en mensen die stoned zijn? of aggressief?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogen dronken mensen ook op de meet komen?
ow ? , okay .. if you say soquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:45 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kijk eens naar me ogen danZe staan echt op half 7
![]()
of 2/3 daarvanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:08 schreef -Sum- het volgende:
[..]
en mensen die stoned zijn? of aggressief?
als je dan roept ben jij een Fok!er dan hoort niemand je .... bij de ingang mischien, aan de rechterkant?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:28 schreef RichardQuest het volgende:
Waar in de 24-uurstent overigens? Voor de dj lijkt me wel een makkelijk rederentiepunt...die is er altijd.
in die omstandigheden zie ik juist mensen die er niet eens zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
oh oke.
kijken of je me ook herkent in die omstandig heden![]()
ze moet maandag werkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:22 schreef XoloX het volgende:
ik heb een foute blauwe LAPSUS polo aan![]()
2 camoth> als je jezelf nu al gaar vind, hoe voel je je dan maandag ochtend?? als een zombie:P
Kan ook, maar ik ga sowieso niet lopen schreeuwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:30 schreef XoloX het volgende:
[..]
als je dan roept ben jij een Fok!er dan hoort niemand je .... bij de ingang mischien, aan de rechterkant?
dit lijkt me t handigste: X marks the spotquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:30 schreef XoloX het volgende:
[..]
als je dan roept ben jij een Fok!er dan hoort niemand je .... bij de ingang mischien, aan de rechterkant?
Ik ben al klaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben mijn tas nu al aan het inpakken!![]()
![]()
Ik ook, even weg uit de hel die bibliotheek heet (al heb ik er eigenlijk helemaal geen tijd voorquote:
Gewoon genoeg drank meenemen, vind je altijd wel een tent mee!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik ben al klaar
Moet alleen nog ergens een tent vandaan zien te halen. Maar ach, dat is een kleinigheidje
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Gewoon genoeg drank meenemen, vind je altijd wel een tent mee! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |