"Flikker" op man. Nee hoor welkom terugquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:36 schreef Knoekie het volgende:
Kom jullie weer irriteren met mijn flikker avatar.
Ach vanavond ff gepoold héquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:37 schreef BObNL het volgende:
[..]
"Flikker" op man. Nee hoor welkom terugSaai hoor zonder buren
![]()
Okequote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:37 schreef brainster het volgende:
Hoi
En doei, morgen op vakantie.
Dus, tot over een kleine 2 weken.
Haal me niet uit de OP aub
Ok, ik zal me inhoudenquote:Het wordt niet gewaardeerd als mensen die slechts enkele posts hebben geplaatst in de reeks, zichzelf toevoegen in de OP.
Hopelijk wel ver van Nederlandquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:38 schreef BObNL het volgende:
[..]
Oke![]()
waar mag de vakantie heengaan ?
Volgende keer gaan we wel eerder. En SPENKY HEEFT GEZOEND. Shit dat had ik als tt moeten doenquote:
Dankzij ons jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:39 schreef BObNL het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we wel eerder. En SPENKY HEEFT GEZOEND. Shit dat had ik als tt moeten doen
I know, maar ik sluip liever overal een beetje rondquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:39 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Gewoon ff een avond flink posten![]()
Dan post je gewoon elke avond er een stuk of 5quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
I know, maar ik sluip liever overal een beetje rond![]()
Kee, dit is dan nummero 2quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:46 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dan post je gewoon elke avond er een stuk of 5![]()
Lekker hé bier.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kee, dit is dan nummero 2![]()
En dat rijmt ook nog, ik ben een sprookje![]()
Drie.......eh........zie![]()
Ach man, ze hadden er nog geeneens Grolsch.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nouja voel het ook wel deze avond![]()
![]()
En ik trek nu aan de belquote:
Straks haal je de 6 nogquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
En ik trek nu aan de bel
Want ik heb er vijf
Over met dat gekijf
Voeg me toe in de op
Anders is het klop
![]()
Welk topic?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:04 schreef BObNL het volgende:
[quote]Op donderdag 11 augustus 2005 01:59 schreef pekel het volgende:
NIEUWE MOD? WAAR? WIE? HOE? WAT?
Moest toch iets als tt , en had net dat topic gelezen![]()
Okquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Valt me erg tegen van je jongen.
Ik zei niks![]()
Ik ga toch.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:12 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook niet zal gaan![]()
Ow jee, dan hoor ik bij een groepje met..........mensen......rillllquote:
Moet je wel een puber zijn héquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow jee, dan hoor ik bij een groepje met..........mensen......rillll
![]()
Ach ja, ik schrijf me gewoon in voor die meet. Gaat toch lastig qua plannen. Maandag t/m zondag kan ik nl. niet.quote:
Ach als het in Rotterdam is, wil ik het wel wagen. Ik denk alleen dat je in Rotterdam niks kunt plannenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach ja, ik schrijf me gewoon in voor die meet. Gaat toch lastig qua plannen. Maandag t/m zondag kan ik nl. niet.
In wat?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:18 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ach als het in Rotterdam is, wil ik het wel wagen. Ik denk alleen dat je in Rotterdam niks kunt plannen![]()
![]()
![]()
Ooit.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben ook jong geweest hoor.![]()
Ik heb je nog helemaal niks gewenst hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben ook jong geweest hoor.![]()
Werkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:24 schreef DaMook het volgende:
HoiBen weer aan het werk
We hebben een nieuwe receptie
en het is een grote puinhoop
Owquote:
Ja hoor, als je jezelf maar gedraagd als een puberquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow![]()
Maar als ik nou gewoon heel lief ben, mag het dan wel![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:27 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja hoor, als je jezelf maar gedraagd als een puber![]()
Tsja ze zeggen dat ook dat moet gebeurenquote:
Ik ken het probleem.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:28 schreef Knoekie het volgende:
Sorry dat ik zoveel post hoor. Maar ik heb het 1,5 week niet kunnen doen.
Ik ben tot september vrij.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja ze zeggen dat ook dat moet gebeuren
Ik ben 14 t/m 21 augustus vrij
K*t scholierenquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:27 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja hoor, als je jezelf maar gedraagd als een puber![]()
PUB is niet k*tquote:
Dus je veranderd nooit?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben altijd maar gewoon mezelf, dat werkt het beste, denk ik![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben altijd maar gewoon mezelf, dat werkt het beste, denk ik![]()
Ah okquote:
Zeker wel en dan vooral met volle maanquote:
Ik ben op het inet 101x anders dan IRL. Maar dat terzijde.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeker wel en dan vooral met volle maan![]()
Maar eh in de kern niet echt nee. Ik bedoel meer dat ik overal en bij iedereen hetzelfde ben, irl op het net etc.![]()
Ja, maar je kan natuurlijk wel heel anders overkomen dat in het echt. Ik bedoel typen is iets anders dan praten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeker wel en dan vooral met volle maan![]()
Maar eh in de kern niet echt nee. Ik bedoel meer dat ik overal en bij iedereen hetzelfde ben, irl op het net etc.![]()
Owquote:
In mijn geval niet, denk ik, ik ben irl net zo als hierquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, maar je kan natuurlijk wel heel anders overkomen dat in het echt. Ik bedoel typen is iets anders dan praten.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:39 schreef Knoekie het volgende:
Even voor de mensen die het nog niet wisten. In het echt heet ik geen Knoekie hoor.
Ik typ wat ik denk... en ik post, wat ik typquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, maar je kan natuurlijk wel heel anders overkomen dat in het echt. Ik bedoel typen is iets anders dan praten.
Conslusie?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik typ wat ik denk... en ik post, wat ik typ![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:39 schreef Knoekie het volgende:
Even voor de mensen die het nog niet wisten. In het echt heet ik geen Knoekie hoor.
Nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:40 schreef pekel het volgende:
In het echt heet ik trouwens geen pekel.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben er ook nog jaheb net beetje zitten lurken
![]()
![]()
Ik weet niet.. Pim Fortuyn kwam in de krant toen die zoiets zeiquote:
...homo zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik weet niet.. Pim Fortuyn kwam in de krant toen die zoiets zei
Ik wil ook!!!![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:46 schreef pekel het volgende:
Dat menen jullie niet? Ik had het helemaal niet door hoor...
Wie?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:47 schreef Knoekie het volgende:
Wie is Pim Fortuyn dan?
De broer van Marten Fortuynquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:47 schreef Knoekie het volgende:
Wie is Pim Fortuyn dan?
ik ookquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb welis op de voorkant gestaan![]()
Misschienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:48 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dat is toch die ras Amsterdammer op SBS6 ?![]()
Alle kasten zijn leeg hier. Mijn ouders hebben altijd de drang om alles op te ruimen voordat we op vakantie gaan. Morgen maar ff naar de appie heyn.quote:
Me broer deed een x mee met een rug te verquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
van dagblad de limburger ofzo![]()
ik ben ook al paar x op tv geweest![]()
![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben gewoon een celebrity hier in de buurt en omstreken![]()
![]()
![]()
uuh.. geen idee.. ik weet niet welke plaatsen die krant krijgen en waar je L1 allemaal ontvangtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:57 schreef pekel het volgende:
Hoeveel mensen wonen in jou buurt en omstreken Imberr?.
Ik ontving L1.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh.. geen idee.. ik weet niet welke plaatsen die krant krijgen en waar je L1 allemaal ontvangt![]()
Voor mij ben je altijd al een celebrity geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben gewoon een celebrity hier in de buurt en omstreken![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:01 schreef Gabry het volgende:
[..]
Voor mij ben je altijd al een celebrity geweest![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
ach.. ik ga waarschijnlijk dus dan heb je iig iets om naar uit te kijken![]()
![]()
een disco komt de helft niet inquote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:18 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik hoop dat we naar een discotheek gaan ofzo... of of of of of of of paintballen![]()
Maar dat gebeurt vast niet....
Zo streng zijn ze heus niet bij discoteken als je met een groep komtquote:
jij mij verbeteren, verbeter ik jouquote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:20 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zo streng zijn ze heus niet bij discotheken als je met een groep komt![]()
Die uitsmijters zijn ook maar mensen![]()
Vooral meisjes worden overal toegelaten
Ik ken zelfs discotheken waar ze gratis inkomen![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij mij verbeteren verbeterd mij, daarom verbeter ik jou u![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:28 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen alles uitpakken
Trusten..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:28 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen alles uitpakken
iedereen slaapt enzoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 04:12 schreef MMaRsu het volgende:
En toch niemand die post, vrij raar imho
Trustequote:
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:00 schreef B_BOY het volgende:
Eys ik bent er weer. Ben al aant werk. Das dus weer minder. mag de hele dag tot een uur of 9 vanavond denk ik.Lleuk he?Maar moet om half 4 naar me andere werk en dat is in een kroeg dus dan kan ik niet fokken. Helaas maar niets aan te doen. Er komt trouwens geen mod voor de scholen weer een paar weken begonnen zijn denk ik. En terecht eerst kijken wie er dan hier nog trouwe bezoeker zijn.
ik ook vandaag inpakken en morgen op vakantiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:41 schreef Imberr het volgende:
morge iedereen
vandaag inpakken en morgen op vakantiee
iemand nog tips voor wat ik niet mag vergeten voor een week vakantie in zandvoort?
eej.. het wordt hartstikke mooi weer aankomende week...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:12 schreef B_BOY het volgende:
zandvoort met dit weer. een windscherm misschien![]()
Jawel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:27 schreef B_BOY het volgende:
nou ik ga ff een peuk roken moet ook gebeuren. is brechtje nog niet ontwaakt trouwens?
En jij bent???quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:10 schreef B_BOY het volgende:
gotenssj
Ik heb hier meer gepost dan jijquote:
Ik had het over de PUB SC reeksenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:25 schreef addie84 het volgende:
in PUBMoet je blij mee zijn
en ik heb hier meer gepost, alleen niet met deze accounten zelfs met deze account zit ik hier al langer dan jij
lekker puh![]()
ik scheld nog steeds tegen de mijnequote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:57 schreef BObNL het volgende:
Zow vandaag ff reepje ram omgeruild . Pff geef dan gelijk een goede. Computers werken ook nooit naar mijn zin
goed hoor..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:00 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag.Even pauze tijdens het werk door. Om 13.30 kan ik weer aan de arbeid tot 16.30. Wat kwam ik vandaag tegen bij de dagstatistieken?
1. Jaguarized 428
2. Pheno 265
3. Dr_Flash 257
Als hij geld voor elke post zou krijgenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:04 schreef joupee het volgende:
[..]
goed hoor..
waar verdien je tegenwoordig je geld?
Ik mag nu 3 weken thuiszorg doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:04 schreef joupee het volgende:
[..]
goed hoor..
waar verdien je tegenwoordig je geld?
Dan was ik nu al rijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
Als hij geld voor elke post zou krijgen![]()
Waar ga je naar toe op vakantie?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:05 schreef joupee het volgende:
ik ben trouwens pleitte... boodschapjes doen voor mijn vakantie
Op naar de top 1000quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan was ik nu al rijk.Als ik zo door ga sta ik met een paar dagen in de top 1000.
burgh haamstedequote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe op vakantie?![]()
En waar ligt dat???quote:
Vandaar dat ik het niet kenquote:
zeeland is kewlquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet ken![]()
Kan er niks aan doen dat Fok! niet vooruit te branden isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:05 schreef Knoekie het volgende:
Stil hier.
Maar Fok is ook weer wat traag
Denk dat dat eerder aan je computer ligtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen dat Fok! niet vooruit te branden is
Ik moet zelfs wachten voordat mijn getypte letters op het reageerscherm komen.........
Hoezo traag......![]()
![]()
Ik ben alergisch voor noten. Maar toch eet ik zequote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:11 schreef -Trinity- het volgende:. Shit. Misschien toch allergisch voor katten. En dat terwijl ik van plan ben om er zelf een te nemen over twee weekjes
.
Joh!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:16 schreef BObNL het volgende:
[..]
Denk dat dat eerder aan je computer ligt![]()
![]()
Fok! is praktisch downquote:
Doet me denken aan mijn oude pc van mijn oma , zij tiepte 3x sneller dan tekst op het beeld verscheenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:22 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Joh!![]()
Mijn pc trekt het niet dat er 6 tabs openstaan met allemaal ladende Fok! topics![]()
Dan loopt heel FireFox kut, en dus ook de andere sites die wel normaal werken.
Maar mijn pc heeft er idd moeite mee![]()
Das wel kut jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:11 schreef -Trinity- het volgende:. Shit. Misschien toch allergisch voor katten. En dat terwijl ik van plan ben om er zelf een te nemen over twee weekjes
.
Maar et is nu niet zo traag als dikke strond...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Fok! is praktisch down
Sgop is up![]()
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn oude pc van mijn oma , zij tiepte 3x sneller dan tekst op het beeld verscheen.
Fok is alsof alle riolering van Amsterdam door een buis van 10 cm diameter moet, zo'n eentje die je thuis hebtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:28 schreef Gabry het volgende:
[..]
Maar et is nu niet zo traag als dikke strond...
Eerder.. dunne strond, maar dan daar heel veel van![]()
Inderdaad Limewire maakt je computer echt meteen pokketraag.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet
Mijn pc heeft alleen wat moeite met LimeWire met nog wat extra programma's en ook met veel trage Fok! tabs..... voor de rest is het redelijk te doen![]()
Wat een metaforen.. Daar kan die Shakespear niet tegenopquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Fok is alsof alle riolering van Amsterdam door een buis van 10 cm diameter moet, zo'n eentje die je thuis hebt
Sgop is alsof je zelf zit te schijten en als je doortrekt een rioleringsbuis voor heel A'dam hebt![]()
Maar sgop is maar klein, en rustig, en met Detlev ipv Brechtje![]()
Maar het werkt wel goedquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:35 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Inderdaad Limewire maakt je computer echt meteen pokketraag.![]()
Ik had ook zoiets van..... laten we eens toepasselijke metaforen gebruikenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:39 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wat een metaforen.. Daar kan die Shakespear niet tegenop![]()
Tegen die dunne stront bedoel ik dan
Gebruik Beatshare, dat werkt nog beterquote:
ik hoop dat je geen bearshare bedoelt...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gebruik Beatshare, dat werkt nog beter
Gratis?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gebruik Beatshare, dat werkt nog beter
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:48 schreef spenky het volgende:
[..]
ik hoop dat je geen bearshare bedoelt...![]()
Grammaticaal is die zin zo onmogelijk dat het idd alleen maar door een puber geschreven kan zijn..... je bent een goede kandidaatquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:48 schreef Gabry het volgende:
Even ontopic, zijn jullie het er al over uit dat ik de nieuwe Mod word of moet het nog even op jullie inwerken?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:51 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Grammaticaal is die zin zo onmogelijk dat het idd alleen maar door een puber geschreven kan zijn..... je bent een goede kandidaat![]()
![]()
limewire toch ook gratisquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:49 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Gratis?Anders blijf ik wel Limewire gebruiken
![]()
limewire pro u meanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:58 schreef BObNL het volgende:
[..]
limewire toch ook gratisje downloaden gewoon de laatste limewire met Limewire
![]()
uhm lijkt me geen strak planquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:58 schreef spenky het volgende:
nou jongens doe niet moeilijk, ik word wel mod
mMmmmquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:01 schreef BObNL het volgende:
[..]
uhm lijkt me geen strak planRuik vriendjes politiek
Zit die stiekem met brechtje te daten ..
![]()
Lol en dan zeker alle2 tegelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
mMmmm![]()
Ik ijsmeis brechtje en imberr worden wel mod![]()
Jij hebt mayella al , beetje eerlijk verdelen hierquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:06 schreef spenky het volgende:
[..]
joehoee issut nog niet duidelijk??
IK WORD MOD!!!!!!!![]()
We doen wel om en om..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:06 schreef spenky het volgende:
[..]
joehoee issut nog niet duidelijk??
IK WORD MOD!!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:08 schreef BObNL het volgende:
[..]
Jij hebt mayella al , beetje eerlijk verdelen hier![]()
![]()
Tsja... maar tis wel sexy om users uit je forum te kunnen trappen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:36 schreef B_BOY het volgende:
geilt iedereen nou echt zo op mods? ut lijkt wel een zuig-je-omhoog-in-de-fok-hierarchie-om-mod-te-worden contest.
wow jij hebt een mooie avantarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:36 schreef B_BOY het volgende:
geilt iedereen nou echt zo op mods? ut lijkt wel een zuig-je-omhoog-in-de-fok-hierarchie-om-mod-te-worden contest.
volgens mij is dat niet de voornaamste taak van een mod. De voornaamste taak is Spam/offtopic/slowchat en andere zooi verwijderen. Gebruikers met problemen helpen. En Zorgen dat alles in goede banen word geleid. En indien nodig mensen bannen ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Tsja... maar tis wel sexy om users uit je forum te kunnen trappen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |