Helemaal mee eens. Vast heel vreselijk, maar toch heel vermakelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:08 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind Jensen dus een ontzettende schreeuwlelijk waar ik het zelden mee eens ben, maar toch luister/kijk ik regelmatig. Aan de ene kant omdat ik het leuk vind om me soms te ergeren aan tv-programma's, aan de andere kant omdat hij binnen Nederland toch redelijk uniek is en wel een solide programma weet neer te zetten.
Ik ben benieuwd hoe het er vanaf brengt als hij het programma elke dag moet vullen. Lijkt me wel een opgave om altijd maar interessante gasten te vinden.
Precies!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:15 schreef dady het volgende:
Jensen is echt top, radio is ook altid lachen geblazen. Zo flauw als maar kan, maar toch brengt hij het op een iets andere manier waardoor het lachen blijft, en die lach is ook heerlijk, je hoort gewoon dat er nog iets achter zit.
Voor jou is er sky-radioquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:36 schreef dewd het volgende:
Om te kotsen die gast. En op de radio is z'n "show" nog 10 keer erger met dat irritante overdreven keihard gelach altijd.
Veronica draait goede muziek voor 50+ers ja....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:04 schreef dewd het volgende:
Speciaal voor mij? Doe mij liever Veronica, daar draaien ze tenminste goede muziek ipv die trieste poging om leuk te zijn zoals jensen en die andere aap van de wild.
ik ben 22 en luister elke dag Veronicaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:39 schreef henk123 het volgende:
[..]
Veronica draait goede muziek voor 50+ers ja....
Jensen +YorinFM Rulezz
ja iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:46 schreef ThomasBerge het volgende:
In zijn vorige seizoenen had hij altijd een vast rijtje BN'ers die om de zoveel tijd langskwamen. Ik ben benieuwd hoe hij dat nu gaat aanpakken met een dagelijkse show.
Want drie keer in de week Patty Brard en Kelly hoeft ook weer niet
de goden zijn geprezen dat het niet morgen al begint...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:19 schreef Dementor het volgende:
5 september pas.
hij is zo zielig dat ik er nauwelijks naar kan kijken, de grappen zijn zo laag dat ik nauwelijks een glimlach kan toveren op het moment dat een paupervriend (ja, die heb ik ook) zich helemaal gek lacht...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Hij heeft al een publiciteitsstunt gemaakt zag ik door in hitkrant gordon & joling te vergelijken met aids & kanker...
Niveau hoor die jensen
Als je Jensen had geluisterd vanmiddag had je begrepen dat je dat niet letterlijk moet nemen , wat hij bedoelde is dat ze allebei net zo erg zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Hij heeft al een publiciteitsstunt gemaakt zag ik door in hitkrant gordon & joling te vergelijken met aids & kanker...
Niveau hoor die jensen
jensen is een laf persoon, dat straalt hij uit.. gebogen achter zijn grappen en bureautje, een hulpje gedurende de hele show.. de man is niet echt heel erg goed, behalve laffe grappen maken, laten we eerlijk zijn. de redactie verdient meer lof, maar is net zo smakeloos...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als je Jensen had geluisterd vanmiddag had je begrepen dat je dat niet letterlijk moet nemen , wat hij bedoelde is dat ze allebei net zo erg zijn.
Jensen![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Jensen is okquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:39 schreef henk123 het volgende:
[..]
Veronica draait goede muziek voor 50+ers ja....
Jensen +YorinFM Rulezz
Welke zender doet dat niet tegenwoordig ?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:18 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Jensen is ok
Maar Yorin FM? Kom op zeg, wat een klote zender. Ze draaien elke dag 10keer dezelfde nummers. Tis om gek van te worden.
Dat ontkent hij zelf.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor degenen die hopen dat Jensen veel grappen zal uithalen: hij wordt ietsje braver.
Precies!quote:Op donderdag 1 september 2005 10:24 schreef MasterM26 het volgende:
Zo te zien zijn er niet veel mensen met humor in Nederlandaltijd maar zeiken, maar ik ben blij dat Jensen weer begint! Dat is tenminste een programma wat de moeite waard is om te kijken!
![]()
Jensen!
![]()
Je moet vanmiddag even live luisteren want RTL Boulevard heeft weer uitgehaald naar Jensen gisteren.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:52 schreef Haaibaaike het volgende:
ik zit nu naar Jensen te luisteren via internet van gistermiddag![]()
Ik denk dat ik ook dagelijks naar Jensen en Jan ga kijken.![]()
Behoorlijk zielige en trieste uitspraak.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Niveau hoor die jensen
Gewoon NOVA kijkenquote:Op maandag 5 september 2005 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Leuk! Vanavond kijken. In elk geval lijkt het me een stuk vermakelijker dan Barend en van Dorp.
Hilarische en spitsvondige verbale capriolen? Ze moeten ook niet gaan overdrijven hoor. Voor de hand liggende en platte grappen zou beter zijn.quote:....bestookt met de actuele, hilarische en spitsvondige verbale capriolen van een van de meest omstreden tv-personen van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |