Ik vondt het een beetje overdrevenquote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef Dementor het volgende:
Het is nu al leuk!
Kloptquote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef PirE het volgende:
Dit fragment heeft hij op de radio al besproken. (Jack dus)
quote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef PirE het volgende:
Dit fragment heeft hij op de radio al besproken. (Jack dus)
Ja, precies, dat sloeg nergens opquote:
Nee, de lachband is nl. weer aanwezig...quote:
Ik luister iedere werkdagquote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]bestaan er toch Jensenluisteraars
![]()
Als ik YorinFM kon ontvangen deed ik ook luisterenquote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]bestaan er toch Jensenluisteraars
![]()
Je kunt ook via internet streamen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als ik YorinFM kon ontvangen deed ik ook luisteren
Ook geen webradio?quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als ik YorinFM kon ontvangen deed ik ook luisteren
Die loopt achterquote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt ook via internet streamen.![]()
Ik zit er wel op te wachten.quote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef 7eVeNL het volgende:
Net zo gaar als het vorig seizoen... niet grappig.... wie zit nou te wachten op Boris dietrich??
en die f*cking lachmachine... hij kan gewoon niet zonder
ik had echt gehoopt dat het beetje david letterman style zou gaan worden, helaas![]()
Ja vind het ook saaiquote:Waarom doen ze Boris bij de 1e aflevering zeg, echt saai !![]()
zo leuk was die grap ook weer niet hoorquote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef Opie het volgende:
Het interview zelf is wel matig omdat het bij Jensen altijd lijkt alsof ie acteert. Zo overdreven doen.
Ik ben eigenlijk nog steeds aan het lachen om de intro.
"Robert, liet jij nou een scheet?"
Hahaha.
hopelijk was dat sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zo leuk was die grap ook weer niet hoor
Fan zijn van peter van der vorst & Albert west er nog goed uit zien vindenquote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat ziet Albert goed uitVoor zijn 52 jaar denk ik
![]()
Ik ben geen Fan van Albert west nee joh !!quote:Fan zijn van peter van der vorst & Albert west er nog goed uit zien vinden![]()
![]()
overdrijf is niet zo zegquote:Op maandag 5 september 2005 23:18 schreef Opie het volgende:
Nou, het was eigenlijk hetzelfde als altijd. Maar het intro-filmpje was pure genialiteit.
Kom op.quote:
ik noem dat best wel grappig maar vaker gedaan, dat met bejaarden e.d.quote:Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef Opie het volgende:
[..]
Kom op.
Die bejaarden als tekstschrijvers. Een duistere tv-baas in een rokerige kamer. De tekstschrijver van Jan die dood is. Robert die z'n salaris uitrekent. Robert die zegt minder plat te worden, een scheet laat en vervolgens een lachende Jan in beeld.
Dat noem ik geniaal.
Tja, als op zondag de shows van maandag, dinsdag én woensdag worden opgenomen kan je lastig inspelen op het nieuws van die dag.quote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat suf. Ik had verwacht dat er toch wel iets aan het format veranderd zou zijn. Ik heb het niet eens afgekeken. Ik had wat meer kloten van Jensen verwacht en in ieder geval meer actualiteit.
Het is ook geen dombo. Als je naar zn radio show zou luisteren had je dat ook geweten.quote:Op maandag 5 september 2005 23:28 schreef Alessandro het volgende:
al vond ik jensen wel heel slim overkomen vandaag.
Ja...kijkcijfer 1.3...het lijkt wel een Talpa-programma.quote:
En natuurlijk weer een uitgelezen mogelijkheid om Albert Verlinde aan te pakkenquote:Op maandag 5 september 2005 23:28 schreef Alessandro het volgende:
Leno en letterman nemen hem dezelfde dag nog op in de middag en zenden hem in de avond uit. Zo hou je het met nieuws en zo vers . Moet jensen ook doen....en verder was het meer van hetzelfde al vond ik jensen wel heel slim overkomen vandaag. Morgen met Bunskoek gaat leuk worden. Jensen en mooie vrouwen is altijd een leuk mixje :p
niet verwacht?quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:24 schreef Haaibaaike het volgende:
199.000 kijkers.Dat had ik niet verwacht zo laag
![]()
Ik spreek daar geen waardeoordeel over uit. Ik zeg alleen dat Jensen kennende, dit weer gaat gebeuren.quote:
Nee , ik vondt het juist niks aan,het viel me vies tegen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
niet verwacht?![]()
dus je vond de show super gisteren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |