ik begin bij dat nieuwe denk ik. Even kijken wat dat is Studio Voetbal ken ik nu wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:12 schreef 9christensen het volgende:
Dat word dus kiezen tussen Café De Sport en Studio Voetbal op zondagavond
Dat wordt de video gebruiken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik begin bij dat nieuwe denk ik. Even kijken wat dat is Studio Voetbal ken ik nu wel.
Dat zal aan de gasten liggen die er komen...........quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:12 schreef 9christensen het volgende:
Dat word dus kiezen tussen Café De Sport en Studio Voetbal op zondagavond
ik zal de video aanzetten danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:54 schreef pascalheister het volgende:
Kreeg vanmorgen een mailtje van de NOS, met wat herhalingen die ze gaan uitzenden
Zondag 14 augustus: Rood of Blauw, een week uit het leven van een gespleten dorp.
Zondag 21 augustus: Een onvergetelijke dag, over de Bradford ramp
Ik doe met je mee denk ik. Studio Voetbal neem ik wel op.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik begin bij dat nieuwe denk ik. Even kijken wat dat is Studio Voetbal ken ik nu wel.
Thanks.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Radio1 Langs de Lijn gewoon.
Yup. Voor de tweede keerquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:09 schreef MaxPower het volgende:
Schakel net in, is het licht uitgevallen?
waar komt dat op dan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:36 schreef Dos37 het volgende:
Net braziliaans voetbal gezien dat is ook nog wel leuk
Niet op de "normale" tv.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:37 schreef Apekoek het volgende:
inderdaad, is er vandaag nog voetbal op tv?
Champions League of Inter toto?
Liverpool speelt wel!
Dat was op canal+quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |