De neuzen spelers weten eerder wat er gebeuren gaat, daar hun club hierin de beslissingen neemt mbt die rechtzaak.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is dus uitgebreid de rol van slachtoffer innemen. De spelers van Ajax en Den Haag staan hier precies gelijk in dus het is onzin om Den Haag de zielige rol toe te bedelen.
Onzin - de uitspraak van de rechter is voor iedereen op hetzelfde moment te horen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De neuzen spelers weten eerder wat er gebeuren gaat, daar hun club hierin de beslissingen neemt mbt die rechtzaak.
Volgens mij zijn er voor die 45.000 uit IJdorp meer wouten nodig hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als Den Haag normale supporters had gehad, had dit niet eens aan de orde geweest, dus heben ze hier wel degelijk schuld aan, lijkt mij
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er voor die 45.000 uit IJdorp meer wouten nodig hoor.
O god, ze gaan op de sbs tourquote:
"En dan tijdens deze uitworp heb ik hier de vraag van deze wedstrijd......quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:39 schreef Ambrosius het volgende:
AZ - Sparta live bij RTL 5!
-knipperdeknip-
Waarom krijg ik totaal geen zin in die vrijdagavondwedstrijden live op RTL5
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:53 schreef DIGGER het volgende:
De reputatie die allang niet meer door feiten ondersteund wordt
De vraag voor volgende week:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:54 schreef Bjoro het volgende:
dus nog 1 keer.......Welke coach van AZ speelde ook voor Sparta ?
Is dat A: Ronald Koeman
Is dat B: Louis v Gaal
of is dat C: Ron Brandsteder ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het heet toch al een jaar of 12 ADO den Haag....of hebben ze jullie dat ook nog niet verteldquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:53 schreef DIGGER het volgende:
Als je het zo beredeneert heeft zelfs feyenoord schuld.
De reputatie die allang niet meer door feiten ondersteund wordt maar door o.a. media gehandhaaft blijft, is ook oorzaak, dus de media is ook schuldig (he, dan ben jij, SCH, die FC Den Haag maar afschildert als een stel idiote matjes ook schuldig)
Noem mij dan maar eens de zaken op die er de afgelopen 5 jaar WERKELIJK gebeurd zijn (en niet opgeklopte media verhalen) waaruit zou blijken dat de reputatie van de FC Den Haag fans nog steeds terecht het meest negatief is van alle voetbalfans.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt echt een bord voor je kop DIGGER.
Is het wel eens bij je opgekomen dat er minder gebeurt omdat vrijwel alle Den Haag wedstrijden als risicowedstrijden worden ingeschaald, en niet in de laagste categorie? Of ben jij van mening dat de Den Haag supporters weer gewoon vrij kunnen rondbanjeren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Noem mij dan maar eens de zaken op die er de afgelopen 5 jaar WERKELIJK gebeurd zijn (en niet opgeklopte media verhalen) waaruit zou blijken dat de reputatie van de FC Den Haag fans nog steeds terecht het meest negatief is van alle voetbalfans.
Volgens mij waren de laatste jaren de meeste incidenten nl. rond wedstrijden van de neuzen, Feyenoord, Utrecht en Twente en viel het in Den Haag dus allemaal wel mee (en ik krijg die info gewoon van het CIV dus kom maar met een goeie bron).
Dat is zeker onderdeel van de agressie en de reputatie.quote:Of vind je dat je al die agenten nodig hebt voor een spreekkoortje?
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te moeilijk !!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:01 schreef Lionheaad het volgende:
Op wat voor soort gras speelt Heracles Almelo ?
A. normaal voetbal gras
B kunstgras
C. in de wei
BS. PSV heeft normale supporters maar als het Ajax-PSV was geweest, had het ook niet gekund.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als Den Haag normale supporters had gehad, had dit niet eens aan de orde geweest, dus heben ze hier wel degelijk schuld aan, lijkt mij
als er niets in de media verschijnt, gebeurt er ook niets.....je wil toch niet zeggen dat je echt zooo bekrompen van geest bent of wel ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Noem mij dan maar eens de zaken op die er de afgelopen 5 jaar WERKELIJK gebeurd zijn (en niet opgeklopte media verhalen) waaruit zou blijken dat de reputatie van de FC Den Haag fans nog steeds terecht het meest negatief is van alle voetbalfans.
Volgens mij waren de laatste jaren de meeste incidenten nl. rond wedstrijden van de neuzen, Feyenoord, Utrecht en Twente en viel het in Den Haag dus allemaal wel mee (en ik krijg die info gewoon van het CIV dus kom maar met een goeie bron).
Of vind je dat je al die agenten nodig hebt voor een spreekkoortje?
Je begrijpt me helemaal verkeerd Bjoro, er is zat over Den Haag in de media geweest, maar helaas ging het overgrote deel niet over feiten maar over sensatieverhalen, onwaarheden etc. dus als je louter op de media afgaat, is het logisch dat je een verkeerd beeld hebt, maar is het wel een beeld dat niet klopt met de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als er niets in de media verschijnt, gebeurt er ook niets.....je wil toch niet zeggen dat je echt zooo bekrompen van geest bent of wel ?
Ik had je hoger ingeschat DIGGER !!!!
dat is onzin, je kan smsen wie je de man van de wedstrijd vind, dr zijn stadions waar je dat kan en bij de NOS moet je zo stemmen voor t doelpunt van de week, dit is tenminste voetbalgerelateerd en die onzin van SBS zijn gewoon belspelletjes tussendoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
O god, ze gaan op de sbs tour
idd, Dance Valley kreeg je alleen beelden van de vrijdag toen het nat was, zondag verliep alles perfect en danste iedereen ni het zonnetje maar daar had niemand t over met als gevolg dat iedereen mij nu vraagt of ik niet verzopen ben op DVquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:42 schreef Lionheaad het volgende:
Media is selesctief. Tegenwoordig zie je meer sensatie verhalen dan dingen waar het in de werled over gaat. Dat is ook de reden dat ik meestal het Journaal kijk op nederland 2. Af en toe kijk ik naar RTL of SBS, maar dan zie dat de meeste tijd is gevuld met sensatie.
Lowlands komt eraan dus dat is zeker regenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:40 schreef appelsientje het volgende:
weet je dat ik het hier heel koud heb![]()
![]()
Gaat 't ooit nog eens lekker weer worden? ik lees al 2 weken in de krant dat het over een paar dagen mooi weer gaat worden.. maar die hoop heb ik ook opgegeven..
Ach, voetbalminnend Nederland weet al langer dat ze in Den Haag overal de schuld van krijgen en elke scheet breed wordt uitgemeten. Dat die shownieuwskijkende mongolen niet verder kijken dan hun neus lang is, is ook niet echt boeiend. Behalve dan dat ze in DH wellicht op blaren van anderen moeten zitten, maar daar heb ik weinig kijk op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je begrijpt me helemaal verkeerd Bjoro, er is zat over Den Haag in de media geweest, maar helaas ging het overgrote deel niet over feiten maar over sensatieverhalen, onwaarheden etc. dus als je louter op de media afgaat, is het logisch dat je een verkeerd beeld hebt, maar is het wel een beeld dat niet klopt met de werkelijkheid.
Dat is wat ik aangaf. En dat weet ik o.a. via bronnen bij het CIV & recherche (onafhankelijke dus)
Heb je alleen maar blote wijven op het strand gefotografeerd dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:55 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen. Fok! is traag.
De eerste 150 foto's van de vakantie zijn binnen. Smullen....
Die staan allemaal op m'n eigen hardeschijf opgeslagen..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heb je alleen maar blote wijven op het strand gefotografeerd dan?
Verhalen van mensen die vanaf een hogere tribune naar beneden pissen, vuurwerk, vechtpartijen en vernielingen zullen misschien niet onder noemenswaardige supportersrellen worden genoemd terwijl ik ze toch niet normaal vind en dus verafschuw !quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je begrijpt me helemaal verkeerd Bjoro, er is zat over Den Haag in de media geweest, maar helaas ging het overgrote deel niet over feiten maar over sensatieverhalen, onwaarheden etc. dus als je louter op de media afgaat, is het logisch dat je een verkeerd beeld hebt, maar is het wel een beeld dat niet klopt met de werkelijkheid.
Dat is wat ik aangaf. En dat weet ik o.a. via bronnen bij het CIV & recherche (onafhankelijke dus)
Ach het was ook wel een keer lekker qua weerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lowlands komt eraan dus dat is zeker regen
en op hoeveel foto's sta je stoned en dronken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:55 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen. Fok! is traag.
De eerste 150 foto's van de vakantie zijn binnen. Smullen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |