0 resp alle.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en op hoeveel foto's sta je stoned en dronken?
Precies hetzelfde was het dit jaar met Pinkpop > niet veel kaarten > dus per definitie al slecht. Terwijl ik het zelf wel een van de mooiste is die ik heb meegemaakt, die sfeer was zo goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, Dance Valley kreeg je alleen beelden van de vrijdag toen het nat was, zondag verliep alles perfect en danste iedereen ni het zonnetje maar daar had niemand t over met als gevolg dat iedereen mij nu vraagt of ik niet verzopen ben op DV
hehe.. waar staan zequote:
yes, en dan weer vakantiequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:59 schreef Lionheaad het volgende:
Nog een halve dag.....
Diep weggestopt op een driedubbel beveiligde server.quote:
het heeft wel iets sfeervols, dat onweerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Straks naar de parade![]()
Lekker verzuipen daan
Ik lees in jouw sig telkens gullitquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
bonjour
weer geen award
kom hier niet meer
Ik vind dat ook altijd wel mooi.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
het heeft wel iets sfeervols, dat onweer
Ja, als je straks zeiknat tot je knieeën in de modder loopt te "paraderen" in jouw stadjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:39 schreef Againzender het volgende:
het heeft wel iets sfeervols, dat onweer
bikkels!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, als je straks zeiknat tot je knieeën in de modder loopt te "paraderen" in jouw stadje![]()
En tóch gaan we
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |