Je hebt het "immer falende" ook gelezen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:59 schreef menesis het volgende:
maar hoe herken ik de fokmeat?
idd, ik ben er misschien wel nl.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:42 schreef peaceman het volgende:
update is niet juist. Diaan73 en ik zullen er niet zijn..
Op een broodje, met lekker veel sausquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:59 schreef menesis het volgende:
maar hoe herken ik de fokmeat?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Op een broodje, met lekker veel saus
Anders is er vast wel iemand met zo'n mooie kerstmuts toch!?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:17 schreef Logician het volgende:
als iemand nu een kamer plant oid meeneemt ofzo..
Als jij nou eens een boom meeneemt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:17 schreef Logician het volgende:
als iemand nu een kamer plant oid meeneemt ofzo..
help jij tillen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:24 schreef Mar10Segovia het volgende:
Als jij nou eens een boom meeneemt...
je hebt een fotoboek, dat schiet al een heel eind opquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wil opzich best daar meeten, maar ik vind jullie toch nooit tussen al die mensen. Dus wat is het nut dan nog? Maar als jullie me herkennen dan mag je best even "BloodyLotte" naar me brullen, dan doe ik misschien zelfs nog wel een dansje. Iedereen blij. Of niet.
coz kliktquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:55 schreef -Sum- het volgende:
[..]
je hebt een fotoboek, dat schiet al een heel eind op![]()
met een beetje fantasiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:57 schreef coz het volgende:
[..]
coz klikt
* Creatief met een camera
* Hoe herkenbaar!dat gaat helemaal goed komen met herkennen
![]()
nee , tegen die tijd ben ik zoquote:
Ik zal wel ff een herkenbare foto opzoekenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:57 schreef coz het volgende:
[..]
coz klikt
* Creatief met een camera
* Hoe herkenbaar!dat gaat helemaal goed komen met herkennen
![]()
jaja , je wilt gewoon je viewaantal omhoog hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Yaddayaddayadda, ik heb al een update gedaan. En dat was ook nodig eigenlijk.
ik ben meer dan herkenbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:55 schreef super-muffin het volgende:
Ik zal wel ff een herkenbare foto opzoeken
aantal views: 95059quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Egnie.Ik heet geen ijsmeis potverdeurie!
Zo gaar ben ik momenteel:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:23 schreef coz het volgende:
ach , eentje uit onze groep krijgt het voor elkaar om eergister een lichte hersenschudding op te lopen ... dat wordt dus niet vrolijk vooraan staan(headbangen) voor hem
dat al gaar ? , ik zou zeggen 'ziet er niet slecht uit'quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:29 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zo gaar ben ik momenteel:
[afbeelding]
er komen toch geen echt headbang actsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:23 schreef coz het volgende:
ach , eentje uit onze groep krijgt het voor elkaar om eergister een lichte hersenschudding op te lopen ... dat wordt dus niet vrolijk vooraan staan(headbangen) voor hem
Kijk eens naar me ogen danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:35 schreef coz het volgende:
[..]
dat al gaar ? , ik zou zeggen 'ziet er niet slecht uit'![]()
niet te missenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:54 schreef super-muffin het volgende:
Die van mij ook.
ookal ben ik niet ziek of stoned.
oh ja, ik heb herkenbare foto's geplaatst in mn Fotoboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |