dat B: Louis v Gaal
of is dat C: Ron Brandsteder ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het heet toch al een jaar of 12 ADO den Haag....of hebben ze jullie dat ook nog niet verteldquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:53 schreef DIGGER het volgende:
Als je het zo beredeneert heeft zelfs feyenoord schuld.
De reputatie die allang niet meer door feiten ondersteund wordt maar door o.a. media gehandhaaft blijft, is ook oorzaak, dus de media is ook schuldig (he, dan ben jij, SCH, die FC Den Haag maar afschildert als een stel idiote matjes ook schuldig)
Noem mij dan maar eens de zaken op die er de afgelopen 5 jaar WERKELIJK gebeurd zijn (en niet opgeklopte media verhalen) waaruit zou blijken dat de reputatie van de FC Den Haag fans nog steeds terecht het meest negatief is van alle voetbalfans.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt echt een bord voor je kop DIGGER.
Is het wel eens bij je opgekomen dat er minder gebeurt omdat vrijwel alle Den Haag wedstrijden als risicowedstrijden worden ingeschaald, en niet in de laagste categorie? Of ben jij van mening dat de Den Haag supporters weer gewoon vrij kunnen rondbanjeren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Noem mij dan maar eens de zaken op die er de afgelopen 5 jaar WERKELIJK gebeurd zijn (en niet opgeklopte media verhalen) waaruit zou blijken dat de reputatie van de FC Den Haag fans nog steeds terecht het meest negatief is van alle voetbalfans.
Volgens mij waren de laatste jaren de meeste incidenten nl. rond wedstrijden van de neuzen, Feyenoord, Utrecht en Twente en viel het in Den Haag dus allemaal wel mee (en ik krijg die info gewoon van het CIV dus kom maar met een goeie bron).
Dat is zeker onderdeel van de agressie en de reputatie.quote:Of vind je dat je al die agenten nodig hebt voor een spreekkoortje?
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te moeilijk !!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:01 schreef Lionheaad het volgende:
Op wat voor soort gras speelt Heracles Almelo ?
A. normaal voetbal gras
B kunstgras
C. in de wei
BS. PSV heeft normale supporters maar als het Ajax-PSV was geweest, had het ook niet gekund.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als Den Haag normale supporters had gehad, had dit niet eens aan de orde geweest, dus heben ze hier wel degelijk schuld aan, lijkt mij
als er niets in de media verschijnt, gebeurt er ook niets.....je wil toch niet zeggen dat je echt zooo bekrompen van geest bent of wel ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Noem mij dan maar eens de zaken op die er de afgelopen 5 jaar WERKELIJK gebeurd zijn (en niet opgeklopte media verhalen) waaruit zou blijken dat de reputatie van de FC Den Haag fans nog steeds terecht het meest negatief is van alle voetbalfans.
Volgens mij waren de laatste jaren de meeste incidenten nl. rond wedstrijden van de neuzen, Feyenoord, Utrecht en Twente en viel het in Den Haag dus allemaal wel mee (en ik krijg die info gewoon van het CIV dus kom maar met een goeie bron).
Of vind je dat je al die agenten nodig hebt voor een spreekkoortje?
Je begrijpt me helemaal verkeerd Bjoro, er is zat over Den Haag in de media geweest, maar helaas ging het overgrote deel niet over feiten maar over sensatieverhalen, onwaarheden etc. dus als je louter op de media afgaat, is het logisch dat je een verkeerd beeld hebt, maar is het wel een beeld dat niet klopt met de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als er niets in de media verschijnt, gebeurt er ook niets.....je wil toch niet zeggen dat je echt zooo bekrompen van geest bent of wel ?
Ik had je hoger ingeschat DIGGER !!!!
dat is onzin, je kan smsen wie je de man van de wedstrijd vind, dr zijn stadions waar je dat kan en bij de NOS moet je zo stemmen voor t doelpunt van de week, dit is tenminste voetbalgerelateerd en die onzin van SBS zijn gewoon belspelletjes tussendoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
O god, ze gaan op de sbs tour
idd, Dance Valley kreeg je alleen beelden van de vrijdag toen het nat was, zondag verliep alles perfect en danste iedereen ni het zonnetje maar daar had niemand t over met als gevolg dat iedereen mij nu vraagt of ik niet verzopen ben op DVquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:42 schreef Lionheaad het volgende:
Media is selesctief. Tegenwoordig zie je meer sensatie verhalen dan dingen waar het in de werled over gaat. Dat is ook de reden dat ik meestal het Journaal kijk op nederland 2. Af en toe kijk ik naar RTL of SBS, maar dan zie dat de meeste tijd is gevuld met sensatie.
Lowlands komt eraan dus dat is zeker regenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:40 schreef appelsientje het volgende:
weet je dat ik het hier heel koud heb![]()
![]()
Gaat 't ooit nog eens lekker weer worden? ik lees al 2 weken in de krant dat het over een paar dagen mooi weer gaat worden.. maar die hoop heb ik ook opgegeven..
Ach, voetbalminnend Nederland weet al langer dat ze in Den Haag overal de schuld van krijgen en elke scheet breed wordt uitgemeten. Dat die shownieuwskijkende mongolen niet verder kijken dan hun neus lang is, is ook niet echt boeiend. Behalve dan dat ze in DH wellicht op blaren van anderen moeten zitten, maar daar heb ik weinig kijk op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je begrijpt me helemaal verkeerd Bjoro, er is zat over Den Haag in de media geweest, maar helaas ging het overgrote deel niet over feiten maar over sensatieverhalen, onwaarheden etc. dus als je louter op de media afgaat, is het logisch dat je een verkeerd beeld hebt, maar is het wel een beeld dat niet klopt met de werkelijkheid.
Dat is wat ik aangaf. En dat weet ik o.a. via bronnen bij het CIV & recherche (onafhankelijke dus)
Heb je alleen maar blote wijven op het strand gefotografeerd dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:55 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen. Fok! is traag.
De eerste 150 foto's van de vakantie zijn binnen. Smullen....
Die staan allemaal op m'n eigen hardeschijf opgeslagen..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heb je alleen maar blote wijven op het strand gefotografeerd dan?
Verhalen van mensen die vanaf een hogere tribune naar beneden pissen, vuurwerk, vechtpartijen en vernielingen zullen misschien niet onder noemenswaardige supportersrellen worden genoemd terwijl ik ze toch niet normaal vind en dus verafschuw !quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je begrijpt me helemaal verkeerd Bjoro, er is zat over Den Haag in de media geweest, maar helaas ging het overgrote deel niet over feiten maar over sensatieverhalen, onwaarheden etc. dus als je louter op de media afgaat, is het logisch dat je een verkeerd beeld hebt, maar is het wel een beeld dat niet klopt met de werkelijkheid.
Dat is wat ik aangaf. En dat weet ik o.a. via bronnen bij het CIV & recherche (onafhankelijke dus)
Ach het was ook wel een keer lekker qua weerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lowlands komt eraan dus dat is zeker regen
en op hoeveel foto's sta je stoned en dronken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:55 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen. Fok! is traag.
De eerste 150 foto's van de vakantie zijn binnen. Smullen....
0 resp alle.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en op hoeveel foto's sta je stoned en dronken?
Precies hetzelfde was het dit jaar met Pinkpop > niet veel kaarten > dus per definitie al slecht. Terwijl ik het zelf wel een van de mooiste is die ik heb meegemaakt, die sfeer was zo goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, Dance Valley kreeg je alleen beelden van de vrijdag toen het nat was, zondag verliep alles perfect en danste iedereen ni het zonnetje maar daar had niemand t over met als gevolg dat iedereen mij nu vraagt of ik niet verzopen ben op DV
hehe.. waar staan zequote:
yes, en dan weer vakantiequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:59 schreef Lionheaad het volgende:
Nog een halve dag.....
Diep weggestopt op een driedubbel beveiligde server.quote:
het heeft wel iets sfeervols, dat onweerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Straks naar de parade![]()
Lekker verzuipen daan
Ik lees in jouw sig telkens gullitquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
bonjour
weer geen award
kom hier niet meer
Ik vind dat ook altijd wel mooi.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
het heeft wel iets sfeervols, dat onweer
Ja, als je straks zeiknat tot je knieeën in de modder loopt te "paraderen" in jouw stadjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:39 schreef Againzender het volgende:
het heeft wel iets sfeervols, dat onweer
bikkels!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, als je straks zeiknat tot je knieeën in de modder loopt te "paraderen" in jouw stadje![]()
En tóch gaan we
Ja. Collega van me wil erheen, maar ik hoorde haar al zeggen dat ze bij regen altijd nog kon gaan winkelen.quote:
quote:Volgens het tijdschrift Yes faket de helft van alle vrouwen tussen de 17 en 24 jaar tijdens de seks wel eens een orgasme. Van de 900 ondervraagden lezeressen bekende 51% wel eens een hoogtepunt te simuleren.
Sanderijn van der Doef, als seksuologe verbonden aan Yes, zegt dat dit komt omdat jonge vrouwen nog te weinig voor zichzelf durven opkomen. ''Ze zijn te veel bezig met het de ander naar de zin te maken.'' Gelukkig, zo zegt Van der Doef, verandert dit naar mate de dames ouder worden.
Verder blijkt 56% wel eens met haar partner naar porno te kijken en bezoekt 64% af en toe een seksshop. De vibrator staat bij 32% naast het bed en 24% van de lezeressen masturbeert zichzelf tijdens het douchen met behulp van de douchekop.
Met anale seks heeft 45% geëxperimenteerd. De complete uitslag van de seksenquête staat in editie 33 van het weekblad. Op de website staat wel een groot seksinterview naar aanleiding van het onderzoek, waarin een paar Yes-dames vrijuit praten over onder meer faken, trio's, porno en anale seks. Dat kun je hier beluisteren.
Gelukkig wel jaquote:
Ik overweeg nu serieus om ook weer te gaan spelen....quote:
ja als de rest gebleseerd is misschienquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
De Cler had al eerder een kans gegeven moeten worden, is een prima linksback.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Arno Luby had ik nog eerder geselecteerd.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:53 schreef Spideyman het volgende:
Altijd dat gezeik over het weer. Dan is het weer te heet, dan weer te koud en nu te nat.
Hebben jullie geen gespreksonderwerpen ofzo
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:13 schreef popolon het volgende:
Mogge.
Eindelijk weer eens regen na twee weken zon.
Ja, het klinkt raar voor jullie maar ik vind dit wel even fijn.
Denken jullie dat ik op "0" kan houden, dat is mijn doelstellingquote:Team: Net niet niets
Coachnaam: Net boven nul !
Keepers
basis Sander Boschker FC Twente 750000
reserve Gino Coutinho Vitesse 250000
Verdedigers
basis
Thomas Vermaelen Ajax 750000
Michael Lamey PSV 750000
Sjack van Rijsbergen RKC Waalwijk 250000
Jan Wuytens Heracles Almelo 250000
reserve
Leen van Steensel FC Utrecht 250000
Middenvelders
basis
Menno Kans Sparta 250000
Wilmer Kousemaker NAC Breda 250000
Nick Hofs Feyenoord 750000
reserve
Frits Paap RBC Roosendaal 250000
Aanvallers
basis
Rutger Worm NEC 250000
Pascal Müller Roda JC 250000
Giorgio Berkleef Willem II 250000
reserve
Daniël Koegler ADO Den Haag 250000
Sander Boschkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:31 schreef Bjoro het volgende:
dat profcoach van VI werkt echt slecht...
geef mij maar coachvanhetjaar
denken jullie dat ik kans heb
[..]
Denken jullie dat ik op "0" kan houden, dat is mijn doelstelling
oow ik lees nou je doelstelling pasquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sander Boschker
is zowat 2 maanden uitgeschakeld met een schouderbreuk
tegen de tijd dat hij weer fit is, wissel ik hem gewoon !quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Met Boschker ga je teveel punten pakken denk ik.
geef maar een naam !!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:52 schreef dndiek het volgende:
Ik zou Wuijtens vervangen die zal veel wedstrijden in de basis staan en er zal vast wel een kanslozere verdediger zijn
In het westen van Noord-Brabant heeft het vandaag ook nog niet geregendquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:08 schreef clauwheee het volgende:
Ow ik lees net dat Groningen, Friesland en Drenthe droog blijven
Hoe ver in het westen woon jij? (Ben geboren in BoZ).quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In het westen van Noord-Brabant heeft het vandaag ook nog niet geregend.
Piep..piep..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:55 schreef SCH het volgende:
Jammer dat Ajax toch haar zin krijgt en gewoon de competitie mag vervalsen
Maar het gekste nieuws van vandaag is toch wel het niet-selecteren van Van Bommel en het wel selecteren van Tim de Cler
Dat zo'n Marco daar toch allemaal mee wegkomt, wordt het niet tijd voor een parlementaire enquete?
Hey daar was ik vorige week nog.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe ver in het westen woon jij? (Ben geboren in BoZ).
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:03 schreef SCH het volgende:
U was altijd al een grote De Cler-fan meneer golfer?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:13 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Al jarenlang 1 van mijn favoriete spelers.
Ik word fan van de 13-jarige Obiwuko Bawele van Ajax C3, die zit de volgende keer bij de selectiequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoor ook bij de De Cler fanclub.
Dat heet logica lieverdquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:23 schreef popolon het volgende:
Loopt sch al weer te janken?
Wat een ventje is het ook he?
Roosendaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe ver in het westen woon jij? (Ben geboren in BoZ).
Logica is dat MvB de beste coach ooit is, gezien de cijfers.quote:
U neukt cijfers? U kijkt geen voetbal?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Logica is dat MvB de beste coach ooit is, gezien de cijfers.
Da's logica.
Zijn ze dat vergeten?quote:En waar blijft m'n ban die je me zou aansmeren?
Statistieken zijn geil.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
U neukt cijfers? U kijkt geen voetbal?
Jaquote:Zijn ze dat vergeten?![]()
Goed plan, ik heb er eigenlijk helemaal geen zin inquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ik ga ook maar eens kijken, in ieder geval de eerste helft.
Was het zo erg dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:28 schreef Suijk het volgende:
Nou, trek die licentie maar weer in, want amateur niveau zijn ze duidelijk nog niet ontstegen. Integendeel zelfs.
Sersjeequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
welke FOK!ker is van ADO '20??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |