En verderquote:Op donderdag 21 april 2005 23:59 schreef Roellio het volgende:
Wegens succes geprolongeerd:
De immer falende Fok! lowlands-meet!
Volgens mij voor het 3e jaar op rij!
Wanneer?:
Donderdagavond 18 augustus 2005
Lokatie?:
24h café nabij de ingang festivalterrein
Tijdstip?:
Rond 24:00 u.
Aanwezig:
Roellio
Johnny_Footballhero
FLR
Stranger
teknomist
Vork
saaw
ikwilookwatzeggen
greatgonzo
RichardQuest
Henkmanz
Misschien:
Blumchen
peaceman
Morpheus2002
Myster_E
Diaan73
crossover
boskov
Blinker
Basp1
super-muffin
Afwezig:
PP
The_Joker
k_i_m
[afbeelding]
Alweer nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:42 schreef MissBliss het volgende:
Ceci n'est pas un TVP.
Ik doe niet aan tvp's.quote:
HODFRquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:50 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig. Ik kom niet.
Ja, je dacht toch niet dat ik de moeite ging nemen om de OP te updaten hequote:
Aan de Miss Bliss-fan-T-shirts natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:18 schreef GoLLeM het volgende:
*meldt
ik ben er zeker weer dit jaar. Waar herkennen we elkaar aan?
Toch bedankt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
Ja, je dacht toch niet dat ik de moeite ging nemen om de OP te updaten he?
Hoewel ik waarschijnlijk toch niet komquote:
Je staat er in hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:19 schreef elcastel het volgende:
Ja maar zo kom ik nooit ergens in een OP. Kom ik een keer op een meet, kom ik niet in de OP.
<---- Herkenbaar aan een t-shirt met dit beertje eropquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:19 schreef GoLLeM het volgende:
Aanwezig: GoLLeM (Litso)
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:41 schreef Svensational het volgende:
Je staat er in hoor.
Allemaal? Ik dacht alleen jij!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aan de Miss Bliss-fan-T-shirts natuurlijk
schiet op dan!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:01 schreef Roellio het volgende:
Ja, jezus! Het is toch niet MIJN topic ofzo!
Doe er zelf ook eens wat moeite voor!
Ik mag toch wel een beetje bijverdienenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Allemaal? Ik dacht alleen jij!
Jij bent toch begonnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:01 schreef Roellio het volgende:
Ja, jezus! Het is toch niet MIJN topic ofzo!
Doe er zelf ook eens wat moeite voor!
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:15 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een longsleeve van Hertog Jan
lnullands?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik ga 00k mijn best doen!L0wlands
![]()
inderdaad...bij gebrek aan een niet meewerkende letter oquote:
Ooooow, dus ik kan zelf ook een MissBliss-fanshirt aan dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag toch wel een beetje bijverdienen?
Ik weet trouwens nog steeds niet of we wel gaanquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooow, dus ik kan zelf ook een MissBliss-fanshirt aan dan?
Jawel joh, gewoon doen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet trouwens nog steeds niet of we wel gaan
klopt de eerste was een rasecht succesquote:Wegens succes geprolongeerd:
Wanneer?:
ah .. ja hier ging het ergens mee mis toenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:18 schreef GoLLeM het volgende:
*meldt
ik ben er zeker weer dit jaar. Waar herkennen we elkaar aan?
Leuk, incl. biertje?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:55 schreef RichardQuest het volgende:
Ik loop wel naar Mar10segovio (of zo).
zo'n thuistapje ?quote:
Buiten bij de boot van rubber eend was toch de bedoeling?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:04 schreef Kos het volgende:
Ok, maar wáár in de 24 uurs tent is iedereen te vinden? Die is toch wel vrij groot he...
Ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:35 schreef menesis het volgende:
misshien kom ik wel! Ik ken alleen niemand hierMaar dat zullen er wel meer hebben neem ik aan.
Is het 24uurs café hetzelfde als de 24uurs tent?
ja ik wil k_i_m graag meeten, dat lijkt me zo spannendquote:
Zolang ik het maar niet ben, anders ga je maar mooi lopen naar LLquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:49 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ja ik wil k_i_m graag meeten, dat lijkt me zo spannend
VVouter komt ook met zn broer Vork ook al zegt ie van nieten Tweater?
who knows
ik wil andere bepaalde mensen ook nog even schoppen, mag dat?
nouja dan vertrek ik maar vastquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:50 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zolang ik het maar niet ben, anders ga je maar mooi lopen naar LL![]()
Oh gaat hij ook mee? Dat is mijn niet verteld. Maargoed, blijkbaar ben ik er ook bij en neem ik nog aanhang mee ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:49 schreef -Sum- het volgende:
VVouter komt ook met zn broer Vork ook al zegt ie van nieten Tweater?
who knows
ik wil andere bepaalde mensen ook nog even schoppen, mag dat?
denk je ook eens voor je rust te gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Oh gaat hij ook mee? Dat is mijn niet verteld. Maargoed, blijkbaar ben ik er ook bij en neem ik nog aanhang mee ook
Zeg, wij nemen eerder jou mee dan andersom hè.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Oh gaat hij ook mee? Dat is mijn niet verteld. Maargoed, blijkbaar ben ik er ook bij en neem ik nog aanhang mee ook
Ja ik ga ook echt naar Lowlands voor de rust. 3 dagen lang mediteren en volledig tot mezelf komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:32 schreef -Sum- het volgende:
denk je ook eens voor je rust te gaanvalt dan weer vies tegen
Naar die meeting?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:35 schreef VVouter het volgende:
Zeg, wij nemen eerder jou mee dan andersom hè.
Ik sleep je gewoon mee om 12 uur!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De kans dat ik kom, wordt ook met de dag groter![]()
neem t ff serieusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja ik ga ook echt naar Lowlands voor de rust. 3 dagen lang mediteren en volledig tot mezelf komen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:49 schreef VVouter het volgende:
[..]
Err nee, verkeerd begrepen. Ga maar lekker daarheen, hou je niet tegen.
Ja, maar jij hoeft niet te betalen natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooow, dus ik kan zelf ook een MissBliss-fanshirt aan dan?
Alwéér?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:49 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ALS JE MAAR VAN DIE TIETEN AFBLIJFT JA !quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:49 schreef -Sum- het volgende:
mjaquote:
Alwéér?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:52 schreef elcastel het volgende:
[..]
ALS JE MAAR VAN DIE TIETEN AFBLIJFT JA !
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:52 schreef elcastel het volgende:
[..]
ALS JE MAAR VAN DIE TIETEN AFBLIJFT JA !
Nou, vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:32 schreef Logician het volgende:
Misschien is het een goed idee om het lijstje van de OP te updaten?
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:59 schreef Roellio het volgende:
Wegens succes geprolongeerd:
Wanneer?:
Donderdagavond 18 augustus 2005
Lokatie?:
24h café nabij de ingang festivalterrein
Tijdstip?:
Rond 24:00 u.
Aanwezig:
Roellio
Johnny_Footballhero
FLR
Stranger
teknomist
Vork
saaw
ikwilookwatzeggen
greatgonzo
RichardQuest
Henkmanz
elcastel
k_i_m
MissBliss
newbiedoobiedoo
super-muffin
GoLLeM
Mar10Segovia
myxomatosekonijn
Logician
coz
RichardQuest
LostFormat
-Sum-
Camoth
VVouter
XoloX
Misschien:
Ingrate
DrMarten
SicSicSics
Prep2Fight
Thomas B.
Morpheus2002
Myster_E
crossover
boskov
Blinker
Basp1
Afwezig:
PP
Bosbeetle
Ik heb een vermoeden dat dat wel eens niet het geval kan zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:48 schreef Logician het volgende:
en ik hoor bij misschien, omdat ik niet weet of de pendelbus van onze slaapzaal naar het terein ook op donderdag tot 3am rijdenals dit wel het geval ik kom ik zeker weten, zo niet moeten jullie maar langs de Juliet tent gaan en uitkijken naar een heel lief klein onschuldig meisje
Je hebt het "immer falende" ook gelezen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:59 schreef menesis het volgende:
maar hoe herken ik de fokmeat?
idd, ik ben er misschien wel nl.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:42 schreef peaceman het volgende:
update is niet juist. Diaan73 en ik zullen er niet zijn..
Op een broodje, met lekker veel sausquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:59 schreef menesis het volgende:
maar hoe herken ik de fokmeat?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Op een broodje, met lekker veel saus
Anders is er vast wel iemand met zo'n mooie kerstmuts toch!?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:17 schreef Logician het volgende:
als iemand nu een kamer plant oid meeneemt ofzo..
Als jij nou eens een boom meeneemt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:17 schreef Logician het volgende:
als iemand nu een kamer plant oid meeneemt ofzo..
help jij tillen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:24 schreef Mar10Segovia het volgende:
Als jij nou eens een boom meeneemt...
je hebt een fotoboek, dat schiet al een heel eind opquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wil opzich best daar meeten, maar ik vind jullie toch nooit tussen al die mensen. Dus wat is het nut dan nog? Maar als jullie me herkennen dan mag je best even "BloodyLotte" naar me brullen, dan doe ik misschien zelfs nog wel een dansje. Iedereen blij. Of niet.
coz kliktquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:55 schreef -Sum- het volgende:
[..]
je hebt een fotoboek, dat schiet al een heel eind op![]()
met een beetje fantasiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:57 schreef coz het volgende:
[..]
coz klikt
* Creatief met een camera
* Hoe herkenbaar!dat gaat helemaal goed komen met herkennen
![]()
nee , tegen die tijd ben ik zoquote:
Ik zal wel ff een herkenbare foto opzoekenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:57 schreef coz het volgende:
[..]
coz klikt
* Creatief met een camera
* Hoe herkenbaar!dat gaat helemaal goed komen met herkennen
![]()
jaja , je wilt gewoon je viewaantal omhoog hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Yaddayaddayadda, ik heb al een update gedaan. En dat was ook nodig eigenlijk.
ik ben meer dan herkenbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:55 schreef super-muffin het volgende:
Ik zal wel ff een herkenbare foto opzoeken
aantal views: 95059quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Egnie.Ik heet geen ijsmeis potverdeurie!
Zo gaar ben ik momenteel:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:23 schreef coz het volgende:
ach , eentje uit onze groep krijgt het voor elkaar om eergister een lichte hersenschudding op te lopen ... dat wordt dus niet vrolijk vooraan staan(headbangen) voor hem
dat al gaar ? , ik zou zeggen 'ziet er niet slecht uit'quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:29 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zo gaar ben ik momenteel:
[afbeelding]
er komen toch geen echt headbang actsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:23 schreef coz het volgende:
ach , eentje uit onze groep krijgt het voor elkaar om eergister een lichte hersenschudding op te lopen ... dat wordt dus niet vrolijk vooraan staan(headbangen) voor hem
Kijk eens naar me ogen danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:35 schreef coz het volgende:
[..]
dat al gaar ? , ik zou zeggen 'ziet er niet slecht uit'![]()
niet te missenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:54 schreef super-muffin het volgende:
Die van mij ook.
ookal ben ik niet ziek of stoned.
oh ja, ik heb herkenbare foto's geplaatst in mn Fotoboek
en mensen die stoned zijn? of aggressief?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogen dronken mensen ook op de meet komen?
ow ? , okay .. if you say soquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:45 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kijk eens naar me ogen danZe staan echt op half 7
![]()
of 2/3 daarvanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:08 schreef -Sum- het volgende:
[..]
en mensen die stoned zijn? of aggressief?
als je dan roept ben jij een Fok!er dan hoort niemand je .... bij de ingang mischien, aan de rechterkant?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:28 schreef RichardQuest het volgende:
Waar in de 24-uurstent overigens? Voor de dj lijkt me wel een makkelijk rederentiepunt...die is er altijd.
in die omstandigheden zie ik juist mensen die er niet eens zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
oh oke.
kijken of je me ook herkent in die omstandig heden![]()
ze moet maandag werkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:22 schreef XoloX het volgende:
ik heb een foute blauwe LAPSUS polo aan![]()
2 camoth> als je jezelf nu al gaar vind, hoe voel je je dan maandag ochtend?? als een zombie:P
Kan ook, maar ik ga sowieso niet lopen schreeuwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:30 schreef XoloX het volgende:
[..]
als je dan roept ben jij een Fok!er dan hoort niemand je .... bij de ingang mischien, aan de rechterkant?
dit lijkt me t handigste: X marks the spotquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:30 schreef XoloX het volgende:
[..]
als je dan roept ben jij een Fok!er dan hoort niemand je .... bij de ingang mischien, aan de rechterkant?
Ik ben al klaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben mijn tas nu al aan het inpakken!![]()
![]()
Ik ook, even weg uit de hel die bibliotheek heet (al heb ik er eigenlijk helemaal geen tijd voorquote:
Gewoon genoeg drank meenemen, vind je altijd wel een tent mee!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik ben al klaar
Moet alleen nog ergens een tent vandaan zien te halen. Maar ach, dat is een kleinigheidje
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Gewoon genoeg drank meenemen, vind je altijd wel een tent mee! [afbeelding]
ik vroeg het me eigenlijk ook al af .. ik hoor helemaal niemand pochen dat ze geen tent meenemen ..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:38 schreef XoloX het volgende:
wat is er gebeurd met de mensen die uit principe geen tent meenemen? ook al is het merendeel daarvan vrouwlijk
bijnaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:54 schreef coz het volgende:
[..]
klopt de eerste was een rasecht succes.. meééééémories
* coz volgens mij het voorstel gedaan![]()
![]()
Ik denk dat ik in me pyama kom, aangezien ik zo inschat dat ik niet de energie zal hebben wat anders aan te krijgenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:22 schreef LostFormat het volgende:
Nondeju, dat jullie nu allemaal al weten wat jullie morgen aan hebben. Stelletje metro's.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:22 schreef LostFormat het volgende:
Nondeju, dat jullie nu allemaal al weten wat jullie morgen aan hebben. Stelletje metro's.
ik heb 8 zakjes andere verdovende middelen in me tas gestouwd ..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:20 schreef Camoth het volgende:
Nog maar een paracetamolletje erin gestauwt, voor morgen alvast 6 in me tas geduwt![]()
GAAN![]()
Als je een of ander spook met een druipneus naast -sum- ziet staan; dat ben ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik herken Vork, elcastel en -sum-.
Oeh, zodra ik van die nare hoest af ben kom ik even bij je langsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:26 schreef coz het volgende:
[..]
ik heb 8 zakjes andere verdovende middelen in me tas gestouwd ..GAAN
![]()
Was dat? Sal-dinges?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:28 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb net veel salvia gescoord. Dat wordt even een paar keer ongegeneerd genieten van wat tripjes voor m'n tent.
Salvia.quote:
Cool, kunnen we zakdoeken uitwisselen aangezien mijn neus ook leegloopt sinds vandaagquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:27 schreef Camoth het volgende:
[..]
Als je een of ander spook met een druipneus naast -sum- ziet staan; dat ben ik![]()
ieuwquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Cool, kunnen we zakdoeken uitwisselen aangezien mijn neus ook leegloopt sinds vandaag.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:37 schreef coz het volgende:
offtopic .. ik ga naar lowlands
.
.
.
en neem mee een entreekaartje![]()
![]()
gister gekocht plus een voorraadje
en over vreetkick gesproken, dat is niet leuk op lowlands of een ander festival
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 06:55 schreef Tiesemans het volgende:
Goed wegstoppen .... En ik bedoel echt goed wegstoppen.
Het liefst tussen je klootjes.
Anders zit je op Lowlands zonder jointje.
Is al iets tevaak gebeurd dat m'n vrienden hun spulleke moesten afgeven op Lowlands.
En tevens hopen dat je op wat voor manier ook de schijn doet voorkomen dat je een flinke blowert bent anders gaan ze je al automatisch doorspitten.
Anyways veeel plezier !![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:58 schreef coz het volgende:
tnx , sws ga ik het eerst in tig verschillende zakjes doen ipv 2 ..
paar gewoon in broekzak , paar verstoppen in de tent /slaapzak/kleren enzenz
(type haal er maar een drugshond bij voordat je het vind)
te laat , reeds ingepaktquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:02 schreef Jordy-B het volgende:
waarmee je de kans dat ze een zakje wiet vinden flink groter maakt.
En je wekt na nadere inspectie ook nog eens de indruk dat je van plan was om goeie zaken te doen met je wiet, doordat je het in verschillende kleine zakjes hebt verpakt...
En dat allemaal lijkt jou een slim plan?
Wat heb je d'r voor betaald?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:32 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Salvia.
Roken geeft een korte paddotrip van iets van 10 minuten/kwartiertje.
Ik vertrouw op -sum- mijn zakdoek-aangeef-persoon te zijn tijdens de autorit, aangezien er anders brokken gaan komen vrees ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Cool, kunnen we zakdoeken uitwisselen aangezien mijn neus ook leegloopt sinds vandaag.
weet je wat helpt als je ziekig bent???????quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:37 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik vertrouw op -sum- mijn zakdoek-aangeef-persoon te zijn tijdens de autorit, aangezien er anders brokken gaan komen vrees ik![]()
wauw, dan zit ik wel bij een elite groepquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik herken Vork, elcastel en -sum-.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
weet je wat helpt als je ziekig bent???????
SLAPEN!!!![]()
Nee, dat lukt lekker wou je zeggen, als je je longen ongeveer door je oren blaftquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
weet je wat helpt als je ziekig bent???????
SLAPEN!!!![]()
heej als je straks niet minimaal 6 uur geslapen hebt, ga ik rijden hoor jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:41 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nee, dat lukt lekker wou je zeggen, als je je longen ongeveer door je oren blaft![]()
Wat een geld voor 15 minutenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:38 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik niks maar het is vrij prijzig.
http://www.azarius.nl/cat_salvia_divinorum.html
Op je fiets zeker. Niet in mijn auto iigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:42 schreef -Sum- het volgende:
[..]
heej als je straks niet minimaal 6 uur geslapen hebt, ga ik rijden hoor je
ik heb een jaar langer mn rijbewijs dan jij heurquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:43 schreef Camoth het volgende:
[..]
Op je fiets zeker. Niet in mijn auto iig![]()
Blijft het nog wel MIJN autoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:45 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik heb een jaar langer mn rijbewijs dan jij heur
haaaaaaaaaaaaaaa een bandjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:45 schreef Camoth het volgende:
En trouwens, ik ben productief wakker; ik ben de AB op een bandje aan het opnemen![]()
(Ja, een bandje ja, heb die auto 1 week en nog geen cd-speler)
Beiden. EN een nummer van de beatles, en nog meer fijne muziekdingselsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:47 schreef -Sum- het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaa een bandje
nee grapje, beter dan nietsnieuwe cd? oude cd? beiden?
*fotoboek gecheckedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:48 schreef saaw het volgende:
ik ga trouwens ook niemand herkennen, maar lijkt me niet al te moeilijke toch?
dan hoop ik dat we er gauw zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:49 schreef Camoth het volgende:
[..]
Beiden. EN een nummer van de beatles, en nog meer fijne muziekdingsels![]()
"Baby you can drive my car, lalalalaaaaa"![]()
Komt helemaal goedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:50 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dan hoop ik dat we er gauw zijn
kunnen we ook de pet van tante jet spelen
dat vonden mensen ook zo leuk in de auto naar rotterdam
jantje smitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:53 schreef Camoth het volgende:
[..]
Komt helemaal goedIk heb namelijk ook Jantje Smit, André Hazes en Lee Towers tussen de AB door
![]()
Ga het meteen voor je downloaden, branden en dan opnemen....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:54 schreef -Sum- het volgende:
[..]
jantje smit
heb je ook Boom boom bailando en Mijn gitaar?die vind ik zoooooo
[generaliseermode]quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:48 schreef saaw het volgende:
ik ga trouwens ook niemand herkennen, maar lijkt me niet al te moeilijke toch?
ik neem ze wel mee op de mp3 speler van mn telefoonquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:57 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ga het meteen voor je downloaden, branden en dan opnemen....
Als ik terug ben van Lowlands
is goed, ga jij maar gezellig mp3-prut luisteren in de auto, ik schop je wel als ik iets wil zeggen/vragenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:06 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik neem ze wel mee op de mp3 speler van mn telefoon
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:11 schreef -Sum- het volgende:
nouja ik ga zo maar eens in bed liggen, anders ga ik al mn ingepakte drank tevoorschijn halenheb verder geen spat meer in huis
ik doe wel even wat goldstrike met wat appelsap, scheelt weer gewicht
Slaap je ook lekker op...quote:
Mooi ! Jij vult het luchtbed.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik had m'n bandje om half 3 en toen de tent stond was het nog niet eens half 7!quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:40 schreef maxor het volgende:
Ik heb de meet vet gemist. Ik stond nog steeds in de rij :| tot half twee
En ik heb er ook totaal niet op geletquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:13 schreef Svensational het volgende:
Ik heb geen enkele Fokker gezien!
Jij bent toch die hele groote gast met dat shirt van Hertog Jan??quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:40 schreef maxor het volgende:
Ik heb de meet vet gemist. Ik stond nog steeds in de rij :| tot half twee
Jajaja!quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Jij bent toch die hele groote gast met dat shirt van Hertog Jan??
en met die hoed?
zo ja, dan heb Ik heb je gezien
Rechts van de Alpha op de heuvel
Sorry, de plant was geregeld, we mochten alleen niet naar het terrein van de baasquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:27 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb me rotgezocht naar een kamerplant... maar nee hoor...
ik zag er zoveel ........... dat het me onmogelijk leek daar fokkers tussen te spotten.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:47 schreef Vork het volgende:
ik heb niemand gezien, maar toen kwam ik oude bekenden tegen, dus ach, helemaal voor niets ben ik daar ook niet heen geweest
Zat jij op camping 1? zo ja dan heb ik je gezienquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:35 schreef Prep2Fight het volgende:
Wat een kutmeet
Ben wel newbiedoobiedoo tegengekomen en Peaceman en Diaan
11 weg , 12:30 bij bus ..die vertrok tussen 13 en 14quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:01 schreef Riann het volgende:
ik heb geen fokker of fokster gezien daar was btw iedereen daar op tijd voor die meet ik was er om half 10 en om 1 uur was ik pas binnen en om kwart over 2 savonds had ik mijn tentje staan.
Ik ook!quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:39 schreef Henkmanz het volgende:
Nog fok!ers buitenwesten geweest? Ik wel!
Sum, Roellio en myself hebben ons de tering gezocht, maar niemand gezienquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:42 schreef super-muffin het volgende:
ik liep om half 1 langs die tent, toen bedacht ik me dat er een Fok! meet was inderdaad
vergeten dus
-Sum- heb je me nog gezien met je fotografisch geheugen?
Ik heb jou lekker gezien denk ikquote:
Oeh, had effe wat gezegd, je zou nog wat van me krijgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb jou lekker gezien denk ik
Ik weet het inderdaad niet zeker. Had je een hoedje op en was je met een aantal vrienden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:09 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Oeh, had effe wat gezegd, je zou nog wat van me krijgen![]()
Maar je weet het niet zeker?![]()
Hij mocht zelf geen bier halen.... Was hij op dat moment met o.a. een knaloranjeharige dame?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik weet het inderdaad niet zeker. Had je een hoedje op en was je met een aantal vrienden?
En ik was te lui om op te staan en gewoon ff te vragen of je het was. Was even vergeten dat ik dan misschien bier zou krijgen![]()
Nee, had geen hoedje op.. liep met kleine Kees (berightback) dus ik denk dat je de verkeerde hebt gezien.. en dat biertje houd je gewoon te goed. Volgend jaar kan ik wel bier trakterenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik weet het inderdaad niet zeker. Had je een hoedje op en was je met een aantal vrienden?
En ik was te lui om op te staan en gewoon ff te vragen of je het was. Was even vergeten dat ik dan misschien bier zou krijgen![]()
Volgens newbiedoebiedinges had je wel een hoedje opquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:17 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nee, had geen hoedje op.. liep met kleine Kees (berightback) dus ik denk dat je de verkeerde hebt gezien.. en dat biertje houd je gewoon te goed. Volgend jaar kan ik wel bier trakteren
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij mocht zelf geen bier halen.... Was hij op dat moment met o.a. een knaloranjeharige dame?
Nu weet ik het zelf niet meer, ik had toch geen hoedje op?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens newbiedoebiedinges had je wel een hoedje op
Dan waren wij er niet bij.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:20 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nu weet ik het zelf niet meer, ik had toch geen hoedje op?![]()
neeh, had geen hoedje
Dan was newbie zeker dronken en/of stonedquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
@ Sack: Prep had idd een hoedje op.tvp
Ik weet wel dat ie misselijk was..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]
Dan was newbie zeker dronken en/of stoned
Well, I'll be damned..ik zou toch zweren..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:20 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nu weet ik het zelf niet meer, ik had toch geen hoedje op?![]()
neeh, had geen hoedje
ach, ook leuk, zown minimeetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:38 schreef Camoth het volgende:
[..]
Sum, Roellio en myself hebben ons de tering gezocht, maar niemand gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |