De enige die om zijn "grappen" lacht is hijzelf.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:33 schreef SlaadjeBla het volgende:
![]()
Een kwal die alleen grappig kan zijn over de rug van een ander.
Nóg leuker! No way! On-mo-ge-lijk!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:37 schreef Woldo het volgende:
Straaaaks bij jensuuuuhhhh.
Ben trouwens een keer naar de opnames geweest, echt aan te raden, nog leuker dan op de tv
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:37 schreef Woldo het volgende:
Straaaaks bij jensuuuuhhhh.
Ben trouwens een keer naar de opnames geweest, echt aan te raden, nog leuker dan op de tv
Maar je hebt nu wel elke dag de kans dat je hem voor een paar seconden ziet als je aan het zappen bentquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:21 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach ja...gelukkig heb ik een afstandbediening + meerdere tv-kanalen..
idd, goed alternatief voor Boring en Van Dorpquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:30 schreef Mittnick het volgende:
Zeer tof; lijkt me leuk alternatief voor Barend & van Dorp
ik denk dat john die lekker voor zichzelf houdt hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:54 schreef BdR het volgende:
Als gasten staan zeker de nieuwe Big Brother en Idols rejects op het programma..
Jan is er bij 100% zeker.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ga zeker kijken
Hopelijk is Jan er ook bij
Zijn vakantie was wat uitgelopen maar dat heeft hij elk jaar. Maar tot nu toe vind ik zijn radioprogramma er nog net onder lijden. Het is afwachten hoe hij dat gaat doen wanneer hij dagelijks op de tv isquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef Coldplay19 het volgende:
[quote]Op zondag 14 augustus 2005 12:48 schreef kultivate het volgende:
Ik hoop alleen niet dat hij zijn radioprogramma dan verwaarloost.
[/quote
Hij verwaarloosd zijn radioprogramma nu al een paar maanden als het je nog niet is opgevallen. Hij is 2 maanden weggeweest en nu hij terug is neemt tie elke dag de helft van zijn radioprogramma van te voren op. Geruchten gaan al dat hij misschien stopt met radio of naar het weekend verhuisd
Bedoel je hiermee die telefoongesprekjes met Arnie en rene froger?? die vind ik juist super lachen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef Coldplay19 het volgende:
[quote]Op zondag 14 augustus 2005 12:48 schreef kultivate het volgende:
Ik hoop alleen niet dat hij zijn radioprogramma dan verwaarloost.
[/quote
en nu hij terug is neemt tie elke dag de helft van zijn radioprogramma van te voren op.
Hij neemt sinds die terug is van vakantie sowieso de eerste 2 uur van zijn radioshow van te voren op. In die uren zit Jan Paparazzi in zn eentje in de studio. Je merkt het goed als bellers in de uitzending komen om een plaat aan te vragen van 14.00-15.00 dan hoor je alleen Jan P. Dit geeft al aan dat hij veel tijd nodig heeft met de voorbereidingen van zijn dagelijkse tv-show en radio komt nu op de tweede plaats.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:08 schreef kultivate het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee die telefoongesprekjes met Arnie en rene froger?? die vind ik juist super lachen.
Helemaal mee eens. Vast heel vreselijk, maar toch heel vermakelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:08 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind Jensen dus een ontzettende schreeuwlelijk waar ik het zelden mee eens ben, maar toch luister/kijk ik regelmatig. Aan de ene kant omdat ik het leuk vind om me soms te ergeren aan tv-programma's, aan de andere kant omdat hij binnen Nederland toch redelijk uniek is en wel een solide programma weet neer te zetten.
Ik ben benieuwd hoe het er vanaf brengt als hij het programma elke dag moet vullen. Lijkt me wel een opgave om altijd maar interessante gasten te vinden.
Precies!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:15 schreef dady het volgende:
Jensen is echt top, radio is ook altid lachen geblazen. Zo flauw als maar kan, maar toch brengt hij het op een iets andere manier waardoor het lachen blijft, en die lach is ook heerlijk, je hoort gewoon dat er nog iets achter zit.
Voor jou is er sky-radioquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:36 schreef dewd het volgende:
Om te kotsen die gast. En op de radio is z'n "show" nog 10 keer erger met dat irritante overdreven keihard gelach altijd.
Veronica draait goede muziek voor 50+ers ja....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:04 schreef dewd het volgende:
Speciaal voor mij? Doe mij liever Veronica, daar draaien ze tenminste goede muziek ipv die trieste poging om leuk te zijn zoals jensen en die andere aap van de wild.
ik ben 22 en luister elke dag Veronicaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:39 schreef henk123 het volgende:
[..]
Veronica draait goede muziek voor 50+ers ja....
Jensen +YorinFM Rulezz
ja iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:46 schreef ThomasBerge het volgende:
In zijn vorige seizoenen had hij altijd een vast rijtje BN'ers die om de zoveel tijd langskwamen. Ik ben benieuwd hoe hij dat nu gaat aanpakken met een dagelijkse show.
Want drie keer in de week Patty Brard en Kelly hoeft ook weer niet
de goden zijn geprezen dat het niet morgen al begint...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:19 schreef Dementor het volgende:
5 september pas.
hij is zo zielig dat ik er nauwelijks naar kan kijken, de grappen zijn zo laag dat ik nauwelijks een glimlach kan toveren op het moment dat een paupervriend (ja, die heb ik ook) zich helemaal gek lacht...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Hij heeft al een publiciteitsstunt gemaakt zag ik door in hitkrant gordon & joling te vergelijken met aids & kanker...
Niveau hoor die jensen
Als je Jensen had geluisterd vanmiddag had je begrepen dat je dat niet letterlijk moet nemen , wat hij bedoelde is dat ze allebei net zo erg zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Hij heeft al een publiciteitsstunt gemaakt zag ik door in hitkrant gordon & joling te vergelijken met aids & kanker...
Niveau hoor die jensen
jensen is een laf persoon, dat straalt hij uit.. gebogen achter zijn grappen en bureautje, een hulpje gedurende de hele show.. de man is niet echt heel erg goed, behalve laffe grappen maken, laten we eerlijk zijn. de redactie verdient meer lof, maar is net zo smakeloos...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als je Jensen had geluisterd vanmiddag had je begrepen dat je dat niet letterlijk moet nemen , wat hij bedoelde is dat ze allebei net zo erg zijn.
Jensen![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Jensen is okquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:39 schreef henk123 het volgende:
[..]
Veronica draait goede muziek voor 50+ers ja....
Jensen +YorinFM Rulezz
Welke zender doet dat niet tegenwoordig ?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:18 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Jensen is ok
Maar Yorin FM? Kom op zeg, wat een klote zender. Ze draaien elke dag 10keer dezelfde nummers. Tis om gek van te worden.
Dat ontkent hij zelf.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor degenen die hopen dat Jensen veel grappen zal uithalen: hij wordt ietsje braver.
Precies!quote:Op donderdag 1 september 2005 10:24 schreef MasterM26 het volgende:
Zo te zien zijn er niet veel mensen met humor in Nederlandaltijd maar zeiken, maar ik ben blij dat Jensen weer begint! Dat is tenminste een programma wat de moeite waard is om te kijken!
![]()
Jensen!
![]()
Je moet vanmiddag even live luisteren want RTL Boulevard heeft weer uitgehaald naar Jensen gisteren.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:52 schreef Haaibaaike het volgende:
ik zit nu naar Jensen te luisteren via internet van gistermiddag![]()
Ik denk dat ik ook dagelijks naar Jensen en Jan ga kijken.![]()
Behoorlijk zielige en trieste uitspraak.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Niveau hoor die jensen
Gewoon NOVA kijkenquote:Op maandag 5 september 2005 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Leuk! Vanavond kijken. In elk geval lijkt het me een stuk vermakelijker dan Barend en van Dorp.
Hilarische en spitsvondige verbale capriolen? Ze moeten ook niet gaan overdrijven hoor. Voor de hand liggende en platte grappen zou beter zijn.quote:....bestookt met de actuele, hilarische en spitsvondige verbale capriolen van een van de meest omstreden tv-personen van Nederland.
Volgens RTLFM RTLFMquote:Op donderdag 1 september 2005 02:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Welke zender doet dat niet tegenwoordig ?
Precies. Maar goed, als ie iedere dag fragmenten gaat overdubben met eigen teksten vind ik het toch wel leuk.quote:Op maandag 5 september 2005 13:33 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Hilarische en spitsvondige verbale capriolen? Ze moeten ook niet gaan overdrijven hoor. Voor de hand liggende en platte grappen zou beter zijn.
Een heleboel hoop ik!quote:Op maandag 5 september 2005 14:05 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel grappen er vanavond over Talpa gaan.![]()
Het ging om de keuze tussen Gordon of Joling.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Preciesquote:Op maandag 5 september 2005 19:56 schreef Tirion het volgende:
[..]
Het ging om de keuze tussen Gordon of Joling.
Dat was volgens Jensen net zo onmogelijk als de keuze tussen kanker en aids.
RTL Boulevard naprater![]()
Voor jou is er Jack Spijkerman of Barend en van Dorpquote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
nog maar even. dan kunnen de wanstaltigen weer lachen, gieren, brullen...
En was het goed?? 1 gast??? Vanavond te gast:quote:Op maandag 5 september 2005 21:19 schreef Opie het volgende:
Voor de mensen die een David Letterman achtige show verwacht, vergeet het maar.
Geen nieuw decor, geen sketches, geen band.
Alleen maar Jensen met z'n "breakings news" grapjes en 1 gast. Meer niet.
Ik was bij de opnames.
Uhm Jan is er al vanaf dag 1 bij... denk je echt dat hij er nu niet bij isquote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef PirE het volgende:
Straks even kijken. Ik hoop dat Jan erbij is. Is toch mijn anit-held.
Ik kijk niet voor Jensen, ik kijk voor Janquote:Op maandag 5 september 2005 22:07 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Uhm Jan is er al vanaf dag 1 bij... denk je echt dat hij er nu niet bij is![]()
Jan doet niet zoveel behalve de Jans vragen dan... en lachen om jensenquote:Op maandag 5 september 2005 22:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik kijk niet voor Jensen, ik kijk voor Jan.
Hij zit als een zoutzak op die rode bank elke uitzending.quote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Jan doet niet zoveel behalve de Jans vragen dan... en lachen om jensen![]()
Maar toch zou je hem missen als hij niet op die bank zou zittenquote:Op maandag 5 september 2005 22:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij zit als een zoutzak op die rode bank elke uitzending.
Dat zijn de gasten van deze week.. Kortom, vandaag Boris Dittrich, morgen Daphne Bunskoek, etc.quote:Op maandag 5 september 2005 21:57 schreef Alessandro het volgende:
[..]
En was het goed?? 1 gast??? Vanavond te gast:
- Joop v/d Ende
- Boris Ditrich
- De Veerkampjes
- Vrouwen hockey team
Was je wel bij de juiste show:p
Ik vondt het een beetje overdrevenquote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef Dementor het volgende:
Het is nu al leuk!
Kloptquote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef PirE het volgende:
Dit fragment heeft hij op de radio al besproken. (Jack dus)
quote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef PirE het volgende:
Dit fragment heeft hij op de radio al besproken. (Jack dus)
Ja, precies, dat sloeg nergens opquote:
Nee, de lachband is nl. weer aanwezig...quote:
Ik luister iedere werkdagquote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]bestaan er toch Jensenluisteraars
![]()
Als ik YorinFM kon ontvangen deed ik ook luisterenquote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]bestaan er toch Jensenluisteraars
![]()
Je kunt ook via internet streamen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als ik YorinFM kon ontvangen deed ik ook luisteren
Ook geen webradio?quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als ik YorinFM kon ontvangen deed ik ook luisteren
Die loopt achterquote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt ook via internet streamen.![]()
Ik zit er wel op te wachten.quote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef 7eVeNL het volgende:
Net zo gaar als het vorig seizoen... niet grappig.... wie zit nou te wachten op Boris dietrich??
en die f*cking lachmachine... hij kan gewoon niet zonder
ik had echt gehoopt dat het beetje david letterman style zou gaan worden, helaas![]()
Ja vind het ook saaiquote:Waarom doen ze Boris bij de 1e aflevering zeg, echt saai !![]()
zo leuk was die grap ook weer niet hoorquote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef Opie het volgende:
Het interview zelf is wel matig omdat het bij Jensen altijd lijkt alsof ie acteert. Zo overdreven doen.
Ik ben eigenlijk nog steeds aan het lachen om de intro.
"Robert, liet jij nou een scheet?"
Hahaha.
hopelijk was dat sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zo leuk was die grap ook weer niet hoor
Fan zijn van peter van der vorst & Albert west er nog goed uit zien vindenquote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat ziet Albert goed uitVoor zijn 52 jaar denk ik
![]()
Ik ben geen Fan van Albert west nee joh !!quote:Fan zijn van peter van der vorst & Albert west er nog goed uit zien vinden![]()
![]()
overdrijf is niet zo zegquote:Op maandag 5 september 2005 23:18 schreef Opie het volgende:
Nou, het was eigenlijk hetzelfde als altijd. Maar het intro-filmpje was pure genialiteit.
Kom op.quote:
ik noem dat best wel grappig maar vaker gedaan, dat met bejaarden e.d.quote:Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef Opie het volgende:
[..]
Kom op.
Die bejaarden als tekstschrijvers. Een duistere tv-baas in een rokerige kamer. De tekstschrijver van Jan die dood is. Robert die z'n salaris uitrekent. Robert die zegt minder plat te worden, een scheet laat en vervolgens een lachende Jan in beeld.
Dat noem ik geniaal.
Tja, als op zondag de shows van maandag, dinsdag én woensdag worden opgenomen kan je lastig inspelen op het nieuws van die dag.quote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat suf. Ik had verwacht dat er toch wel iets aan het format veranderd zou zijn. Ik heb het niet eens afgekeken. Ik had wat meer kloten van Jensen verwacht en in ieder geval meer actualiteit.
Het is ook geen dombo. Als je naar zn radio show zou luisteren had je dat ook geweten.quote:Op maandag 5 september 2005 23:28 schreef Alessandro het volgende:
al vond ik jensen wel heel slim overkomen vandaag.
Ja...kijkcijfer 1.3...het lijkt wel een Talpa-programma.quote:
En natuurlijk weer een uitgelezen mogelijkheid om Albert Verlinde aan te pakkenquote:Op maandag 5 september 2005 23:28 schreef Alessandro het volgende:
Leno en letterman nemen hem dezelfde dag nog op in de middag en zenden hem in de avond uit. Zo hou je het met nieuws en zo vers . Moet jensen ook doen....en verder was het meer van hetzelfde al vond ik jensen wel heel slim overkomen vandaag. Morgen met Bunskoek gaat leuk worden. Jensen en mooie vrouwen is altijd een leuk mixje :p
niet verwacht?quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:24 schreef Haaibaaike het volgende:
199.000 kijkers.Dat had ik niet verwacht zo laag
![]()
Ik spreek daar geen waardeoordeel over uit. Ik zeg alleen dat Jensen kennende, dit weer gaat gebeuren.quote:
Nee , ik vondt het juist niks aan,het viel me vies tegen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
niet verwacht?![]()
dus je vond de show super gisteren?![]()
Kijkcijfers van RTL5 zijn sowieso redelijk laag. En RTL7 ook al niet zo geweldig. Het lijkt erop dat de kijker toch een beetje de weg kwijt is door de nieuwe zenderprofilering.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:24 schreef Haaibaaike het volgende:
199.000 kijkers.Dat had ik niet verwacht zo laag
![]()
Nou er is de laatste tijd veel promo's gemaakt voor Jensen bij rtl5, dat geldt ook voor andere nieuwe programma's die rtl uit gaat zendenquote:Kijkcijfers van RTL5 zijn sowieso redelijk laag. En RTL7 ook al niet zo geweldig. Het lijkt erop dat de kijker toch een beetje de weg kwijt is door de nieuwe zenderprofilering.
Barend en van dorp op talpa 311.000(ietsjes beter). Maar het is dag 1 nog maarquote:
Kweet niet. Psychologie speelt ook een rol denk ik. Jensen zat bij Yorin en veel jongeren die keken 'hingen' al rond bij Yorin. Dat was echt een prettige zender voor simpel en hip jongeren vermaak. Nu bij RTL5 is het veel meer versplinterd, waardoor een deel van de doelgroep zich wellicht niet meer thuis voelt op de zender en ook niet maar zomaar even in het programma rolt. Het gaat niet alleen om weten wanneer, welk programma is. Als de kijker zich op een ander net beter thuis voelt dan heb je kans dat die daar blijft hangen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou er is de laatste tijd veel promo's gemaakt voor Jensen bij rtl5, dat geldt ook voor andere nieuwe programma's die rtl uit gaat zenden![]()
Dus daar ligt er toch niet aan...Aan de zenderprofilering.![]()
iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:53 schreef Tirion het volgende:
"Robert, liet je nou een scheet... hahaha"
De grap was flauw maar echt Jan zoals Jan is, super!![]()
Verder was het niet echt leuk, de tv show heb ik overigens nooit zo leuk gevonden als de radio. Op tv lijkt het allemaal zo geacteerd![]()
Nou ik wist er in ieder geval niks vanaf, ik was aan het zappen, ik denk: jensen op RTL5?? En ook nog dagelijks? Dus ik denk dat er zeker mensen zijn die dit nog niet weten, zodra ergens reclame komt zap ik verder of ga ik effe naar de plee ofzo, dus heb van die promo's niks meegekregenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou er is de laatste tijd veel promo's gemaakt voor Jensen bij rtl5, dat geldt ook voor andere nieuwe programma's die rtl uit gaat zenden![]()
Dus daar ligt er toch niet aan...Aan de zenderprofilering.![]()
In kranten en tijdschriften hebben ook behoorlijk wat advertenties gestaan. In De Telegraaf van gisteren stond zelfs een paginavullende adverententie van Jensen. Ze hebben er behoorlijk wat advertenties tegen aan gegooid.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:01 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Nou ik wist er in ieder geval niks vanaf, ik was aan het zappen, ik denk: jensen op RTL5?? En ook nog dagelijks? Dus ik denk dat er zeker mensen zijn die dit nog niet weten, zodra ergens reclame komt zap ik verder of ga ik effe naar de plee ofzo, dus heb van die promo's niks meegekregen
Er werd ook zelfs op Yorin.fm,bij jensenindemiddag vaak over gezegt.dat hij bij rtl5 een talkshow gaat maken...quote:Nou ik wist er in ieder geval niks vanaf, ik was aan het zappen, ik denk: jensen op RTL5?? En ook nog dagelijks? Dus ik denk dat er zeker mensen zijn die dit nog niet weten, zodra ergens reclame komt zap ik verder of ga ik effe naar de plee ofzo, dus heb van die promo's niks meegekregen
Robert heeft afgelopen zondag vier opname's gemaakt ook voor morgen dus !quote:1 gast, 1 liedje en klaar. Waarom neit meer gaste op een dag of kon hij anders zijn dagen niet vullen :p. Had er meer van verwacht eigenlijk. Verder was het wel leuk
Ze was vooral goed om naar te kijken, verder zei ze niets bijzonders.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef MrX1982 het volgende:
Ik blijf Jensen op tv een stuk minder leuk vinden. Het is allemaal zo kunstmatig en niet spontaan.
Het was overigens vanavond wel leuk maar dat kwam waarschijnlijk door Daphne. Leuke vrouw die bovendien goed van haar afbeet
Daar gaat het toch uiteindelijk om. Voor inhoud lees ik wel een krantquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ze was vooral goed om naar te kijken, verder zei ze niets bijzonders.
Nu in absolute cijfers ook. Wat een afgangquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:22 schreef pberends het volgende:
Relatief gezien scoort Jensen beter dan Barend en van Dorp, als je kijkcijfers van vorig jaar erbij trekt.
Op de radioquote:Op woensdag 7 september 2005 10:50 schreef SlimShady het volgende:
vanmiddag? aandacht?
Vond ik wel meevallen. Ze kwam toch een paar keer echt niet verder dan: "Dat ga ik jou niet aan je neus hangen" of "Dat ga ik niet vertellen"quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef MrX1982 het volgende:
Het was overigens vanavond wel leuk maar dat kwam waarschijnlijk door Daphne. Leuke vrouw die bovendien goed van haar afbeet
Zou het door csi miami komen?? Daar waren 886.000 kijkers, dus de helft is er nog van overgebleven voor jensen.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:48 schreef Dementor het volgende:
479.000 zo lekker hoor
Ze zullen er vanmiddag wel aandacht aan besteden
Ze hadden elkaar al via de radio gesproken na dat Boulevard incidentquote:Op woensdag 7 september 2005 10:52 schreef Annemiek78 het volgende:
Vond ik wel meevallen. Ze kwam toch een paar keer echt niet verder dan: "Dat ga ik jou niet aan je neus hangen" of "Dat ga ik niet vertellen"
Had haar krachtiger verwacht. Wel toppie dat ze gekomen is, na die 'voorvallen' in Boulevard en Jensen' radioshow. Goed dat ze zich niet heeft laten kennen.
Wat is die Jensen toch een seksistquote:
Gister was er ook voetbal.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:44 schreef pberends het volgende:
Wel raar dat het aantal kijkers zo jojoot. Tis maar net wat er dan anders op tv is ofzo. Vanavond zal Jensen wel weer aardig scoren omdat donderdag z'n oude stekkie is.
niet alleen voor hem, ook voor de kijkers.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:16 schreef petre86 het volgende:
dagelijks jensen is teveel ..
Jensen was de op 1 na best bekeken programma op rtl 5 woensdag. Boring en van dorp weer verloren. En er was voetbal op en toch nog aardige kijkcijfersquote:
en de gastenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
niet alleen voor hem, ook voor de kijkers.
eigenlijk wel. en dan filmt je vriend zijn reactie als ie is uitgestapt.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:57 schreef SCH het volgende:
Ik reed net bijna met de auto tegen hem op. Of had ik het moeten doen?
Anders kijk JIJ toch nietquote:Op donderdag 8 september 2005 14:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
niet alleen voor hem, ook voor de kijkers.
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef SlimShady het volgende:
[..]
eigenlijk wel. en dan filmt je vriend zijn reactie als ie is uitgestapt.
Barend & Van dorp gaat slecht (heel talpa trouwens) En vanavond komt Jensen na een voetbal wedstrijd ik verwacht veel kijkersquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:39 schreef Klingon het volgende:
Kijkcijfers donderdag 08-09:
Jensen (RTL5) 400.000
Barend & Van Dorp (Talpa) 228.000
Dat maakt 3-1
Vanavond in Jensen: Roulete-avond met Tatjana en Nada Surf
Big Brother loopt wel goed, maarja das ook het enige, vind het echt maar een klote zender dat Talpaquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:04 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Barend & Van dorp gaat slecht (heel talpa trouwens) En vanavond komt Jensen na een voetbal wedstrijd ik verwacht veel kijkers![]()
En nog eens 206.000 op RTL7.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:39 schreef Klingon het volgende:
Kijkcijfers donderdag 08-09:
Jensen (RTL5) 400.000
Barend & Van Dorp (Talpa) 228.000
Dat maakt 3-1
Vanavond in Jensen: Roulete-avond met Tatjana en Nada Surf
Doe anders ff nóg onduidelijkerquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:58 schreef Haaibaaike het volgende:
{quote]DIe lachband, die moeten ze er echt uit halen. .![]()
Dat zou Robert toch doen of niet ?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, dat zou Robert toch doen of niet?
Maar wat bedoel je daarmee, wanneer heeft Robert dat gezegd?quote:
Duhh hij is gayquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:10 schreef rotskibo het volgende:
Jensen is maar een hééééél klein beetje horny met Tatjana voor em
niet dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Op de radio volgens mij,dat hij met lachband zou stoppen
Ja, dat vind ik ookquote:Hij is wel hard tegen Jan zeg![]()
Wat wil je tegenover Hart van Nederland op een zender waar toch al geen hond naar keek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:03 schreef SCH het volgende:
Ook slechte kijkcijfers trouwens.
Had de helft al op de radio gehoord, maar dat maakte niet uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat wil je tegenover Hart van Nederland op een zender waar toch al geen hond naar keek.
Jan was weermet zijn Henk van Dorp imitatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |