quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:27 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja hoor, als je jezelf maar gedraagd als een puber![]()
PUB is niet k*tquote:
Dus je veranderd nooit?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben altijd maar gewoon mezelf, dat werkt het beste, denk ik![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben altijd maar gewoon mezelf, dat werkt het beste, denk ik![]()
Ah okquote:
Zeker wel en dan vooral met volle maanquote:
Ik ben op het inet 101x anders dan IRL. Maar dat terzijde.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeker wel en dan vooral met volle maan![]()
Maar eh in de kern niet echt nee. Ik bedoel meer dat ik overal en bij iedereen hetzelfde ben, irl op het net etc.![]()
Ja, maar je kan natuurlijk wel heel anders overkomen dat in het echt. Ik bedoel typen is iets anders dan praten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeker wel en dan vooral met volle maan![]()
Maar eh in de kern niet echt nee. Ik bedoel meer dat ik overal en bij iedereen hetzelfde ben, irl op het net etc.![]()
Owquote:
In mijn geval niet, denk ik, ik ben irl net zo als hierquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, maar je kan natuurlijk wel heel anders overkomen dat in het echt. Ik bedoel typen is iets anders dan praten.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:39 schreef Knoekie het volgende:
Even voor de mensen die het nog niet wisten. In het echt heet ik geen Knoekie hoor.
Ik typ wat ik denk... en ik post, wat ik typquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, maar je kan natuurlijk wel heel anders overkomen dat in het echt. Ik bedoel typen is iets anders dan praten.
Conslusie?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik typ wat ik denk... en ik post, wat ik typ![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |