Volgens RTLFM RTLFMquote:Op donderdag 1 september 2005 02:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Welke zender doet dat niet tegenwoordig ?
Precies. Maar goed, als ie iedere dag fragmenten gaat overdubben met eigen teksten vind ik het toch wel leuk.quote:Op maandag 5 september 2005 13:33 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Hilarische en spitsvondige verbale capriolen? Ze moeten ook niet gaan overdrijven hoor. Voor de hand liggende en platte grappen zou beter zijn.
Een heleboel hoop ik!quote:Op maandag 5 september 2005 14:05 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel grappen er vanavond over Talpa gaan.![]()
Het ging om de keuze tussen Gordon of Joling.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef 7eVeNL het volgende:
Hij heeft al een publiciteitsstunt gemaakt zag ik door in hitkrant gordon & joling te vergelijken met aids & kanker...
Preciesquote:Op maandag 5 september 2005 19:56 schreef Tirion het volgende:
[..]
Het ging om de keuze tussen Gordon of Joling.
Dat was volgens Jensen net zo onmogelijk als de keuze tussen kanker en aids.
RTL Boulevard naprater![]()
Voor jou is er Jack Spijkerman of Barend en van Dorpquote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
nog maar even. dan kunnen de wanstaltigen weer lachen, gieren, brullen...
En was het goed?? 1 gast??? Vanavond te gast:quote:Op maandag 5 september 2005 21:19 schreef Opie het volgende:
Voor de mensen die een David Letterman achtige show verwacht, vergeet het maar.
Geen nieuw decor, geen sketches, geen band.
Alleen maar Jensen met z'n "breakings news" grapjes en 1 gast. Meer niet.
Ik was bij de opnames.
Uhm Jan is er al vanaf dag 1 bij... denk je echt dat hij er nu niet bij isquote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef PirE het volgende:
Straks even kijken. Ik hoop dat Jan erbij is. Is toch mijn anit-held.
Ik kijk niet voor Jensen, ik kijk voor Janquote:Op maandag 5 september 2005 22:07 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Uhm Jan is er al vanaf dag 1 bij... denk je echt dat hij er nu niet bij is![]()
Jan doet niet zoveel behalve de Jans vragen dan... en lachen om jensenquote:Op maandag 5 september 2005 22:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik kijk niet voor Jensen, ik kijk voor Jan.
Hij zit als een zoutzak op die rode bank elke uitzending.quote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Jan doet niet zoveel behalve de Jans vragen dan... en lachen om jensen![]()
Maar toch zou je hem missen als hij niet op die bank zou zittenquote:Op maandag 5 september 2005 22:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij zit als een zoutzak op die rode bank elke uitzending.
Dat zijn de gasten van deze week.. Kortom, vandaag Boris Dittrich, morgen Daphne Bunskoek, etc.quote:Op maandag 5 september 2005 21:57 schreef Alessandro het volgende:
[..]
En was het goed?? 1 gast??? Vanavond te gast:
- Joop v/d Ende
- Boris Ditrich
- De Veerkampjes
- Vrouwen hockey team
Was je wel bij de juiste show:p
Ik vondt het een beetje overdrevenquote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef Dementor het volgende:
Het is nu al leuk!
Kloptquote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef PirE het volgende:
Dit fragment heeft hij op de radio al besproken. (Jack dus)
quote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef PirE het volgende:
Dit fragment heeft hij op de radio al besproken. (Jack dus)
Ja, precies, dat sloeg nergens opquote:
Nee, de lachband is nl. weer aanwezig...quote:
Ik luister iedere werkdagquote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]bestaan er toch Jensenluisteraars
![]()
Als ik YorinFM kon ontvangen deed ik ook luisterenquote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]bestaan er toch Jensenluisteraars
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |