Ja, erg he... deze is dan ook al van 2000.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
dat hebben jullie wel vaker of niet, misschien eens de titels gaan onthouden
Als jij daar mee denkt te winnen laat je het maar zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:58 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Nog op of aanmerkingen dames en heren?
Over een bevroren meer in noord-finlandquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:17 schreef tong80 het volgende:
Niks zo lekker als urineren om kwart over vier.
Ik weet waar die is.quote:
Zag net dat dat al vanaf zaterdag zo is...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:03 schreef Lionheaad het volgende:
Ze hebben GVD de teams van voetbalmanager ge-reset
Liever heet en nat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:48 schreef popolon het volgende:
Niks mis met koud en nat digger.
Tja ik ben zowiezo benieuwd wat het gaat worden met Talpa.. ach we wachten dit weekend wel gewoon af..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:52 schreef Bjoro het volgende:
nu op 538 die tieste knvb eredivisie tune......mwoah mwoah mwoah
ben bang dat het vandaag nog minimaal 200x langs gaat komen !quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:46 schreef MaxPower het volgende:
FCUK ik heb Rens Blom gemist, drukdruk gisteren!
Zou het nog ergens herhaald worden vandaag?
Niemand die 'm gecapt heeft?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:52 schreef Bjoro het volgende:
nu op 538 die tieste knvb eredivisie tune......mwoah mwoah mwoah
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben bang dat het vandaag nog minimaal 200x langs gaat komen !
Hup de andere!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:41 schreef SCH het volgende:
Zometeen kort geding van Ajax.
quote:
Gewoon als forfaitscore 0-3 en 3 punten naar Den Haag en klaar, laat IJdorp, de neuzen en de KNVB maar janken.quote:
www.talpadownloads.tv ...... ofzo iets !quote:
Klopt, er gebeurt alleen weinig als ik die site probeer te openen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
www.talpadownloads.tv ...... ofzo iets !
Laten we de competitie meteen lekker vervalsen jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gewoon als forfaitscore 0-3 en 3 punten naar Den Haag en klaar, laat IJdorp, de neuzen en de KNVB maar janken.
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk... Of zie jij Den Haag als een concurrent SCH?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Laten we de competitie meteen lekker vervalsen ja
Dat gebeurt nu al want Den Haag is het voornaamste slachtoffer in deze, de club moet telkens maar vernemen wat er nu gaat gebeuren, weet in het ergste geval pas vlak van te voren waar en wanneer er gespeeld wordt en zonder steun van fans.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Laten we de competitie meteen lekker vervalsen ja
ja doei, laat dat pleurisbestuur van deze stad maar bloeden. stelletje heidekneuters.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gewoon als forfaitscore 0-3 en 3 punten naar Den Haag en klaar, laat IJdorp, de neuzen en de KNVB maar janken.
ADO kan toch ook naar de rechter stappen en eisen dat hun supporters ook mee mogen??quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu al want Den Haag is het voornaamste slachtoffer in deze, de club moet telkens maar vernemen wat er nu gaat gebeuren, weet in het ergste geval pas vlak van te voren waar en wanneer er gespeeld wordt en zonder steun van fans.
De neuzen hebben iig nog zelf een actieve rol, die beslissen zelf naar de rechter te stappen, Den Haag moet dat maar weer later vernemen....
Het slachtofferschap ligt je wel he. Den Haag heeft zelf de wedstrijd ook verboden dus je verhaal slaat als een Kuijt op een drumstel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu al want Den Haag is het voornaamste slachtoffer in deze, de club moet telkens maar vernemen wat er nu gaat gebeuren, weet in het ergste geval pas vlak van te voren waar en wanneer er gespeeld wordt en zonder steun van fans.
De neuzen hebben iig nog zelf een actieve rol, die beslissen zelf naar de rechter te stappen, Den Haag moet dat maar weer later vernemen....
Veel problemen zijn opgelost als die stumperds weer degraderen. Ik verheug me nu alweer op de wedstrijd over 3 weken - het is echt alsof je daar op een andere planeet komt met al die matjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk... Of zie jij Den Haag als een concurrent SCH?
Zeg ordeler op halve kennis van zaken:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Het slachtofferschap ligt je wel he. Den Haag heeft zelf de wedstrijd ook verboden dus je verhaal slaat als een Kuijt op een drumstel.
Dat is dus uitgebreid de rol van slachtoffer innemen. De spelers van Ajax en Den Haag staan hier precies gelijk in dus het is onzin om Den Haag de zielige rol toe te bedelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zeg ordeler op halve kennis van zaken:
Het Zuiderpark is komend weekend al in gebruik, verhuurd.
Den Haag heeft de wedstrijd dan ook helemaal niet ‘verboden’, Den Haag heeft al tijdens het aangeven van de mogelijke knelpunten (je weet wel, dat wat Cohen niet gedaan heeft en nu daarom alles maar op de KNVB probeert af te schuiven) doorgegeven dat het weekend van 14 Augustus geen mogelijkheid is voor een thuiswedstrijd, punt.
Den Haag heeft dus werkelijk geen enkele schuld hieraan, dus hoezo zou ik graag slachtoffer spelen, als Den Haag de enige partij is in deze die geen enkele blaam treft? Dan is het gewoon een feit.
En waarom zou Den Haag naar de rechter stappen?
Doordat de neuzen nu naar de rechter zijn gestapt ligt de meeste onzekerheid bij Den Haag, daar wisten ze pas later dat er een rechtszaak zou komen, daar vernemen ze pas later aan de hand van de uitspraak wat er nu met de wedstrijd gaat gebeuren, daar waar de neuzen als initiatiefnemer in deze nu gewoon eerder weten wat het volgende hoofdstuk in de soap is en waar uiteindelijk gespeeld gaat worden en wanneer. Zodoende wordt de voorbereiding op de wedstrijd van Den Haag dus het meest verstoord.
Als Den Haag normale supporters had gehad, had dit niet eens aan de orde geweest, dus heben ze hier wel degelijk schuld aan, lijkt mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zeg ordeler op halve kennis van zaken:
Het Zuiderpark is komend weekend al in gebruik, verhuurd.
Den Haag heeft de wedstrijd dan ook helemaal niet ‘verboden’, Den Haag heeft al tijdens het aangeven van de mogelijke knelpunten (je weet wel, dat wat Cohen niet gedaan heeft en nu daarom alles maar op de KNVB probeert af te schuiven) doorgegeven dat het weekend van 14 Augustus geen mogelijkheid is voor een thuiswedstrijd, punt.
Den Haag heeft dus werkelijk geen enkele schuld hieraan, dus hoezo zou ik graag slachtoffer spelen, als Den Haag de enige partij is in deze die geen enkele blaam treft? Dan is het gewoon een feit.
En waarom zou Den Haag naar de rechter stappen?
Doordat de neuzen nu naar de rechter zijn gestapt ligt de meeste onzekerheid bij Den Haag, daar wisten ze pas later dat er een rechtszaak zou komen, daar vernemen ze pas later aan de hand van de uitspraak wat er nu met de wedstrijd gaat gebeuren, daar waar de neuzen als initiatiefnemer in deze nu gewoon eerder weten wat het volgende hoofdstuk in de soap is en waar uiteindelijk gespeeld gaat worden en wanneer. Zodoende wordt de voorbereiding op de wedstrijd van Den Haag dus het meest verstoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |