weet je wat helpt als je ziekig bent???????quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:37 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik vertrouw op -sum- mijn zakdoek-aangeef-persoon te zijn tijdens de autorit, aangezien er anders brokken gaan komen vrees ik![]()
wauw, dan zit ik wel bij een elite groepquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik herken Vork, elcastel en -sum-.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
weet je wat helpt als je ziekig bent???????
SLAPEN!!!![]()
Nee, dat lukt lekker wou je zeggen, als je je longen ongeveer door je oren blaftquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
weet je wat helpt als je ziekig bent???????
SLAPEN!!!![]()
heej als je straks niet minimaal 6 uur geslapen hebt, ga ik rijden hoor jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:41 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nee, dat lukt lekker wou je zeggen, als je je longen ongeveer door je oren blaft![]()
Wat een geld voor 15 minutenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:38 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik niks maar het is vrij prijzig.
http://www.azarius.nl/cat_salvia_divinorum.html
Op je fiets zeker. Niet in mijn auto iigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:42 schreef -Sum- het volgende:
[..]
heej als je straks niet minimaal 6 uur geslapen hebt, ga ik rijden hoor je
ik heb een jaar langer mn rijbewijs dan jij heurquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:43 schreef Camoth het volgende:
[..]
Op je fiets zeker. Niet in mijn auto iig![]()
Blijft het nog wel MIJN autoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:45 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik heb een jaar langer mn rijbewijs dan jij heur
haaaaaaaaaaaaaaa een bandjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:45 schreef Camoth het volgende:
En trouwens, ik ben productief wakker; ik ben de AB op een bandje aan het opnemen![]()
(Ja, een bandje ja, heb die auto 1 week en nog geen cd-speler)
Beiden. EN een nummer van de beatles, en nog meer fijne muziekdingselsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:47 schreef -Sum- het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaa een bandje
nee grapje, beter dan nietsnieuwe cd? oude cd? beiden?
*fotoboek gecheckedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:48 schreef saaw het volgende:
ik ga trouwens ook niemand herkennen, maar lijkt me niet al te moeilijke toch?
dan hoop ik dat we er gauw zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:49 schreef Camoth het volgende:
[..]
Beiden. EN een nummer van de beatles, en nog meer fijne muziekdingsels![]()
"Baby you can drive my car, lalalalaaaaa"![]()
Komt helemaal goedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:50 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dan hoop ik dat we er gauw zijn
kunnen we ook de pet van tante jet spelen
dat vonden mensen ook zo leuk in de auto naar rotterdam
jantje smitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:53 schreef Camoth het volgende:
[..]
Komt helemaal goedIk heb namelijk ook Jantje Smit, André Hazes en Lee Towers tussen de AB door
![]()
Ga het meteen voor je downloaden, branden en dan opnemen....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:54 schreef -Sum- het volgende:
[..]
jantje smit
heb je ook Boom boom bailando en Mijn gitaar?die vind ik zoooooo
[generaliseermode]quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:48 schreef saaw het volgende:
ik ga trouwens ook niemand herkennen, maar lijkt me niet al te moeilijke toch?
ik neem ze wel mee op de mp3 speler van mn telefoonquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:57 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ga het meteen voor je downloaden, branden en dan opnemen....
Als ik terug ben van Lowlands
is goed, ga jij maar gezellig mp3-prut luisteren in de auto, ik schop je wel als ik iets wil zeggen/vragenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:06 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik neem ze wel mee op de mp3 speler van mn telefoon
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:11 schreef -Sum- het volgende:
nouja ik ga zo maar eens in bed liggen, anders ga ik al mn ingepakte drank tevoorschijn halenheb verder geen spat meer in huis
ik doe wel even wat goldstrike met wat appelsap, scheelt weer gewicht
Slaap je ook lekker op...quote:
Mooi ! Jij vult het luchtbed.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:32 schreef k_i_m het volgende:
Cool, kunnen we zakdoeken uitwisselen aangezien mijn neus ook leegloopt sinds vandaag.
Ik had m'n bandje om half 3 en toen de tent stond was het nog niet eens half 7!quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:40 schreef maxor het volgende:
Ik heb de meet vet gemist. Ik stond nog steeds in de rij :| tot half twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |