1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | UnleashMitch : Fjd NLboy : Nlboy Sickert.nl : Niveklaams Silver_Shark : Foksilver Ash : Leenart Jazza : Rudycarell Escape_nl : Escapenl Morpheus2002 : Morpheus211983 BMH : Bmh Kievit19 : Kievit1983 Cyberrobin : Cyberrobin Frenkyboy : Sickmyduck76 PirE : Pejastojakovic Razorback : Razorback5000 Droopie : Johan5324 MarkXL : Markvanholstein Fillipe : FillipeNL Gunner : nlgunner Molotov25 : molotov25 domolanglekker : domo666 jpjedi : Jedi05071977 N-E-R-D : 3kmenace Lonewolf2003 : vaal |
Gewoon eens hoog vliegen en dan uitstappen en je parachute openenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:57 schreef sexylexy het volgende:
Hoe kun je nou de Airborne-Ribbon krijgen? Er staat bij dat je 10 seconden in een parachute moet zitten![]()
jups helemaal waar !quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Gewoon eens hoog vliegen en dan uitstappen en je parachute openenIk heb zo'n 30 seconden in de lucht gehangen. Je krijgt die Ribbon pas als je land wel
Als de server weer up is......quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:15 schreef Sickert het volgende:
`word er vanaaf nog geknald of niet?!! ik ben er iig rond 19:00
quote:
Idem:quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:17 schreef Suikermais het volgende:
Oh...jee..mijn naam staat er ook nog niet bij !
yep ik ben er ook bij vanavond.. Jij commander ??quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:15 schreef Sickert het volgende:
`word er vanaaf nog geknald of niet?!! ik ben er iig rond 19:00
Het hangt van verschillende factoren af, zoals de nauwkeurigheid van je wapen, de krachtigheid van je wapen en natuurlijk de skills van de speler. Die laatste zijn gewoon het belangrijkste!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Geej, ik sta nog niet bij de GAME-namen bovenaan![]()
Plaats me er ergens tussen AUB![]()
Net kwam ik trouwens niet op de fok server... connection problemen, en had een ping van 130, normaal 40 ofzo![]()
----------
Maargoed, iemand tips voor 'GOED' schieten op mannetjes, net ook weer, ik knallen op een mannetje die me niet zag en ja hoor hij draait zich ff om en ik ben gelijk dood. Snap er niks van!!!
Ik maak me al klein door te liggen op de grond en ik schiet toch echt raak ??
Het lijkt wel ofdat ze een knopje hebben waarbij je richtingscursor van je geweer automatisch op iemand richt en vervolgens alleen nog maar hoeft te klikken!![]()
Iemand tips voor mij, me K/D ratio word zo nooit hoger hé.
Ook zo'n mannetje met een sniper die iedereen neerknald ZELFS A|LS ZE RENNEN!
Alleen op websites ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef MrUber het volgende:
Hebben meer mensen last van dat statistics niet worden geupdate?
Thnx voor je uitleg, zal eens gaan oefenen met een assault rifle, nog nooit meegelopen eigenlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het hangt van verschillende factoren af, zoals de nauwkeurigheid van je wapen, de krachtigheid van je wapen en natuurlijk de skills van de speler. Die laatste zijn gewoon het belangrijkste!
Probeer niet iemand die ver weg loopt te schieten, maar zorg dat je eerst wat dichterbij bent en knal hem dan gecontrolleerd een lading kogels in zijn hoofd. Hou dus niet de muisknop 10 seconden in, aangezien je dan al snel je doel gaat missen. Gewoon 3a4 kogels per keer afvuren en na elke burst eventueel opnieuw mikken. Probeer altijd of geknield of liggend te schieten. Hoe vaker je het doet hoe sneller je op zijn hoofd mikt en hoe eerder hij dood is.
Ik denk dat het voor jou het makkelijkste zal zijn om met een assault rifle te gaan rond lopen, deze zijn standaard vrij krachtig en accuraat. Ander voordeel is dat er een grenadelauncher aan zit. Schiet een grenade of en boom je kill/death gaat weer omhoog.
Als je iemand aanvalt val dan aan vanuit een positie waar je je heel makkelijk kan terugtrekken om een hoekje, liefst geen dunne muurtjes, daar schieten ze gewoon doorheen.
Situatie:
Jij ziet iemand lopen.
Je mikt en schiet mis of raakt hem maar niet dodelijk.
Hij draait zich om.
Jij gaat het hoekje om en gooit een granaat in zijn richting.
Ach het komt er gewoon op neer dat je moet oefenen, oefenen en nog eens oefenen en uiteindelijk kill je ze nog voor ze kunnen om draaien.
Laatste tip: Zorg voordat je aanvalt je genoeg kogels hebt om hem af te maken, ga dus niet met nog 6 kogels in je clip aanvallen. Eerst herladen dan killen en eventueel weer herladen. Loop altijd met een zo vol mogelijke clip rond, je weet nooit wat er allemaal om de volgende hoek staat.
Ik begin een beetje op I-Spy24 te lijken![]()
DON'T TEAMKILL YOUR COMMANDER!
Ja idd echt een kut map!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:45 schreef Fillipe het volgende:
Ja heeft iedereen last van.
PS wat is Kubra Dam toch een ontzettende kut map
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |