En ik heb er ook totaal niet op geletquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:13 schreef Svensational het volgende:
Ik heb geen enkele Fokker gezien!
Jij bent toch die hele groote gast met dat shirt van Hertog Jan??quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:40 schreef maxor het volgende:
Ik heb de meet vet gemist. Ik stond nog steeds in de rij :| tot half twee
Jajaja!quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Jij bent toch die hele groote gast met dat shirt van Hertog Jan??
en met die hoed?
zo ja, dan heb Ik heb je gezien
Rechts van de Alpha op de heuvel
Sorry, de plant was geregeld, we mochten alleen niet naar het terrein van de baasquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:27 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb me rotgezocht naar een kamerplant... maar nee hoor...
ik zag er zoveel ........... dat het me onmogelijk leek daar fokkers tussen te spotten.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:47 schreef Vork het volgende:
ik heb niemand gezien, maar toen kwam ik oude bekenden tegen, dus ach, helemaal voor niets ben ik daar ook niet heen geweest
Zat jij op camping 1? zo ja dan heb ik je gezienquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:35 schreef Prep2Fight het volgende:
Wat een kutmeet
Ben wel newbiedoobiedoo tegengekomen en Peaceman en Diaan
11 weg , 12:30 bij bus ..die vertrok tussen 13 en 14quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:01 schreef Riann het volgende:
ik heb geen fokker of fokster gezien daar was btw iedereen daar op tijd voor die meet ik was er om half 10 en om 1 uur was ik pas binnen en om kwart over 2 savonds had ik mijn tentje staan.
Ik ook!quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:39 schreef Henkmanz het volgende:
Nog fok!ers buitenwesten geweest? Ik wel!
Sum, Roellio en myself hebben ons de tering gezocht, maar niemand gezienquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:42 schreef super-muffin het volgende:
ik liep om half 1 langs die tent, toen bedacht ik me dat er een Fok! meet was inderdaad
vergeten dus
-Sum- heb je me nog gezien met je fotografisch geheugen?
Ik heb jou lekker gezien denk ikquote:
Oeh, had effe wat gezegd, je zou nog wat van me krijgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb jou lekker gezien denk ik
Ik weet het inderdaad niet zeker. Had je een hoedje op en was je met een aantal vrienden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:09 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Oeh, had effe wat gezegd, je zou nog wat van me krijgen![]()
Maar je weet het niet zeker?![]()
Hij mocht zelf geen bier halen.... Was hij op dat moment met o.a. een knaloranjeharige dame?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik weet het inderdaad niet zeker. Had je een hoedje op en was je met een aantal vrienden?
En ik was te lui om op te staan en gewoon ff te vragen of je het was. Was even vergeten dat ik dan misschien bier zou krijgen![]()
Nee, had geen hoedje op.. liep met kleine Kees (berightback) dus ik denk dat je de verkeerde hebt gezien.. en dat biertje houd je gewoon te goed. Volgend jaar kan ik wel bier trakterenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik weet het inderdaad niet zeker. Had je een hoedje op en was je met een aantal vrienden?
En ik was te lui om op te staan en gewoon ff te vragen of je het was. Was even vergeten dat ik dan misschien bier zou krijgen![]()
Volgens newbiedoebiedinges had je wel een hoedje opquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:17 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nee, had geen hoedje op.. liep met kleine Kees (berightback) dus ik denk dat je de verkeerde hebt gezien.. en dat biertje houd je gewoon te goed. Volgend jaar kan ik wel bier trakteren
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij mocht zelf geen bier halen.... Was hij op dat moment met o.a. een knaloranjeharige dame?
Nu weet ik het zelf niet meer, ik had toch geen hoedje op?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens newbiedoebiedinges had je wel een hoedje op
Dan waren wij er niet bij.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:20 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nu weet ik het zelf niet meer, ik had toch geen hoedje op?![]()
neeh, had geen hoedje
Dan was newbie zeker dronken en/of stonedquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
@ Sack: Prep had idd een hoedje op.tvp
Ik weet wel dat ie misselijk was..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]
Dan was newbie zeker dronken en/of stoned
Well, I'll be damned..ik zou toch zweren..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:20 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nu weet ik het zelf niet meer, ik had toch geen hoedje op?![]()
neeh, had geen hoedje
ach, ook leuk, zown minimeetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:38 schreef Camoth het volgende:
[..]
Sum, Roellio en myself hebben ons de tering gezocht, maar niemand gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |