iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:53 schreef Tirion het volgende:
"Robert, liet je nou een scheet... hahaha"
De grap was flauw maar echt Jan zoals Jan is, super!![]()
Verder was het niet echt leuk, de tv show heb ik overigens nooit zo leuk gevonden als de radio. Op tv lijkt het allemaal zo geacteerd![]()
Nou ik wist er in ieder geval niks vanaf, ik was aan het zappen, ik denk: jensen op RTL5?? En ook nog dagelijks? Dus ik denk dat er zeker mensen zijn die dit nog niet weten, zodra ergens reclame komt zap ik verder of ga ik effe naar de plee ofzo, dus heb van die promo's niks meegekregenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou er is de laatste tijd veel promo's gemaakt voor Jensen bij rtl5, dat geldt ook voor andere nieuwe programma's die rtl uit gaat zenden![]()
Dus daar ligt er toch niet aan...Aan de zenderprofilering.![]()
In kranten en tijdschriften hebben ook behoorlijk wat advertenties gestaan. In De Telegraaf van gisteren stond zelfs een paginavullende adverententie van Jensen. Ze hebben er behoorlijk wat advertenties tegen aan gegooid.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:01 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Nou ik wist er in ieder geval niks vanaf, ik was aan het zappen, ik denk: jensen op RTL5?? En ook nog dagelijks? Dus ik denk dat er zeker mensen zijn die dit nog niet weten, zodra ergens reclame komt zap ik verder of ga ik effe naar de plee ofzo, dus heb van die promo's niks meegekregen
Er werd ook zelfs op Yorin.fm,bij jensenindemiddag vaak over gezegt.dat hij bij rtl5 een talkshow gaat maken...quote:Nou ik wist er in ieder geval niks vanaf, ik was aan het zappen, ik denk: jensen op RTL5?? En ook nog dagelijks? Dus ik denk dat er zeker mensen zijn die dit nog niet weten, zodra ergens reclame komt zap ik verder of ga ik effe naar de plee ofzo, dus heb van die promo's niks meegekregen
Robert heeft afgelopen zondag vier opname's gemaakt ook voor morgen dus !quote:1 gast, 1 liedje en klaar. Waarom neit meer gaste op een dag of kon hij anders zijn dagen niet vullen :p. Had er meer van verwacht eigenlijk. Verder was het wel leuk
Ze was vooral goed om naar te kijken, verder zei ze niets bijzonders.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef MrX1982 het volgende:
Ik blijf Jensen op tv een stuk minder leuk vinden. Het is allemaal zo kunstmatig en niet spontaan.
Het was overigens vanavond wel leuk maar dat kwam waarschijnlijk door Daphne. Leuke vrouw die bovendien goed van haar afbeet
Daar gaat het toch uiteindelijk om. Voor inhoud lees ik wel een krantquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ze was vooral goed om naar te kijken, verder zei ze niets bijzonders.
Nu in absolute cijfers ook. Wat een afgangquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:22 schreef pberends het volgende:
Relatief gezien scoort Jensen beter dan Barend en van Dorp, als je kijkcijfers van vorig jaar erbij trekt.
Op de radioquote:Op woensdag 7 september 2005 10:50 schreef SlimShady het volgende:
vanmiddag? aandacht?
Vond ik wel meevallen. Ze kwam toch een paar keer echt niet verder dan: "Dat ga ik jou niet aan je neus hangen" of "Dat ga ik niet vertellen"quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef MrX1982 het volgende:
Het was overigens vanavond wel leuk maar dat kwam waarschijnlijk door Daphne. Leuke vrouw die bovendien goed van haar afbeet
Zou het door csi miami komen?? Daar waren 886.000 kijkers, dus de helft is er nog van overgebleven voor jensen.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:48 schreef Dementor het volgende:
479.000 zo lekker hoor
Ze zullen er vanmiddag wel aandacht aan besteden
Ze hadden elkaar al via de radio gesproken na dat Boulevard incidentquote:Op woensdag 7 september 2005 10:52 schreef Annemiek78 het volgende:
Vond ik wel meevallen. Ze kwam toch een paar keer echt niet verder dan: "Dat ga ik jou niet aan je neus hangen" of "Dat ga ik niet vertellen"
Had haar krachtiger verwacht. Wel toppie dat ze gekomen is, na die 'voorvallen' in Boulevard en Jensen' radioshow. Goed dat ze zich niet heeft laten kennen.
Wat is die Jensen toch een seksistquote:
Gister was er ook voetbal.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:44 schreef pberends het volgende:
Wel raar dat het aantal kijkers zo jojoot. Tis maar net wat er dan anders op tv is ofzo. Vanavond zal Jensen wel weer aardig scoren omdat donderdag z'n oude stekkie is.
niet alleen voor hem, ook voor de kijkers.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:16 schreef petre86 het volgende:
dagelijks jensen is teveel ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |