quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:05 schreef DIGGER het volgende:
Ik zie dat Dylan Dog de Toni goal meter geactiveerd heeft, nu maar hopen dat ie zo veel mogelijk wekelijks nieuwe input krijgt.
Ik had er genoeg van om elke dag naar Rotterdam (30kmquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij zat in de jeugd van de havenarbeiders?
Ik zat 2 weken bij de jeugd van psv, maar ik was toen al voor Ajax, dus ik zei nee (dat zei ik tegen al mijn vriendjes, in werkelijkheid wilden mijn ouders dat ik gewoon naar school ging).
Zo jong en toen al bedorven. We wilden jou helemaal niet, we hoopten dat je zou verhuizen naar Almere of zo...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij zat in de jeugd van de havenarbeiders?
Ik zat 2 weken bij de jeugd van psv, maar ik was toen al voor Ajax, dus ik zei nee (dat zei ik tegen al mijn vriendjes, in werkelijkheid wilden mijn ouders dat ik gewoon naar school ging).
nottequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:08 schreef DIGGER het volgende:
Ik ga pitten, morgen nog een dagje werken en dan weer een weekje vakantie
Ciao a tutti
smakelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:22 schreef popolon het volgende:
fipo
zo even eten maken: champignons, paprika, tomaat, ui, ei, knoflook en veel peper.
daar is Nederland wereldkampioen in, dus is t topsportquote:
Geen wonder dat jullie geen CL meer zullen winnen, als je je beste spelers zo weg wenst!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zo jong en toen al bedorven. We wilden jou helemaal niet, we hoopten dat je zou verhuizen naar Almere of zo...
Ja kon het nooit waarderen schijnt een goed slaapmiddel te zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:31 schreef Noca het volgende:
Trusten mensen
Nog even friends kijken.
Trusteh Clauw.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:37 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee nog ff snel hallo zegt
Ik ga gelijk slapen
Goed van Rensje Blom zeg!
High fidelity dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:57 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik gaan nog even kijken of die film op den Belg een beetje het aanzien waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |